Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03  
+
0
Kukkuu ja lisää pulinointia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:18  
+
0
Tänään muuten mätsärissä kuulin kahden naisen keskustelevan ranskiksista. Toinen kertoi, että hänellä on ollut narttu, joka painoi korkeimmillaan 17kiloa. Siis mitä?! Yhdistyksen sivuilla lukee: Ranskanbulldoggi on pieni koira, joka painaa 8-14 kg. No joo, ei toi nyt ole kuin kolme kiloa painavampi, mutta kun vertaa, että Peppi painaa 17kg, eikä se mun mielestä ole kyllä pieni. Mikähän ranskisten säkä tulis olla? Peppi on 45cm, verrannoksi.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 19:14  
+
0
^On kyllä melkonen jötkäle ollut kun toi mun urosstaffi painaa 18 kiloa ja sekin on toki jo yli rotumääritelmästä. Staffinartut painaa siellä 15kg kieppeillä varmaan keskimäärin, toki hajontaa on kumpaankin suuntaan. Mutta melkonen möntti saa kyllä olla ranskis jos 17 kiloa painaa, on se nyt kuitenki normaalisti selvästi pienempi kuin staffi.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 19:56  
+
0
^^Ranskispiireissä on mun tietääkseni aika tavallista lihottaa koirat ennen näyttelyitä, et saadaan mahdollisimman massakas ulkonäkö. Kaverin ranskis ei painanu ku sen 7 - 8 kg ja oli oikein näpsäkän näkönen. Korkeutta en osaa sanoa, mut samaa luokkaa kun Lunalla 3 kuukauden ikäisenä. Kaveri just ihmetteli kun omaa koiraansa katsoi, et miten ne jotkut viittii alkaa näyttelyiden takia koiraansa lihottamaan.

Me käytiin tänään Lunan kans siellä juoksukisoissa. Sijoituksille ei päästy, mikä ei kyllä yllätys ollut, mutta hauskaa oli. Luna nyt ei täysiä tykittänyt sitä 50 metriä vaan näytti ainaki videolta katottuna lähinnä joltain sunnuntaijuoksulta. 39 km/h oli mun käsittääkseni Loonien huippunopeus ja hävittiin ihan kunnolla kisan voittajalle. Nopeimman ajan juoksi saksanpaimen, joka ylti muistaakseni 50 km/h tai jopa yli. Toivottavasti saavat nuo tulokset julkaistua niin saa tarkkoja lukemia. Whippetti sai juosta sen 3-4 kertaa kun ei siitä meinattu tutkalla saada lukemia. Niin kapea koira ilmeisesti ettei tutka sitä meinannu rekisteröidä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 20:57  
+
0
Onnea näyttely saavutuksista kaikille niiden saaneille! :peukku:

Huhhuh, kävin pojan ja kaverin kanssa 3 tunnin lenkin heittämässä. Kotiin päin tullessa tuli juostuakin aika paljon ja naama kirkkaan punainen. Ei ihme että sain katseita :nauru: Tuli käveltyä vaikka minkälaisessa maastossa; asfaltilla, ruohikossa, hietikolla ja sohjossa.

Kävin tänään pojankin kanssa ekaa kertaa suihkussa. Olen kylvetellyt ammeessa yms. mutta oikean suihkun alla ei ole vielä ollut, hieman ihmetteli ja piti tiukasti kiinni (sylissä oli siis). :nauru:

Tarallaki alko juoksut.. Kiva oli tulla kotiin ja katsoa sohvalla olevia limen värisiä tyynyjä, kun römpsä osunu niihin :ttou: Pesuun (taas) siis.

