Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 12:55  
+
0

Miana kirjoitti:

Taraa: Mulla menee naama tosi helposti punaseks. Kun menin aikoinaan Italiaan töihin ja olin ekaa kertaa siellä hevosen selässä (ja vielä liikaa vaatetta päällä), tyypit oli soittamas mulle ambulanssia, kun olin niin punanen:nauru:. Sain ihan tosissani vakuutella, et tää on ihan normaalia mulle, jos mulla on kunnolla hiki.



Mulla on mennyt vain, kun auringossa olen ollut. On toki pienesti punakaksi mennyt naama urheilun jälkeen, mutta en ole koskaan muistuttanut paloautoa.
Hyvä tietää ensi kerralla, etten ole ainut :nauru:

saije olet kyllä reipas ollut! :peukku:

ransa, :eek: Miksi ihmiset on niin tyhmiä!? Mutta eritoten savu nousi korvista hypophrenia:n juttu.. Onneksi lapsi otettu pois.. Sairasta! :mad: :suru:

weebl, minä joskus 18vuotiaana kävin katsastamassa hunksit, ihan jees, mutta odotin enemmän. Siellä ei kyllä ollut kuin muutama lavalla, joten saattoi "pilata" fiilistä. :paapatus:

Jaahas.. Nyt alkaa kämpän puunaus. Sohvatyynyt on koneessa pyörimässä, jotenkin pitäisi saada sohva puunattua nuista veritäplistä (ok, ei ne näy tummanruskeasta sohvasta, mutta tiedän niitä olevan siinä :ylpea: ), eli mopit ja imurit kouraan. Muutenkin tänään pitkä lista, mitä pitäisi keretä tekemään ja mies iltavuorossa, joudun kaiken siis sumplimaan pojan hoidon ohelle.
Ja 5min sitten laitoin pojan päiväunille.. nyt kuuluu pientä ininää.. Ei saa herätä vielä, pliis..
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu maanantaina, 23.04.2012 klo 12:56)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 13:09  
+
0

Taraaa kirjoitti:

minä joskus 18vuotiaana kävin katsastamassa hunksit, ihan jees, mutta odotin enemmän. Siellä ei kyllä ollut kuin muutama lavalla, joten saattoi "pilata" fiilistä. :paapatus:



Mä oon kans käyny kattomassa tossa joku vuos sitten muistaakseni.. Odotin kans enemmän. Tosin sielläkään ei ollu ku muutama, voipii olla parempi jos on useampi!
Eniten mua otti kupoliin ne kaikki ämmät ( :nauru: :shifty: ) siellä. Ihan kamalaa ryysimistä ja tönimistä. Katoin monesti kui siinä oli ihan viittä vaille kissatappelun alkuaineet koossa. Mutta kun kaikki haluuu eturiviiii'iiiiiin! No thanks. :nauru:


Sissös et voi väsyttää. Koko vkonlopun olin töissä, lauantaina kävin kyllä mutkan soittoravintolassaki, eli baarissa :nauru: Että sillä vähän osaa ja arpaa tähän. Heräsin tänä aamuna jo 8lta, no nukuin tossa sit jo 2h päikkäritki..

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 13:10  
+
0
Heräsin tänään jo kuudelta. Käytiin isän pihassa ottaan vähän agilitya koirien kanssa ja sitten käytiin vielä juoksemassa metsätiellä. Hoitokoira on ainakin ihan poikki, Veikka ei.. Kai sen kans on lähettävä vielä lenkille. Ulkona on aivan mahtava keli!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 13:10  
+
0
Ihana sää!
Tulee ihan super energinen fiilis, kun pystyy arskaa ottamaan odottaessa junaa :aurinko:

Ja pakko kommentoida tuohon lapsen lähellä tupakointiin; itsehän näin pienen lapsen perjantai-iltana ulkona (ilmeisesti) äitinsä kanssa, ja kello oli 23:15? Mamma tyytyväisenä poltteli tupakkaa ja piti lasta kädestä kiinni, tien yli olivat kulkemassa. Lopulta nosti penskan syliinsä ja jatkoi kessuttelua, varmaan tuntui lapsesta todella mukavalta :eek: Ja tämä lapsi tosiaan näytti 3 vuotiaalta.. Itsehän en äiti ole, joten en tiedä lapsista pahemmin mitään, mutta eikö tuon ikäisen pitäisi olla jo nukkumassa? :paapatus:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 14:52  
+
0
^ Äiti vetäisi hermosauhut kun lapsi ei jostain syystä nukukaan vaikka pitäisi :cool:?

