Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:10  
+
0
^ Sanoin tänään ihan samaa! Ei hätää, enää kaksi viikkoa ja sitten alkaa porottaa tiistaisinkin.
Rise to reset the world.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:23  
+
0
jannie, mä oon laktoosivammainen, onko lidlissä sellasille?

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:31  
+
0
^Joo, UHT-käsiteltyä samoin, oisko ne sit 89 vai 99 senttiä litralta (tehdään ruoka siihen, kun avo on maitorajoitteinen) :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:34  
+
0
Jotkut kestää "hyla" tuotteita kun taas joillekin pitää olla täysin laktoositonta. Taitaa olla Lidlissä noi täysin laktoosittomat maitojuomat samoissa hinnoissa kuin muuallakin. Paitsi että taitaa K-Kaupoissa olla sen 10 senttiä enemmän (Valion) törppö mitä S kaupoissa. Ainakin täällä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:38  
+
0

jannie kirjoitti:

^Joo, UHT-käsiteltyä samoin, oisko ne sit 89 vai 99 senttiä litralta (tehdään ruoka siihen, kun avo on maitorajoitteinen) :wink:



JEAAH! :jjei:

Ja mulle hyla on liian makeeta. Pienempänä join sitä kylläkin.
Mut koska Valion laktoositon on niin hyvää, voisin ostaa lidlistä nuo maidot mitä käytetään kahveihin/teehen/ruokaan yms ja ihan valion maidot juomiseen/muroihin... :viheltel:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:43  
+
0
eetla, vitsit, mä en kyllä kuollaksenikaan muista onko se maito kokonaan laktoositonta vai vain vähälaktoosista, kun avolle käy kumpikin... Mutta sitä on siis joka tapauksessa erikseen ihan "tavallista" UHT-käsiteltyä kevytmaitoa, että sitten laktoositonta/vähälaktoosista UHT-kevytmaitoa.

Niin ja täällä lounaisrannikolla saa ja joistain (Tradekan?) kaupoista Satamaidon maitojuomaa, mikä on ihan älyttömän paljon halvempaa kuin Valion vastaava.

Mut on toi, tuntuu ettei mee rahaa kauppaan oikeen ollenkaan, kun kiskon tuota Lidl-maitoa Valion luomumaidon sijaan. Sori lehmät, nyt oli oma ojassa.. :neutral:

*muoks*
Ja Asiallinen, hyvä että olin avuksi :aurinko:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 17:43)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 18:50  
+
0
Jaaha. Oon asumisketjuun kirjoittanut näistä TOAS:in kämpän hakemisista... Ollaan oltu reilu vuosi kaksio jonossa sinne Markuksentorille, ja ajattelin vielä talvella, että eiköhän sieltä ehdi meille kämppä tulla keväällä. Jossain vaiheessa kevättä soitin TOAS:in asiakaspalveluun, ja sieltä sanottiin, ettei se jono kyllä mitenkään niin nopeasti mee et saatais kesällä. Et vähintään syksyyn menee.
Tänään meille olikin lähtenyt sieltä asuntotarjous. :eek: Se tulee vissiin huomenna postissa. Muutenhan tää olis iloinen asia, mutta löydettiin kämppä muualta ja muutetaan sinne lauantaina. Mutta kun mä niin haluaisin sinne Markuksentorille! En nyt tiedä mitä tehdä. :eitietoo: Jouduttais maksamaan varmaan toukokuun vuokra siihenkin kämppään, ja saataisko me ees muuttoapua uudestaan heti ekan muuton jälkeen?
Enkä oikein edes kehtaisi irtisanoa tota uutta asuntoa heti, koska asunnon vuokraaja oli todella ystävällinen ja joustava. Asunto on ollut tyhjillään maaliskuusta, ja oikeasti vuokraus olisi pitänyt aloittaa siksi huhtikuun lopussa, mutta vuokraaja oli niin ihana, että saatiin asunto 1.5. alkaen kun meille sopi niin paremmin. Miten mä nyt kehtaisinkin irtisanoa? :eitietoo:

Pitää nyt vaan toivoa, että se TOAS:in kämppä ois ihan surkea, niin sitten vois unohtaa sen haaveen, eikä jäis mieltä kaivelemaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 18:50)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 18:59  
+
0

innna kirjoitti:

^ Montako litraa maitoa juot nykysin päivässä? :nauru: Muistan vaan ku joskus mainitsit että menee useempi etkä osaa olla ilman. :D



