Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:26  
+
0
^ Match showt ovat siitä hyviä/huonoja että jos se sun porkkis on tuomarin mielestä valloittava tapaus käyttäytyi se miten tahansa, niin se voi silti olla vaikka BIS. :hymy: Aika koikkaloikkia siellä toisinaan näkee, mutta sehän onkin hyvän mielen kisa.
Rise to reset the world.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:28  
+
0
Tutuli, alkaahan se kieltämättä pikkuhiljaa nostattaa verenpainetta :nauru: Erityisesti suuri tienvarsimainos, "tuo autosi LEIJONAkatsastukseen!" sai aikaan melkoisen huudon... Tota leijonaa on vaan joka helvetin paikassa, käsittämätöntä.

Viime vuonna pääsin lähtemään Thaimaahan just samana päivänä kun Suomi voitti MM:n, joten säästyin siltä kaikelta silloin.

Nojoo, mut nauttikaa te lätkäihmiset nyt :peukku:

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:30  
+
0

weebl kirjoitti:

^^^ Ainakin jos kuvaketjusta oikein muistan niin kyllä kävisi mustat oikein hyvin :)
Mulla ainoa oikea väri taitaa olla tää musta, saisi vielä kasvatettua nuo aiemmin nyrsityt takaisin niin näyttäisivät vähän tuuheammiltakin :nauru:

Hihih :nauru: Täytyypä tästä varailla kampaaja-aikaa ja kampaajan yllätykseksi pyytää raitojen sijaan kokomustaa lettiä! Kampaaja on kovasti koittanut myydä mulle raitoja, viime kesänäkin niitä oli (niinkun kuvaketjustakin voi nähdä), mutta mua ei oo kauheesti inspannu tukan "tappaminen", kun tää ei kuitenkaan missään huippukunnossa latvoista ole :s
Shiba, Mori ♂
Blogi

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:37  
+
0
Minne ransa menee mätsäröimään?
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 14:02  
+
0
Alavuden mätsäriin ollaan menossa. On ihan tuossa naapurissa niin pitää mennä.

Voin kyllä jo hyvin aavistaa, että Minni pyrkii tekemään tuomariin vaikutuksen pusuttamalla ja halaamalla. Tuo on aivan hulluna ihmisiin. Se siitä vieraita kohtaan ystävällisestä, mutta silti hieman harkitsevaisesta ja pidättyvästä koirasta, jollainen luulin porokoiran olevan, äitinsä nimittäin on juuri sellainen. Minni taas... no se uskoo, että kaikki ihmiset ovat yhtä rakastuneita häneen kuin hän heihin.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 14:10)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 14:10  
+
0
:viheltel::viheltel::viheltel:

Koira tuli trimmattua ja kämppä siivottua :aurinko:. Oli huomattavasti helpompi trimmata toi eläin pihalla pöydällä, kuin kylppärin lattialla. Työasento oli itelle hiukan ergonomisempi.

Mä oon löytänyt jo kolme punkkia tosta koirasta:twisted:. Siis kolmen eri metsälenkin jälkeen eli kai niitä sit tosissaan tuolla puskissa lymyilee. Tänään haen myrkyt ja parin päivän päästä isken ne koiraan. Metsälenkeissä pitää vissiin pitää vähän taukoa nyt, kun toi punkkien etsiminen ja irti repiminen ei oo mitään mun lempihommaa:roll:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 15:14  
+
0

eetla kirjoitti:

Mä olen yrittänyt vapuksi pyytää miehen sisaruksia meille mutta saapi nähdä pääseekö kukaan. Jos ei pääse niin sitten grillataan ja juodaan simaa kaksistaan ja nautitaan. Mites muilla vapun vietto?



Meillä ois tarkotus suunnata maanantaina mun porukoiden luo vappua viettämään, jahka mies töistä pääsee. Saas ny nähä, kauanko viihdytään, kun siellä on sit meidän kaks kissaa ja Tarmo, äipän kaks kissaa ja tää uus penneli, joten härdelliä ihan varmasti on. Simaakin oon tehny, ekaa kertaa koskaan, ja ihan hyväähän tosta tuli ku vähän jo eilen miehen kanssa maisteltiin.:viheltel:

Tänään oli mulla ekaa kertaa tuo äipän penneli hoidossakin, reippaan tunnin verran. Tarmon kanssa tekivät ekaa kertaa tuttavuutta lähemmin samalla. Oli muuten pikkusen äkänen penska. Tarmoa oli sen kymmenen kertaa pienempi, vaan ei silti jääny kyllä leikeissä yhtään alakynteen. Niin tomerasti haukkuen komensi menemään, että vedet silmissä sai kaksikolle nauraa. Ei ainakaan pienuuttaan pelkää, ja hyvä niin.:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 15:19  
+
0
Taas niitä hetkiä kun huomaa olevansa onnistunut kaikkien ponnistelujen jälkeen ja toisten ihmisten aliarvioimisten. Kaikki on elämässä hyvin- paremmin kuin monella muulla.