Huoh, huoh. Äh ja Puuh. Ei ole vielä mitään tietoa uudesta perheestä. Tosin yhdistys on "laiskotellut" eikä ole vielä laittanut esittelytekstiä nettiin Pixelistä. Eilen käytiin kuvaamassa koiruutta hieman, jos hieman auttaisi adoptiossa ja herättäisi kiinnostusta.

Muuten meillä menee... no menee. Pixel on liian läheisyysriippuvainen, onneksi ei eroahdistusta ainakaan vielä ole kehittänyt. Daven kanssa ei voi tehä mitään kotona, ilman että tuo tunkee kuononsa naaman eteen, et MINÄ olen se jota pitää koko ajan olla räpläämässä, eikä toi sontiainen.
Dave sen kanssa koittaa leikkiä tai yrittää saada sitä leikkimään joka päivä, mut tuloksetta... Sit älähdetään me tai se ite - tosin Dave luulee et se haluaa leikkiä, kun Pixel sille älähtää :mietiskel:

Nyt se on kehittänyt itsestään pissiksen. Lirut sinne tai tänne, kun sitä komentaa tai se innostuu. Mitähän sen kanssa tekis? Jos mä vien sen muualle, että saisin olla Daven kanssa, niin sit se lirauttaa lusikallisen lattialle - saati et sen naama olis pitkä kuin "hevosella", jos sitä koittais jonnekin lukita.

Huvittavinta tässä on vielä se, että perhe jonka luona Dave oli ensin, sanoivat että suurin ongelma heillä on Daven metsästysvietin kanssa, mut Pixeliin verrattuna sillä "ei ole yhtään". Mulla nyt ei ihan tasan ole innostusta viedä koiraa pelkästään hakuharrastuksiin, kun mua kiinnostaa enemmän vaihtelevampi harrastaminen... Mut tuota ei saa aktivoitua oikein muuhunkaan. Jalat ei nouse agilityyn ja hajujen perässä juostaan pöpelikköön kuin lemmenkipeä rusakko.

Olis mennyt kyllä purkautujiin. Koitamme olla kärsivällisiä ja toivoa kaikki taipuva ristissä ja pystyssä, että oikea perhe löytyisi pian.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 16:30  
+
0
Selailin tuossa kasvien siemeniä ja huomasin tällaisia :nauru:

Onko noi sitten ihan paskoja? :shifty: :nauru:

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 17:16  
+
0
cadalle onnea työpaikasta:aurinko:.

Piksi: Kuis noin kävi? Tää nyt on varmaan pidempia aikanen prosessi ollut jo, mutta mulla on mennyt ohi.

Weebl: En ehkä kuitenkaan haluis noita kurkkuja kasvatella itelleni:nauru:.

Meillä on isompi poika kuumeessa. Mä oon maailman paskin äiti, kun on kyse sairaiden lasten hoitamisesta.. Mulla vaan ei pää kestä yhtään sisällä kökkimistä (ja toi sää ei suinkaan auta). Vaan oonpahan saanut kaikki vaatekaapit järjestettyä ja poikien vaatteet lajiteltua (pienet pois kaapeista ja ne lajiteltu kaverille, mummolaan säilöön ja kirppikselle meneviin). Ikkunatki pesin (ekaa kertaa sitten vuoden 1999:nolo:, kun meillä mies on yleensä pessyt ikkunat). Mies tekee 3 h pidemmän päinä kuin alun perin piti eli koiralla on hemmetin pitkä ja tylsä päivä. Pääsee ekaa kertaa tänään kunnolla ulkoileen vasta 19.30. Huomenna ohjelmassa on yhtä ratkiriemukas kotona nököttämispäivä, ou jee:ttou:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 17:43  
+
0
^ kiitos!

En malttais millään odottaa, että pääsen muuttamaan ja sisustamaan ja töihin :aurinko:
A house is not a home when I'm alone here....

tbird

tbird
Viestimäärä: 12

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 17:56  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Tänään muuten mätsärissä kuulin kahden naisen keskustelevan ranskiksista. Toinen kertoi, että hänellä on ollut narttu, joka painoi korkeimmillaan 17kiloa. Siis mitä?! Yhdistyksen sivuilla lukee: Ranskanbulldoggi on pieni koira, joka painaa 8-14 kg. No joo, ei toi nyt ole kuin kolme kiloa painavampi, mutta kun vertaa, että Peppi painaa 17kg, eikä se mun mielestä ole kyllä pieni. Mikähän ranskisten säkä tulis olla? Peppi on 45cm, verrannoksi.




mun ranskisuros, 1v2kk vanha painaa täl hetkellä 16kg ja on todellakin hoikka (kylkiluut näkyy liikkeessä, selkäranka tuntuu), eikä oo normi ranskista korkeempi, säkä pauttiarallaa 37cm. painoarvio tolla aikuisena on siinä 18kg kieppeillä, lihaksia tulee viel lisää ja pää kasvaa.
et ei tuo 17kg narttu mikään ihmeellisyys oo, näitten koko on kasvanu nii et harva menee enää rotumääritelmään (sama aika monella muullakin rodulla).

