Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:09

Kukkujat 16

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 08:17  
+
0
^Minä oon ollut hereillä jo kuudesta lähtien :nauru:

Se oli hyvää! Tietysti nyt kun maistanut, pystyy ens kerrlla soveltamaan itse. Ensi kerralla tulen laittamaan ananasta täytteeseen mukaan ja kastiketta ehkä pikkusen vähemmän. Vähän raikkautta ja kevyempää :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 08:21  
+
0
Mä niin himoitsisin jotain missä on punasipulia. Ja pinaatti-fetakolmiot ois ihania :love: Onko pakko joutua ajattelemaan kaikkia ihania ruokia, kun koittaa vähän saada painoa alaspäin.. Ihan kamalaa, mä oisin paljon onnellisempi jos mä saisin vaan syödä,syödä ja syödä :nauru:

Tänään on kyllä tiedossa ihan perus pastaa ja tomaattinen lihapullakastike.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 09:11  
+
0
Sama vik täällä, pitäisi laihuttaa ja minä kylläkin syön, sitä mitä haluan :nauru:
Noo, kyllähän minä liikun päivittäin, eli en sentään vaan istu ja syö :shifty:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 09:21  
+
0
Siis täh, opiskeleeko Vanis suomea? Multa on mennyt ihan ohi! Moi vaan, täällä toinen fennisti :heiluti:
tarupi Hippu (9/2009)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 09:53  
+
0
Hyvät huomenet. Tää heräs jo 7 maissa ja eikä millään meinannu unta enää saaha. Tunti sitten oli jo pakko nousta ylös. Nyt vähän lisää aamukahvia ja kohta muumit:cool:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 10:09  
+
0
Kukuk o/
Mä uskalsin tänään nyt ekaa kertaa Hugon kennelyskäepisodin jälkeen tehdä yhtään pidemmän lenkin, saatiin kulutettua reiluun kolmeen kilsaan yli tunti eli vauhti ei kyllä ollut päätähuimaava... :nauru:
Mut kyl oli tainnu Hugokin odottaa "kunnon lenkkiä", se on syöny vähän huonolla ruokahalulla tossa viikolla, mut nyt lenkin jälkeen veti aamupöperöt naamaan ihan kiukulla :nauru: Ja kehtas vielä oikeen komentaa, että anna jo xD

Nyt se kärttää että ottaisin sen tähän pöydälle pötköttelemään jotta sais otettua ruokaperäset. Mä kyllä ajattelin vielä keittää itelleni kahvia... :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 10:22  
+
0
Viinakeskusteluun - hyvä punkku ja siideri, toisinaan maistelumielessä myös oikein tuhti luostariolut! Nom nom! Mutta harvakseltaan vain, baareista en tykkää yhtään, nuo maistuu vain saunanjälkeen, hyvän ruuan kaverina tai sopivassa seurassa kotosalla/kylässä.

Aamu kukkuu! Tulin vanhemmilleni yökylään Toukon kanssa, koska avo läksi yötöihin jo aikaisin eilen illalla, ja mulla ei hirveästi tekemistä ollut :). Kaikki hyvin, paitsi toi koira, joka ei osaa rauhoittua ollenkaan, vaan käy ihan kierroksilla. Oltiin jo tunti aamulla paikallisessa koirapuistossa riehumassa parin spanielin kanssa, mutta ei mitään vaikutusta :ttou:. Isukki ehti jo suutahtaa kun Touko käy sitä aina vähänpäästä pyytämässä leikkiin ja kun huomiota ei herunut, rupesi pomppimaan sohville, mikä siis täällä on kiellettyä. "Täällä ei sohvilla kiipeile pienet tytöt eikä pojat eikä varsinkaan koirat!"
Pihallekaan ei voi päästää kun Touko on unohtanut matalien aitojen olemassaolon ihan tyystin ja lähtee seikkailemaan oitis. Nyt sitten kuunnellaan piippausta vuorotellen koiran suusta ja vuorotellen vinkulelusta, jota pitää pöristen tappaa kun kukaan ei huomaa tuota röhköfanttia.

