Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.03.2012 klo 13:43

Kukkujat 17

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 16:53  
+
0
Onko siihen joku hyväkin syy miksi hiilitabletteja ei ole isompina annoksina? Tai vanhempina. You know. Tuntuisi vähän kohtuuttomalta syöttää omalle koiralle joku 130 tablettia. Ihminen voi onneksi käyttää niitä rakeita mitä saa myös, mutta koiraa en saisi pakotettua syömään mitään nestemäistä.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 17:31  
+
0
Täälläkin siivoiltu (siivoan kyllä joka päivä, koirista lähtee karvaa pirusti ja mielummin puhdas kuin likainen koti), silitin petivaatteetkin, kaikki mitä kaapissa oli! Jeij.. :roll:
Laittaa vielä yksi koneellinen pyykkiä pyörimään, poika yöunille jäi jo ja sittenpä olla vaan ja odotella kun mies tulee töistä kotiin.
Pitäisi varmaan joku harrastus keksiä, töihin pääsyä odottelen kovasti, näkee ihmisiä ja jotakin muutakin tekemistä kuin kotona olla ja siivota.

Mies ollut juomatta 20(?) päivää, ens kuussa synttärit sillä, joten annoin luvan silloin ottaa, hienostihan tuo ollut kun tajusi, etten ihan vitsillä v*ttuillut ja marmattanut juomisesta :hymy:
Pitäisi sille lahjakin keksiä ja se on vaikeaa. Tietäisin yhden, mutta en löydä netistäkään, pitäisi varmaan lähteä kiertelemään muutamassa liikkeessä, jos siellä olisi, vaikka epäilen.

Minä niiin odotan kesää, poika sillon isompi ja voi enemmän touhottaa kaikkea ulkona. Aurinko paistaa ja kuivat tiet, voi kävellä muuallakin kuin kävelytiellä vaunujen kanssa :love:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 17:41  
+
0
^Tuli tuossa mieleen, että eikös sun koiralla oo semmoset painovaljaat vai miksi niitä kutsutaan, että mistä ne on hommattu? Yritin googlettaa, mutta ainoot mitkä löysin maksaa n.140e...

Just sain lattiatkin luututtua ja nyt vaan loppu ilta möllötellä ja lenkkeillä. Niin ja sitä ukkelia ootella vielä. Ihana tosiaan kun siisti koti, mutta ärsyttää edelleen kun on niin tylsä kämppä eikä yhtään kodikas. Tartteis tehä jotain asialle vaan kaikki kiva on niin kallista:(
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.03.2012 klo 17:43)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 17:47  
+
0
^täältä. Taralle sopii mainiosti, jopa kaikilla painoilla, Morolla pikkusen notkompi selkä, joten sillä piti muokkailla painojen paikkaa ja muutenkin pyöritellä, että istuu hyvin. Mm. Morolla nuo kääntyilee ja kesken lenkin pitää kääntää suoraan. Meinattiin tilata pienemmät vielä, jos ne olisi Morolle sopivammat.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 17:58  
+
0
Noita hiilitabletteja ei varmaan niin kauheasti enää käytetä, vaan esimerkiksi ambulansseissa on enemmän sellaista Carbomix-hiiliraetta, joka on siis sellainen purkillinen, johon lisätään vettä. Tai siis voihan niitä hiilitablettejakin käyttää, mutta juomana helpompi nauttia.

Sitten pitää muistaa missä tapauksissa hiiltä ei tule käyttää ensiapuna, kuten jos on esimerkiksi juonut syövyttävää ainetta, bensaa tai yliannostuksen alkoholia.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.03.2012 klo 18:00)

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 20:02  
+
0
Vttu että osaa ärsyttää urpot koiran omistajat... Tossa lähibaarin edessä istui kaksi koiraa köytettynä oveen kiinni kun tulin kaupasta noin 17.30. Äsken kävin keittiössä juomassa ja satun vilkaisemaan ulos ikkunasta ja koirat kököttivät vieläkin ulkona. Puhuin samalla kaverin kanssa puhelimessa ja mainitsin asiasta. Kaveri iski luurin korvaan samantien. Olin vähän ihmeissäni, mutta kohta kaveri soitti takasin ja käski katsoa ikkunasta ulos. Koirat haettiin sisälle :aurinko: kaveri oli soittanut kyseiseen paikkaan todella vihaisen puhelun, jonka seurauksena asialle henkilökunnan toimesta jotain tehtiin.
A house is not a home when I'm alone here....