Nooo, se vähän vaihtelee... Mut yleensä ostan 4 tai 4,5 litraa maitoa kerralla niin se kestää maksimissaan kolme päivää... :shifty: Puolen litran mukit kun käytössä ja vajaita laseja ei tunneta (/tunnusteta) niin meneehän tuota. Välillä juon sit enemmän limsaa tai mehua.. Oikeastaan ihan mitä tahansa muuta kuin vettä. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 18:59  
+
0
^^ mieti niitä turkiskuoriaisia :cool:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 18:59)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 19:05  
+
0
^ Muuten toi oiskin hyvä, mutta kun noita oli siellä tyhmässä Pekolassa, eikä Markuksentorilla!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 19:07  
+
0
^ Ai niin, sori :nauru: Joo, Markuksentorilla varmasti vetää, aurinko ei paista ikkunoista sisään, ilma ei kierrä, naapurit metelöivät, seinät ovat paperia, kesällä on kuuma, talvella tosi kylmä...

Katsokaa millainen se Markuksentorin kämppä on ja päättäkää sitten. Sinnehän sitä kannattaa mennä asumaan minne haluaa, ei ne vuokrarahat mitään pieniä kuitenkaan ole ja mieluiten maksaa just siitä mistä tykkää :hymy:

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 19:10  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Ai niin, sori :nauru: Joo, Markuksentorilla varmasti vetää, aurinko ei paista ikkunoista sisään, ilma ei kierrä, naapurit metelöivät, seinät ovat paperia, kesällä on kuuma, talvella tosi kylmä...

Katsokaa millainen se Markuksentorin kämppä on ja päättäkää sitten. Sinnehän sitä kannattaa mennä asumaan minne haluaa, ei ne vuokrarahat mitään pieniä kuitenkaan ole ja mieluiten maksaa just siitä mistä tykkää :hymy:



No oispa se tollanen! Ja toivottavasti Pekolan kuoriaiset on muuttaneet Markuksentorille. :ylpea:
Ei mua se raha niinkään huoleta, opintolainallahan ton nopeasti maksais. Mutta oikeasti vaan huolettaa eniten, jos irtisanottais tää uusi kämppä. Se vuokranantaja oli NIIIIN ystävällinen, et häpeäisin kyllä silmät päästäni. Mut ehkä se täytyis sit vaan kestää.

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 19:46  
+
0

boxerowner kirjoitti:

Nooo, se vähän vaihtelee... Mut yleensä ostan 4 tai 4,5 litraa maitoa kerralla niin se kestää maksimissaan kolme päivää... :shifty: Puolen litran mukit kun käytössä ja vajaita laseja ei tunneta (/tunnusteta) niin meneehän tuota. Välillä juon sit enemmän limsaa tai mehua.. Oikeastaan ihan mitä tahansa muuta kuin vettä. :nauru:

Eli mä en ole yksin tän mun maidonjuontini kanssa, jeeee!! Eilen päivällä kävin ostamassa 3 litraa maitoa ja nyt ne on melkein loppu, yritän himmailla että aamuksi jää maitoa... :shifty:
Shiba, Mori ♂
Blogi

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 20:04  
+
0
Oonko mä nyt ihan yksin mielipiteitteni kanssa kun musta tälläset harmaat sadepäivät on oikeestaan aika ihania? Toki mäkin nyt mieluummin auringonpaisteessa paistattelen, mutta esimerkiksi lenkillä on ihana käydä sateessa. Ketään ei näy koskaan missään ja on ihanan raikasta ja tuntuu että "luonto hengittää". Sadepäivien hauskuutta lisää myös saappaat ja mahdollisuus kävellä joka ikisen lammikon läpi ilman että varpaat kastuu. Musta se on jotenkin hurjan rentouttavaa seistä, mieluiten isossa ja suht syvässä, vesilätäkössä :viheltel::love:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 20:07  
+
0
^Mä tykkään kesäisin, mutta nyt ku ei oo vielä kyllästyny aurinkoon ni :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 20:16  
+
0
Ei laktoosi-intolerantikot ole vammaisia! :paapatus: Te olette ns. normaaleja, kun meissä muissa on tapahtunut mutaatio. Olkaa ylpeitä luonnonläheisyydestänne! :ylpea:
Rise to reset the world.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 21:02  
+
0
Tuo meidän kissi on ihan uskomaton..
Meille tuli sunnuntaina hoitokoira ja pari päivää Vilinä oli vähän varuillaan ja viihtyi mieluitein kiipeilypuussaan ja seuraili tilannetta. No tänään on ollut toinen ääni kellossa, koitti tulla samalle sohvalle nukkuun hoitokoiruuden viereen ja äsken Sira oli keittiön pöydän alla niin mitä tekee Vilinä.. Roikkuu pöydän reunalla, kurottelee tassullaan Siran suuntaan ja koittaa saada sitä leikkiin mukaan :D