Nimue on varmaan saanu jonku ihmeen henkisen herätyksen. Aamulenkillä ei välittäny oikein hajuista, roskista, toisista koirista, vaan käveli nätisti rinnalla. Samoin nyt päivälenkillä. Aivan mahtava koira osaa olla, vaikkakin korvat tuntuu olevan joskus vain koristeena. Toki sehän kuuluu tuon koiran luontoon, että kuunneellaan jos siitä on hyötyä.

Töitäkin vain enää kaksi päivää ja palkkaakin tuli ruhtinaalisesti että saa rahaa säästöön ja toki tuli myös veronpalautuksia :) Kyllä tästä kesällä kunnialla selvitään!

//Vapusta vielä sen verran että me ollaan kotosalla ja nautitaan simaa ja munkkeja. Sitten lähdetäänkin jo 3pv Kilpisjärveä kohti koko konkkaronkka! :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 15:20)

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 15:23  
+
0
Kukkuu!

Käytiin alkuiltapäivästä toukon kanssa ihana pitkä lenkki talleilla kevätsäässä ja sieltä palattua sain aikaiseksi käyttää tuon ihan shamppoopesulla sillä välin kun avo imuroi ja siivosi :) Nyt on taas siistimpi kämppä ja puhdas, tuoksuva koira :aurinko:

Mekin ollaan huomenna menossa mätsäriin, onneksi ovat luvanneet hyvää ilmaa sinnekin. Parissa vielä pitäisi käydä harjoittelemassa ennen ekaa virallista koitosta Lohjalla. En vaan millään malttaisi opettaa tuota seisomaan nätisti kun se on niin tylsää :ttou: Muut temput on paljon kivempia! :ylpea:
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 15:26  
+
0
^^ Mut veronpalautuksethan saa vasta joulukuussa. :mietiskel:

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 15:40  
+
0

Miana kirjoitti:

Mä oon löytänyt jo kolme punkkia tosta koirasta:twisted:. Siis kolmen eri metsälenkin jälkeen eli kai niitä sit tosissaan tuolla puskissa lymyilee. Tänään haen myrkyt ja parin päivän päästä isken ne koiraan. Metsälenkeissä pitää vissiin pitää vähän taukoa nyt, kun toi punkkien etsiminen ja irti repiminen ei oo mitään mun lempihommaa:roll:.


Hyyyyi! Ja Tampereella, hyyyyyyyi, punkkeja!
Carloksella oli vuos sitten punkki, jonka laitoin kaverin irrottamaan kun sattu olemaan paikalla kun menin "prinsessapaniikkiin". Läksin sitten heti hakemaan myrkkyjä apteekista, mut ne jäi laittamatta eikä koko kesänä ilmaantunu tolle punkin punkkia. Nyt jos löytyy jossain välissä, niin kyllä lykkään sen karkotteen... Ainoo vaan et pelottaa sivuvaikutukset, kun ei tiä mitä rotuja tossa on taustalla. :eitietoo:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 16:46  
+
0
Käytiin miehen kanssa ostamassa aitatarpeet; vappupäivänä jos sää sallii niin pidämme pienimuotoiset aitatalkoot. Ei tartte tota pentua kytätä koko ajan sitten, että missäpäin tonttia viipottaa menemään.
Kohta siivoileen koirien aitausta, syystä että joku nimeltämainitsematon karvapallo oli tuhonnut koirien mökissä sijainneen lampaantaljan tuhannen päreiksi..... ärrmurr se oli siellä lämmikkeenä ja noin paljon osaa hyväkäs arvostaa...
Pitäiskin laittaa joskus kuvia noitten lukaalista, se on meidän vanhasta leikkimökistä tehty; eristetty ja "tuunattu" koirille sopivaksi, ja on ihan kun pikkuinen talo. On sähkölämmitys ja kuisti, ja sisällä pieni sänky ja villamatto ja kaikkee :nauru:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 17:47  
+
0
^Laita ihmeessä kuvia jossain vaiheessa, mua ainaki kiinnostaa nähä. :heiluti:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 17:47  
+
0

Tutuli kirjoitti:

[quote=Destroyer]Laitoin eilen yhdelle siivousfirmalle avoimen työhakemuksen ja soitti äsken ja pyys jo haastatteluun. Kysyin minkälaista hommaa niin tarjottiin ilta- ja yötyötä satunnaisesti abc:ltä. Joo no thanks. Minen sinne niiden tummahipiäisten kanssa mene siivoomaan vielä tommosina työaikoina.



