Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 52

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 22:35  
+
0
^ Joo eihän tämmösessä luurissa voikaan kovin mahotonta akunkestoa odottaa, etenkään jos sillä jatkuvasti surffaa jnejne. Kaverilla on iPhone, se lataa parhaimmillaan kolme kertaa pvässä sen, ja melkeimpä joka yö se on laturin nokassa :nauru:
Jännä nähä miten tuota Samsungia oppii käyttään, aina ollu Nokia.. No ei kai se ny nii vaikeeta voi olla :nauru:

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 22:38  
+
0
Mulla on Samsung Galaxy S ja oon kyllä kovasti tykännyt ! :aurinko: Akku kestää kyllä ihan riittämiin mun käytössä ja on maailman kätevintä, kun voi tarkistella bussiaikatauluja puhelimella yms. Vaikka toi luuri on ollu mulla jo vuoden, niin en siltikään vielä sen hienouksia tunne enkä oo paljon sovelluksiakaan siihen hankkinut. Mut ehkä mä vielä joskus siihen syvällisemmin tutustun :nolo:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 22:42  
+
0
^ Minulla samainen luuri ja olen kyllä ihan rakastunut edelleen! Hurjan kätevä, monipuolinen ja juuri passelin kokoinenkin.
Varjo 12/2010 ♥

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 22:52  
+
0
Sinne meni 200 puntaa eläinsairaalan päivystykseen.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:00  
+
0
^ Apua, mitä Nottella? :(
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:00  
+
0

naukunen kirjoitti:

The Walking Dead jonka pilotti on muuten ihan sikajännä, sitäkin pelkään mutta pakko kattoo :cool:



Kiitti vinkistä! Piti ottaa selvää millasesta sarjasta on kyse ja ainakin ekan jakson jälkeen tuli sellanen olo että lisää! Mä pelkään zombeja siis aivan hulluna ja tiiän että nään tästä painajaisia, mutta sehän tässä niin kutkuttavaa onkin. :nauru: Kuuluu enemmän tonne tv-sarjojen topicciin joten hiljenen.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:00  
+
0
^^^Ohoh.. Mikäs siellä tullu? :eek:

*Väksyt kohilleen
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.01.2012 klo 23:05)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:24  
+
0
Notte herätti minut aamulla, mikä on todella epätavallista. Se oli tosi levoton. Noh, käytin sitä ulkona, teki normaalisti tarpeensa, tultiin sisään. Edelleenkään se ei rauhoittunut. Tajusin, että kello on jo yhdeksän, joten annoin sille ruokaa. Notte katsoi tosi hölmistyneenä ruokakippoa. Yleensä se hotkii kuin viimeistä päivää, nyt syöminen oli ikään kuin kynnys. Se söi kuitenkin kaiken, mutta epätavallisen hitaasti.

Sitten se tuli sänkyyn, ja alkoi kuolaamaan hirveästi. Lisäksi se tärisi, ikään kuin voihki, ja sen silmien valkuaiset hehkuivat monta kertaa. Sen hengitys oli todella omituista, katkonaista, vaivalloista, tuskaista - tosi äänekästä ja isot paussit aina jokaisen henkäyksen välillä. Ajattelin, että nyt se saa sydänkohtauksen, kun se oli niin omituinen. Se painautui ihan tiukasti minuun, vaihtoi koko ajan asentoaan, että pystyi olemaan niin kiinni minusta kuin mahdollista, ja oli hermostunut ja pelokas.

Noh, Notte rauhoittui ja nukahdettiin molemmat siinä hiljalleen. Aamupäivällä se oli ihan normaali, ja ajattelin, että tää on ohimenevää. Notte on oksentelija - se syö kaiken mitä lenkeillä suuhunsa saa, ja sitten aamuisin oksentaa kaiken sänkyyn. Ihan tosi - ja kerran yhden kokonaisen oksenteluyön jälkeen olen vienyt sen aamulla suoraan tiputukseen eläinlääkäriin.

Päivällä se oli.. no, normaali, edelleen teki tarpeet normaalisti, käveli innokkaasti, haukahteli oraville, joten ajattelin, että tämä selvisi sillä. Kuitenkin mulla piinasi ajatukset mahalaukun kiertymästä tai peräti myrkytyksestä.

