Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 12:00  
+
0
Löysin yhden kivan kämpän ja menen katsoo sitä tällä viikolla :jjei:! Toivottavasti saisin sen siel palvelut lähempänä ja keskusta jne.En halua enää asua täällä missä nyt asun...täältä 5km keskustaan ja vain yksi vaivainen kallis k-kauppa missä ei ole edes kamalasti valikoimaa!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:18  
+
0

Melina kirjoitti:

Sitten on myös tapauksia, joissa eroa harkitsevaa puolisoa on alettu uhkailla. "Jos jätät mut niin tapan itseni"-uhkauksen jälkeen ei lähteminen ole todellakaan helppoa kaikille. Onko siinäkin tapauksessa väärin hakea rohkaisua aidan toiselta puolen?



No sanoisin että tuollaisessa tilanteessa sitä apua pitäis aivan ehdottomasti hakea kyllä ihan ammattitaholta eikä hyppäämällä vieraan kanssa sänkyyn, mitäköhän se joka itsarilla uhkailee tekee kun siitä kuulee tai saa selvää.... Kyllä vaikka kylmältä se ehkä kuulostaakin jokaisen pitäisi itsestään se voima ja rohkeus löytää vaikkei se varmasti aina helppoa ole
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:27  
+
0
Kukkuu!
Kajaanista kotiuduttiiin myöhään eilen illalla. Hades aloitti virallisen näyttelyuransa H:lla, mikä oli aivan valtava pettymys. Olin odottanut paljon parempaa tulosta, mutta tuomarin mielestä Harri on vielä niin kovin kevyt jne. (yllätys, se on vuoden vanha). Jatkossa en tuolle tuomarille enää vie, koska näyttää arvostavan koirassa ihan muita piirteitä kuin minä.
Pikkupojat saivat ERI:n, mutta ei sen kummempaa. Olen kuitenkin äärimmäisen tyytyväinen etenkin Hotin esiintymiseen. Siitä olin melko huolissani kun ei sen kanssa ole harjoiteltu yhtään.

Monnan koirilla menikin sitten aivan loistavasti :hymy:. Griffonit olivat molemmat ROP:eja ja Kusti yllätti saamalla EH:n :peukku:.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:34  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:


No sanoisin että tuollaisessa tilanteessa sitä apua pitäis aivan ehdottomasti hakea kyllä ihan ammattitaholta eikä hyppäämällä vieraan kanssa sänkyyn, mitäköhän se joka itsarilla uhkailee tekee kun siitä kuulee tai saa selvää.... Kyllä vaikka kylmältä se ehkä kuulostaakin jokaisen pitäisi itsestään se voima ja rohkeus löytää vaikkei se varmasti aina helppoa ole



Tietoa kuinka pitkät jonot ovat näille ammattiauttajille? Nimim. 3,5kk jonossa opiskelijaterveydenhoidon psykalle. Ei kuulu mitään. No, porukat maksaa yksityisen: 70e/45min. Että kynnys on aika suuri lähteä sinnekin koska ihan oikeasti ei sinne niin vaan pääse ja ykistyiset ammattiauttajat ovat kalliita.
Enkä tällä kommentilla nyt tarkoita mitenkään että pettäminen olisi tämän takia oikeutettua. Itse oon pitänyt itteäni aina erityisen vahvana (useimmat kaverit määrittelee mut myös vahvaksi ihmiseksi joka tietää mitä haluaa ja tekee kaikkensa saavuttaakseen sen), mutta kun tarpeeksi tulee paskaa niskaan, traumaa trauman perään ennen kuin ehtii ekaan edes reagoida vuoden aikana niin sitä ei usko miten kadottaa oman itsensä ja taantuu ihan eri ihmiseksi. Se kaikki voima ja rohkeus vaan katoaa eikä ne takaisin tule vaikka miten yrittäisi. Sitä ei usko ennen kuin sen itse kokee. En mäkään uskonut pari vuotta sitten. Kokemus kasvattaa kummasti ja tekee nöyräksi. Mua suoraansanoen loukkaa tällaset "ota ittees niskasta kiinni"-tyyppiset kommentit.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.01.2012 klo 13:40)

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:49  
+
0
Mulla on ihan hirmuinen pentukuume. Kuinka itsekästä ja tyhmää olisi ottaa toinen harrastuskoira, kun ensimmäinenkin on vasta reilun vuoden ikäinen?

Mutku mä haluun! :shifty:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.01.2012 klo 13:49)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:55  
+
0
Täällä pentukuume nousee, vaikka Hertta on reilun 5kk :roll:
Ois se b&t kääkkä aika kiva :shifty:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 13:58  
+
0
Pettämistä ei missään nimessä pitäis hyväksyä/ymmärtää.Ymmärrän kyllä et ns. "vahinkoja" voi tapahtua esim kännissä mikä on sekin väärin . Mutta se joka tahallaan pettää on kyllä itsekäs kusipää. Petetylle voi tulla kamalat traumat !! Jos joku asia mättää suhteessa niin siitä kannattaa puhua sen toisen osapuolen kanssa ,jos ei siltikään tapahdu muutosta ja kaikki on silti paskaa siinä suhteessa niin sitten on parempi erota ennenku lähtee toisen matkaan.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 14:02  
+
0
Mullakin on koirakuume !! Ja olen katsellut kaikenlaisia koiria mutta en ole vielä löytänyt sellaista Rotukoiraa minkä haluisin! Tosin en kyllä jaksaiskaan ihavielä sitä pentuhässäkkää ja aikuista koiraa en mielelläni kyllä ota!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 14:10  
+
0

magik kirjoitti:

Ymmärrän kyllä et ns. "vahinkoja" voi tapahtua esim kännissä mikä on sekin väärin .



