Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:09

Kukkujat 16

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 16 - Tiistaina, 21.02.2012 klo 21:30  
+
0
Pikaista paranemista Sheballe! :paijata:

Omaa kukuntaa;

notetoself:
Ulkoiluttaessasi shibaa pidä rivakka tahti yllä, sillä jos hetkeksikään hiljennät jämähtää kippura penkkaan tarkkailemaan/maahan tuijottamaan jotakin ohikulkijaa.
notetoself2:
Varaa shiban ulkoiluttamiseen kolminkertainen aika verrattuna muihin koiriin, sillä vaikka tahti olisi rivakka, se kyllä keksii keinot jämähtää paikoilleen. :nauru:

Uh, nyt nukkumaan raskaan päivän jälkeen. Huomenna aikaisin töihin ja sitten illan ehkä voisi vaan maata ja korista hiljaa väsymykseltään..

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 16 - Tiistaina, 21.02.2012 klo 22:36  
+
0
Kuks. Jokohan sitä nyt saisi taas palstailupulinoinnista kiinni? Ihan hölmö olo ollut jo pitkään, kun lukee kyllä kaikkien juttuja päivittäin mutta ei vaan saa kommentoitua omien hölmöjen mietteiden ja typeryyksien vuoksi. footballer pictures

Huh, joskohan sitä siirtyisi nukkumaan varsin vauhdikkaan mutta mukavan työpäivän jälkeen. Vietettiin lasten kanssa laskiaisriehaa mäenlaskuineen ja herkkuineen, ilonkiljahduksia kuunnellen.

monna83, hui kamala. Paljon toipumisia Sheballe.

jannie, mukava kuulla. Toivottavasti työpaikalla on jatkossakin mukavampi työskennellä.

Mianan koirulle paranemisrapsutuksia, toivottavasti selviää mikä korvassa on.

weeblin pojalle synttärionnea!

FCIlle paranemista.

Muoks. Sana vaihdettu toiseen ja tekstiä lisätty.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 21:51)

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 07:34  
+
0
Huomentaa :heiluti:
Eilen ei tullut puklailtua yhtään ja tänään on jo ihan hyvä olo :hymy: Kohta tietenkin olo huononee kun pääsin näin sanomaan :nauru:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 09:22  
+
0
Huoh heräsin jo kuuden jälkeen kun kahdeksaksi piti ehtiä YTHS:n päivystykseen. Mulla on silmäluomessa bakteeritulehdus, great. Sain antibioottivoidetta jota täytyy tuhria kumpaankin silmään 4-5 kertaa päivässä kuuden päivän ajan. Meikkiä ei saa käyttää, ei siinä muuten mitään mutta perjantaina pitäisi lähteä keikalle ja viihteelle kun kaveri tulee käymään :nauru:

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:33  
+
0
Kukkuuta, terveiset Kolilta oli ihan mukava loma ja ilmatkin oli suht hyvät.
En kyllä samaan paikkaan enää lähde, vaikka olikin ihana mökki mutta ihan korvessa, ei mitään kävelymatkan päässä (paitsi kota).
Oli vähän tylsää olla yksin koirien kanssa koko päivä, kun toiset oli rinteessä eikä mulla ollut autoa (autolla piti mennä rinteeseenkin). Piti kaupasta käydä ostamassa taskulappu että näki koiria lenkittää iltaisin, ei kyllä kovin pitkälle uskaltanut lähteä pelkän fikkarin valossa. Upea paikka noin muuten, olisin halunnut käydä Kolin huipulla mutta tuuli niin kovaa ettei sinne viitsitty lähteä.

Mulla on ongelma, sain synttärilahjaksi Ikeaan lahjakortin enkä tiedä mitä sillä ostaisin, ongelmat kullakin :hymy:. Ruokailuryhmää käytiin katsomassa mutta tuolit oli niin huteroita/huteria ettei niiden kestävyydestä voi olla varma, harmittaa kun pöytä oli tosi jykevä. En ymmärrä miten kehtaavat laittaa näytille tollasia huojuvia tuoleja ( siis kaikki topatut tuolit oli huteria). No nyt sitten meinataan ostaa vessaan allaskaappi ja peilikaappi nämä on pitänyt hommata jo iät ja ajat sitten.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:40  
+
0
^Heh heh, eikös se ole sen Kolilla matkustelun pääpointti, että pääsee mahd. korpeen? :wink:

