Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23  
+
0
Uusi kukkujat, olkaa hyvä.

Onnea matkaan kaikille näytelmiin meneville, toivottavasti myös jo kehässä pyörähdelleillä on ollut mukavaa.

Muoks. Lausetta muutettu.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:43  
+
0
Mä jumitin nyt lukemaan tuota edellisessä ketjussa linkitettyä Kolmaspyörä-blogia. :viheltel:
Ylläpitäjä

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 01:33  
+
0
Mää lukaisin sen alusta loppuun, kommentteja en jaksanut kyllä kahlata. Tulee mieleen se taannoinen sinkkupulinan keskustelu, ja mun mielestä on edelleen todella ala-arvoista huoritella blogin kirjoittajaa ja syyttää perheen rikkomisesta ym.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 01:36  
+
0
^Tosta oon samaa mieltä. Ite en lukenu kun vaan mistä blogi kertoo. Ja oon sitä mieltä ettei sitä kolmatta osapuolta voi asiasta (pelkästään) syyttää. Toki se että hän on mukaan lähtenyt, mutta kyllä sillä toisella on lusikkansa yhtälailla sopassa.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 09:21  
+
0
Minä vaan toivon kovasti että heidän salasuhde paljastuu pian>:) Minkäs sille voi jos sitä toiseen ihmiseen rakastuu kovasti, mutta pitäs aatella tän vaimonkin tunteita vaikka sainkin käsityksen että melkosta sotaa heillä.

Jippii kaveri lupas laittaa auton kuntoon huomenna:aurinko: Öljytkin vaihtaa ja muutenkin aiko kahtoo vähän mitä sieltä löytyy kun ei sitä sen kummemmin oo huollettu:viheltel: Tää on kyllä vika kerta kun sen korjuutan ja pakko saaha luotettavampi auto kun ei tuolla uskalla lähtee kun tohon naapurikaupunkiin n. 20km päähän...:nauru: Ja sinne on kerran pitäny yöksi jäädäkkin kun auto ei lähteny enää käyntiin.

Nii ja olin illalla kahtomassa Titanicia, laiva kerkes just osua jäävuoreen jne kun kaveri pyysi baariin mukaan ja enhän mä voinu kieltäytyä. Mukavaa oli taas vaikka selvin olin. Porukka oli vaan kadoksissa, tosi vähän ihmisiä.

muoks. Sitähän mun vielä piti että voi luoja miten on juomat kallistunu, 5.50e karpalolonkero:eek: Tai no 0.50e kallistunu mutta kuitenkin. Tupakka toppa 7e...
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 09:48)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:00  
+
0
^ Eikös se ole se aviomies, jonka pitäisi ajatella oman vaimonsa tunteita?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:17  
+
0
^Öö sitähän minä tarkotinkin:)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:31  
+
0
Uskotteko te oikeasti, että se blogi on totta?
Kyllähän ton blogin pitäisi paljastua, kun kirjoittajakin kirjoitti niistä tietokoneluokassa olevista tytöistä, jotka lukivat siellä hänen blogiaan. Sitten kun tytöt lukivat sen merkinnän, luulisi heillä raksuttavan, kuka se blogin kirjoittaja on.

Mutta ihan loistavaa ajanvietettähän tollainen blogin pitäminen varmaan on! :nauru: Pitäisköhän keksiä joku mehevä aihe ja alkaa kirjoittamaan keksittyä tarinaa blogiin. :nauru:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:37  
+
0
Oli totta tai ei, ei tilanne nyt mikään ennenkuulumaton ole. Ja aika usein juurikin se toinen nainen saa kaikki haukut osakseen kun on kehdannut varatun miehen vietellä. Minä ainakaan en tietääkseni ottanut tarinan totuudenmukaisuuteen kantaa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:43  
+
0
Kyllä mullakin kävi mielessä, että toi on "vain" jonkun kotimaisen leffan promo. Tyttö meinaan kirjoittaa aika hyvin, jaksoin lukea yllättävän paljon :wink:

Ja kuten me kaikki tiedämme, parisuhde vaatii vankkaa tahtoa ja sitoutumista. Tahtoa, ja sitoutumista. MÄ en henkilökohtaisesti hyppäis sellasen miehen kelkkaan, mikä osoittaa kykenemättömyyttä tahtomiseen ja sitoutumiseen pyörittämällä toista naista ennen kuin on lempannut edellisen. Aika munatonta, imho.

Eikö ookin muuten jännä, että "toinen nainen" on suomeksi ihan vakiintunut käsite, toisin kuin "toinen mies"? Tai ainakin mun mielestä on...?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:44  
+
0
Siis viestien sisältö, kirjoitusmaailma ja kypsyyden julistaminen tuollatavalla epäkypsästi :nauru: ainakin sopii 17-vuotiaan maailmaan. Ja salasuhteeseen taas nuo pikaruokaravintolan autokaistat, "ylityöt" ja toiseen kaupunkiin hotelliksi-jutut. Mutta mitä pidempään tuo blogitus jatkuu, sitä suurempi riski on noilla paljastua. Miettikää niitä kaikkia suomalaisia perheenäitejä, jotka tällä hetkellä miettii kuumeisesti onko oma mies tuo "Mikko" ja koittavat saada todistusaineistoa Mikon henkilöllisyydestä. Mikko on tuon tarinan suurin pahis ja Mikolla on myös eniten menetettävää. Candy voi käytännössä temppuilla ihan miten vaan ja kiristääkin, hänellä on menetettävänään vain hölmö nuori sydämensä. Mikolla sen sijaan enempikin, vaimo, lapset ja maine.