Minä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka polttaa lapsen ollessa vieressä! Jo silloin kun kävin pojalle niitä allergiatestejä ottamassa, pihalla oli vanha papperoinen pyörätuolissa, mies ja nainen (40v hujakoilla?), kaikki polttaa tupakkaa ringissä ja niiden keskellä pikkutyttö!
Tänään taas näin näitä ihanaisia aikuisia, jotka polttaa kun pikkunen lapsi vieressä (jopa alle vuosikkaita). Jopa tässä pihassakin, kun aikuiset vie lapsen tuohon leikkimään, polttaavat siinä vieressä. Eivät ilmeisesti voi mennä edes muutaman metrin päähän?
Miksi pitää polttaa lapsen vieressä? Argh! Minun ymmärrys ei riitä. Eikö voi niitä hermoja pitää kurissa edes sen aikaa, että vie lapsen sisälle? :mad:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 21:10  
+
0

Niii kirjoitti:

Ei siihen muu auta kun ottaa se pentu Minä eksyin eilen taas ihastelemaan myöskin isovilliksiä, on ne vaan niin kauniita. (Nyt kun vihdoin on tottunu siihen näy-trimmiin) Sitten joskus tulevaisuudessa mullekkin toivottavasti sellainen siunaantuu.



Isovillis ois niiin ihana. Mää en kestä. Oon kyllä aatellu että en toista turkkirotua ota cottonin lisäksi, muttakumuttaku.. :shifty:
Aina vaan löydä itteni jostain isovillissivuilta tms. Kaikki tapaamani koirat ollu tosi kivoja luonteeltaan, sit niiden kans voi harrastaakin hyvin. Näyttävä näyttelykaveri, ja käy agiin ym.
Mut se trimmaaminen, tiä oppisko tota koskaan :hymy:
Voi olokoon.

Vähän hölömöö. Asiakkaat töissä olettaa että oon meän pomon tyttö. TÄ :nauru: Haluaisin niiin tietää kuka on keksiny, ja miten hää on keksiny tuon.
Nimittäin tänäänki ennen ku tulin töihin, työkaverilta oli kyselty mun perään, että 'eikös se X:n tyttö ookaan töissä tänään?' Ja oli kysytty perää tohon niin 'joku mulle sano'. Äääää :ttou::nauru:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 21:20  
+
0
Ei ollut meidän päivä tänään, Hades EH (pitkien korvakarvojen takia :eek:), ja Saga ERI, SA, VEK2. Saga on kuulemma liian pieni ja sillä piätiis olla enemmän täytettä silmien alla.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 21:59  
+
0
^No harmi.

Varmaan tekee hyvää koiralle, että se lihotetaan tollain:eek:. Meidän spanieli-noutaja sekotus painaa 20 kg normaalissa kunnossa ja korkeutta on joku vähän yli 50 cm..

Taraa: Mulla menee naama tosi helposti punaseks. Kun menin aikoinaan Italiaan töihin ja olin ekaa kertaa siellä hevosen selässä (ja vielä liikaa vaatetta päällä), tyypit oli soittamas mulle ambulanssia, kun olin niin punanen:nauru:. Sain ihan tosissani vakuutella, et tää on ihan normaalia mulle, jos mulla on kunnolla hiki.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 22:08  
+
0
Huhheijjakkaa. Oikein tehokas tullu oltua tänään.. Aamulla olet töissä 6h kertomassa asiakkaille lakipykäliä, sääntöjä sekä kertomassa miksi sitä työtä tehdään.
Kotiin tullessa simaa aluille 8l, munkkeja tuli tehtyä 1l taikinasta- hillotäytteisiä toki sekä pari ruoka-ateriaa ukolle töihin mukaan ensi viikolle. Samalla pyykit tuli puhtaaksi, tiskit tiskattua ja koira lenkitettyä.
Toivoin unta kovasti, mutta eihän sitä minun tuurila ole mailla eikä halmeilla...

Lähtölaskennan lomaan saa kuitenkin jo aloittaa, vielä 5 päivää!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 23:36  
+
0
:eek: Lilli on 35cm korkea ja painaa 7 kg. Ja ranskikset on mun mielikuvan mukaan paljonkin matalampia, oisko joku 30cm?