Itse kulutan nyt aikaa uuden läppärin etsimiseen. Oma heittää bluescreenillä ja sammuu puolen tunnin välein. Ei siis enää voisi kuvitellakaan koulujuttujen tekemistä, saati pelailua:neutral:. Nörttikavereilta tulee kamalasti vinkkejä, että millainen sen kuuluisi olla :nauru:. Hyvä vaan, koska itse en ymmärrä noista spekseistä yhtikäs mitään, vaikka muutaman päivän olenkin jo ehtinyt opetella näytönohjaimien ja prosessorien eroja arvottamaan..
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 11:06  
+
0

Aduro kirjoitti:

Mistä syystä et oo juonu jos saa kysyä? :) Musta se on ihan hyvä vaihtoehto, ja musta olis fiksua että jos juo säännöllisen epäsäännöllisesti pitäis taukoja.


Ei vaan tee mieli :nauru:
Oon mä siis juonut esim 2-3 annosta (yleensä jotain ihkuja drinkkejä) baarissa, mutta sielläkin käyn niiiiin harvoin, etten oikein laske tätä mitenkään päin juomiseksi.
Viimeisen kunnon humalan jälkeen (siitä se 3,5vuotta) en oo tosiaan humalassa ollut ja sitten jos oon juonut niin tollasia pikkupikkumääriä, että hyvä jos edes päähän nousee.
Ja nyt sitten kiinnostais se humalatila näin uteliaana ihmisenä. Mutta en uskalla, liian pitkä aika (ja vähän huonoja kokemuksia) viime kerrasta :shifty: :nauru:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 11:07  
+
0
Aamu kukkuu!

Täällä on olo niinku uudestaan syntyneellä. Sain nimittäin viime yönä nukuttua melkein 7 tuntia!:jjei: Muutenkin alkoi aamu oikeen mukavasti, aamupalaksi munia, pekonia, jugua ja mysliä, sekä jälkkäriksi marianne-kaakkua. Semmoenn kevyt ja maistuva aamun aloitus, mutta herkkupäivänä se minulle suotakoon.:viheltel:

Niin ja toinen ilonaihe on (lainassa vaan tosin) hieno auto! Tehtiin äipän kanssa vajaaksi viikoksi vaihtarit autojen kanssa, ja vitsit mä rakastan tuota maasturia. Niiiiiin tilava, niin tehokas, niin mukava. Jopa minä nään sieltä jotain, ku saa istua vähän korkeemmalla. Saas nähä, miten raskin käydä vaihtamassa tuon takasi ens viikolla..:shifty:

Töissä pitäsi jaksaa neljään asti. Sen jälkeen suunnataan Tarmon kanssa lenkille koirakaverin kanssa, pääsee poikaki rallaamaan pitkästä aikaa koiraseurassa. Eli, toivottavasti kaikkineen oikeen mukava päivä tiedossa.:hymy:

Mitäs suunnitelmia muilla lauantai-päivään?
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 11:38  
+
0

Mikene kirjoitti:

Siis täh, opiskeleeko Vanis suomea? Multa on mennyt ihan ohi! Moi vaan, täällä toinen fennisti :heiluti:


Kappas vaan :hymy:. Opiskeletko sinäkin Helsingissä?

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 12:00  
+
0
^ En sentään. Turussa :)
tarupi Hippu (9/2009)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 14:02  
+
0

Aduro kirjoitti:

^^Nimimerkit ja nimet taivutetaan aina niin kun ne kirjotetaan. Eli loppukirjaintai ei muuteta/tiputeta. Jos jonkun nimimerkki on Äiti niin se taivutetaan Äitin ei äidin kuten se oikeasti olisi. Eli Notte olisi Notten, paitsi jos Notte itse haluaa toisin ;) :paapatus:



Vanis kirjoitti:

Höpsispöpsis sanoo suomen kielen opiskelija :paapatus:. Esim. Vanis taipuu Vaniksen jne. muoks. muistaakseni Notte on taivuttanut koiransa nimen Notte ilman astevaihtelua, siksi siis kysyin :hymy:.



Siis rehellisesti sanottuna, mä ite taivutan sen ihan miten sattuu. :nauru: Kirjoittaessa tykkään kyllä enemmän muodosta "Notten", se näyttää siistimmältä, mutta puheessa sanon ihan aina, että "Noten luu" tai "Noten lelu". Siksi se varmaan tulee toisinaan myös kirjoitettuun tekstiin niin.

