Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 16:09

Kukkujat 16

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 18:07  
+
0
Tänään ajattelin pitää hyvällä omalla tunnolla lepopäivän lenkkeilystä. Ulkona niin mielenkiintoinen keli että koirat saa tyytyä pikkulenkkiin ja loppuillan saavat kaluta sian päitä. Siivosin töistä tultua käärmeiden terrat ja vaihdoin osan yhden vauvapytonin terran isompaan, siivosin hamsterin häkin ja pesin kissojen vessat. Siinä hurahti aikaa tuosta vaan useampi tunti. Nyt apteekkiin ja sitten kesäkeiton tekoon. Nam!

Täällä tulee kyllä oltua nykyään hurjan vähän ja olen ihan ulapalla mitä täällä on tapahtunut viimeisen kuukauden aikana. Ei ole vain aikaa enää notkua täällä. Töistä tultua on täysin työllistetty iltaan saakka kun on näitä hoidettavia ja sitten pitääkin taas mennä nukkumaan.

Sheba on ihmeen reipas. Syö, juo ja lähtisi juoksemaan täysiä pihalla jos irti päästäisi. Pakko viedä aina hihnassa takapihalle ja pikkuhiljaa voisi alkaa viedä pikku pissatuksille että pääsee vähän haistelemaan muitakin kuin kotipihan hajuja. Se on niin reipas aina tassukääreita vaihdettaessa. Sitä selvästi sattuu mutta on urhea ja pysyy paikoillaan kun sanon ettei saa lähteä mihinkään.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 18:11)

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 18:34  
+
0
Voi tota Sheban ikävää tapahtumaa! :suru: Mulle tuli ihan tippa linssiin kun luin tota eilen illalla ja sitten oli vielä kuva urheasta potilaasta. Ihan kamalaa, mä en varmasti pystyis toimimaan tollasessa tilanteessa. Panikoisin. Uskomaton se mies&perhe, joka auttoi hädässä. Ihana huomata, että on auttamisenhaluisia ja vilpittömiä ihmisiä olemassa. Tsemppiä Sheballe paranemiseen ja monnalle myös! :paijata:

Omaa keskiviikko-kukkuuta: Työpäivä takana, viime yö vähillä unilla, siis väsyttää. Just syötiin jauhelihakeittoa ja masu aivan täynnä. Josko keittäis kahvit, niin pysyis hereillä vielä muutaman tunnin. :nauru: Onneks huomenna on jo torstai ja viikonloppu on taas lähempänä! :jjei:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 19:33  
+
0
Täällä kävi eilen joku ihmeen imurikauppias ovella.. Jotenkin epäilyttävä, kysyi että millanen imuri mulla on ja sitten että voiko hän tulla katsomaan sitä.. Ihmettelin kun tyypillä ei ollut edes mukanaan mitään papereita/imuria tmv.. :mietiskel: Tiiraili eteisestä lattioita ja kyseli että "mitenkäs usein teillä imuroidaan?" "eikö olisi hyvä jos näihinkin hommiin olisi huippuvälineet?"
Sanoin sille että "Kyllä se tokmannin räpsy välttää meillä imuroimiseen" :nauru:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 19:39  
+
0
^ Hui.:eek: Mä en etes aukase ovea tuntemattomille, jos yksin oon kotosalla, saatikka et päästäisin sisälle kurkistelemaan, kauppasi mitä hyvänsä.:nauru:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 19:51  
+
0
^ En ois minäkään päästänyt, mutta luulin että se ois ollu äiti :ttou:

