Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 11:25  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Yyyyh, mulla meinaa lentää laatta ihan jo hajustakin. Kahviin sitä voi lorauttaa tilkan mutta senkin kanssa juo mielummin kermaa.



Siis laktoosittomasta vai hylasta? Mua kanssa ellottaa se hyla maidon imelä tuoksu, mutta en mä huomaa mitään eroa hajussa (tai maussa) kun puhutaan maidosta ja laktoosittomasta maitojuomasta.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 11:28  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Heh, mulla ei ole laktoosi-intoleranssia mutta en ole silti juonut maitoa muuta kuin ihan muksuna. Sen maku on vaan jotain niin kertakaikkisen ällöttävää, ettei pysty. :nauru:



Mulla on sama. Maito on tosi pahaa. En tykkää liiemmin maitotuotteista yleensäkään (jogurtit, viilit, piimä, rahka...en käytä). Vanukas ja jäätelö kyllä maistuvat, ja kahvissa maito on jees.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 11:28  
+
0
Hei mä en kyllä ymmärrä tämmöstä.
Ystävä pariskuntani facebookissa, mies päivittelee statukseensa kaikkea hyvännäköisistä naisista, valittaa kun paikassa missä hän silloin ja tällöin oli ei ollut yhtään hottista, kaikki ihan hirveitä "sotanorsuja" tms. Ja selittää kuinka suuri vääryys on, ettei siellä missä hän on löydy mitään herkkupeppuja tms. Siis whaat.. :mietiskel: Minua ainakin häiritsisi, jos oma äijä kirjottelisi tuollaisia. Mutta kukin taplaa tavallaan..

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 11:32  
+
0

eetla kirjoitti:


Siis laktoosittomasta vai hylasta? Mua kanssa ellottaa se hyla maidon imelä tuoksu, mutta en mä huomaa mitään eroa hajussa (tai maussa) kun puhutaan maidosta ja laktoosittomasta maitojuomasta.



Ihan sama onko se tinkimaitoa, hylaa, laktoositonta, sinistä, punasta... Se maidon lemu on vaan jotain maailman karseinta ikinä. Kun tekee jogurttia ja sitä varten lämmittää maitoa niin mulla on aika pyykkipoika nenässä. :shifty:

Muoks. ^Jos kepo tekisi tommoista niin se olisi nopsaan entinen kepo se. Kertoo jotain perustavanlaatuista yleisestä asennemaailmasta.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.04.2012 klo 11:33)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 12:56  
+
0
Täällä kans yks laktoosivammanen. :nauru: Hyla-maitoa oon pienestä asti litkinyt, mutta nyt viimeaikoina oon ruvennut ostaa laktoositonta. Se on niiiin herkkua etenkin jääkylmänä. Harmi vaan, että on tosi hintavaa.

Meillä oli kiva eläinlääkärireissu (Natu sai kennelyskärokotteen) johon meni yhteensä yli tunti, koska käveltiin sinne ja takaisin. Yleensä ollaan autolla menty, mutta nyt toi ihana aurinkoinen sää pisti kävelemään! Painoa Natulla on 13,2kg ja ell kehui tosi hyväkuntoiseksi corgiksi. :)
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 12:59  
+
0

Shane kirjoitti:

Täällä kans yks laktoosivammanen. :nauru: Hyla-maitoa oon pienestä asti litkinyt, mutta nyt viimeaikoina oon ruvennut ostaa laktoositonta. Se on niiiin herkkua etenkin jääkylmänä. Harmi vaan, että on tosi hintavaa.



Kyllä! Juuri näin! Se on jääkylmänä aivan älyttömän hyvää :peukku:

Mulla rupee olemaan säästössä jo sen verran rahaa, että uskaltaisin käyttää ne tatskaan. :love: Mun mielestä on vaan hyvä piirre, että on säästelijäs. Kumminkin kun puhelinlaskukin oli 40e kalliimpi mitä piti olla, en tiedä paljonko sähkölasku tulee olemaan, niin tykkään elää niin että tilille jää aina käyttö rahaa tarpeeksi.

Joten ehkä mä nyt uskaltaisin käyttää ton summan pois..
Katotaan nyt kauanko sillä tatskaajalla menee suunnitellessa, musta tuntuu että sillä ei siinä kauaa nokka tuhise. :jjei:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 12:59  
+
0
Hups, tuohon ehtikin naputellessa tulla kasa viestejä väliin, mutta viittaan siis Asiallisen aiempaan kirjoitukseen miespuolisen tuttavan käytöksestä. Kyllä tosiaan ihan hullua moinen. Kuulostaa aivan teinimeiningiltä. Jos seurustelee tai on vakavammassakin suhteessa niin tuollaiset voisi kyllä pitää ihan omana tietonaan. Jos on aivan pakko niitä muita naisia katsella niin tekee sen sitten kumminkin kaikessa hiljaisuudessa selvittelemättä koko ajan kaikille, millaisia "muijia" missäkin on näkynyt. Yhdellä miespuolisella kaverilla aikanaan oli ihan sama meininki. Silloin ei kyllä ollut olemassa mitään fb:ia ja vastaavia, mutta jos olisi ollut niin hyvin voin kuvitella, että hän olisi toiminut juuri noin.