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 20:13  
+
0
Kiitos kaikille vastanneille!
Maddy, joo, annoin ehkä 10 hiilitablettia tuolle, kun se niitä niin mielellään söi. On ne kyllä ihan kamalia määriä mitä joutuu antamaan kun noita kuuntelee, tällekin ois pitäny antaa oikeaoppisesti.. 92 tablettia :D
Kävin tuossa päivystävällä kysymässä ilman koiraa (ovat ihan naapurissa, 50m päässä) että voiko muuta edes tehdä, sanoivat että tarkkailen vaan oloa ja että juoksen sinne jos huononee.
Eipä oo mitään epänormaalia, nukkunut, mutta niin riehui koirapuistossakin että paree nukuttaa. :hymy:

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 20:39  
+
0
Muahahhahahaa mä oon ovela! :twisted:
Hiusten värjääminen on venynyt kun tota hennaa on kauhean vaikea levittä itse omaan päähän.
Oon yrittänyt muutaman viikon suostutella avoa, muttei se oo millään suostunut...

Tänään meidän piti mennä leffaan. Aamulla avo kuitenkin tajusi, että niillä on tänään illalla joku työpaikan illanvietto. Halusi mennä sinne, ja oli kauhean pahoillaan sitten kun joutuu perumaan meidän suunnitelmat (avo on muutenkin ollut viime aikoina kauhean paljon rellestämässä ja mä olen ollut siitä aika näreänä). Sanoi, että voitais mennä huomenna leffaan. Sitten mulla välähti, ja sanoin, että ei se käy kun mun täytyy värjätä hiukset illalla, kun päivällä en ehdi... No avo sitten sanoi omantunnontuskissaan, että hän värjää ne! Tietysti mun piti vielä esittää suuttunutta ja mutista vaan "no hyvä on", ettei avo vaan peruisi lupaustaan. Ei mua kuitenkaan oikeasti haittaa, vaikka meidän suunnitelmat peruuntui, jos kerran saan siitä hyvästä hiustenvärjäysapua. :nauru:

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 20:41  
+
0
Hei miksi mulla oli aamupäivällä ja iltapäivällä hyvä olo, mutta alkuillasta lähtien ollut vähän huono olo? :nauru: Luulis että olisi jo aiemmin ollut, ja ei johdu siitä että olisin vielä ollut humalassa, kun en sitä juuri ollut enää edes yöllä.
Sama viime viikonloppuna, tosin silloin oli aamupäivälläkin huono olo. Meni kuitenkin ohi ja joskus illasta monen tunnin jälkeen alkoi oksettaa ihan kunnolla.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 20:41  
+
0
Taitaisi olla aika hommata kissa meille, sillä uuden talon roskiskaapista löytyi hiirenpapanoita. Tämän löydöksen jälkeen koira hipaisi mun jalkaani ja mä pelästyin niin paljon, että meinasi itku tirahtaa. Miten niin järjetön pelko hiiriä ja rottia kohtaan? :shifty:

Onnistuin mä tänään pelätä tappajahirviäkin, kun tajusin käveleväni metsässä hirven jälkiä pitkin. :nolo:

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:03  
+
0
Ah, käytiin mamman kanssa stalkkaamassa talon sauna ja ai vitsi kun tuntu hyvältä olla saunassa pitkästä aikaa! :) Tosiaan oon siis maksanu tosta saunasta kohta 2kk ja nyt vasta kävin siellä ekan kerran :D: Ja aivan varppina meen myös jatkossakin! Ei ollut yhtään sellainen nuhjuinen ja puhkikulutettu niinkun yleissaunoista voisi kuvitella. Huomaa ettei siellä kovin moni asukkaista ees käy :D Muutenkin ainakin tää mun talo on tosi hiljanen, monesti kotiin tullessa alle puolissa huoneistoista on valot. Viereisessä talossa on vähän useammassa, mutta on sielläkin jatkuvasti pimennossa olevia ikkunoita... Tossa toisessa tönössä asuu myös enemmän lapsiperheitä ja tuntuu et tää mun talo olis vähän niinku "huonompi" rappu, B-kansalaisia. Näin kun B-rappukin tää on. Mutta tykkään omasta kotosestani ja en kyllä vaihtaisi tohon A-taloon kun en sieltä samanlaista ihanaa kotia löytäisi! >:D
Shiba, Mori ♂
Blogi

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:07  
+
0
Oikein mukava päivä tänään sukulaisissa, koirat saivat riekkua läkähdyksiin saakka, kuin myös lapset tuolla kuralammikoissa. Nyt siis sekä kaksijalkaiset -että nelijalkaiset taatusti nukkuvat rauhallisesti yön yli. :hymy:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:25  
+
0
Meille ei sittenkään taida tulla kääpiösiiliä ihan lähiaikoina. Ne vaativat sen verran korkean lämpötilan, etten voi taata sitä niin kauan kuin remontti on käynnissä. Tulevaisuudessa pystymme kyllä luomaan sopivan elinympäristön, kunhan remontti on valmis ja huoneita jää "ylimääräiseksi". Toki lämpömatoilla sun muilla voi nostaa pienenkin tilan lämpötilaa, mutta remontin takia siili joutuisi asumuksineen muuttamaan huoneesta toiseen, ja lämpötila voi vaihdella aikalailla.
Onneksi eläinsuunnitelmat eivät lopu meillä kesken :nauru:.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:41  
+
0
Tämä päivä hurahti holskun kanssa viettitestauspäivässä. Oltiin melkein koko päivä ulkona ja hieman alkoi varpaita pistellä, kun räntää tihkutti taivaalta, enkä ollut tajunnut laittaa mukaan ottamiani villasukkia jalkaan, vaan olin puolet ajasta ohuilla sukilla, kenkinä kumisaappaat. :ttou: Muutenkin alkoi viluttamaan, vaikka mulla oli tekninen alusasu sekä intin villapaita päällä. Että mikä kevät, kysyn vaan!

Kotimatkalla poikkesin Hesen kautta. Olin aamulla syönyt vain kaksi palaa leipää, joten oli hieman nälkäinen fiilis. Nyt sitten kunnon hiilariähkyn seurauksena oon tähän aikaan illasta jo ihan valmis menemään nukkumaan, vaikka olen juonut kaksi kuppia kahvia.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:45  
+
0
^^Mitä te remontoitte? Lattiat?

Työt tältä päivältä tehty, koira lenkitetty, hyvää ruokaa ja Greyn anatomia putki päällä. Voi niitä aikoja kun vielä töiden jälkeen lähdin juhlimaan vaikka seuraavana päivänäkin oli töitä. Vielä viideltä aamulla join jatkoilla tequila shotteja ja herätys oli 8lta. Enään mua ei saisi kirveelläkään.

Muoks. väksy
Follies Neville
09.03.2011
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.03.2012 klo 21:46)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:48  
+
0

Ame kirjoitti:

Taitaisi olla aika hommata kissa meille, sillä uuden talon roskiskaapista löytyi hiirenpapanoita. Tämän löydöksen jälkeen koira hipaisi mun jalkaani ja mä pelästyin niin paljon, että meinasi itku tirahtaa. Miten niin järjetön pelko hiiriä ja rottia kohtaan? :shifty:



Musta hiiri on vielä ihan ymmärrettävä tapaus.. Jos joku muistaa sen hämähäkkikuvan minkä mä laitoin muistaakseni purkautujiin pari viikkoa sitten, noh.