Mä olen ollut supermarketissa yöllä juuri tummahipiäisen, itseäni vanhemman miehen kanssa töissä. Hieman kuumotti, koska edellinen työläinen (suomalainen nainen) otti vapata siksi, koska tämä ko. mies oli väkisin käpälöinyt häntä. Mutta duuni on duuni, joten vuorot tein, vaikka olin koko ajan valppaana tekemään hätäratkaisuja. Ulkomaalaiset eivät minua haittaa, mutta hän yksilönä hieman puistatti. Aikaisemmin en ajatellut ollenkaan, että kukaan mies voisi tehdä tuollaista, joten oli aika herättävää. Kyllä edelleenkin voisin mennä vastaavaan työpaikkaan, kaikesta huolimatta, koska mitään ei ole sattunut. Vielä..

__
Kävin eilen paikallisen karaokekilpailun alkukarsinnoissa. :aurinko: Kilpailijoita oli huikeat viisi, josta kolme pääsi jatkoon.

Mukana oli falskisti laulava nainen, mutta joka oli käsittämättömän ihana ja liikuttava, harjoitteli varmaan kymmenen kertaa ennen esitystään hirveän hermostuneena ja kirjoitteli mahdollisia biisejä ylös. Toinen kilpailija oli ihan rennosti ottava mies, mutta ei mikään järin musikaalinen tai mieleenpainuva tapaus. Kolmas kisaaja oli kaverini, joka on opiskellut musiikkia, ja osaa laulaa, mutta jännittää aina aivan tajuttomasti, joten laulu meni aavistuksen ylävireiseksi. Olin kuitenkin niin äärimmäisen ylpeä kaveristani, me kannustettiin koko joukolla häntä, koska esitys meni silti hyvin, ja tiesin, kuinka vaikeaa kaverilleni on ylipäänsä mennä yleisön eteen. Neljäs oli taas käsittämättömän sympaattinen pieni mies, joka valikoi aivan mielettömiä laulubiisejä, ja lauloi upealla iskelmäsävyisellä äänellään, silmät kiinni ja tuijottaen lattiaan. Niin ujo, ja silti niin hyvä ! Kun menin sanomaan hänelle, että onpas hänellä hyvät biisivalinnat ja tulkinta, hän ihan häkeltyi. Viidentenä olin minä, ja menin laulamaan kuten aina ennenkin lavalle esiintymään mennessä, ja ihan mukavan show'n sain pystyyn Somersbyn voimalla. Nautin edelleen älyttömästi esiintymisestä, vaikka olen musiikista pitkälti jo luopunut.

Jatkoon pääsivät eka nainen, iskelmä-ääninen pieni mies ja kaverini. Kaverini kuitenkin meni aivan lukkoon tulokset kuultuaan, ja alkoi mököttää. Kun kysyin syytä, hän valitti, ettei tämä ole oikein, että minä olin paras laulaja kaikista, enkä muka päässyt jatkoon. Sitten hän julisti ettei mene esiintymään jatkokilpailuunkaan, koska on minua niin paljon huonompi laulaja, ja että hänellä hävettää nämä myötähäpeiset tulokset. Olin aika ällistynyt, koska mulla oli ollut vain hauskaa koko illan, nauroin älyttömästi, ja menin niin kuin karaokekilpailuun nyt mennään - leikkimielellä. Minusta jatkoon pääsivät juuri oikeat ihmiset, koska karaoken idea on kannustaa. Kaikki kolme jatkopaikan saanutta olivat sellaisia, että ansaitsevat kehuja ja itsevarmuutta. Se on kova paikka mennä tekemään jotain niin henkilökohtaista kuin laulaa toisten tuomitsevien silmien alla. Ei karaokessa ole kyse siitä kuka on paras tai lahjakkain, vaan että kaikki laulavat tasosta huolimatta ja ennen kaikkea pitävät hauskaa.

Sanoin kaverilleni, että varmasti menet, koska he ovat valinneet ja halunneet juuri sinut, ja tahtovat kuulla juuri sinua jatkossa. Ja että tulen varmasti huutamaan kannustuksia. Muutenkin meitä on turha lähteä vertaamaan esiintyjinä, vaikka olenkin opiskellut kauemmin laulua ja esiintynyt enemmän. So what ? Olen siis jo vanha pieru, musta puuttuu just se ihana freesiys mitä esimerkiksi mun kaverissa on. Sitä paitsi, meidän äänet on täysin erilaisia, sama kun vertailisi vaikkapa Jenni Vartiaista ja Johanna Kurkelaa.

