Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.03.2012 klo 13:43

Kukkujat 17

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 09:22  
+
0
^^Muhaha :D I <3 Freud. Olis ihan mukava keskustella nyt aiheesta itse herran kanssa, kun menee nyt tässä tapauksessa hitusen mielenkiintoiseksi, jos sitä siihen rinnastetaan.
Itse ehkä voisin kuvitella omassa tapauksessa lähinnä täysin toiseen suuntaan.

Pelle Hermannista kyllä tykkäsin, kun se aina söi plättyjä mansikkamöllyköiden kanssa... mmmmm. Vai olikohan ne "mansikkamöllykät"=Palasiksi laitettuja sydämen palasia... revitty elävän ihmisen rinnasta?

lisämuoks. Pelkäsin aikoinaan sitä MTV 3:sen möllöttävää PÖLLÖÄ. Piti tosiaan sulkea TV minunkin tapauksessa... En muista millä konstilla mamma sai mut voittamaan pelon ja antamaan pöllölle pusun :) Sen jälkeen me oltiinkin ihan ystäviä.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.03.2012 klo 09:28)

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 09:35  
+
0
Pelle Hermanni ja kepakko :love:
Mun all time feivörite, ever!
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.03.2012 klo 09:35)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 09:43  
+
0
Mie en pelännyt Pelle Hermannia, mutta se oli silti jotenkin ahdistava. En osaa selittää miksi, mutta kuitenkin. Koko pelle ja sen asuinympäristö. Ei sitä voinut katsoa, ei auttanut vaikka oli äiti/isä katsomassa kaverina. Kokeilin muuten tuossa jokunen kuukausi takaperin huvikseni että onko tilanne muuttunut ja katsoin YouTubesta pätkän. Tai siis yritin, ei sitä voi vieläkään katsoa!
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 09:51  
+
0
Pelkäsin hysteerisena Super Marion Bowseria. Nyt kun katsoo, lähinnä laittaa naurattamaan. :hymy: Mutta isän piti tosiaan pelata aina mun puolesta pomotaistelut, koska en itse uskaltanut!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:22  
+
0

NtiC kirjoitti:

Ei se Kepakko mutta itse Pelle Hermanni! Pienenä pelkäsin sitä niin että menin aina nojatuolin taakse piiloon kun se tuli tv:stä!


Mua kanssa pienenä pelotti Pelle Hermanni.
Äiti ihmetteli, että miten se voi olla pelottavampi kun esim. Rölli. Mutta Röllihän oli just ihana! "Kautta likaisten varpaitteni" :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:24  
+
0
Mulla ei ole Möröstä tullut mitään traumoja, mutta nyt kun on lasten kanssa välillä katsonut, niin tulee kylmät väreet. :hymy:

Mutta Rölli... Itku pääsi sitä katsoessa.

Ja sitten se yksi pirun mainos-pätkä, vai mikä lie, jossa on kaksi kananmunaa(?!) ja sitten nainen nauraa vastenmielisesti siinä taustalla, "aahahaha-haa-haa...". Hyi kamala. En tosiaan edes muista mainostiko varsinaisesti mitään, mutta joidenkin ohjelmien lopussa tuo aina tuli. :suru: :nauru:

Hih, muksut menee tänään yöksi mummollensa, tiedossa kahden keskistä aikaa miehen kanssa. Viimeksi ollaan oltu viime kesänä, joten tekee taatusti ihan hyvää. :enkeli:
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:26  
+
0

Mirle kirjoitti:

Mua kanssa pienenä pelotti Pelle Hermanni.
Äiti ihmetteli, että miten se voi olla pelottavampi kun esim. Rölli. Mutta Röllihän oli just ihana! "Kautta likaisten varpaitteni" :nauru:



Ihana etten ole ainoa Pelle Hermanni-kammoinen! :nauru:

Eihän Röllissä ollut mitään pelottavaa! Se oli mun ehdoton suosikki! :nauru: Joskus sitä osasi ne kaikki laulutkin ulkoa!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.03.2012 klo 10:27)

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:31  
+
0
^Sama homma noiden laulujen kanssa! :nauru: Mulla oli joku Röllin musiikkikasetti. Sitä sitten kuuntelin isiltä "varastamani" Irwinin kasetin kanssa vuoronperään.. :shifty: Ikää oli n.5vee. Aina se Irwinin kasetti otettiin multa pois ja piilotettiin, mutta kyllä mä sen aina löysin. Ei ehkä ihan sopivinta kuunneltavaa pienelle tytölle. :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:36  
+
0
^ Mulla oli kaikki Rölli-kasetit! :nauru:

Hauska toi Irwin-juttu, mikä lie siinä musiikissa kiinnostanut 5-vuotiasta! :hymy: No ei sillä, mun miekkosella on 5-vuotias poika, jonka tämän hetkinen ehdoton ykkösbiisi on se Nygårdin Märkää! :roll:

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 10:48  
+
0
^Voi ei! Mä en vaan jaksa sitä Nygårdia pätkän vertaa.. Päättelen, että säkin sitä joudut kuuntelemaan jossain määrin, niin tsemppiä vaan!
Juu en tosiaan osaa sanoa, mikä siinä Irwinissä niin viehätti. Joku siinä ilmeisesti oli. :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 11:59  
+
0
^ Hyvin päätelty, kuunneltu on kerran jos toisenkin! :nauru: Kiitos tsempeistä! Silti oon onnellinen siitä ettei se ole mikään Frontside Ollie mitä pitää kuunnella, se olisi vielä astetta kamalampaa!

