Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:41  
+
0
^No, arvaappa oonko mä ollu muksuna OIKEESTI viikonloppumatkalla häissä Kotkassa vai Kanadassa :mietiskel: Lintu mikä lintu :viheltel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:50  
+
0

jannie kirjoitti:

^No, arvaappa oonko mä ollu muksuna OIKEESTI viikonloppumatkalla häissä Kotkassa vai Kanadassa :mietiskel: Lintu mikä lintu :viheltel:



.. :nauru::nauru:

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 12:52  
+
0
^^ Ei se niin tarkkaa oo:nauru::nauru::nauru:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:11  
+
0

Dera kirjoitti:

niin en mä tiedä yhtään mihin siellä Lapissa kannattaisi mennä tai mitä hakea? :mietiskel:



Älä ainakaan mene Leville ellet halua valtavaa bileörvellyskeskusta ja afterskikulttuuria. Minusta Levi on aivan järkyttävä. Toki jos missio on, että laskee mäkeä päivisin ja kännää öisin, niin hyvä valinta, mutta jos yhtään haluaa sitä "oikeaa Lappia", suuntaa ylemmäs.

Mä olen omat hienoimmat hetkeni kokenut viikon islanninhevosvaelluksilla käsivarressa, olen käynyt tällaisen reissun neljästi, jos ei muisti petä. Se oli sellainen syksyn juttu, jota ei vain voinut jättää välistä. Siellä oli niin kaunista, hiljaista ja upeaa. Mutta mä olenkin tällainen puiden halaaja.. :shhh:

Ai niin, ja olen minä luullut lapsena, että Helsinki on ulkomailla. Lennettiin tosi paljon ulkomaille kun olin pieni ja eka välilasku oli tietenkin Helsingissä Rovaniemeltä lähtiessä, joten eikö ollut todella looginen päätelmä ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:20  
+
0
^ Mä oon aina viihtynyt levillä hyvin, mutta mulla onkin pääintressinä laskeminen ja siellä on hyvät rinteet. Toki ylläksellä on paremmat mahdollisuudet offailla, mutta musta levi on ollut aina tosi jees paketti. Ja on siellä ihan hyvät bileetkin ollut. :D

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:24  
+
0

Ebeli kirjoitti:

^ Mä oon aina viihtynyt levillä hyvin, mutta mulla onkin pääintressinä laskeminen ja siellä on hyvät rinteet. Toki ylläksellä on paremmat mahdollisuudet offailla, mutta musta levi on ollut aina tosi jees paketti. Ja on siellä ihan hyvät bileetkin ollut. :D



Mäkin levillä viihtynyt noiden laskurinteiden takia. Muuta en siellä olekkaan vielä tehnyt! Bailaaminen jäänyt vähiin, viimeksikin sain mäessä niin pahan tällin, että loppu loma meni niskaa kannatellessa ja itkua tihrustaessa. :viheltel:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:27  
+
0

Notte kirjoitti:

Älä ainakaan mene Leville ellet halua valtavaa bileörvellyskeskusta ja afterskikulttuuria. Minusta Levi on aivan järkyttävä. Toki jos missio on, että laskee mäkeä päivisin ja kännää öisin, niin hyvä valinta, mutta jos yhtään haluaa sitä "oikeaa Lappia", suuntaa ylemmäs.


:nauru: Juurikin näin. Meilä on Leville matkaa n.20km ja siellä käyn ehkä hyvällä tuurilla kerran kolmeen kuukauteen. Hinnat on ihan järkyttävät Levillä jos tulee sesonkina, jos ei yksityiseltä vuokraa mökkiä.

Jos oikeasti Lappiin halajaa, niin Kilpisjärvelle! Se on ainakin mulle sitä 'oikeaa' Lappia ja aivan mahtavat maisemat ja kaikki, AH!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:34  
+
0

saije kirjoitti:

Jos oikeasti Lappiin halajaa, niin Kilpisjärvelle! Se on ainakin mulle sitä 'oikeaa' Lappia ja aivan mahtavat maisemat ja kaikki, AH!

Okei, täytyy pitää mielessä kun tulee ajankohtaisemmaksi matka pohjoiseen! :D Mua ei sinäänsä tuo laskeminen kiinnosta, tai mistäs sitä tietää kun ei oo koskaan kokeillu, mutta tosiaan enemmän inspaa se luonto yms. kaikki perinteiset revontulet, ruska jne :DDD Sekä ofc täysi pimeys sekä tähdet öisin, täällä sitä ei koskaan koe, vaikka tosiaan riittäisi että lähtisi vähän matkan päähän kaupungista jonnekkin keskelle mettää... Mutta voisi kuvitella, että siellä on ainakin tosi pimeetä etenkin talvisin... :nauru:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:36  
+
0
Musta Levi vain on koko Lapin vastenmielisin paikka, vaikka toki tuo työpaikkoja. Ja mitä rinteisiin tulee, monet eivät edes tiedosta, että niitä muitakin on. Kun Madonnallakin on ollut piilopirtti just Levillä ! Olen itse Levillä viettänyt uutta vuotta joskus ja aivan uskomatonta se meno, niin kuin jostain huonosta pilavideosta. Mä en vain kestä katsella ihmisiä jotka konttaa omassa oksennuksessaan ja kaatuu pöydiltä. Ja unohtavat sen itse laskemisen, kun on niin karsea darra.. Yäk, yäk, yäk. Tuo huonoa PR:rää koko Lapille, IMO.

muoks. Mä olen ihan katkera, kun en tänä(kään) vuonna nähnyt ruskaa tai revontulia Englannissa ollessani. :( Mutta pimeän tähtitaivaan kyllä, vuodenvaihteessa, ja sinisen hetken. Parasta ! Näitä kaipaa aina.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 13:46)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 13:50  
+
0
Notte, ymmärrän kyllä, mikset tykkää Levistä. Itekkään en ymmärrä sitä "laskukulttuuria", että ryypätään koko viikko ja kamat seisoo eteisessä. Kun musta sinne just nimenomaan lähetään laskettelemaan ja saunomaan, kattomaan takkatulen ääressä leffaa ja syömään herkkuja :ylpea: Toki voi myös bailata, mutta ei se oo se juttu. Ryypätä voi muuallakin.