muoks. ja todella ihmettelin kun sillä ukolla ei ollut mukanaan mitään. Eikä edes missään vaiheessa kertonut mitään imurista jota oli tullut kauppaamaan.. Lähinnä vaan yritti päästä peremmälle "katsomaan imuria". En tiedä, jotenkin vaan itsesuojeluvaisto alkoi hälyyttämään, että ei kannata päästää.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 19:53)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 20:14  
+
0
Ei oo vapaapäivät kyllä mun juttuni... Mitään muuta tehnyt tänään ku notkunut netissä ja siinä välissä pessyt koneellisen pyykkiä ja syönyt jääkaapin tyhjäksi. Nice. :roll:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 20:28  
+
0
^^ Mullakin kävi viime vuonna imurikauppias, nainen tosin. Ei silläkään mitään mukanaan ollut ja kovasti olisi halunnut munkin imurin nähdä mutten sitten päästänyt kun sujuvasti valehtelin meillä olevan uudenkarhea Electrolux (joka olikin tosiasiassa Bosch, ja ei-niin-uusi). Ihan mukava nainen oli ja pitkät pätkät siinä rupateltiin, ei vaan meinannut uskoa että mulla ei ole varaa tonnin imuriin... Mutta joo, mullekin tuli ihan yllätyksenä että noita on vielä olemassa!

Ekstraväks.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.02.2012 klo 20:28)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 20:30  
+
0
Hui kamala, mitä Sheballe on sattunut. Kovasti tsemppiä Monnalle ja potilaalle, toivottavasti jalka lähte pian paranemaan.

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 21:02  
+
0
Noista imurikauppiaista tuli mieleen, että täällä on nyt pari kertaa tullut (eri ihminen) kuuromykkiä ynnä muita lapun kanssa kauppaamaan jotain.. Itseä epäilyttää moiset, niin en edes lappua mitä ovat ojennelleet, niin ole pahemmin lukenut eteenpäin. Ja ovi on tullut avattua sen takia, kun olen luullut, että siellä olisi avo tai joku naapuri.. Kun alaovihan on koko ajan lukossa, niin ei arvaisi että moisia tulisi. :roll:

mmirmeli

mmirmeli
Viestimäärä: 198

VS: KUKKUJAT 16 - Keskiviikkona, 22.02.2012 klo 22:10  
+
0
Mä en kanskaan uskalla tuonne purkautumisosastolle purkautua, sen verran on oma murhe pienempi, niin laitan sitten tänne:

Näin TAAS unta, että aloitin jääkiekon uudelleen. Pahinta siinä on se, että kaipaan niin paljon niitä vanhoja puolia itsestäni kun vielä harrastin lätkää. On kyllä paljon, mitä en ottaisi takaisin, mutta ainakun herään noista unista, olen ihan väsynyt niiden hyvien puolien kaipuusta. :neutral:

Aloitin kuntoilun taas vähänaika sitten ja tuntuu, että se vain pahentaa noita unia.
aku FI MVA TK1 Mimosan Villi Vaeltaja - Valo

"For an idea that does not seem insane, there is no hope" - Einstein

mamma77

mamma77
Viestimäärä: 77

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 00:28  
+
0
Monnalle terkkuja ja Sheballe paranemisia :)
Ahkerat äidit kasvattaa laiskoja tyttäriä.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 11:49  
+
0
Täällä sairastellaan.. Itse sain jonkun ihme pikaflunssan. Eilen kun pääsin töistä kotiin olin ihan kuolemanpartaalla, mutta nyt kunnon yöunien jälkeen on melkein terve olo. Ei ihan, joten iisisti on otettava, jos vaikka parantuisin ihan kunnolla ja tämän talven flunssat olisi tässä.

Koirilla on joku mahapöpö tai ovat syöneet jotain outoja.. ei voi tietää. Aamulla vaan niiden huone oli täynnä löysää kakkaa. Ainoa normaalista poikkeava juttu, minkä keksin, on se että ne ovat syöneet jotain outoa koirapuistossa. Käytiin eilen piipahtamassa ja jäin juttelemaan sellaisen mummelin kanssa, niin en ole aivan varma mitä nuo kaksi ovat puuhanneet sillä aikaa.. Avo sanoi heränneensä yöllä siihen, että Lara ravaa, mutta oli vaan pistänyt oven kiinni (siis makkarin oven, koirien ovi oli jo kiinni..) ja jatkanut uniaan. Hän harmitteli aamulla, kun ei ollut tajunnut. Lara ei kuitenkaan kovin heppoisesti sisälle mitään tee, joten se on siellä varmaan naama punaisena ravannut ja toivonut pääsevänsä ulos. Molemmat ovat tuntuneet nyt vähän vaisuilta, mutta ihan reippaasti kävivät kuitenkin ulkona ja söivät riisimössönsä. Muuta en oikein uskaltanut antaa..
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 13:48  
+
0
Naapurin ajokoiranpentu kävi samoilemassa pihalla, onneksi ei Hertta ollut yhtä aikaa ulkona kun molemmat tuntuu olevan aika temperamenttisia luonteita.
Mutta olipas kyllä suloinen ja sosiaalisen oloinen ajuri, kun yritti syliin tulla könyämään :nauru:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:02  
+
0