Illalla se alkoi olemaan kummallisen masentunut ja apaattinen, tosi kiinni minussa, ja sen maha paisui hieman - kuitenkin sopivasti, että mulla alkoi epäilykset herätä. Hetkeä myöhemmin koira ulisi tuskissaan ja kiljui jos sitä vain hipaisi mahasta. Se alkoi röyhtäillä. Noh, sain itkupaniikkikohtauksen. Mietin, että nyt tämä(kin) koira kuolee tähän, mun käsiini, koska en vienyt sitä näytille silloin aamulla. (Mun edellinen koira kuoli saatuaan ensin rajun sairaskohtauksen mun sylissä) Ryhdistäydyin, ja soitin heti, klo 18.50 omalle eläinlääkärille, joka oli sulkemassa kymmenen minuutin sisään. Hän ohjasi minut suoraan päivystävään eläinsairaalaan. Soitin sinne ja otin taksin.

Eläinlääkäri tutki Notten - sen sydänäänet olivat OK, hengitys OK, yleisvaikutelma OK. Ei kuumetta. Mahassa hieman ylimääräistä ilmaa, vähän arka kosketukselle. Hieman vaaleat ikenet. Määräsi kipulääkettä ja antibioottikuurin. Sanoi kuitenkin, että tässä on omat riskinsä. Ei ollut sitä mieltä, että koiraa tarvitsisi jättää yöksi sairaalaan - heidän ovensa ovat auki läpi vuorokauden, voin palata vaikka kahdelta aamulla jos siltä näyttää - tai että röntgenkuvia tarvitsisi ottaa. Mahassa voi olla tulehdus, tai vierasesine, mutta mahalaukun kiertymäksi se ei näytä olevan kehittymässä (huh !).

Joka tapauksessa, neuvoi, että olen varauksella tämän yön, ja katson aamulla, miltä näyttää. Hieman hermostuttaa - huomenna olisi pitkä päivä yliopistolla, katsotaan, jätänkö kokonaan väliin. Onhan oma koira tärkeämpi ! Onneksi meillä on kaikenkattava vakuutus.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:31  
+
0
^ Voi ei, toivottavasti menis yön aikana ohi, mikä sitten lieneekin :(

Kävin äsken viemässä koiran pihalle ja ajattelin samalla laittaa auton lämmitykseen. Olin kävelemässä autoa kohti, kun yhtäkkiä jostain kuului "Mauri". Mä vilkaisin ympärilleni, ei näkynyt ketään. Sitten katse osui hiekoitushiekkalaatikkoon, ja tajusin, miksi ääni oli kuulostanut siltä kuin tulisi jonkun laatikon sisältä. Lähdin salamana juoksemaan koiran kanssa sisälle ja apua, vieläkin on ihan sydän kurkussa!
Tiedän kyllä, että tossa laatikossa majailee joku koditon kesäisin, mutta että tähänkin vuodenaikaan. Jäi auto laittamatta nyt lämmitykseen, enkä taida vastaisuudessa enää mennä sitä näin myöhään laittamaankaan. Hyi, vieläkin puistattaa.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 23:52  
+
0
Kovasti tsemppiä Notelle! Sekä koiralle että omistajalle siis. Toivottavasti Notte tokenee lääkkeillä, eikä tilanne pahene entisestään. Joskus koirilla voi olla aivan selittämättömiä oireita, jotka menevät hyvin äkkiä ohi.

Niila pääsi tänään toisen kerran astumaan, ja hyvin meni. Kyllä se vaan osaa hoitaa hommat nopeasti :nauru:.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 00:34  
+
0
Nottelle tsempit!
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 01:16  
+
0
Kiitos ! Nyt Notte nukkuu ihan rauhassa rankan illan jälkeen. Ehkä tämä tästä.


Hug it out bro, dats right, its otay


Oon vain hirveän taikauskoinen, mun edellinen koirani kuoli 20. tammikuuta. Huomenna (tai no siis tänään) on tuo ikävä päivä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 01:49)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 03:08  
+
0
^ Tsempit koirulille, toivottavasti vointi paranee!