Ja itse suosin leviä just sen takia laskupaikkana, kun tutuilla on siellä mökkejä, saadaan vuokrattua ne rutkasti halvemmalla. :hymy:

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 14:19  
+
0

vevve kirjoitti:

:cool: Mä oon sanonut muksuille kun mennään mummolaan ja kun ollaan siinä Iisalmen liepeillä et kohta ollaan mörön perseessä,kaikki muistaa missä on mörön perse



Mun kaveri muutti kanssa keskelle ei mitään ja oli sanonut sille paikan myyjälle että nyt sitä ollaan sitten mörön perseessä, johon myyjä oli sanonu että ei se haittaa, kun ei se mörkö nää sua kun täällä on niin pimeetä. :nauru: Nimesivät sen paikan sitten Mörönperäksi. :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 14:25  
+
0

jannie kirjoitti:

^No, arvaappa oonko mä ollu muksuna OIKEESTI viikonloppumatkalla häissä Kotkassa vai Kanadassa :mietiskel: Lintu mikä lintu :viheltel:


:nauru: Ihana!
"Onneksi olkoon, olette voittanut kahden viikon matkan Kanadaan :peukku:!"
"Kiitos, ihanaa, olen aina halunnut käydä Kanadassa :love:!"
"Sorry, sorry, se olikin matka Kotkaan :eitietoo:"
":neutral:"

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 16:09  
+
0
Olipas "ihana" parin tunnin lenkki vesisateessa räkätaudissa ja kuumeessa :neutral:

Toista viikkoa ilman telkkaria ja alkaa olla jo ikävä..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 16:09)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 16:11  
+
0

weebl kirjoitti:

Olipas "ihana" parin tunnin lenkki vesisateessa räkätaudissa ja kuumeessa :neutral:

Toista viikkoa ilman telkkaria ja alkaa olla jo ikävä..



Mä taas yritän olla kattomatta telkkaria!
Kun pelkään että mimmonen sähkölasku ois tulossa.. Puhelinlasku oli vähän yllättävä, tuli n. 40e lisää mitä piti olla :( Siksi vähän jännittää.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 16:53  
+
0
Kukkeliskuu!

Rebekan kanssa tehtiin 5,5 km pyörälenkki, ihana ilma just siihen touhuun, vaikka muuten ankean harmaa sää onkin. Mites nää tiistait on nyt ollut viime viikkoina aina harmaita ja sateisia päiviä? :mietiskel:

Rebekka on nyt hiffannut tuon pyöräilyn syvimmän olemuksen (tai jotain :nauru:), ravaa niin nätisti ja eleettömästi, että mäkin saan oikeesti pitää molempia käsiä pyörän sarvissa kiinni. Parhautta! :love:

Kertaalleen jo käynyt tänään kaupassa, mutta unohdin ostaa juotavaa ja nyt mulla on niin kova maidonhinku, että pakko lähteä uusintareissulle.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:01  
+
0
^ Montako litraa maitoa juot nykysin päivässä? :nauru: Muistan vaan ku joskus mainitsit että menee useempi etkä osaa olla ilman. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:03  
+
0
Ei ilman maitoa voi olla!
Se on ihan älyttömän hyvää. Juon aina suoraan purkista (:shifty:) sitä, aamuisin, päivisin, iltaisin.. Yms. Menee jano juomana, menee ruuan kanssa, menee muuten vaan.. Mulla menis maitoa varmaan pari litraa per pv, jos olisi varmaa moiseen :cool:

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:05  
+
0
Boxu vois tulla hakee multa parit maidot kun taitaa olla neljä litraa kaapiss ja en ehdi kyllä juomaan ennen kun menee vanhaksi.

Yritän tässä koko ajan lähteä lenkille, mutta miten noi vaatteet ei mee itestään päälle ja kone houkuttelee jajaja. Koirakin vaan lojuu.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:05  
+
0
^^Lidlistä saa halpaa maitoa, 79 senttiä litra.. :shifty: Tosin se on sitä UHT-käsiteltyä, eli paitsi että säilyy lämpimässä, maistuu myös tympeältä. Mut se menee hyvin kahvimaitona :nauru:

*muoks* väkäsiä
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.04.2012 klo 17:06)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Tiistaina, 24.04.2012 klo 17:09  
+
0
[quote=boxerowner
Rebekan kanssa tehtiin 5,5 km pyörälenkki, ihana ilma just siihen touhuun, vaikka muuten ankean harmaa sää onkin. Mites nää tiistait on nyt ollut viime viikkoina aina harmaita ja sateisia päiviä? :mietiskel:
[/quote]

Tiistait on sateisia/tuulisia/huonosäisiä niin kauan, kun meillä kestää rally-toko (joka siis on ti iltaisin). Joka kerta ollut surkee sää.. Vaan nyt jos lähtis valmistautumaan siihen ittensä nöyryytykseen..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)