Ei vaan, itsehän olen asunut aika lähellä Kolia melkein koko ikäni. Tuli vähän ikävä sinne taas kun luin juttuasi. Mutta en minäkään kyllä lähde Kolin huipulle kauhen helposti talviaikaan. Kesällä on sitten aivan parasta käydä siellä vähän ennen auringonlaskua.. :aurinko::hymy:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:40)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:56  
+
0
^ Joo, tällä periaatteella ollaan oltu liikenteessä. Kyllä sitä kaipaa sitä korpea tämän pääkaupunkiseudun älyttömässä hössötyksessä ja täytyy kyllä myöntää että mä nautin varsinkin kesäisin :hymy:. Kesällä olen Kolilla käynyt vuonna yks ja kaks ( silloin nuorena) haluaisin kyllä mennä vielä kesällä sinne.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 10:57  
+
0
Migreenikukkuuta jo toista päivää putkeen. Pikkusen ottaa kupoliin tää viikottainen oksentelu. Huomenna sentään pääsee heti aamusta lekuriin. Peukut pystyyn, että pääsen viimeinkin kuvauttamaan tän nuppini :cool:

Ulkona on tooosi hieno ilma ja illalla kokkaillaan tortilloja ja muita herkkuja kaverin kanssa. Ihana loma! :aurinko:

Lisätään vielä toinen "jeejee"-hehkutus: toinen kaveri soitti ja sanoi tulevansa käymään. Mennään koirien kanssa puistoilemaan kun on niin hyvä ilma :) pääsee ottamaan kuvia!
A house is not a home when I'm alone here....
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 11:58)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 11:44  
+
0
Aaaarrrgghh. Tämä kuuluisi oikeastaan purkautujiin, mutta ei oikein sovi niin surullisten uutisten sekaan. Purnaan siis tänne.
Sain vakuutusyhtiöltä päätöksen, jonka mukaan vuoden takaisen ulosajon aiheuttamat vammat (kaularangan venähdys ja kylkiluun murtuma) ovat parantuneet 7.11.2011. Sen jälkeen hoidettuja vaivoja ei siis korvata, koska ne johtuvat jostain muusta kuin ulosajosta. Tämän päätöksen mukaan minulta voidaan periä takaisin ortopedikäynnit ja kortisonihoidot yksityisellä lääkärillä, koska vakuutus ei niitä korvaa. Milläköhän helvetin perusteella olen parantunut marraskuun seitsemäs päivä, ja sen jälkeinen oireilu johtuu jostain muusta? Jos ulosajossa katkesi kylkiluu, johon muodostui arpineurooma virheasentoon luutumisen vuoksi, niin kyseessähän mitä ilmiselvimmin on ulosajosta johtuva vamma :pyssyt:.
Soitin aamulla vakuutusyhtiöön, mutta käsittelijää en saanut kiinni. Jätin soittopyynnön.
Tästä lähden vaikka käräjille jos tarvitsee, koska tuo on täysin mielivaltainen päätös. Meidän omatkin vakuutukset ovat tuossa firmassa, joten ne menevät äkkiä vaihtoon jos korvauspalvelu on tuota luokkaa.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 11:58  
+
0
No on kyllä järjetön päätös!!:mad:. Miten ne edes kehtaa!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 13:20  
+
0
Voi Shebaa :suru: Toivottavasti jalka saadaan käyttökelpoiseksi!

Peppi kävi aamulla fysioterapiassa ja nyt sitten odotellaan ens maanantain röntgeniä ja sen jälkeen tehdään sitten uudet suunnitelmat hoidon suhteen. Alkaa jo jännittään.

Aivan mahtava auringonpaiste, koitan tässä miettiä, mitäkä me tyttöin kanssa keksittäis!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 13:25  
+
0
Voisin varmaan varovaisesti hehkutella, että me saatiin se talo! :aurinko:

Ensi viikolla vasta mennään kauppakirjat allekirjoittamaan, joten tästä tämä varovaisuus, jos tässä vielä jotain tapahtuu. Ah, mä olen niin innoissani. Pääsee sisustamaan ihan omaa kotia. Jos meille sopii, niin tulevat entiset omistajat kuulemma ehkä jättävät osan irtaimistosta taloon ja mä elättelen toiveita, että sinne jäisi ainakin ne ihanat puiset koiranpedit. :shhh:

Ai niin, Sheballe pikaista paranemista!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 13:27)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:07  
+
0
Ai kamala mikä on Sheballe käynyt, toivottavasti jalka paranee! Ja ihanaa kuulla että saitte apua myös tuntemattomilta, noita kun on aika harvassa nykyään, siis avuliaita ihmisiä jotka auttaa hädän tullen.