Ai kamala, siis tänne tuli ovikorjaaja, ja eka kysymys: "Noh, sinulla on varmaan krapula ?" Mä olin kyllä että :eek: Anteeksi ? Sit se perusteli sillä, että olen tällainen nuori likka ja eilen oli perjantai. Juupa juu, se että olen nuori tai että eilen oli perjantai, ei tarkoita, että vetäisin silloin aina jalat alta. :mietiskel: Sanoin, että oon noussut tänään seitsemältä ja ollut koko aamupäivän ulkoilmassa, siksi vähän väsyttää ja oon varmasti sen näköinenkin. Ei nyt herranjestas ne pari eilistä viinilasillista mun naamassa näy, korkeintaan se, etten ole käynyt suihkussa.. :viheltel:

Mut mä en ymmärrä kuinka vaikeaa oikeasti paikallisille on ymmärtää mun elämää. Siis kaikki, putkimiestä nettiasentajaan, ovat ihmetelleet, että
a) Pystyn asumaan yksin ja huolehtimaan itsestäni, vaikka olen nuori ja yliopisto-opiskelija
b) Pystyn asumaan yksin ja huolehtimaan koirastani, vaikka olen nuori ja yliopisto-opiskelija
c) Elämäni suurin anti ei ole yliopiston bileissä tai kännäämisessä, vaikka olen nuori ja yliopisto-opiskelija
d) Kämppäni on siisti, eikä täynnä tuhkakuppeja, tyhjiä pulloja, pitsalaatikoita, likaisia astioita tai vaatteita (monet tutuistani eivät pysty käyttämään keittiöitään, koska ovat tällaisen paskan peitossa, ja kellään ei kiinnosta siivota). Eli minä siivoan, vaikka olen nuori ja yliopisto-opiskelija

Voisin oikeasti huutaa, miten vastuuttomia brittinuoret ovat :pyssyt: Voitteko kuvitella, kuinka tosi moni kuolee nimenomaan yliopistoaikoina känni/huumesekoilujen takia. Viimeksi eilen lehdessä oli, että joku oli kännissä ajanut jonkun toisen kännisen päälle. Kävelijäkänninen kuoli. Eikä sekään ollut kuin 19. Siis nämä on ihan sekopäisiä. Kännissä voi tehdä mitä vain, vaikka hypätä sillalta jokeen, ihan huvittelumielessä. :roll: Tosi rocknroll jos jalka vaikka murtuu. Sitä voi sitten nauraa kaveriporukalla.
Ai niin, ja siis tavalliselle brittiyliopisto-opiskelijalle känni on sitä, että muut kantavat sinut kotiin. Vähintään. Ja on ihan sama mitä tapahtuu, koska vanhemmat on jossain kaukana. Se, että täytetään 18 ja muutetaan yliopiston perässä jonnekin, tarkoittaa täällä, että saa muuttua täydelliseksi eläimeksi koko kandiopiskelun ajaksi. Riehua sydämensä kyllyydestä. Mikä musta on aivan kahjoa, eikö silloin nimenomaan pitäisi itsenäistyä ja alkaa ottamaan vastuuta ? Eikö ihmisistä ole oksettavaa esim. elää paskan keskellä ? Kaiken huippu on, että jotkut jopa rikkovat vuokraamiaan huonekaluja. Koska se on hauskaa. Talon tuhoaminen esimerkiksi on jotain sellaista, mistä nämä ihmiset pääsevät hurmokseen. Luoja, että nämä on niiiiiiiiiin lapsia verrattuna suomalaisnuorisoon.