Ja tarkoitukseni ei oo luoda sulle lisää pahaa oloa, mutta siskolla on kanssa yksi "paha päivä" syys-lokakuussa (en muista tarkkaan sitä päivämäärää).. Kaksi koiraa on kuollut täsmälleen samana päivänä ja yksi vuorokautta ennemmin. :neutral:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 06:42  
+
0
Toivottavasti Notte voi jo paremmin. Ja totta kai sairaan koiran hoito on syy olla kotona ihan samalla tavalla kuin muistakin sairaista lapsista huolehtiminen.

Kyllä nuo koirat välillä osaavat säikäyttää. Syksyllä, kun Minni oli loukannut selkänsä, eikä päässyt ylös makuulta, minä olin liki paniikissa ja mietin, että mitä teen, jos koira kuolee siihen. Sehän tapahtui siis isänpäivänä ja olin jo kantamassa koiraa autoon lähteäkseni reilun 100 kilsan päähän Jyväskylään sunnuntaipäivystykseen, kun huomasin ettei se onneksi halvaantunut ollutkaan. Hurjalta näytti, mutta loppujen lopuksi oli ihan vaaraton juttu.

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 09:13  
+
0
Paranemisia Nottelle, toivottavasti ei vaivaa enää. :paijata:

Ja sitten eri aiheeseen: Miksi mun pitää kiusata itseäni?

Tärisyttää, sydän hakkaa ja aamukaakaot on sylissä.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 09:38  
+
0
Voi itku! Paranemisia ja voimia Notteille! :paijata:

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 09:47  
+
0
Paranemisia Nottelle! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa.. :suru:

Minäpä reippaana tyttönä lähetin tänään tiedustelun kennelpiiriin, että milloin mahtaa olla seuraava kasvattajan peruskurssi. Tarkoitus olisi tämän vuoden puolella käydä se mokoma, ja keräillä vähän rahaa kasvattajanimen anomiseen. Mulla on sellainen pieni salainen haave, että mikäli Sega kasvaa collien mittoihin, on rakenteeltaan terve ja saa hyväksytyn luonnetestin, niin kesällä 2014 meillä voisi olla pieniä collievaavoja.. Mutta se jääkööt vielä (ainakin toistaiseksi) salaisen haaveen tasolle. :shhh:

Oli miten oli, tuo kurssi olisi kiva käydä.
Sitäpaitsi Segan pentuja on nyt jo kovasti kyselty. :roll:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 09:48)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 09:52  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

Paranemisia Nottelle! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa.. :suru:

Minäpä reippaana tyttönä lähetin tänään tiedustelun kennelpiiriin, että milloin mahtaa olla seuraava kasvattajan peruskurssi. Tarkoitus olisi tämän vuoden puolella käydä se mokoma, ja keräillä vähän rahaa kasvattajanimen anomiseen. Mulla on sellainen pieni salainen haave, että mikäli Sega kasvaa collien mittoihin, on rakenteeltaan terve ja saa hyväksytyn luonnetestin, niin kesällä 2014 meillä voisi olla pieniä collievaavoja.. Mutta se jääkööt vielä (ainakin toistaiseksi) salaisen haaveen tasolle. :shhh:

Oli miten oli, tuo kurssi olisi kiva käydä.
Sitäpaitsi Segan pentuja on nyt jo kovasti kyselty. :roll:



Jaa sulla on tuollaisia suunnitelmia. Mun mielestä Sega on tosi nätti collie :)

Toivottavasti Notte parani lääkkeillä!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 09:56)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 09:52  
+
0
Nottelle paljon voimia! Toivottavasti menee ohi, eikä mitään vakavaa :paijata:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Perjantaina, 20.01.2012 klo 10:07  
+
0

Tiainen kirjoitti:



Ja sitten eri aiheeseen: Miksi mun pitää kiusata itseäni?

Tärisyttää, sydän hakkaa ja aamukaakaot on sylissä.


Hyyyyyyyiiiiiiiiii!!! Pakkohan tuo oli katsoa :nauru:.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28245
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 15:45)