Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.03.2012 klo 13:43

Kukkujat 17

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 08:52  
+
0
Eikö niitä koiranastioita siis saisi pestä astianpesukoneessa samaan aikaan? :D... Kyllä mä ainakin pistän.

Tänään haetaan sitten koiruus :eek::eek:
Eilen mietittiin uutta nimeä, kun avo ei oikein tykkää Candy-nimestä :mietiskel:
Noh, katsotaan nyt jääkö vai vaihetaanko. Daisyä mietin, mut meneekö sekaisin koirilla, jos on niin "lähekkäin"?

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:16  
+
0
^Voi harmi, Candy olis just ihana nimi :aurinko:

Kyllä meillä pestään koiranruokakipot samaan aikaan astianpesukoneessa kuin muutkin astiat. Käsin tiskatessa kyllä tiskaan koirankipot vasta viimeisenä, mulla ainakin on sellanen olo, että kuola jää tiskiharjaan kiinni :mietiskel: tosin, aika todennäkösesti kuvittelen vain :nauru:

*muoks* Mitä jos Candyn vaihtais vaikka vaan Cindyyn?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:18)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:16  
+
0
^^ Candystä tulee mulle mieleen se Kolmas pyörä -blogin kirjoittaja :nauru: Daisy kuulostaisi tosi kivalta, Daisy & Dave :hymy:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 09:17)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 11:25  
+
0
Mun mielestä Candy ja Daisy ovat molemmat aivan ihania, mutta mä ehkä pitäisin sen Candyn juuri sen takia että Daisy on tosi lähellä Davea, vaikka tuo yhdistelmä kuullostaisikin hyvältä.

Me käytiin aamutuimaan silmäpeilauksessa ja otettiin vielä EIC-testi labukalta. Silmät on priimaa tavaraa, ei löytynyt moitittavaa, ja EIC:in tulokset tulee sitten parin viikon kuluttua. Ja voi että tuolle taas naurettiin kun oli niiiin draamaa. Verinäytettä otettaessa oli kauhena kärsivä ilme ja pikku kitinää piti koko ajan, sit kun hoitaja oli solminut siteet tassujen ympärille (ei saanut ekasta tassusta niin joutu ottaa toisesta) ei pystynyt kävelemään kun oli "aivan kamalaa". Hohhoiakkaa :roll: :nauru: Nyt nukkuu loukkaantuneena tuossa jaloissa, oli pakko ottaa töihin mukaan kun en kerennyt kotiin välissä.
Kyllähän tämä nyt pahasti vaikuttaa siltä että meille ehkä muuttaa tuon tytär sitten loppukesästä/ alkusyksystä... Eli menee koko pentusuunitelma taas uusiksi. Täytyy vielä puhua kasvattajan kanssa, ja viimeistään sen näkee sitten jos/kun pennut syntyy. Eihän sitä tiedä vaikka astutus menisi ihan plörinäksi tai jotain. Kuitenkin ihanaa kun saa olla mukana astutuksessa ja saa tavata isän.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.03.2012 klo 11:26)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 11:43  
+
0
Musta Candy & Dave kuulostais oikein hyvälle! Ja voin sanoa että vaikka nimi kuulostais karmeelta niin siihen kyllä tottuu hyvinkin äkkiä. Arvatkaa vaan oliko Veikka - nimi hirveä kun tota kävin silloin kattomassa :D Mut en sit viittinyt vaihtaakaan ja nyt en vois parempaa nimeä keksiä.

Käveltiin aamulla Veikan kanssa pitkän lenkin päätteeks äiteelle aamubrunssille ja sitten äiti lähti vielä saattaan meitä kotio ja käveltiin uudestaan pitkä lenkki. On aika hyvä olo nyt, vieläkun ilma mitä mahtavin! Täytyy vielä parin tunnin päästä lähteä kyllä uudestaan vaikka vähän hölkkäilemään.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 12:51  
+
0
Musta on jotenkin ihana seurata raggetin elämää näin netin välityksellä, tulee aina jotenkin hyvä mieli, tai symppis tai jotain! En osaa selittää! Mutta positiivista kuitenkin! :hymy:

Täällä jatkuu pakkaus, ja pakkaus ja pakkaus vähän lisää. Pitäis siirtää tämä tietokone härdelli sohvapöydälle pariksi päiväksi, kun tänään lähtee kaatopaikalle itse tietokonepöytä (+sänky+sohva).
Sitten nukutaankin ilmapatjalla koirien kanssa pari viimeistä yötä ennen avopariutumista. Jos pääsis jo huomenna siivoamaan osan kämpästä niin olis kiva.

