Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 19:02  
+
0
Ompa tänne taas päivän aikana tullut juttua, enkä kerkee taaskaan puoltakaan lukemaan.
Täällä on ollu tänään taas aivan ihana päivä kelin puolesta. Uskaltauduin tänään viemään Tarmonki jo ekaa kertaa leikkauksen jälkeen kävelylle. Ohjeena kyllä oli, ettei lenkkeilyä ainakaan kahteen viikkoon, mutta.. haavat on parantunu tosi hyvin, ja me kirjaimellisesti vaan löntysteltiin ja nuuskuteltiin koko lenkki, ei mitään reipasta liikuntaa. Ja koira oli niiiin mielissään ettei tosikaan.

Pihahommatki sain aloteltua tänään. Sulaneita alueita haravoitu, kukkapenkkejä kuopsuteltu ja lannotteita nakeltu nurmikolle. Kesäkesäkesä tule jo!:aurinko:

Niin ja Rose ja kuka muu se olikaan kysynyt, mitteli narttu meille on tulossa, ja samanlainen tosiaan kotiutui äidille eilen. Tosi reipas kakara on kuulemma, yön nukku rauhassa, ruoka maittaa ja rohkeesti tutustutaan uuteen ympäristöön, pantaan, hihnaan yms.:jjei: Vielä kun saan ittelle toimivan uuden kameran lähiaikoina, niin rupee kuvasaastetta tulemaan molemmista kakaroista oikeen olan takaa.:nauru:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 03:04  
+
0
Kello on kolme ja aina vaan mä surffaan netissä... :roll: Rahaakin on menny jo toistasataa euroa, kun nettikaupat nyt vaan on niin koukuttavia, varsinkin yöaikaan. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 09:55  
+
0
Neljä tuntia koulua jäljellä, sitten kotiin pariksi tunniksi ja myöhemmin iltapäivällä reissuun lähtö. :hymy: Ihan vaan kotipaikkakunnalle pitkää viikonloppua viettämään, mutta kuitenkin.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 10:40  
+
0
Mulla on vielä 7½ tuntia töitä... huoh :ttou: Tuolla on taas niiiiin nätti ilma ja mä vaan istun sisällä, ärrinmurrin!

Inhoon sitä kun aamusin junat on aina ihan tupaten täynnä. Okei ofc moni muukin menee töihin samaan aikaan kun minä, mutta tarviiko siellä junassa hitto oikeesti puhua täysillä volyymeilla koko matkan ajan!?! Menee ihan oikeesti hermot. Haluisin istua ja koomata rauhassa siinä junassa, ilman että joudun kuuntelemaan jonkun muun juoruja/murheita/mietteitä säästä. Ja se, että pistää napit korviin ja volat kaakkoon ei suinkaan helpota, vaan päin vastoin pahentaa tilannetta koska mammat rupeaa sen takia huutamaan entistä enemmän! argghh :twisted:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 10:56  
+
0
Huomenta kaikille! Ihanan kaunis päivä, ja mulla on vapaata! :aurinko:
Me mennään tänään ehkä kattomaan sohvaa, jos sellanen vaikka nappautuis mukaan. Ihanaa kun sängyssä ei oo yksin. Nää loma viikonloput on kyllä ihan parasta. Oon nyt vasta ruvennut hiffaamaan, kuinka yksin oon, kun mies rupeaa ammattisotilaaksi. Mutta se on mulle ihan ok, mä odotan tota miestä vaikka maailman ääriin.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:09  
+
0
Laitoin eilen yhdelle siivousfirmalle avoimen työhakemuksen ja soitti äsken ja pyys jo haastatteluun. Kysyin minkälaista hommaa niin tarjottiin ilta- ja yötyötä satunnaisesti abc:ltä. Joo no thanks. Minen sinne niiden tummahipiäisten kanssa mene siivoomaan vielä tommosina työaikoina.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:41  
+
0
Näin unta että mies vei mut katsomaan MM-lätkää. Suutuin ja loukkaannuin niin paljon että jätin sen :nauru: Ei siis ole toi lätkä mun juttu, ärsyttää kun joka paikka pursuaa leijonalogoa yms. Niitä lasten Ainu-pupujakin saa leijonalogolla varustettuna, jösses.

Käytiin junnun kanssa Musti&Mirrissä synttärikahveilla, ostin tolle hienon mustan puolikurkkarin jossa on timangeja.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:51  
+
0
Mustat hiukset tekivät comebackin :cool: Tykkään tosi paljon, vaikka ainahan värin vaihtoon on totutteleminen.