Jos nyt ei tuo blogi sitten olekaan totta, niin kyllä noita Mikkoja löytyy ihan oikeastakin elämästä.
Ylläpitäjä

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:58  
+
0
Mä taas ihmettelin, että kuinka sillä tytöllä voi olla niin suuri luotto siihen mieheen? Eihän se oikeasti tiedä sen kulissielämästä muuta kuin sen, mitä mies kertoo. Tyttö kertoi, että kyseessä on nyt hänen elämänsä rakkaus, ja että miehellä on syviä tuntemuksia vain häntä kohtaan. Samassa postauksessa taisi vielä sanoa naispuoleisille kommentoijille, että he katselevat maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi kun kuvittelevat heidän (kommentoijien) parisuhteen kestävän ja luottavat siihen, ettei mies petä. Musta tuntuu, et sillä pimatsulla ne vaaleenpunaset lasit on, vaikka kuinka väittää olevansa jalat maassa tilanteen suhteen.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 11:05  
+
0

innna kirjoitti:

Oli totta tai ei, ei tilanne nyt mikään ennenkuulumaton ole. Ja aika usein juurikin se toinen nainen saa kaikki haukut osakseen kun on kehdannut varatun miehen vietellä. Minä ainakaan en tietääkseni ottanut tarinan totuudenmukaisuuteen kantaa.



Siis en mä tota kysymystä kenellekään teistä osoittanutkaan, ihan yleisesti vain kyselin, että mitä mieltä olette siitä onko se totta :)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 11:37  
+
0
Voihan tuo olla toki tottakin, mutta osaltaan tuntuu, että kyseessä voisi olla myös vain vilkas mielikuvitus ja huomionkipeys. En ole jaksanut lukea montaa sivullista, katsoin uusimmista muutamia ja niitä ensimmäisiä.

Itseä ällöttää juurikin asetelmassa se, että kuinka paljon mies tästä kaikesta hyötyää. Tyttö saa kuvitella olevansa aikuisempi ja fiksumpi kuin todellisuudessa on ja mies nyt saa sitten kiksejä jo pelkästään tytön iästä - tässä koulutyttöä käyn höyläilemässä ja voin tuntea olevani nuorempi ja haluttava.

Luulisi, että olisivat jo jääneet kiinni. Vaikka kuinka salailtaisiin, niin tuntuu, että kyllä sen aavistaa, jos puolisolla on vilunkia toisen kanssa. Kokemusta tietenkään ei ole, mutta pakkohan se nyt noin pitkällä välillä on jollain tasolla tiedostettavissa?
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 12:18)

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 12:13  
+
0

innna kirjoitti:

Mää lukaisin sen alusta loppuun, kommentteja en jaksanut kyllä kahlata. Tulee mieleen se taannoinen sinkkupulinan keskustelu, ja mun mielestä on edelleen todella ala-arvoista huoritella blogin kirjoittajaa ja syyttää perheen rikkomisesta ym.



Pettäjähän pettämistilanteissa suurin syyllinen on, mutta eipä multa kyllä arvostusta löydy sitä kolmattakaan osapuolta kohtaan, mikäli kolmas osapuoli on tietoinen parisuhteesta. Pettäminen nyt yleensäkin osoittaa niin suurta välinpitämättömyyttä, että se saa mut ärsyyntymään ihan kunnolla, vaikkei omalle kohdalle ole ikinä mitään sellaista tapahtunut. Parisuhdetta ja sen osapuolia vaan pitäisi arvostaa hieman korkeammalle.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 12:41  
+
0
Aiheesta väännettiin juu joku aika sitten sinkkupulinassa ja hyvin tuntui jakautuvan porukka kahtia: niihin jotka edes vähän ymmärtävät tuota kolmatta pyörää eli ne, joilla on kokemusta (joko omaa tai läheltä seurattua) pettäjän näkökulmasta. Ja sitten ovat ne, jotka tuomitsevat täysin eli ne, joilla joko ei ole mitään kokemusta tai sitten on kokemusta (omaa tai läheltä seurattua) petetyn asemasta. Sanoin silloin ja sanon nytkin, kivityksen uhalla, että kyllä syytä on siinä petetyssäkin yleensä. Jos suhde voi hyvin, ei silloin (yleensä, tästä nyt sitten poislukien kaikki sairaat ja muut) ole tarvetta katsoa muuta tarjontaa. Siis ehdottomasti sen lopullisen ratkaisun pettämisestä ja syyn niskoilleen ottaa se pettäjä. Mutta kyllä siellä on usein taustalla ongelmia, jotka ajavat pettäjän pettämään. Juujuu olisi aikuismaisempaa yrittää puhua ja ratkoa ongelmat muilla tavoin, on niitä muitakin tilanteita elämässä, jossa aikuinen ei sitten kuitenkaan käyttäydy aikuismaisesti.
Ylläpitäjä