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 19:47  
+
0
Jihuu, pääsen turisteilemaan lauantaina Lahden KV-näyttelyyn ja viikon päästä palveluskoirarotujen erkkariin. Hukka saa odotella kotona sen aikaa. Miksi mulla on jotenkin huono omatunto jättää se kotiin, etenkin kun olen muutenkin arkisin 9h poissa kotoa? Ja hyvin se on pärjännyt silloinkin. :eek: :eitietoo:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 19:57  
+
0
^ Meilläkin on tällä tietoa lauantaina suuntana Lahden KV. Vaikkei meillä kukaan koirista olekaan näyttelykunnossa, niin pitäähän sitä turistiksi lähteä, kun niin lähellä on ja mies on jo pitkään ihmetellyt miksei me tuollaisissa käydä. :hymy:

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 19:58  
+
0
Miana:
Paljon ei ole tullut puhuttua aiheesta, kun enimmäkseen omassa päässäni ajatellut asiaa, kylläkin jo pidemmän aikaa. Nyt sitten iski stressi tilanteesta ja niinpä sitten pudotin sunnuntaina pommin avolle. Luulin, että se olisi osannut odottaa sitä, mutta ei.
Syitä on paljon, enimmäkseen se, ettei oma kiinnostus ole enää samaa luokkaa kuin sen pitäisi olla. Toiseksi sitten se, että suhde oli lapsia ja avioliittoa vaille valmis paketti (vaikkei ne olisi tulleetkaan kuin vasta usean vuoden päästä) ja itse en ollut valmis niiiin pitkäkantoisesti sitoutuneeseen suhteeseen.

Nyt sitten on helpottunut olo. Ei enää stressiä, eikä mitään. Nyt pikkuhiljaa käyn hakemassa tavarat pois sieltä ja sitten jos löytäisi jostain oman luukun minne muuttaa. :hymy: Näin aluksi siskon luona laittelen ruokaa ja hoidan lapsia tarvittaessa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:11  
+
0
Huuh nyt on ensimmäinen kakrun sisaruksista suorittanut BH-kokeen. Ai pitkä paineet? Mikä paniikki? Mun pentu, tarvisko sen muka osata jotain? :enkeli:

Noo mennään kun saadaan paikkamakuu varmaksi. Kaikki muu on jo paketissa...

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:27  
+
0
tbird, okei. Mulle on vieras rotu, jota pidän kuitenkin pikkukoirana. Lisäksi kun tarkistin asian rotuyhdistyksen sivulta, niin ei se ihan kuvaillulta kuulostanu. Kyllä se mun mielestä silti kuulostaa aika hurjalta painolta pikkukoiralle.

Kävinpäs tänään varaan ajan Pepille uudelle eläinlääkärille. Meillä on nyt aika sitten jalkaspesialistille ja talossa on tuollon paikalla myös lääkäri, joka erikoistunu ongelmakäytökseen ja hän voi keskustella mun kanssa myös. Aika suuret odotukset on tuolle reissulle, vaikka en tiedä mitä silti odotan. Kunhan saisin selvyyttä siitä, mihin ton koiran kanssa ollaan matkalla. Jalkaleikkaukseen ja hautaan. Torstaina siis kuullaan, toivottavasti!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:31  
+
0
Onpas taas mahtava kennelpiirin "edustaja"..
Kysyin että kuinka kurssipaikat päätetään ja olisiko mahdollista saada myös pohjoisemmas kursseja järjestetyksi. Vastauksena sain vain että "Ehdotuksesi on ylimalkainen ja pääasiassa kursseja järjestetään jäsenyhdistysten harrastajille ja kun pohjoisessa ne on pääosin metsästäjiä, he osaavat kyllä mennä kursseille muuallakin."
Eli jos olet metsästäjä ei ole niin justiinsa oletko käynyt kasvattajakurssia vai et. Ja sehän on ihan sama että onko pohjoisempana kursseja, he voivat ajaa kemiin tai rovaniemelle kurssille. Kiitos.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:32  
+
0
^^ Jos hoksaat tän niin tuuhan messengeriin, haluun jutskailla!