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:09  
+
0
Minäpä laitoin pitkän liudan kysymyksiä kääpiösiilikasvattajalle :shhh:.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:15  
+
0
^ Eihh mikä tätä palstaa vaivaa! Toiset puuhaa ittelleen venäjänvinttikoiraa ja toiset kääpiösiiltä ja kun minä haluan kans!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:21  
+
0
^^ Oooh. Ne on kyllä mainion näköisiä otuksia.

Olipa taas koirista apua. Joku (nainen?) yritti tulla sisälle etuovesta koputtamatta mutta hänen matka päättyi portaille kun isot pojat ja Sheba työnsivät päät eteiseen haukkuen ja muristen ja pikkupojat säesti taka-alalla. Ovi meni hyvin äkkiä kiinni. :nauru: Ei hajuakaan kuka sisälle yrittäjä oli. Tuli mieleen että liekkö ollut tv-lupatarkastaja, olin näkevinäni ikkunasta että tyypillä oli salkun tapainen kädessä. En ehtinyt huudella perään kun olin ilman vaatteita ja en ehtinyt pukea päälle. Puolialasti ei kehdannu ovelle mennä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 17:21)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:22  
+
0
^^Ota ota, anna mennä vaan :nauru:.
Totta puhuen mulla taitaa olla vielä vähän työsarkaa tuon avokin sulattelussa. Se ei oikein välitä muista kuin koirista, ja niitäkin on kuulemma liikaa. Tuleva akvaariokin aiheuttaa närää, koska avo pelkää vesivahinkoa :roll:. Otin tuon siilin taannoin taas puheeksi, ja avo totesi kypsään tyyliinsä että kakkasiili (joitakin vuosia sitten ehdotin kilpikonnaa, ja avo sanoi että ne ovat tyhmiä pierukonnia :roll:). Ja kyllä, avo on aikuinen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 17:23)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:27  
+
0
^ Teillä ei siis toimi sama kuin meillä eli menet vaan ja hankit, ilman sen avon lupaa? :cool: Mä en edes kertonut viimeisimmästä käärmeestä miehelle, mitä suotta. :lallati: Kun se tuli, niin näytin että "Ai niin, ostin muuten tälläsen. Eikö ole hieno". :shifty: Mies sanoi että ei ole ja tiedusteli vielä perään että montako käärmettä meillä nykyään on kun se ei enää varma asiasta.
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 17:30)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 16 - Torstaina, 23.02.2012 klo 17:27  
+
0
^^Jos olisi suurempi kämppä niin ottaisin heti. Nyt joutuu miehen mielipidettä (jota se kutsuu järjeksi) kuuntelemaan.. Mies tykkää eläimistä, etenkin koirista, mutta kyllä se tuossa yksi päivä vähän pilke silmäkulmassa kirosi että "meille piti ensin tulla koira vasta kun asutaan omassa talossa... no meille tuli sit kuitenkin toi pikkukoira, ei siinä mitään... sitten meni vuosi ja sä halusit ison koiran, nyt meillä on sellainen ja parin vuoden päästä tulee toinen... ja pikkukoiralle tulee kohta pennut.. Miten tämä meni tällaiseksi, ei tästä ollut mitään puhetta ikinä!" :nauru:

Akvaariota olen miettinyt, olisi ihanaa hoitaa sitä ja lillutella käsiä lämpimässä vedessä. Sille ei vain ole yksinkertaisesti sopivaa paikkaa tässä asunnossa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 23.02.2012 klo 17:28)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 18:30)