Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 01.12.2011 klo 22:59

Kukkujat 14

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 52

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Tiistaina, 06.12.2011 klo 20:59  
+
0
Nyt on pupelo kotiutunut! Se oli niin reipas matkalainen, nukkua tuhnotti koko matkan (Vaasa-Oulu) ja pissas jokaisella pysähdyksellä reippaasti. Pepistä ei ollu kovin kiinnostunu ja Jasmi pelkäs pentua :nauru: Kun päästiin omaan kotiin, niin Peppi on ollu ihan järkyttyny, että tänne on tullu joku toinen koira. Aluksi näytti, että ei tiiä kumpi pelkää enemmän toista, nyt Peppi on vähän tarkkailevainen ja pupelo vetää rallia. Tai nyt ne nukkuu, pupsi mun jalkojen päällä ja Peppi keittiössä. Vaan ihan positiivista, eiköhän se tästä. Kyllä se Peppi tottuu, sen on pakko :nauru: (Ellei se pakkaa lelujaan ja etsi toista kotia jossa olla prinsessana.)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 14 - Tiistaina, 06.12.2011 klo 21:18  
+
0
^Heheiii, onnea vielä kerran! Eiköhän niistä vielä tule bestikset :)

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 14 - Tiistaina, 06.12.2011 klo 22:52  
+
0
Ei mennyt ihan putkeen meidän pentuvierailu - Touko yritti soveltaa vauvakoiraa tassupingiksen palloksi ja merkkasipa vielä sen pedinkin.:ttou:

Onnea karvakamulle uudesta pupesta :) !
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 06:48  
+
0
Karvakamulle onnittelut hauvelivauvelin kotiinsaamisesta. Kyllä se yhteinen sävel vielä niiden tyttöjen kesken löytyy. Uuttahan tuo on Pepillekin, kun yhtäkkiä on isosiskon asemassa.

Maddyn anoppilaan onnittelut jo kunnioitettavan iän saavuttaneelle tanskandoggivanhukselle.

Minulla on ihan maku mennyt pennun odottelusta. Pari viikkoa sitten käytiin äitini kanssa yksiä kasvattajia tapaamassa, mutta nyt ei millään jaksaisi sitten ottaa taas yhteyttä ja kysellä missä mennään... Ilmeisesti tässä aina jossain vaiheessa tulee sellainen puutumus koko hommaan. Tekisi mieli sanoa äidille, että saa nyt puolestaan itse pitää yhteyksiä kasvattajiin, minä olen osani tehnyt.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 09:39  
+
0
Tuntematon sotilas on yksi minun suosikkielokuvista, siis juuri se eilen tullut Edvin Laineen versio. Kirjasta toki tykkään enemmän, mutta kyllä tuo elokuvakin toimii.

Eilinen meni sitten lähinnä keittiössä puuhatessa ja löhötessä. Tein ihan hullun kasan pipareita! Avon sisko tuli kylään iltapäivästä miehensä ja poikansa kanssa ja siinä sitten syötiin itsemme kuoliaiksi ruualla ja pipareilla. Niin ja tuulihatuilla, jotka avon sisko teki. Nyt on vieläkin sellainen olo, etten halua syödä mitään. :nauru:


Karvakamu kirjoitti:

Kyllä se Peppi tottuu, sen on pakko :nauru: (Ellei se pakkaa lelujaan ja etsi toista kotia jossa olla prinsessana.)


Lara pakkasi lelunsa ja ainakin viikon ajan ilmoitti säännöllisin väliajoin menevänsä nyt. :nauru: Eli siis, mökötti ja esitti marttyyria. Nyt on mennyt jo useampi viikko (kauhean nopeasti aika menee..) ja nuo tulevat toimeen jo oikein hyvin. Välillä ottavat yhteen rajustikin kun Max yrittää ylittää oikeutensa, mutta sitten taas leikkivät ja kiehnäävät yhdessä kuin parhaimmat kaverit. :hymy:

Niin, ja onnea pupelosta!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:04  
+
0
Karvakamulle onnea pennusta! :aurinko:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:12  
+
0
Karvakamulle onnea penasta!

Mitähän supersankaria oon yöllä leikkiny... Vasemman silmän alaluomi ihan turvoksissa, näytän joltaki.. epäonnistuneelta sankarilta :nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:18  
+
0
Kalinka, kiitti tsempeistä. :hymy: Ei sillä, kyllä mää oikeesti uskonki, että Peppi pentuun tottuu. Nyt aamusta oli jo vähän utelias heti herättyä, mutta sitten alkoi taas mulkoilemaan mua, että tuommosen tänne kehtasit tuua... Voishan se huonomminki mennä, meinaan, että voishan vanhempi koira olla ihan vihanen. Mutta ei onneksi mitään semmosta.