Näyttäs sittenkin tulevan ihan hyvä sää, vaikka aamulla vetta vähän tirauttikin :aurinko:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:52  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Laitoin eilen yhdelle siivousfirmalle avoimen työhakemuksen ja soitti äsken ja pyys jo haastatteluun. Kysyin minkälaista hommaa niin tarjottiin ilta- ja yötyötä satunnaisesti abc:ltä. Joo no thanks. Minen sinne niiden tummahipiäisten kanssa mene siivoomaan vielä tommosina työaikoina.


Se on ehkä ihan hyvä, ottaen huomioon, että edes mä näin noku valkonaamana en haluis tehdä töitä sellasen ihmisen kanssa, joka jo ennen musta mitään muuta tietämättä noin tuomitsee. Oletan tässä nyt siis tietenkin, että ihan syntyperästen vaaleaihoisten suomea puhuvien suomalaisten kanssa menisit, vaikka oiskin vain satunnaista yösiivousta ABC:llä. Pahoittelut jo etukäteen jos olen väärässä, mutta kannattaa varoa sanojaan, ettei tule väärinymmärretyksi - vaikka sen sä vissiin tiesitkin jo?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:56  
+
0
Asialliselle piti sen verran kommentoida, että munkin mies on ammattisotilas.
Kyllä siihen yksinoloon nopeesti tottuu, vaikka eihän se koskaan kivaa ole. Talvella on yleensä vähemmän leirejä ja muita, niin on enemmän kotona. Sitten kun on pari kuukautta nähty joka päivä niin tulee semmonen olo että lähes nyt jo taas vähäksi aikaa johonkin. :viheltel:
Mua vähän on alkanu jopa pelottamaan, että mitäs sitten kun tuo vaihtaa tehtävää ja on sen 8-16 töissä, ei leirejä eikä mitään kolmen viikon ulkomaankomennuksia. Voi olla pieni totuttelu takas siihen elämään. :nauru:

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 12:56  
+
0
^^ Mun tekis ihan sikana mieli vetää mustaksi. Nyt päässä siis muutamaa sävyä vaille musta, sellainen kylmä ruskea mistä oon tykänny, mutta tää ruskee alkaa aina haalistumaan tyvestä ja kampaajalla joutuu käymään kuukausittain. Mustaa olis helppo värjätä kotona, jolloin säästäis monta rahaa kampaamokuluista. Tätä on nyt hyvä miettiä tässä, kun tänään ilmotettiin että multa menee työpaikka, eikä mulla oo mitään harmainta haisuakaan saanko mistään töitä.

muoks/ väksy

^ Mullakin sama "ongelma" edessä, kun poikkis haki nyt mpkk:uun. Saa nähä, jos sinne pääsee, niin sitten rapsahtaa taas parituhatta uutta aamua laskettavaksi... Nooh, ehkäpä tää tästä :hymy:
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:05)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:04  
+
0
Dera tuumasta toimeen sitten vaan :hymy: Kampaajalla oon käynyt värjäyttämässä 2 kertaa, enkä näe mitään syytä käydä siellä enää, kun saman tuloksen (jopa paremman) saa itse kotona ja vielä monta kertaa halvemmalla :)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:08  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Laitoin eilen yhdelle siivousfirmalle avoimen työhakemuksen ja soitti äsken ja pyys jo haastatteluun. Kysyin minkälaista hommaa niin tarjottiin ilta- ja yötyötä satunnaisesti abc:ltä. Joo no thanks. Minen sinne niiden tummahipiäisten kanssa mene siivoomaan vielä tommosina työaikoina.



Mä oon siivonnu jo viis kesää kesätyönä ja voin sanoa, et ne "tummahipiäiset" on usein niitä kaikkein ahkerimpia työntekijöitä. Meiän työpaikalla on nepalilaisia, irakilaisia, korealainen ym. ja kaikki tosi mukavia, kunhan tutustuu. :hymy: Olisitko menny, jos olis ollu paremmat työajat?

Muoks. Piti vielä tohon Rorysin viestiin kommentoida... Mä oon useesti miettiny, et varmaan on jo menny hermot ei-lätkäihmisillä, kun esim. niitä Canalin lätkämainoksia tulee jatkuvalla syötöllä. Eikä se hehkutus ihan hetkeen lopu, pahenee vaan, ku kisat ens viikolla alkaa. :nauru: Ite oon ihan innoissani, MM-kisat on varma kevään merkki ja on niitä taas odotettu! :peukku:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:11)

