Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.03.2012 klo 13:43

Kukkujat 17

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 19:48  
+
0
Täältäkin ääni Candylle ! :heiluti:

Olen samaa mieltä siitä, että nimeen tottuu ajan kanssa.
Meilläkin on sekä Moona, Vilma, että edesmennyt Tipsu saaneet pitää nimensä, vaikka Tipsu-nimi on kieltämättä aika karsee....
Kaikki luuli, että mulla on tiibetispanieli, kun koirastani puhuin.(Lapinkoirasekoitus siis.)


Sen takia en ole vaihtanut kun mietin, että on se aikuiselle koirallekin varmaan outoa tottua uuteen nimeen. Luulisin, että nimi on iso osa identiteettiä koirallekin.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:00  
+
0

Riisis kirjoitti:

Mitäs moskaa ne koirankipot sitten sisältää, ettei pesukoneessa voi pestä? :nauru: Meillä kyllä menee koirankupit ihan sulassa sovussa ihmisten astioiden kanssa pesukoneeseen. Tiskiharja koirilla on kuitenkin eri (vaikka välillä ajatuksissaan tulee pestyä kattilat koirien harjalla :shhh:).



Itse en laita koiran kuppeja astianpesukoneeseen koska ainakin oma koira luoleskelee ulkona tyttökoirien pissoja ja välillä maistelee pupun papanoita niin en halua astioitteni joukkoon kippoja joissa saattaa olla jäämiä siitä itsestään :hymy:
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:09  
+
0
^ Eikö ne sit tiskaannu siellä koneessa puhtaiksi? :D

Mä pesen samalla tiskiharjalla omat ja koirien astiat. Elossa ollaan.
Tuohan se koira ulkoa tassuissaankin vaikka mitä eritteitä ja siirtää ne kodintekstiileihin jne.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:13  
+
0
^Niinpä. Ja kuinka moni antaa koiran suukottaa edes kättä? Tai kun koira ottaa namun niin eikös ne pupunpapana jäämät tartu sillonkin käteen? Ja jos koira astuu toisen koiran paskaan niin onhan ne jäämät siinä vielä sisälläkin.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:38  
+
0
Ettekö te sitten esipese astioitanne, jos koiran kuppeja ei voi laittaa koneeseen? :)
Enkä mä kyllä ymmärrä miten koiran haistelut ulkona liittyy mitenkään mitä siihen kuppiin jää syömisen jälkee.. Kuolaa? :D
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:55  
+
0
Mä en ole mitenkään bakteerikammoinen, mutta en silti pese samalla tiskiharjalla koirankuppeja (ei ole edes astianpesukonetta)

Rorys kirjoitti:

Eikö ne sit tiskaannu siellä koneessa puhtaiksi? :D



No tässä on vähän sellainen juttu, että en luultavasti voisi syödä lautaselta jossa tiedän joskus olleen jotain epämiellyttävää.. Jos lautanen esim uitetaan paskassa, laitetaan koneeseen ja pestään, söisikö joku sen jälkeen siltä? :X
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 20:55)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:01  
+
0
^ Kyllä mä voisin syödä tollaselta lautaselta. Olen myös kylvänyt kukkasipuleita maahan meidän salaatinottimilla, ties mitä paskaa siinä maassa on ollut mut ihan ovat ottimet edelleen käytössä. Eikä meillä ole edes tiskikonetta, jossa pöpöjen tuhoutuminen käy varmaan tehokkaammin kuin käsin tiskatessa.

Itse käytän samaa kuumemittaria jolla on mitattu kuume koiran persiistä. En kyllä suuhun laita (en tykkää muutenkaan silleen mitata), mut kun olen ihmisiltä kysellyt niin harva laittais edes kainaloon.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:02)

April

April
Viestimäärä: 201

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:03  
+
0
Meillä koira esipesee lautaset. :cool:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:06  
+
0
No joo, ilmeisesti sitten "makuja" on monia :nauru:


April kirjoitti:

Meillä koira esipesee lautaset. :cool:



Yöks :X
Kerran eksä antoi koiralle kattilan lattialle, että sai siitä tähteet syödä :ttou: ei anna toista kertaa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:08  
+
0
^ Mitä sä oikein pelkäät? :nauru:

Ihmiset elää jossain päin maailmaa lehmänlannasta pykätyissä majoissa, could you?

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:10  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Mitä sä oikein pelkäät? :nauru:

Ihmiset elää jossain päin maailmaa lehmänlannasta pykätyissä majoissa, could you?




En pelkää. En anna koiran nuolla naamaani, enkä syödä samoilta astioilta.
Äärimmäisissä tilanteissa kyllä, mutta nyt ei siihen ole tarvis.