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 12:27  
+
0
Buahhahaa, mä kuuntelin pienenä Mattia ja Teppoa sekä Dingoa tottakai. :nauru: Matin ja Tepon paras biisi oli Kaiken takana on nainen, jonka mä luulin olevan Kaapin takana.

Väsyttää ihan älyttömästi. Kahvejakaan en oo saanu juotua kun pääs loppumaan eilen. Päiväunille tekis mieli mennä, eikä suinkaan töitä tehdä :shifty:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:24  
+
0
Minähän en mitään lapsista tiiä mut onko Petri Nygård tosiaan ihan ok-musiikkia 5-vuotiaille?

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:32  
+
0
^^Repesin tolle Matti ja Teppo-jutulle! Kaapin takana on nainen..tididididididididdii. :nauru:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:36  
+
0
Mun 12-vuotias pikkuveli lauleli iloisena; "I just had sex and it felt so good... I put my penis inside of you..." :eek: tähän lauluun kuului myös hieman kyseenalaiset liikkeet. Totesin vain, että pikkuveljen ehkä kannattaa laulella jatksossa vain kotona.
A house is not a home when I'm alone here....

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:36  
+
0

Rorys kirjoitti:

Minähän en mitään lapsista tiiä mut onko Petri Nygård tosiaan ihan ok-musiikkia 5-vuotiaille?


Mun mielestä ei, koska se on vaan ihan tajuttoman huonoa :wink:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:39  
+
0
^Komps! :nauru:

Mun lemppari oli muksuna Jari Sillanpää ja Kirka! Pääsin äiskän kanssa Kirkan konserttiinkiin 7-vuotiaana, nih! :ylpea:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:50  
+
0
Mä oon nykyään jatkuvasti järkyttynyt siitä, mitä kaikkea lasten annetaan katsoa ja kuunnella. Ollaan äitinkin kanssa jatkuvasti ärräämässä keskenämme siitä, voiko mun 7-vuotias veljenpoika katsella esim. Star Warseja, joissa kuitenkin silvotaan ihmisiltä ruumiinosia irti. Muutenkin pojan jutut on jatkuvasti tasoa "mä revin sut", "mä tapan sut", "mä viillän sulta pään irti" ni ois ehkä syytä vähän rajottaa tuota väkivaltapuolta...Ja kuten oonkin jo todennut, niin mun mielestä ihan lapsillekin tehty viihde on nykyään monesti melko kyseenalaista.

Ja sitten omaa napaa. Mä tylsistyn kuoliaaksi täällä töissä. Ei oo tullu kuormia, ei oo mitään hyllytettävää eikä muutakaan tekemistä eli aina kun ei ole asiakkaita (eli vähintään puolet tunnista) niin dataan. Vielä kun tää työpaikan kone on niin surkea, että tällä toimii vaan harvat sivustot niin...turhauma on valmis!

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:54  
+
0
Mä olen nuorena kuunnellut paljon mm. Miljoonasadetta, Pet Shop Boysia, Carolaa... mut ihan ykkösparas muisto on Bee Geesien Stayin' alivesta, äiti soitti sitä siivousmusana joten jostain syystä tähän kulminoituu monta JOULUmuistoa. Meillä oli siskon kanssa sellanen kumilenkin päässä ollut suht pieni joulupukkipehmolelu, ja se sitten tykkäs aina tanssia Bee Geesin tahtiin xD

*muoks* Niin joo, mun äiti kieltäytyi ostamasta meille Chemical Brothersin Surrender-levyä, julkaistu 1999, jolloin mä olin ysillä ja sisko kuudennella luokalla. Huomautellaan tästä sille jatkuvasti, ja varsinkin mä olen yhä (:nauru:) melko katkera tästä - Hey boy hey girl oli ihan sikaiso hitti "meidän piireissä" - ja kyl äiti on vissiin myöntänytkin, että tais olla hätävarjelun liioittelua. Varsinkin jos vertaa siihen, että mä olen kuitenkin saanut kuunnella Guns'n'Rosesia ihan niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta joo. Me aiotaan avokin kanssa ainakin pyrkiä siihen, että meillä telkkari ei tule olemaan lapsenvahti, ja kaikki pienen lapsen silmille menevä kulkee meidän kautta. Samoin ois hirveen kiva, jos lapsi hyppäis kaikkien Hevisaurus-vaiheitten yli, kuunnelkoon vaikka sitten dubbia isovanhempien luona (mistä mun isä pitää nyt tällä hetkellä ihan mielettömästi... :nauru:), sillä mä en ihan ymmärrä miksi lapsille ja aikuisille pitää tehdä musiikkia erikseen?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.03.2012 klo 14:02)

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KUKKUJAT 17 - Maanantaina, 26.03.2012 klo 13:55  
+
0

Rorys kirjoitti:

Minähän en mitään lapsista tiiä mut onko Petri Nygård tosiaan ihan ok-musiikkia 5-vuotiaille?



Ei munkaan mielestä ole, mutta mä en ole lapsen vanhempi, joten päätös ei ole mun. Enkä asiaa lähde tässä sen enempää ruotimaan.

Tosin sen verran sanon, että kyse on yhdestä biisistä, ei esim. koko Nygårdin tuotannosta.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.03.2012 klo 13:59)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:45)