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 13:11  
+
0
Nyt ihan oma mielipide tollasiin pettämisjuttuihin et aika munatonta touhua on oli tapaus millainen tahansa, jos toista arvostaa ja rakastaa silloin ei petä ja jos ei arvosta eikä rakasta niin mitä helevettiä tekee sellaisessa suhteessa kysyn minä..?? Kyllä se pitäisi jokaisella ihmisellä löytyä sitä selkarankaa että voisi toimia rehellisesti ja avoimesti, muutenkin kaikki tää ymmärtäminen menee mun mielestä jo turhan pitkälle melkeen kaikessa, ymmärretään raiskaajia kun sillä on ollut pienenä pipo liian kireällä ja sepeliä hiekkalaatikossa, ymmärretään pahoinpitelijöitä kun sen isi ja äiti ryyppäs ni eihän se nyt mikään ihme ole... Kumma juttu vaan kun tunnen monia ihmisiä jotka on kasvanu hyvinkin huonoissa oloissa ja nähneet paljon sellaista mitä ihmisen ei koskaan pitäis nähdä mutta silti ovat ihan kunnon kansalaisia ja hyvinkin kovasti vastaan kaikkea sitä kurjuutta... Kyllä kaikki teot ja tekemättäjättämiset loppujen lopuksi lähtee ihmisestä itsestään, ihminen on sitä mitä itsestään tekee ja kylmän kyyninen mielipiteeni on et jotkut ihmiset on vaan syntyjään läpimätiä... ja ihan vaan mun oma mielipide saa olla vapaasti erimieltä :nauru:
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 13:14)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 13:37  
+
0
^:peukku:

Aiheesta toiseen... IIIIIIIHANA ilma! Juuri tällaisesta aurinkoisesta lumisesta päivästä olen haaveillut ties miten pitkään. Ja siitä, että miehellä on aikaa katsoa pikkutenavien perään, jotta pääsisin ladulle hurvittelemaan. Nyt se sitten tapahtui. Lähtiessä olin hieman epäileväinen ja mietin, miten mahtaa käydä, kun tuo koira ei koskaan ole ollut suksien kanssa liikenteessä.

Hienosti meni, tosin Mönniäinen ei alkuun tahtonut tajuta, että nyt saa oikeasti juosta ja vetää sen hihnan kireälle. Mietinkin, että kun olen opettanut tuon kulkemaan kiskomatta sekä pannassa että valjaissa niin olisiko nyt sitten järkevää, että pidän valjaita vain hiihto- ym lenkeillä, joilla saa vähän vetääkin. Ja pannassa edelleen kuljetaan nätisti vetämättä.

Pellolle umpihankeen tehtyä latua hiihtämään lähteminen ei ollut järkevä veto, tuo poro on sen verran lyhytkoipinen, että upposi sitten vatsaa myöten. Kannattaa pysyä noilla moottorikelkalla vedetyllä laduilla (mies on vetänyt, ei ole yleinen latu vaan ihan oma, joten koiran kanssa saan surutta siellä mennä). Lisäksi koira ei pellolla muutenkaan halunnut oikein pitää vauhtia vaan päätä piti haudata lumeen ja kai etsiä myyriä.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 15:12  
+
0
Voihan krapula ja nestehukka...
Juonut puoltoista litraa kokista ja kertaakaan ei vielä oo tarvinnu kusella käydä :nauru:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KUKKUJAT 15 - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:46  
+
0
Aika useinhan pettäjä puolustelee tekojaan sillä, että hän on oikeutettu pettämään, koska omassa parisuhteessa ei saa tarpeeksi kunnioitusta/seksiä/vapautta/omaa aikaa tai mitä tahansa, mikä tekee parisuhteesta huonon.

Omaa parhaimmista kavereistani petettiin tässä syksyllä, vieläpä niin, että tämä tytön poikakaveri pyöritti samaan aikaan kahta tyttöä eli kumpikaan näistä tytöistä(ei kaverini eikä se toinen tyttö) eivät tienneet toistensa olemassaolosta. Kunnon kaksoiselämää! Mielestäni voidaan syyttää vain ja ainoastaan pettäjämiestä tai naista, ei sitä joka "avustaa" siinä pettämisessä, koska vaikka houkutuksia tuleekin jokaiselle joka on parisuhteessa, niin se riippuu ihan tahdonvoimasta, miten paljon kunnioittaa omaa parisuhdettaan ja kumppaniaan.

Sitä minäkään en tajua, miksi huonosta suhteesta on niin vaikeaa lähteä?? Ainiin se vielä, että usein petetyistä tulee itse pettäjiä. Kierre on valmis!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:51)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 09:45)