Jossain päin maailmaa ihmiset tekee aika paljon muutakin ällöä.

ps. Pystyisin asumaan. Ja he ketkä niissä kakkamajoissa asuu, tuskin ovat koskaan missään muualla asuneetkaan.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:13)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:11  
+
0

myrkku kirjoitti:

Musta on jotenkin ihana seurata raggetin elämää näin netin välityksellä, tulee aina jotenkin hyvä mieli, tai symppis tai jotain! En osaa selittää! Mutta positiivista kuitenkin! :hymy:



:nolo: Kiitos, tällasta mun elämä nyt vaan on :nauru: Voit tulla kertomaan tuon mun avokille, ei ainakaan juuri nyt pidä mua mitenkään symppiksenä tai edes kivana, kun suunittelen neljättä ( :eek: ) koiraa meille :nauru: Mä kun uroksen julkistamisen jälkeen silleen varovasti tuon asian esitin, niin tuli aivan järkyttävän ytimekkäästi EI, siis järkyttävää siks kun tuo ei juurikaan ota kantaa mihinkään mun juttuihin. Siinä sitten pari päivää olin hiljaa asiasta, ja sit se sanokin mulle tässä yks päivä että "aivan sama, yks, neljä tai kymmenen" niin kaipa tuo nyt sitten oli myöntyminen...?
Avosta puheenollen, lähti kaveriporukan kanssa lappiin ja palaa vasta sunnuntaina. Nyt on ihanaa olla yksin, kun oli niin rankka päivä töissä, mutta kyllä sitä tulee vielä ikävä. Onneksi on töitä koko loppuviikolle ja ihan riittävästi ohjelmaa muutenkin.
Mä vedän tästä pakastepizzan naamaan ja menen nukkumaan..
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:12  
+
0
^^ emmä millään pahalla tarkoittanut. Ihmettelen vaan kun koiraihmiset harvemmin on niitä maailman yltiöhygieenisimpiä tyyppejä.

muoks väksy
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:12)

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:12  
+
0
Ööö.. Meilläkin kissa + koira nuolee lauteset jos annetaan.. Hengissä olemme! Itseasiassa saatan antaa noille maistiaisia vaikkapa jäätelötuutista ja syön itse loppuun.. :roll: Myös mun vesilasista tarjoon joskus noille ja samasta lasista tulee itsekin juotua :shifty: Koiran pusutki saa tulla naamalle, toi neiti oikeestaan pesee mun sieraimet ja korvatkin :D Hampaatki pesis, mut siihen vedän rajan xD
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

April

April
Viestimäärä: 201

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:14  
+
0
Joo meistä on tosiaan moneen junaan. :nauru:

Mun mutsi (joka siis pelkää kaikkia mahdollisia pöpöjä) on ihan mahdoton, kun koira onnistuu lipaisemaan naamaan pienen pusun se pitää juosta heti pesemään. :roll: Mutta silti sekin antaa oman lautasensa innokkaalle esipesijälle koska tasan kaikki pöpöt kuolee koneessa niissä kemikaaleissa..

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:15  
+
0

Rorys kirjoitti:

^^ emmä millään pahalla tarkoittanut. Ihmettelen vaan kun koiraihmiset harvemmin on niitä maailman yltiöhygieenisimpiä tyyppejä.



En mä sitä pahalla ottanutkaan :) Itseäni vaan ellottaa.
Enkä ole myöskään yltiöhygieeninen, mutta rajani mullakin :nauru:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:15  
+
0
Me kans pussaillaan Notten kanssa niin paljon, että ihan samat bakteerit ne sieltä ruokakiposta tulee kuin jo koiran suusta, eli ei mitään uutta.

Mutta jos koirankippo on paskainen ja bakteerinen, mites sitten niiden ihmisten ruokailuvälineet jotka käyvät paskalla pesemättä käsiään ja sitten käsittelevät astoita ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:15  
+
0
Mä en antaisi maistiaisia jäätelötuutista, mutta siihen on ihan muut kuin hygieniasyyt. Mä en antaisi kahdesta syystä: 1) en halua jakaa jäätelöäni ja 2) se olisi jäätelöni loppu, koska toinen koirista haukkaisi koko jätskin ja toinen nuolisi muuten vaan todennäköisesti niin kovaa, että esim. pallojätskistä tippuisi taatusti pallo päältä. :nauru:

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:18  
+
0

maddy kirjoitti:

Mä en antaisi maistiaisia jäätelötuutista, mutta siihen on ihan muut kuin hygieniasyyt. Mä en antaisi kahdesta syystä: 1) en halua jakaa jäätelöäni ja 2) se olisi jäätelöni loppu, koska toinen koirista haukkaisi koko jätskin ja toinen nuolisi muuten vaan todennäköisesti niin kovaa, että esim. pallojätskistä tippuisi taatusti pallo päältä. :nauru:



Heh :D Meillä tuo koira on niin pieni että se kielikin on semmonen mini.. ne saa muutamat lipasut.. Sama jos kermavaahtoa teen letuille niin vispilät saapi nuolla kissan kanssa.. :)
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

April

April
Viestimäärä: 201

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 21:22  
+
0
Okei, täytyy sanoa että tossa saman jätskin syömisessä menee raja täälläkin. Tai missään "kielareissa".. Yöks. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:45)