muoks. Ja jos joskus olen tästä jotain jollekin kaverilleni varovaisesti huomauttanutkin, olen saanut kuulla olevani kalkkis, tylsä mummo. :roll: Ehkä olenkin. Monet on myös kritisoineet mua siitä, etten ole vieläkään "järjestänyt megaisoja bileitä" tässä kämpässäni. Eivätkä nämä tyypit usko, etten järjestä. Minusta on tosi vastuutonta järjestää yksinkertaisesti sellaisia bileitä, mitä täällä yleensä pidetään. Parempi, ettei järjestä mitään ollenkaan, koska ei täällä vain osata juoda siististi. Olen niin monia "kotibileitä" nähnyt opiskelijoiden vuokraamissa omakotitaloissa, että ne asunnot ovat sen jälkeen olleet ihan entisiä. Ja mun kerrostalokämppä pahviseinineen.. No, never ?! Ihan hullua. Suomessa taas saatoin yksiöön kutsua aloittelemaan vaikka 15 ihmistä tietäen, että kaikki osaavat sentään olla aikuisia.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.02.2012 klo 14:10)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:08  
+
0
Mulla on joku raitisilmamyrkytys. Olin tosiaan näyttelyssä kehätoimitsijana. ULKONA. :nauru: kuutisen tuntia tönöttäny pihalla yhtä soittoa, ihan syväjäässä sitten loppuajasta. Meillä oli vissiin maailman hitain tuomari, kehässä vain 66 koiraa ja viimisenä lopetettiin kehä.

Oli jonku verran ihana käydä saunassa. Sulin lauteisiin kiinni. :nauru: ois voinu vaikka nukkua sinne.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:11  
+
0

Inqq kirjoitti:

ois voinu vaikka nukkua sinne.



Siis kuolla pois ? :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:13  
+
0
Viime yö meni reilun parin tunnin yöunilla joten nukuin töiden jälkeen tollaset 6 tunnin päikkärit. Nyt virkeä olo ja koirien kanssa lenkille.

Onko muualle vedetty latuja joka paikkaan? Täällä on ja saa aina miettiä että minne sitä menisi että kukaan höyrypäähiihtäjä ei vaan saa mitään raivokohtausta.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:16  
+
0
Flunssa alkaa oleen viimein selätetty. Pysty koirienkin kanssa kiertään jo pisempää lenkkiä, hikihän siinä vaan tuli ennen aikojaan. Ja keksin itselleni uuden nimimerkin, veikkaaja :-DD
Saa nähä oonko niin tyhmä että pyydän vaihtoa siihen :nauru:

Nyt koiruuksille ruokaa ja sitten kannustamaan Usko voittoon ;)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:18  
+
0
Jestas miten jotkut voi tykätä siivoamisesta. Kaverin kanssa oltiin eilen viihteellä ja tänään aamulla kattelin krapulassa sohvalta peiton alta kun eräs alkaa puunaamaan mun kämppää, järjesteli tavarat, imuroi, tiskasi, pyyhki pölyt... :eek: Vähän hävetti sohvan takaa karkuun juoksevat villakoirat.. :nauru:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 19:31  
+
0

Notte kirjoitti:

Siis kuolla pois ? :nauru:



:nauru: :nauru: Ei ny sentää, haha. En aatellu et ton voi tosiaan ottaa noinki. Nukahtaa siis ihan niinku päikkäreille :nauru:

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 22:08  
+
0
Hei siivoominenhan on kivaa tai mulle siitä on tullut rutiini. Joka päivä menee monta tuntia siivoamiseen, eikä täällä silti ole varmaan ikinä paikat tiptop :nauru:

On toi pikkumies vaan ihana. Käytiin iltakävelyllä ja meni kun vanha tekijä hihnassa. Kunki puolisen metriä mun takana tai sitten ihan mun sivulla. Ja se on tänään käynyt ensimmäistä kertaa kunnon hihnalenkillä, ennen aina ollut vapaana. Se ei hössötä, eikä muutenkaan tee mitään "typerää" mitä paimenet on aina tekemässä :nauru:

Tytötkin otti tulokkaan niin hyvin vastaan; Ninja ja Piina suukotti heti kun pojan toi sisään. Bea tietenkin meni sitä karkuun, eikä Eero mennyt Beaa kiusaamaan. I`m in love :love:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 16 - Lauantaina, 25.02.2012 klo 22:21  
+
0

FCI kirjoitti:

eikä muutenkaan tee mitään "typerää" mitä paimenet on aina tekemässä :nauru:



Mää niin arvasin! :nauru: Kaikki vinttikoiraihmiset puhuu aina et miksi ihmiset ottaa paimenia kun vois ottaa suoraan kauniisti käyttäytyvän vintin! Mutta ihana kuulla että teillä on mennyt kivasti, ja onnea vielä penskasta :love:

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)