Yö meni oikeen mukavasti, nostin pennun pedin sängyn viereen ja silittelin, niin siihen se nukahti. Ehkä kolme, neljä kertaa herättiin yöllä, mutta aina se rauhottu kun laski käden alas. Yhtiäkään pissoja ei oo vielä tarttenu siivota, vautsi! En toki oleta, että näin jatkuu koko ajan :nauru:

Vautsi, nyt ne nukkuu jonku 20cm päässä toisistaan, ohho. Tosi kivasti osaa pentu olla, ei tuo itteensä liian tykö kun huomaa, ettei Peppi oo niin innossaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:21  
+
0
^Onnittelut pennusta! :aurinko:

Tänään taas hakuilemaan Loonien kanssa. Lisäksi siivoaminen olis ihan paikoillaan. :viheltel: Innostuin ompelemaan koiralle pannan joten lankoja sun muuta moskaa löytyy ympäri asuntoa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:28  
+
0
Melkein kokoyön oon kukkuillut ja pyörinyt paniikissa. Mulle aina syksyisin iskee joku ihme opiskelupaniikki ja sit pitää lopettaa työt ja vain opiskella. Nyt sairaslomaillessa on niin tylsää, joten päätin taas hankkia töitä :nauru: 5 minuutin puhelinsoitto ja ilmoitus, että voin tulla töihin heti kun sairasloma loppuu! Jeee! Kevät on pelastettu!
A house is not a home when I'm alone here....

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 10:40  
+
0
Karvakamulle onnea pennusta :hymy:

Mä nukuin sitte pommiin tänä aamuna ja sitä myöten jäi sitten ensimmäinen luento väliin. Ehkä kuitenkin parempi näin, että ehtii vähän siivota ennen iltapäivän luentoja. Äiti on tulossa miesystävineen kylään pariksi päiväksi illalla ja pitäs vähän raivata kämppää...
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 11:22  
+
0
Onnea täältäkin Karvakamulle penskasta! :love:

Kävin juuri kokeilemassa pääsisinkö yhden tentin läpi. Kurssille en ole päässyt tänäkään vuonna, joten vähän mutulla meni... Toivottavasti ois läpi niin saisin ne kandinpaperit aiemmin kuin vuoden päästä sitten. Typeriä tollaset pakolliset pilipalikurssit.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 11:50  
+
0
Onnea Karvakamulle pennusta!

Mulla on Sulo taas töissä mukana, että sais edes vähän jotain ihmiskontakteja. Mä olen ollut yli 2 viikkoa ite tässä ihan älyttömässä yskä/flunssa taudissa ja koirat on liikuttaneet itse itseään pihalla ja suuri syyllisyys siitäkin. Ei vaan pysty lähteä lenkille kun jo pieni kävely aiheuttaa ihan hillittömän yskän puuskan. Koulutuksissa olen sentään pystynyt käymään, vaikka tiukkaa on nekin tehnyt. Antibiootit loppuu tänään (10 pv:n kuuri) ja sitä ennen sairastin viikon 39 asteen kuumeessa. Sen lisäksi on maha sekaisin ja oksettaa melkee koko ajan. Todennäköisesti lima laittaa kakistelemaan. Olen kaikkeni yrittänyt, astmalääkkeitä menee 3 krt päivässä, yskänlääkettä (tabletteja) 2 krt päivässä, Duact 2-3 krt päivässä, vitamiineja menee multitabsia + C ja D vitamiinejä, olen juonut kuumaa, höyryhengittänyt ja vetänyt kipulääkettä ja ei vaan lähde. Siis niin sieltä ja syvältä. Viikonloppuna päätin että lähden lenkille, vaikka sitten henki lähtisi. :mad:

Joululahjat alkaa olemaan puikkarissa, miehelle pitää vielä jotain pientä ostaa (sai synttäri/joululahjaksi melkeen 300 euron puhelimen), ja muutama muukin jo valmiiksi päätetty lahja hakea. Jee jee, kerrankin ajoissa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 11:58  
+
0
Onnea Karvakamulle lampaanpennusta!

Porthos on avannut molemmat silmänsä tänä aamuna :hymy:. Athos ja Aramis eivät pidä kiirettä. Eipä tuo näkö taida paljon tässä vaiheessa auttaakaan, juuri kävin kaksi kertaa hakemassa Porthoksen pois imemästä veljensä pippeliä :ttou:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 12:02  
+
0
^ Voi eikä :nauru:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 12:04  
+
0
^^ Eiih!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 12:13  
+
0
^^^ Ai kamala!! :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 15:20  
+
0
^^^^ xD

Meillä on ollu töissä maanantai ja tänään aamupäivästä ihan hirvee hulina ja huiske, nyt on vähän rauhallisempi hetki ja johan mä meinaan nukahtaa tähän pystyyn. Kahvia hain jo, mutta hyviä hereilläpysymisvinkkejä otetaan vastaan...
Ois tossa pinkka paperitöitä mihin pitäis iskeä kiinni, mutta ajatuskin kuolettaa.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 19:57  
+
0
Karvakamulle hirmusesti onnea pennusta! Voi että, tekis niin kovasti itekki mieli jo tehä joku askel uuden hauvan suuntaan. Tässä nyt vaan on vielä turhan monta liikkuvaa tekijää, eikä mitenkään pienimpänä ongelmana että mulla ei ole tällä hetkellä töitä... Säästä siinä sitte pentuun.

Jee me tehtiin py:n kanssa eilen super hyvää soija-makaronilaatikkoa ja maanantaina kasvispihvejä! Ihanaa ku poikkis on nyt ihan oma-alotteisesti innostunu tosta kasvisruokalinjasta! Mä niin mielelläni jättäsin lihan ihan minimiin (pari vuotta olinki ihan kasvissyöjä).

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 14 - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 20:36  
+
0
Karvakamulle onnea pennusta ja pitkää pinnaa! :nauru::aurinko:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 12:00)