Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 12:42  
+
0
Mahtava lumimyrsky myös täällä, eipä neiti pikkuprinsessaa juuri kiinnosta ulkoilu. Toivottavasti illaks tyyntyy. On ollu aivan ihanaa parina viime iltana lähtee joskus yhentoista aikaa illalla ulos, kun on tyyntä, ei kauheen kylmä, taivas on ihan mielettömän värinen ja puut lumessa :love: Harvoja hetkiä kun nautin talvesta ja noina iltoina Maisaki on viihtyny.

Joop, menipä koko aamupäivä yhessä pienessä työhommassa, en vaa saanu aikaseks. Nyt vähä ruokaa nassuun ja sit piirtämään. Miten joku niinki kiva asia ku piirtäminen, voi muuttua hankalaks, kun sitö pitäis tehä "pakosta"..? Nii ja työhakemuksia kans laitettava tänään. Alkaa oikeesti ahdistaa rahatilanne... Maaliskuuks oli suunnitelmissa reissua, mutta mitenkähän käy :suru:

Ai nii. Olipas jotenki creepy kokemus aamulla. Maisa oli koko ajan eteisessä kärppänä vahtimassa. Menin sitte kattomaan että mitä se nyt stressaa. Kuuntelin oven läpi, että rapusta kuuluu outo ääni. Tajusin, että alaoven summeri on jotenki jumittunu ja toisti koko ajan sitä ääntä. Lähettii sit Maisan kaa pihalle. Oli jotenki ku jostain kauhuleffasta ku oli vielä hämärää, ulkona myrskys ja se ovi huusi siinä omia aikojaan... Hrrr.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 12:48  
+
0
^Ah, hyi, noi tollaset oudot jutut saa kyllä nousee niskakarvat pystyyn - varsinkin kerrostalojen rapuissa! Jos ootte nähny sen ekan jenkki-Ring-leffan (vai olikohan se joku muu? :mietiskel:) missä päähenkilö matkustaa hissillä kerrostalossa ylöspäin ja sama naama seisoo joka kerroksessa ja katsoo hissin ikkunasta sisään... yyyyy :eek: Mä en uskalla kattoa hissin ikkunasta! :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 12:56  
+
0
^ Oisko se ollu Kauna? :mietiskel: Minäkin hyvä puhelemaan, kun en juurikaan edes kauhuleffoja katso ja ne mitä katson, katson kädet silmillä. :nauru:

Täälläkään pikkuprinsessaa tuskin kiinnostaa ulkoilu, en jaksa edes yrittää. Maxin kanssa käytiin hangessa kahlaamassa, pitkästä aikaa vein sen "metsään" ja tämä oli ensimmäinen kerta kun oltiin ilman Laraa. Raukka ei oikein ymmärtänyt mikä oli homman idea, hinasi vaan minun jalkojen vieressä ja tuijotti minua. :nauru:

Kohta koirat pienemmälle lenkille (lähinnä vaan siis pisulle) ja töihin. Huoh.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 13:05  
+
0
Meillä on erilainen prinsessa. :nauru:Se hyppi ja loikki innossaan lumihiutaleiden perään ja halusi jäädä vielä yksin ulkoilemaan, kun tulin sisälle.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 13:05  
+
0
Kalinka, joo, Kaunahan se! Menee nää japanista amerikkalaistuneet kauhuleffat missä käsitellään pitkiä, mustia hiuksia vähän sekaisin... xD

Meilläkin joku koira oli aamulla ihan intoa piukassa kun oli tullut paaaljon ihanaa, pehmeää lunta... :love: Veti hirveet spurttikilarit aamukakkelointinsa jälkeen, tais olo keventyä xD

*muoks* lisäjuttua
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.01.2012 klo 13:06)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 13:35  
+
0
Kauna on ihan kamala elokuva. Olen nähnyt ainakin kolme kertaa siitä painajaisia. :suru:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 14:08  
+
0

Inqq kirjoitti:

^ Kerros lisää sitte ku uppoudut siihen luuriin kunnolla, et mitä tykkäät :hymy:
Mä oon miettiny kans vaihtavani Samsungiin, oon miettiny tota Acea, mutta silti ehkä aavistuksen enempi S Plussaa tai S 2:sta.. Löytyykös täältä keltään ?



Juu, kunhan opin sitä oikeasti käyttämään :D Pitäisi vaan joku datapaketti hommata liittymään, jotta pääsis nettiä käyttämään ja tarvittaessa latailemaan jotain pelejä.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 14:51  
+
0
Maanantaina laitetaan veljen kanssa asuntohakemus, jos ei ole yksi kiva kämppä vielä mennyt.
Onneksi olen pessimisti, ajattelen että se ehtii mennä kuitenkin. Enpä ainakaan pety, pahasti :wink:

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 15:05  
+
0
Hähää bongasin itseni Koiramme-lehden sivulta 69. :nauru:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 15:15  
+
0

jannia kirjoitti:

Jos ootte nähny sen ekan jenkki-Ring-leffan (vai olikohan se joku muu? :mietiskel:) missä päähenkilö matkustaa hissillä kerrostalossa ylöspäin ja sama naama seisoo joka kerroksessa ja katsoo hissin ikkunasta sisään... yyyyy :eek:



Hyyyi! Onneks tässä talossa ei oo hissiä! Yleensäki käytän tosi vähän hissiä vaikka ois tarjollaki, ku pelkään että ne jää jumiin. Tän jälkeen vielä vähemmän! :nauru: Ootteko nähny semmosen leffan ku Rec? (kai se oli se..) Siinä lopussa ku näytetää sitä ihme tyyppiä siellä vintillä... Pelkään aina et samanlainen asuu meijän talon vintillä. Harvemmin tulee yksin käytyä.