Menin kisan jälkeen vielä laulamaan PMMP:n tunnetuksi tekemän, alunperin Noitalinna Huraan biisin Pikkuveli. Muutin kuitenkin sanoja sen verran, että lauloin biisin suoraan kaverilleni, kun on minua nuorempi ja minusta miettii liikaa sellaisia asioita, kuten onko tarpeeksi hyvä. Minusta hän on paras juuri sellaisenaan. Kaverini pillahti itkuun liikutuksesta, ja vannoi minulle menevänsä jatkokilpailuun. Niin kuin halusinkin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 17:53  
+
0
^ Hihi, hyvin vedottu kaveriin ja muutenkin ihanasti tehty! :peukku: En nyt jaksanut ihan kaikkea lukea, kun samalla pistän puljua kiinni, mutta sen verran omasta kokemuksesta tiedän, et noihin pitäisi aina mennä leikkimielellä, oli sitten ihan kisa tai ei. Mutta koska itse olen niiiiiin huono laulaja enkä halua itseäni nolata maan syvimpään rakoon, niin en myöskään laulamaan suostu, edes painostuksen alaisena :nauru:

Ah, pääsen töistä vihdoin! Ja muru on oottamassa kotona, jeejee!! :love:

muoks/ ja nnora ehdottomasti laitat kuvia tollasesta luksuslukaalista!! ;D
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 17:54)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 18:35  
+
0
Voihan pyllerö, mikä päivä tänään ollut...

Nyt oottelen et avokki isänsä kanssa saapuis kaupungille, niin mennään syömään intialaiseen, nom. Kävin hakimassa ruokapaussilla Hemmakvällenistä leffoja (Awakening, The Ides of March & The Fighter) ja godiseja myös vähän :kieli:

Huomenna kai pitäis hieman treenailla rallytokoon, tulostin niitä lappujakin ulos toissapäivänä. Shoppailemassa haluan myös käyä (esim. juoksuvyö ja koirille hammashoitoa pureskeltavien merkeissä olis mielenpäällä). Muuten oikeastaan haluis vaan lölliä ja olla niinkuin ellun kanat :lallati:
Niin ja sain mä eilen jopa veronpalautuslaput täytettyä ja lähetettyä, woohoo.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 18:42)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 18:45  
+
0
Juu laittelen kuvia kunhan saan otettua. Ei se ihan hienoimmassa iskussa enää ole, maalit vähän rapistuneet jne, mutta koirankopiksi mun mielestä aika hieno, ja Moona ainakin arvostaa sitä Ranuan vuosiensa jälkeen :nauru:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 19:34  
+
0

Ebeli kirjoitti:

^^ Mut veronpalautuksethan saa vasta joulukuussa. :mietiskel:



Niin tulee. Yleisesti olen vain onnellinen että tulee edes palautuksia, omien laskujen mukana olisi pitänyt tulla aikamoinen kasa mätkyjä.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 19:41  
+
0
Umber, hee ! Mekin ollaan tulossa mätsäröimään huomenissa, taidetaanpa vielä samassa kehässäkin pyöriä. Toivottavasti törmätään! :aurinko:

Muoks. Voih, tuo Notten karaokekertomus. Alko heti tehdä kauhee mieli päästä laulaa karaokea ! Ääni mulla ei oo kummonen enkä oo musikaalinen, mutta laulaminen on mukavaa ja parin oluen voimalla rohkeuttakin on tarpeeksi kiivetä estradille. Sori kanssakuulijat :nolo:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 21:26)

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 21:06  
+
0
Notte, damn, en päässyt vielä silloin paikalle! Olin toisessa paikassa töissä ja kahden pintaan siirryin sitten sinne tiskin taakse. Et tainnut enää silloin olla paikalla?
Tuohon karaokekilpailuun on kyllä osallistunut tosi monenlaisia laulajia. On ollut kiva nähdä, kun jotkut oikein kunnolla keräävät rohkeutensa nousta sinne lauteille muiden eteen jännityksestään huolimatta :peukku:

Nukuinpa taas sitten sohvalla kolme-neljä tuntia. Mutta kipeänä se on sallittua! :ylpea: Herätessä oli kissa käsivarren ja koira säärien päällä. Vähän puutunut olo :hymy:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:30)