Täällä Turussa oli tänään aivan ihana ilma, 17 astetta lämmintä! :aurinko: Mulla vaan sattui olemaan paljon koulujuttuja tehtävänä, niin vietin aurinkoisen päivän päätteen ääressä, harmi. Kuitenkin äsken kun käytiin lenkillä niin oli vielä +11°C ! Kesä tuleee!

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 23:41  
+
0

Rose kirjoitti:

Kuitenkin äsken kun käytiin lenkillä niin oli vielä +11°C ! Kesä tuleee!



No eikä tuuu.. :neutral: Meillä on luntaki vielä varmasti metrin verran, ellei ylikin jossain kohdin. Meän pihalla ei ees näy maata vielä missään.
Kesälomaki alkas 7 vkon päästä, meikä varmaan pukkaa vielä lunta sillon :nauru:

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KUKKUJAT 18 - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 23:42  
+
0
Täälläpä ei oo ollu maaliskuun alusta lunta enää ollenkaan! :lallati:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 05:42  
+
0
Huh huh, oli miten oli, ovat ne ranskikset ja staffitkin melkoisia lihas (läski?, jos ihan vain lhotetaan)kimppuja. Minun afgaanini painoi sellaiset 23-25kg ja säkänsä oli kumminkin 72, se kun oli ylikorkea nartuksi.

Taraaa: Tuosta lasten läheisyydessä tupakoinnista tuli mieleen yksi tapaus, joka oli kyllä piittaamattomuuden huippu. Odottaessani aikanaan meidän likkaa jouduin ennen synnytystä makoilemaan sairaalassa erinäisistä syistä ja viimeisimmällä kerralla samaan huoneeseen tuli yksi äiti, joka kertoi olevansa tarkkailussa siksi, että vauva ei enää oikein kasvanut, kun istukka oli siinä kunnossa, että juuri ja juuri toimi pitäen lapsen kyllä hengissä, mutta kasvua ei tapahtunut. Syynä se, että äiti oli tupakoimalla raskauden aikana pilannut istukan. Ja mitä teki tämä mamma? Ramppasi jatkuvalla syötöllä tupakilla, kun "ei sillä mitään väliä ole, kun ei se istukka muutenkaan enää toimi!" Muutenkin ehkä törkein näky maailmassa on valtavan mahan kanssa posket lommolla tupakoiva raskaana oleva nainen. Tai sitten pienen vauvan vaunuja lykkivä nainen tai mies, joka puhaltaa ne savut vauvan naamalle.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 06:59  
+
0
Itse raskausaikana olin kaupungissa käymässä ja kaupasta kävelemässä autolle, kun ohi menee akka jolla ostoskärryissä pieni (alle vuoden ikäinen?) lapsi ja mitäpä muutakaan tää äiti tekee kun polttaa röökiä! Lapsi siinä savun keskellä istuu :mad: Oli kyllä kerrassaan törkeä näky.


Äääh, tätä flunssaa.. :pyssyt:

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 08:05  
+
0
Hyvää huomenta.

Umber täällä keräilee viitsimistä - tarttis saada labra raportit kirjoitettua ja tenttiin luettua. Aamiainen syöty, koira käytetty lenkillä, peleissä lapsilukko (:shifty:), ruokaa on ja kämppäkin on siisti, eli ei mitään tekosyitä olla aloittamatta. Hnnnnngh.. nyt kun vielä saisi vietyä hiirikäden klikkaamaan kirjoitusohjelma päälle.