Töissä oli muuten tosi härskiä läppää. Siivoan lihatiskiä siis ja siinä oli kaks miestä tällä kertaa myyjänä. Olin siivoamassa jauhelihakonetta ja sinne pitää mennä vähän ylhäältä päin kumartuen että saa kaiken pois. Toinen mies heittää "nyt tulis muuten tosi herkkua jauhelihaa" vähän pilke silmäkulmassa. Naurahtelin siinä että heh, en ihmislihasta tiijä onko hyvää.
No mutta sitten myöhemmin niillä oli tiskialtaassa ruuanjämiä ja se samainen mies niitä kädellä otti sieltä viemärin aukolta niitä. Ja sitten tokaisi että "pitäis tytön tulla tänne vähän imaseen, eikö? Heeheheh"... :ttou: Sanoin vaan että karhupumppu kyllä hoitaa. En tiijä oisko kärkkäämminki pitäny sanoa. En mie nyt itteeni tollasta ota, mutta joku herkempi ois voinu ottaakin. Meinasin myös sanoa että nyt menee jo ehkä vähän yli tuo juttu, mutta jätimpä sanomatta, mutta pahoitteli se mies että meni vähän yli jo, huonon huumorin puolelle. No vähän meni joo :roll:

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 12:55  
+
0
Mun mielestä Candy on jotenkin vaan stripparinimi :nolo::eek:. En mä tiedä mistä toi on mun päähäni tullut, mutta ite en vois sitä nimeä koiralle antaa:shifty:.

Mä oon taas flunssassa, ehkä sadas kerta tänä talvena. Olin taas suunnitellut lepääväni jne mut menikin suunnitelmat uusiksi eli en parane tästä(kään) räkiksestä ikinä. Hohoijaa, tulis jo kesä..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:10  
+
0
Äh, kertokaa mulle haenko saikkua. Eilen olin semmosessa kuumehorkassa että kokoajan paleli ja sit välillä oli taas kuuma, lämpöä ei kuitenkaan ollu kuin just jonku 37.2. astetta ja olinkin koko päivän töissä. Semmonen kurja pöhnänen olo mut ei nyt mitään ylitse pääsemätöntä. Iltaa myöten alko kurkku kipeentyä, mutta nyt aamulla oli jo parempi ja enää ei ole varsinaisesti kipeä vaan sellanen "kuumottava". Aamulla lämmöt oli suht normaalit (36.5, 36.7.) mutta otin sitten Coldrexin kun olo oli kurja ja oli pakko lähtee käymään pankissa. Nyt olo on vielä ehkä vähän kurjempi, nuutunut lähinnä ja lämpöä on tosta lääkkeestä huolimatta 37 astetta just eli oletettavasti ilman lääkettä ois kuumetta.

Tänään vapaapäivä, huomenna töitä 8-15, perjantai vapaa ja lauantai 10-15 töitä. Jos tänään haen saikkua niin luultavastihan lauantainkin sitten saan. Inhottavaa vaan kun ensinnäkin oon ollut viime vuonna 3 kertaa saikulla 2xselkä venähti 1xposkiontelotulehdus ja hävettää olla taas saikulla. Etenkin kun mä olen se ainut työntekijä, joten mun puuttuminen on aika oleellista.

Toisaalta, tällä viikolla mun sairastelu ei sotkis niin paljoa kuin se, jos tauti pahenee ens viikoks ja joudun olee silloin pois. Mutku sit taas mulla ois huomenna yks tärkee koirajuttu mitä en tahtois missata, mut jos oon pois töistä ni ei sit oo asiaa harrastamaankaan...