Eilen katsoin että mikä jättimäinen pölypallo on mun verhossa. Kun menin lähemmäksi, tajusin, että verhon sisällä oli megakokoinen hämähäkki (kaksiosainen verho koostuu mattapohjasta ja läpinäkyvästä päällykankaansta). Tämä kyseinen otus oli kolme kertaa isompi kuin edellinen tuttavuuteni. Kuvaa en saanut otettua, mutta mittailin sitä, ja pelkästään pullea kroppa oli 5 cm pitkä, päästä siihen takamukseen. Kuvitelkaa siihen vielä jalat lisäpituutta tuomaan, niin tulee jonkinlainen käsitys minkäkokoinen tää hämis oli. Mä todellakin vain lamaannuin ja tuijotin sitä hämäkkiä jonkun kymmenen minuuttia pystymättä tekemään mitään, ja mietin että kelle voin soittaa, kaverille, poliisille vai minne. :nauru: Mä ihan totta tärisin kuin epileptinen ja puski sitä kyyneltä silmästä. Tavalliseen tapani hain sen imurin siivouskomerosta, ja päädyin tunkemaan imurin verhon sisälle. Hämähäkki jäi kiinni kertaheitolla. Sen jälkeen mulla tuli sellainen kunnon tilannepurkautuminen, nyyhkytyskohtaus. Mä en ymmärrä, miten aikuinen ihminen voi pelätä näin hysteerisesti hämähäkkejä. :suru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 21:52  
+
0
Notte ; olen ihan samanlainen. Ne on inhottavia! Ja sit viel pelottaa jos imuroi semmosen örkin että se jotenkin kaivautuu sieltä imurista ulos :D Pahin skenaario on se että näät hämiksen jossain, lähdet hakeen sitä imuria ja sit se on hävinny ja on tod.näk niin myöhä että oot menossa nukkumaan. Miten voi nukkua kun ei tiedä missä se on?!?!
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 22:04  
+
0
^ Mäkin olisin varmasti purskahtanut itkuun, ellei mulla olisi ollut yleisöä. Mulla meni pari minuuttia, jotta sain itseäni rauhoitettua sen verran, ettei ollut vaaraa kyynelten valumisesta yli. Kaikki muut vaan nauroi mulle, mikä nyt on sinänsä ymmärrettävää, muttei ollenkaan kivaa, sillä mä oikeasti pelästyin. Miehen pikkuvelikin on jaksanut mua illan mittaan kiusoitella hiiripelosta.

Niin monta kertaa on tullut juostua kiljuen karkuun esim. sohvalle ja jököttää siellä itku kurkussa, kun on pelästynyt ohi vilahtavaa hiirtä. Mä en meinannut pystyä yhdessä vaiheessa edes kulkea ilman sydämentykytyksiä omassa lapsuudenkodissani, kun siellä alkoi hiiriä ilmestyä kissan lähdön jälkeen. Mä koen kauhun hetkiä jopa nähdessäni kuvan jostain hiirestä tai rotasta. Ja aina mulle on naurettu.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 22:47  
+
0
Voin lupautua personal hämiksentappajaksi. :nauru: Ei nimittäin tunnu missään ja voin vaikka kädellä tappaa isotkin kahdeksanjalkaiset.

Tosin mulla on napafobia. :ttou:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 17 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 22:55  
+
0
Mulla ei ole hämähäkkien kanssa ongelmia, mutta käärmeet, HRR! :eek: Sen verran käärmefobia on parantunut että joku viljakäärme nyt vielä menee jos se on paikallaan, mutta mitä paksumpi ja pidempi, niin sitä enemmän pelkään. En ikinä voisi mennä taloon jossa asuu joku iso lötköpötkö, mitä näitä nyt on...

*muoks* Ja reaktio on just tuo että tärisen ja meinaan alkaa/alan paniikinomaisesti itkemään. Se on jotain ihan hirveetä.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.03.2012 klo 22:56)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:45)