..Ja silti vaan keksin lisää "tärkeitä" tekemisiä. Touko pitäisi ilmoittaa johonkin näyttelyyn, mutta en ole ihan satavarma, että mihin. Helsinki KV olisi kävelymatkan päässä, mutta tuomari kuulemma tosi mälsä. Lohja R olis myös linhimmillisen matkan päässä, ehkä sinne. Tai sit vasta elokuussa Helsinki KR ja erkkari. Valintoja, valintoja.
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 08:11  
+
0
Täällä täristään jännityksestä. Pitäis vaatteet kiskoa niskaan ja lähteä bussiasemalle. Suuntana Kotka ja työhaastattelu. Yö nukuttu tosi huonosti ja mietitty. Toivottavasti jo illalla oon viisaampi ja voi tän panikoinnin lopettaa :shifty:

Pitäkää peukkuja etten oksenna tai sekoile :D 2½ tunnin bussimatka aikaa kerätä itteni!
A house is not a home when I'm alone here....

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 08:13  
+
0
Huhui, eilen tuli otettua ja lähdettyä. Joskaan en vielä ole päättänyt, että minne. Vaihtoehdot olisi kaverin luo tai siskon luo (missä nyt olen). Kaverin luota vois kulkea vapaammin, mutta nyt sitten pelottaa tehdä valinta, ettei kukaan loukkaannu. Tänään koulun jälkeen pitäisi käydä tavaroita vähän keräilemässä ja siivoilemassa. Toivottavasti avo ei ole kotona, sillä en nyt jaksaisi mitään ruveta enää selittelemään.

Harmittaapa, kun tutustuin jo naapureihinkin! No, oikeastaan tullaan kyllä varmasti pitämään yhteyttä vaikka pois muutankin. :aurinko:

Kesä tulee ja kärpäset. :jjei: Nyt jo 5 astetta lämpöä, kuinkahan paljon sitä pävänmittaan tuleekaan?

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 08:48  
+
0
Taidan lähteä ens kuussa kattelemaan Hunkseja :cool:

Pitäähän sitä edes silmänruokaa joskus saada :shifty:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 08:56  
+
0
Jotkut täällä kertoivat työpaikallaan olleen tet-harjoittelijoita ja harmittelivat, että ovat laiskoja ja vailla oma-aloitteisuutta. Kysyisinkin, miten rehellisesti teillä yleensä kirjoitetaan tet-vihkoihin arvioinnit noista harjoittelijoista. Poikahan oli viime viikolla paikallisessa koiratarvikemaahantuojan varastossa tetissä ja arvioinnit olivat kehuvat eikä mitään parantamista työskentelyssä kuulemma olisi. Oma-aloitteinen, ahkera, työskentely sujuvaa. Ei sen puoleen, poika kyllä tuntui hyvin mielellään töihin menevän, joten kaipa siellä sitten toimittiinkin sen mukaan.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 10:02  
+
0

Taraaa kirjoitti:

Miksi pitää polttaa lapsen vieressä? Argh! Minun ymmärrys ei riitä. Eikö voi niitä hermoja pitää kurissa edes sen aikaa, että vie lapsen sisälle? :mad:


Hyvänä esimerkkinä amiksessa samalla luokalla ollu tyttö, joka tuli raskaaks 16-vuotiaana. Poltti ja joi koko raskausajan ja ku lasta piti tuoda näytille koulun pihalle ni eikös se otettu mukaa tupakkakatoksee. Kyllä porukka pikkasen katto ku toisella oli maha pystyssä ja rööki huulessa tai ku pien vauva oli keskellä sitä älytöntä tupakkakatosta. Moni sille tosta sanoki, mut silti vaa ahkerasti ravas vauva mukana ryyppäämässä. No eipä siinä, lapsi otettii onneks huostaa olikohan se reilu 1v vanhana.


Huh onpa ollu aamu. Lenkillä käyty ja koira+porukoitten kämppä puunattu. Vielä pitäs parit matot hakata, mut toi seurakoira on vähän liian avulias siinä hommassa :roll: Koitin rullata mattoja ni eikös tää pönötä ja ala riehua siinä maton päällä et "wuhuu lentävä matto"! Lopulta sain matot rullalle ja pinoo, ni tietysti ton piti heti mennä ylpeenä sen kasan päälle istumaa. :ttou:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 18:30)