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:16  
+
0
Joo Candy on selkeä strippari/huora nimi, en tod. antais koiralle :D Cindy kuulostaa jo paremmalta, mut Daisy&Dave, mikä yhdistelmä! :love:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:51  
+
0
Candy on pesukonemerkki ja meidän pikkuinen Candy oli supersöpö ja tehokas!
Candy on oikein hyvä nimi :paapatus:

Pidän tässä kahvitaukoa. 10.30 aloin lukemaan tenttikirjaa ja klo 14.30 sain tuon 300 sivuisen englanninkielisen höpöhöpöpaatoksen luettua. Huhhuh. Nyt enää kaksi kirjaa jäljellä.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 14:56  
+
0
Onhan se Candy vähän stripparimainen, mutta sitä suuremmalla syyllä sopii minusta oikein hyvin koiralle :nauru:. Sitä paitsi se sopii vallan mainiosti yhteen Daven kanssa.
Cindystä en itse pidä yhtään. Se on sellainen Barbien superkateellinen pikkusisko, joita tulee vasta joka nurkan takaa.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:04  
+
0
Mää liputan Daisylle ! Olisi ihana pari Davelle ! Ja koska eikö olisi kätevää, kun kummankin nimi alkaisi samalla äänteellä, ja näin saisi tarvittaessa kerralla kumpaankin kontaktin ? Ja kyllähän ne koirat oppivat tunnistamaan ne lopputavut, jos niitä tietoisesti korostaa, esim. Daisyssä ei niele täysin sitä -sy loppuosaa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:05  
+
0
Hyi, ei tulisi mieleenkään pestä koirankuppeja tiskikoneessa omien tiskien kans saatika samalla tiskiharjalla :D Mä pesen koirankupit ihan omalla harjallaan ja vieläpä vessan lavuaarissa.

Mä oon maailman kamalin stressiherne. Asun nyt vähä päälle kuukauden Tampereella ja koira jäi kotiin, kuolen kohta tähän stressiin. En ikimaailmas voi muuttaa ilman Furia yhtään mihinkään, ei mun elämästä tuu yhtään mitään ku 23,5h vuorokaudesta itku silmäs mietin, miten Furi joutuu olla ihan liikaa yksin ku mä oon täällä. Tän kuukauden piti olla semmonen rentouttava "loma" ku oon viime syksystä asti stressannu koko ajan kaikesta, mutta tää on kyllä aika kaukana siitä.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:17  
+
0
Mulle ei oo tullu mieleenkään että koirankupit vois pestä muualla kuin tiskikoneessa. Sinnehän ne menee muidenkin astioiden joukossa, kunnon huuhtasu ja koneeseen vaan!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:24  
+
0
Candy on mulle ikuisesti Candy! Kaukana mistään stripparista!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:41  
+
0
Mitäs moskaa ne koirankipot sitten sisältää, ettei pesukoneessa voi pestä? :nauru: Meillä kyllä menee koirankupit ihan sulassa sovussa ihmisten astioiden kanssa pesukoneeseen. Tiskiharja koirilla on kuitenkin eri (vaikka välillä ajatuksissaan tulee pestyä kattilat koirien harjalla :shhh:).
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 15:50  
+
0
Voi kun tuli hyvä mieli kun olin koirien peittoa kopistelemassa parvekkeella ja joku söpö pitkätukka vihels mulle! :nauru: Näitä arjen pieniä iloja... :shifty:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 16:04  
+
0
Täältä ääni Daisylle. Noi kaksi muuta ei iske ollenkaan ja osaksi juurikin edellä mainituista syistä. :hymy:

Ihana kevät ja ihana langaton netti. Poika nukkuu ulkona päikkäreitä ja mä hengaan terassilla pojan sekä koirien kanssa juoden lämmintä kaakaota ja mutustellen pullaa. Ansaittu lepotauko pihatöiden jälkeen. :aurinko:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 16:30  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Candy on mulle ikuisesti Candy! Kaukana mistään stripparista!



Katos, mä olin ihan unohtanut tän :hymy:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KUKKUJAT 17 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 16:46  
+
0
Oih, CandyCandy, mun lemppari lapsena Hopeanuolen ohella! :love:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:15)