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:08  
+
0
^^ Nimenomaan! Mutta kyllä mä vielä ens kerralla meen kampaajalle ja värjäytän sen sitten mustaksi :D Mua vaan mietityttää että sopiiko se mulle :eek: vaikka onhan toi nytkin jo melkein musta + ollu aikasemmin sävyä vaille musta jne...
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:09)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:09  
+
0
Haah, pari tuntia ja sitten tarttisi ryömiä vasta keskiviikoksi töihin. Epäilenpä vaan että tämä ilta menee sängyssä kun alkaa taas eilinen migreeni nostaa päätään. Eilisen vietin sängyssä pää ämpärissä kuolemaa tehden. Mutta mikäpä siinä jäähän siihen vielä kolme päivää touhuta jotain kivaakin. Jopa yhdet koiratreffit on tullut sovittua sunnuntaille. Vähän jotain touhua. Fillari pitäisi kaivaa autotallin uumenista ja lähteä vähän meidän palleroista hyppyyttämään. Eipä sillä itsekin pitäisi käyvä vähän juoksemassa. Mutta pitää mennä miten pää sanoo. Migreenissä ei pahemmin kirmailla edes sillä fillarilla.

Mä olen yrittänyt vapuksi pyytää miehen sisaruksia meille mutta saapi nähdä pääseekö kukaan. Jos ei pääse niin sitten grillataan ja juodaan simaa kaksistaan ja nautitaan. Mites muilla vapun vietto?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:10  
+
0
:nauru::nauru:
Aika jännä että mua pyydettiin haastatteluun tommosesta paikasta, kun selvästi työhakemuksessa rastitin että aamu- ja päivävuoroa ja maanantaista perjantaihin. Sitten tarjolla ilta- ja yötyötä satunnaisesti viikolla ja aina viikonloppuisin. Eikä kyllä mitään järkeä mennä tekeen mitään 10-15h/viikko. Ja en menis oli työkavereina sitten ihan suomalaisia tai ulkomaalaisia, mutta ei ne nekkeritkään tietty kauheesti houkuttele. Pieni rasisti kun olen, ei mun sitä tarvi peitellä :)
Eikös jannie itse puhunut suorapuheisuuden puolesta?

// Tutuli, tietty olisin mennyt jos olis paremmat työajat ja tulis tunteja enemmän. Mutta se siitä, täytyy jatkaa haeskelua :/
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:12)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:14  
+
0
^^^ Ainakin jos kuvaketjusta oikein muistan niin kyllä kävisi mustat oikein hyvin :)
Mulla ainoa oikea väri taitaa olla tää musta, saisi vielä kasvatettua nuo aiemmin nyrsityt takaisin niin näyttäisivät vähän tuuheammiltakin :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.04.2012 klo 13:14)

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:15  
+
0

eetla kirjoitti:

Mä olen yrittänyt vapuksi pyytää miehen sisaruksia meille mutta saapi nähdä pääseekö kukaan. Jos ei pääse niin sitten grillataan ja juodaan simaa kaksistaan ja nautitaan. Mites muilla vapun vietto?



Meilläkin mennee vappu kaksistaan, kun täällä Helsingin päässä kavereita on kovin vähänlaisesti. Siman ja munkkien merkeissä toki! Jos rohkeuta (:nauru:) riittää, uskaltaudutaan ehkä vappupiknikille haalarihemmojen sekaan. Kovinkaan oklara ei vappu tuu olemaan, kun on sen verran kiire pääsykokeisiin valmistautumisessa, ettei ehdi krapulapäiviä viettää lukemisesta lusmuillen. :paapatus:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:21  
+
0
Mä taidan hakea muutamia hyviä olusia ihan vaan varmuuden vuoksi. Ne jäähtyykin hangessa vielä niin kivasti. Muutama Krusivece ja Kozel kaappiin. Saapi sitten naattia vaikka saunan ennen jälkeen ja aikana. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:21  
+
0
Meitin piti mennä viikonloppuna katsomaan miten Tytti on viikossa kasvanut. Sekä isän että äidin puheista päätellen siitä ainakin on kuoriutunut jo melkoinen pikkuriiviö. Hyvä niin, eipä tule vanhuksille aika pitkäksi:kieli:

Nyt sitten kumminkin veljeni sakemanninsa kanssa on menossa tuonne viikonlopuksi, joten me emme viitsi tunkea samaan syssyyn paikalle. Kun sekä Minni että tuo sakemanni ovat Tytille ihan vieraita, eivätkä toisiaankaan oikein hyvin tunne niin parempi, että saavat tehdä pentuun tuttavuutta yksi kerralla.

Mennään sen sijaan sunnuntaina match showhun testaamaan miten tuo otus mahtaa käyttäytyä. Luultavasti ihan pöljästi, mutta tuleepa testattua. Ja saa joku hyvän mielen itselleen, kun koiransa nappaa ainakin punaisen nauhan, kun parina tulee olemaan maailmankaikkeuden kahjoin tapaus.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:30)