muok. Väksy, Kk:lle oli tarkoitettu.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu maanantaina, 23.04.2012 klo 20:32)

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:48  
+
0

saije kirjoitti:

Onpas taas mahtava kennelpiirin "edustaja"..
Kysyin että kuinka kurssipaikat päätetään ja olisiko mahdollista saada myös pohjoisemmas kursseja järjestetyksi. Vastauksena sain vain että "Ehdotuksesi on ylimalkainen ja pääasiassa kursseja järjestetään jäsenyhdistysten harrastajille ja kun pohjoisessa ne on pääosin metsästäjiä, he osaavat kyllä mennä kursseille muuallakin."
Eli jos olet metsästäjä ei ole niin justiinsa oletko käynyt kasvattajakurssia vai et. Ja sehän on ihan sama että onko pohjoisempana kursseja, he voivat ajaa kemiin tai rovaniemelle kurssille. Kiitos.



No onpas mielenkiintoinen toimintatapa siellä, mitä ylimalkaista tuossa sinun kysymyksessäsi nyt sitten oikein oli, mä en oikein seuraa... :eek: :mietiskel:

Oon niiiiin poikki!! Univelkaa enemmän kuin laki sallii ja sen lisäksi tää päivä mennyt vielä hysteriaitkuparkujen takia ihan pilalle. Nyt silmiä särkee aivan mahottoman paljon ja muutenkin on huono olo... Pitäis varmaan mennä nukkumaan... :shifty: No, toivottavasti silmät leppyy huomiseksi, että pystyy lukemaan pääsykokeisiin...
Shiba, Mori ♂
Blogi

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 20:58  
+
0

Dera kirjoitti:



No onpas mielenkiintoinen toimintatapa siellä, mitä ylimalkaista tuossa sinun kysymyksessäsi nyt sitten oikein oli, mä en oikein seuraa... :eek: :mietiskel:


Sanoppa. Se on katsos kun kaikkien maailman kuvaan ei mahdu että kaikilla ei ole varaa maksaa hotellihuonetta jotta pääsee kaksipäiväiselle kurssille ja että Lappi nyt vain sattuu ulottumaan hieman pidemmälle kuin Kemiin tai Rovaniemelle. On se hienoa kun kennelpiiri kannustaa metsästäjiä kouluttautumaan ennen pennutuksia. Argh. Että osaa taas vihastuttaa..
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 21:16  
+
0

saije kirjoitti:

Sanoppa. Se on katsos kun kaikkien maailman kuvaan ei mahdu että kaikilla ei ole varaa maksaa hotellihuonetta jotta pääsee kaksipäiväiselle kurssille ja että Lappi nyt vain sattuu ulottumaan hieman pidemmälle kuin Kemiin tai Rovaniemelle. On se hienoa kun kennelpiiri kannustaa metsästäjiä kouluttautumaan ennen pennutuksia. Argh. Että osaa taas vihastuttaa..

Siellä on taas joku suuri alansa asiantuntijatantta hommissa, ei hyvää päivää! Kyllä mullakin pistäisi vihaksi tollainen kapeamielinen ajattelu. Mutta syyttää nyt sun kirjoitusta vielä ylimalkaisesti, kun mun mielestä on ainakin ihan asiallinen kysymys, että onko kursseja mahdollista saada pohjoisemmaksi. Tähän olisi voinut vastata ihan että ei valitettavasti. Mutta aina kaikissa puljuissa yms on pakko olla se joku epäasiallinen ja tyly tyyppi. Jännä kyllä tuo kennelpiirin antama kuva heidän toiminnastaan, että käytännössä on ihan se ja sama mitä metsästäjät koirillaan pohjoisessa tekevät, sillä eihän niitä tartte ohjeistaa/kouluttaa. Huoh... Myötävihastuminen :pyssyt:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Maanantaina, 23.04.2012 klo 21:34  
+
0
Olitko saije katsonut sitä Rovaniemen kasvattajakurssia 5-6.5. ? Mä varasin sen jo ja jouduin ikävästi perumaan kun tuli sitten muuta pakollista menoa, mutta tosi tylyn vastauksen sain sopiessani peruutusta. Niin kuin huvikseni vain varailisin ja maksaisin paikkoja muiden ihmisten kiusaksi. Eh eh.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 18:30)