"Sex is no accidence." Kuva tosin on tehty muistuttamaan turvaseksistä, mutta tyhmiä "vahinkojahan" ne sellaisetkin on.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 14:55  
+
0
nenssi, Umber jo valaisinkin että mistä Nimue tuon Järvenneidon perään on ilmestynyt ja itseasiassa kaikki kyseisen pentueen koirat on nimetty samalla linjalla :)

Ja kiitos onnitteluista! Nyt ollaan ilmottauduttu Tornioon ensi kuulle, sieltä lähdetään hakemaan myös menestystä :peukku:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 15:07  
+
0
Kyllä ihmisellä on omasta humalakäyttäytymisestään ainakin pieni tuntuma ja jos on pienintäkään epäluottoa siihen, että pysyykö myös humalassa uskollisena, niin täytyy vaan juoda vähemmän.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 15:14  
+
0
Jos puhutaan aikuisista ihmisistä niin jos haarat leviää ainakin pullo poksahtaa auki niin sitten on paree pitää pullo kiinni. Tää on vähän sama kuin perustelisi rattijuoppoutta sillä että en mä nyt selvinpäin ajaisi päissään. :roll: Kukin vastaa omista teoistaan. Ylipäätään suositeltavaa on pysyä siinä kondiksessa että tietää mitä tekee. Pahinta mitä kaatokännissä voi tapahtua ei varmasti ole se että pettää.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 15:20  
+
0
Niinpä totta tuokin! Minä olin nuorempana kännissä vähän sellainen että tuli noita yhden illanjuttuja jonkun verran kännissä:roll: Mut eipä se mua silloin kai mitenkään haitanutkaan.
Nykyään on tullut tota itsekontrollia enemmän..onneksi!!ja en halua enää harrastaa niitä .
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 16:09  
+
0
Täällä yksi kännissä sekoilia, ei onneksi mennyt varsinaiseen pettämiseen, mutta paska fiilis jäi silti. Ja sen vuoksi oonkin reippaasti vähentänyt juomien määrää iltaan. Ja rehellisesti sanottuna ensimmäinen kerta kun oikeesti säikähdin jos mies mut hylkäis. En tosin pelkää että enää niin tekisin, ei tommosta aarretta halua pois elämästään:)

Mutta niin, ei se jättäminenkään mitään helppoa ole ainakaan itselleni vaikkei tunteita enää oiskaan miestä kohtaan. Itekkin olen sinnitellyt parissa suhteessa väkisin kunnes lopulta sain laitettuun poikki ennenkuin olisin satuttanut enempi ja löytänyt toista seuraa:P Minä itse muutun tosi kylmäksi ja vältteleväksi joten tyypitkin huomas että jotain on vialla ja alko se kysely niin sittempä se oli "helppo" kertoa.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 18:52  
+
0

Piksi kirjoitti:

Ei siinä petetyssä välttämättä ole vikaa. Tiedän useitakin tapauksia, joissa tunteet ovat pettäjän puolelta vaan kuihtuneet ja sitten ei ole viitsinyt heti sanoa että ei (syystä tai toisesta) ja on mennyt häsläämään muita. Ei ainakaan minusta ole naisen vika jos miehen tunteet yksinkertaisesti kuihtuvat ilman sen suurempaa?

Mielipiteensä kullakin, oli syypää kuka tahansa on pettäminen väärin. Joskin joskus asiassa voi olla lieventäviä seikkoja, kuten Anonyymin kohdalla.



Vielä palaan tähän. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että vain harvoin syy on siinä petetyssä. PALJON useammin se syy löytyy ihan sen pettäjän korvien välistä ja ainoan syyllisen tilanteeseen hän näkee katsoessaan peiliin. Maailma ei ole mustavalkoinen, sen olen tähän ikään mennessä oppinut, että jokaisessa asiassa löytyy poikkeus ja poikkeuksen poikkeus, mutta yleisesti ottaen kumminkin harvoin syy on petetyssä osapuolessa. Kuten moni muukin on jo sanonut.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:06  
+
0
Hmm Ostaisko koiranpennun tässä lähiaikoina!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:09  
+
0
^ Jos oot epävarma niin kannattaa miettiä vielä toisen kerran.
Follies Neville
09.03.2011

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:11  
+
0
^^Jokos olet rodun päättänyt?
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:19  
+
0
Noo en varsinaisesti mut sekarotuinen vois olla hyvä=)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 15 - Maanantaina, 16.01.2012 klo 21:21  
+
0


Kuva osoitteesta http://data.motor-talk.de
Ylläpitäjä

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 17:00)