Sitte niitä työhakemuksia...

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 15:19  
+
0
^Rec oli oikeasti aika vakuuttava leffa, mä en oo kattonu mitään noita tollasia dokumenttityyliin kuvattuja sen jälkeen. Blair Witch Projectkin tuntu ihan lepposalta iltapäiväviihteeltä siihen verrattuna... Tosin, mua on jääny Recistä kaivelemaan enempi se mummozombie. Vintille lukittu anorektinen zombietyttö sai jostain oudosta syystä multa säälipisteitä... varmaan herätti sen sisäisen eläintensuojelijan :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 16:13  
+
0
Heipsan vaan pitkästä aikaa! Oon löytäny uuden harrastuksen (korujen teon) ja oon siihen niin fanaattinen tällä hetkellä, että kaikki vapaa-aika menee korviksia pyöritellessä. Me ollaan muutenki opeteltu pari viikkoa uuteen arkeen kun alotin kuukauden sijaisuuden. Eilen oli tullu spostiin viesti joltain ihmiseltä, että on perustamassa tähän naapurikuntaan uutta päiväkotia, olisinko kiinnostunu tuleen töihin. Vastasin hälle tänään, mutta mielessäni oon kyllä aika sekasin, ottaisinko paikkaa vastaan jos tarjottaisiin. Vakkari paikka ois kuitenki aika mahtava turva, toisaalta homma on semmosta, jota ei fysiikka välttis kovin kestä ja jota en todellakaan tahdo tehdä loppuikääni. Mutta ottaisko riskin että selkä hajoo taas pahemmin (nyt ollu pari vuotta ihan ok) ja sais ihanan vakituisen kuukausipalkan. Eipä mulla ole oman alan hommia ollukkaan vielä valmistumisen jälkeen, periaatteessa. Oonhan mää nytki päiväkodissa, mutta lastenhoitajana, en opena. Että jos open paikan sais, niin apuva. No, katotaan mitä sieltä tulee vastauksena.

Mua on Peppi täsäs huolettanu. Huomasin tuossa ehkä viikko sitten, että se on ihan luuranko. Ainahan se on ollu hoikka, mutta nyt kyllä loistaa luut anorektisesti. Kyllä sillä on hyvä ruokahalu, mutta ei syö enää kuppia tyhjäksi, päivässä syö noin 2-2,5dl nappulaa. Lottaki syö enemmän. Ja se laihtuu. Mieli on kyllä ilonen ja yhtä reipas se on ku ennenki. Mitä luulette, kannattaisko käyttää lääkärissä (verikokeissa?) tarkistuttaan, ettei laihtuminen johdu sairaudesta? Vai koittaisko ensin tunkea ruokaan jotai rasvaa?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 17:03  
+
0
Hyy mää inhosin sitä Reciä! Ja Blair Witchinkin katoin silmäluomien raosta. Mun uus ehdoton lempparisarja on The Walking Dead jonka pilotti on muuten ihan sikajännä, sitäkin pelkään mutta pakko kattoo :cool:
Rise to reset the world.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 17:55  
+
0
Mä en halua katsoa ikinä kauhuleffoja yksin.:nauru:Pelkään että näen sit painajaisia yms olen vähän pelkuri. Jos mulla seuraa niin kyl mä sitten pystyn katsomaan.

Olin katsomassa tänään vuokra-asuntoa.Oli muitakin kiinnostuneita joten saa nyt nähdä saanko sen:neutral:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 18:54  
+
0
Whii, mun anottu kennelnimi oli Koiramme-lehdessä :) Saa nähdä kauan menee että sen nimen sitten saan...

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:12  
+
0
No määhän tartuin tuumasta toimeen heti pian, kävin jo hakemassa sen Samsung S2 :nauru: valkonen tietennii!
Vielä pitänee hommata siihen suojaa jonkulaista..

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:27  
+
0
^ Jos puhe Galaxysta niin :peukku: Mää oon ainakin ihan rakastunut!
Rise to reset the world.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:41  
+
0
^ Joo se juurikin :hymy: onha tuo melkonen halko verrattuna tohon nokian edeltäjäänsä mutta varmasti paaaaljon parempi kaikkineen! Tuo nokia ollu yks iso tilttiluuska.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:43  
+
0
Hopladaa, gradun ideapaperi olisi nyt sitten palautettu koko seminaariryhmän riepoteltavaksi. :jjei:

Mä taas tässä pohdin kovasti, että pitäisiköhän sitä pistää muutama satanen tuommoiseen pienikokoiseen läppääriin? Nykyinen kone on iso ja ruma, eikä sitä jaksa kantaa mukana mutta kouluhommissa semmoinen pieni ja sievä olisi oikeasti tarpeen ihan siellä luentosalissa.

Jos jonkun hyvän tietää, niin saa toki suositella...
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 21:50  
+
0
Inqq, kauhistelin aluksi itse samaa, kunnes siirsin muutama päivä käyttöönoton jälkeen vanhasta Samsungista joitakin numeroita ja ihmettelin kun käsi meni melkein nyrkkiin :nauru:

Ainut mihin oon ollut vähän pettynyt on akkukesto, vaikka eihän se minään yllätyksenä tullut että tuon kaliiberin kosketusnäyttö nappaa ison osan virrasta, puhumattakaan päälle jääneistä sovelluksista. Kannattaa lukea foorumeilta juttua Androidien virransäästöstä, sieltä löytyy sovellusvinkkejä yms. joilla pystyy pitkittämään käyttöaikaa.
Rise to reset the world.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 10:00)