Ja Veikka on ihana. Sira ei kissoihin ilmeisesti ole tottunut ja vähän varauksella suhtautuu Vilinään. Jos katsookin Vilinää väärin, niin Veikka menee niiden väliin seisomaan ja katsoo Siraa "anna olla" - ilmeellä.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 21:13  
+
0
^ Niin tyypillistä eriskummallista käytöstä kissalta. Mutta siksi ne onkin niin ihania, niitä ei voi ennakoida. Musta olisi aivan ihanaa ottaa kissa tänne uuteen kotiinkin, mutta poikaystävän allergia estää. Itsekin sain viime kesänä diagnoosin, että kissa-allergia löytyisi multakin, mutta koko elämän kissojen kanssa olleena mitään oireita ei ole ollut, kissat nukkuneet samassa sängyssä pään vieressä jne. Nyt kun muutin omilleni, on kamala pelko että allergia "pääsee valloilleen", että nyt kun menen käymään porukoilla, niin alkaisikin nenu kutista/tukkiutua tms. :suru:

Mä totesin juuri, että oon ilmeisesti aika mustasukkainen ihminen. En kuitenkaan ole sellainen hirveän kamala kahlitsija tms, pyrin parhaani mukaan olemaan rajoittamatta muiden elämää sen takia, että itse olen mustasukkainen jostain asiasta. Mustasukkaisuus jää lähinnä tänne mun pääni sisään, mutta taa kiehahti hetkellisesti ja epäilys alkoi kalvamaan kun kattelin poikaystävätä lisättyä uutta kuvaa jossa joku inttityttökaveri oli käynyt kommentoimassa mun miestäni oikein söpöksi. Lisätään vielä soppaan idioottieksä, joka petti kaiken luottamuksen, petti yms niin näissä asioissa mun on tosi hankalaa luottaa... :nolo:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 21:39  
+
0
Mikä ihme minulla on :eek:
Päivän väsyttänyt huonoista yöunista johtuen ja olen sitten kiukutellut miehelle. Äsken lähti yövuoroon ja en saanut edes pusua lähtiessä ja nyt minua pelottaa että jotain sattuu hälle ja kiukkuakka vaan olin.
Toisekseen katselin pojan kuvia sairaalasta tähän päivään, purskahin itkuun! Siis minä joka ei koskaan itke :eek: Väsymys ei ole minulle ennen tällästä reaktiota tehny.
Voisi luulla että menkat olisi tulossa tai jopa raskaana, mutta menkat oli viikko sitten ja ehkäsystä olen kyllä huolehtinut :paapatus: On muuten pelottavaa (oonko minä sekoamassa? :mietiskel:) ja en tiiä nauraa vai mennäkkö nukkumaan :nauru:

*Piti ihan soittaa miehelle ja pyytää anteeksi väniseminen. Oonkohan minä kahtonu liikaa draamoja ja lällyjä.. :shifty: Niissä tunnostaa usein olevan, että pariskunta tappelee ja sitten tapahtuukin jotain. No, nyt on itellä kyllä parempi mieli ja kuulosti mieskin tyytyväiselle.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 21:57)

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 22:01  
+
0
Me käytiin tänään collieyhdistyksen mätsäreissä - ja jostain kumman syystä menestyttiinkin. Olin ihan varma että ei päästäisi puuta pidemmälle, mutta toisin kävi. :nauru: Sega oli kehässä hirmu energinen ja leikkisä, riekkui vain ja leikki hihnalla. Sininen nauha tuli, ja sama meininki jatkui sinisten kehässä. :ttou: Kun tuomari valitsi jatkoon menevää nelikkoa, niin luulin kuulevani harhoja kun tuomari sanoi että "...sitten se collie sieltä nurkasta". Katselin vain että kai täällä nyt joku muukin collie on.

Kisojen jälkeen oli sitten Paras collie -kehä, ja siinä välissä Sega oli ehtinyt väsähtää. Olihan tuolla ehditty olla jo sellaiset 3,5 tuntia joten sinällään melko ymmärrettävää. Ei suostunut seisomaan, halusi istua vain. Pidin salakavalasti kättä sen mahan alla ja _kannattelin_ koiran koko painoa. Toisella kädellä koitin pitää päätä ylhäällä. :shifty: Ja arvatkaa mitä? Paras collie!



Palkintoina mm. Jeppe-koiranruokaa, PAFin pyyhe, Taffelin lippis (:nauru:), kaulahuivi ja koirahierontalahjakortti. Onko kellään kokemusta noista hieronnoista? Viitsiitkö noin nuorta edes viedä sinne? :mietiskel:
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 18:30)