Mulla on vapaapäivä enkä oo saanu aikaseks muuta kuin kampaajalla käynnin ja lyhyen aamulenkin koirien kanssa. Eipä sitä muuta oikein tarvitsekkaan :nauru: oon sen verran paljon tehnyt töitä viimeiset viikot, että vp tuntuu ihan oudolta.
Mä en nyt tiedä että oonko tyytyväinen mun hiuksiin vai en :mietiskel: oon ollu kauan tummatukka, mutta nyt päätin repäistä ja vedin sitten blondiksi. Aika järkky muutos ja kampaajakin sano että menee varmasti tovi ennenkuin totun omaan peilikuvaan :nauru: Leikkaus on tosi toimiva mutta tämä väri(tön).... No, onneksi on aina helppo saada vaalea tukka tummemmaksi.
Ja mua jännittää ihan sikana kun ensi viikolla alkaa uudet työt. Paljon enemmän vastuuta, ja heti pitäis tehdä työvuorolistat puoleksi vuodeksi, apuvaaa! No, kaipa se siitä. Ehkä.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:17  
+
0
Vihaan lumitöitä!! Meillä on aivan liian iso ja lunta on aivan liikaa. Olen niin hikinen, että oli pakko tulla kuivattelemaan hiuksia ja vaihtamaan vaatteet välillä (tiedän, tämän te kaikki halusitte tietää :nauru:). Avo kehtasi vielä ehdottaa että lähdettäisiin illalla salille :eek:. Joo, ei lähdetä.

Vakuutusyhtiöstä soitettiin takaisin, ja nyt minun pitää hankkia ortopediltä lausunto kylkivamman hoidosta jotta voin hakea muutosta päätökseen. Jospa se siitä sitten.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:38  
+
0
Sheballe paranemisia! Tuostahan sais ihan hyvän lehtijutunkin.

Mahtis ilma, äkkiä pitää syödä jne, että kerkee ulos ennenku aurinko menee piiloon. Mitähän sitä osais päällensä laittaa ettei tuu liian kuuma.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:46  
+
0
Nyt tuli viimeinkin tilaamani vaatteet perille!
Noi push upit... ei kyllä valehdeltu kun luki että tekee 2 kuppikokoa isomman näköiset (tosi muhkeat täytteet), mulla on taas tissit!! :nauru:
Bikinit on aika ihanat, yläosa hipoi täydellisyyttä, mutta alaosa puristi sen verran että jäi melko epäviehättävät jenkkakahvat :twisted: Eiköhän niistä tässä ennen kesää pääse :poppari:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:53  
+
0
[quote=Vanis]Vihaan lumitöitä!! Meillä on aivan liian iso ja lunta on aivan liikaa. quote]

:nauru: Mikä teillä on aivan liian iso, tontti, kola, vai kenties joku muu? :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 14:55  
+
0
^No hupsista! :nauru: Liian iso tontti siis.
muoks. Nyt sitä paskaa tulee lisää :eek::pyssyt:. Myönnän auliisti, että itsekin marisin lumenpuutteesta alkutalvesta, mutta en mä nyt ihan tätäkään tarkoittanut kun lunta toivoin :nauru:.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 15:05)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 15:44  
+
0
Notte tuli ja paiskas lelunsa täysillä vasten tätä läppärin näyttöä. :eek: Vissiin pitäis kohta jaksaa lenkille. Mut laiskottaa. Tulin vasta jokin aika sitten yliopistolta ja täällä kävi äsken ovenkorjaaja.. Englantilainen tehokkuus: en ole päässyt etuovestani sisään sitten lokakuun. :D Kerrostalossa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 15:47  
+
0
Sheballe paranemisia! Toivottavasti jalka tulee kuntoon :paijata:

Amelle onnittelut talosta :peukku:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:30)