On minunkin miehelläni välillä kestämistä, kun on tällainen kahjo vaimo, joka kääntää päätä melkein jokaisen vastaan kävelevän KOIRAN perään:"Voi kuinka upea/ihana/söpö/mahtava otus!"

Jos nyt raahaisi itsensä kauppaan, vaikka täällä olisi mielenkiintoista seurattavaa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.04.2012 klo 13:01)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 13:08  
+
0

ransa kirjoitti:

Hups, tuohon ehtikin naputellessa tulla kasa viestejä väliin, mutta viittaan siis Asiallisen aiempaan kirjoitukseen miespuolisen tuttavan käytöksestä. Kyllä tosiaan ihan hullua moinen. Kuulostaa aivan teinimeiningiltä. Jos seurustelee tai on vakavammassakin suhteessa niin tuollaiset voisi kyllä pitää ihan omana tietonaan. Jos on aivan pakko niitä muita naisia katsella niin tekee sen sitten kumminkin kaikessa hiljaisuudessa selvittelemättä koko ajan kaikille, millaisia "muijia" missäkin on näkynyt. Yhdellä miespuolisella kaverilla aikanaan oli ihan sama meininki. Silloin ei kyllä ollut olemassa mitään fb:ia ja vastaavia, mutta jos olisi ollut niin hyvin voin kuvitella, että hän olisi toiminut juuri noin.

On minunkin miehelläni välillä kestämistä, kun on tällainen kahjo vaimo, joka kääntää päätä melkein jokaisen vastaan kävelevän KOIRAN perään:"Voi kuinka upea/ihana/söpö/mahtava otus!"

Jos nyt raahaisi itsensä kauppaan, vaikka täällä olisi mielenkiintoista seurattavaa.



Joo.. En oikeen ymmärrä tota meininkiä. Musta ainakin tuntuisi tosi pahalta, ja varmana mainitsisin asiasta suht tiukkaan sävyyn.

Ja haha, itseasiassa teen samaa noiden koirien kanssa. :nauru:
Paitsi että nykyisin mies huikkasee aina jos ajellaan autolla jonkun koiran ohi, että "minkä rotuinen". Siinä sitten papatan oman aikani ja sitten jatkuu taas normaali aihe, mistä keskusteltiin. :nauru::nauru:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 13:10  
+
0
^Kuulostaa kovin tutulta! :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 13:15  
+
0

jannie kirjoitti:

eetla, vitsit, mä en kyllä kuollaksenikaan muista onko se maito kokonaan laktoositonta vai vain vähälaktoosista, kun avolle käy kumpikin... Mutta sitä on siis joka tapauksessa erikseen ihan "tavallista" UHT-käsiteltyä kevytmaitoa, että sitten laktoositonta/vähälaktoosista UHT-kevytmaitoa.



Kokonaan laktoositonta on toi Lidlin maito. Meillä kuopus joi sitä, kun piti olla pari viikkoa laktoosittomalla.

Onnea SEGA! (Jossain ketjussa joku sanoi, et alle 1-vuotiasta ei saa hieroa.)

Taraa: Welcome to my life, joskus vaan univelka saa kummia aikaan:ttou:. Mä oon huomannut, et helpoimmalla pääsee (monessakin suhteessa) kun pyytää vaan anteeks mieheltä turhia kiukutteluja. meillä jopa mies on oppinut pyytään omia kiukuttelujaan anteeks :jjei:.

SanttuJ kirjoitti:


Eikös se mene niin, et surkeat kenraaliharjotukset tarkottaa loistavaa ensi-iltaa? :viheltel: Meni tänään vikat häiriötreenit ennen meidän ekoja epävirallisia tokokisoja niin pyllylleen, et lähinnä nauraa sai. Pitää käydä vielä muutama kerta treenaa kahdestaan ja toivoa sit vaan parasta. Noh, pahinta mitä voi tapahtua on joutua yleiseksi naurun kohteeksi. Ei sen pahempaa :enkeli:



Juuri näin se menee:nauru:. Mun kaveri kertoi, kuinka hänen koira oli vanhoilla päivillään karannut erikoisvoittajaluokan paikkamakuusta oravan perään (ja positunut totaalisesti koko kisapaikalta). Mä olen päättänyt huonona ihmisenä lohduttaa tällä tarinalla itteeni joka kerta, kun menee koiran kanssa reenit perseelleen:viheltel:.

ellikeksi kirjoitti:

^Hehe, no se siinä just on vaikeeta, kun se laatta pelmahtaa eteen ja alkaa miettimään et "mikä maa ja valuutta, miten tuon koiran pitäs tossa vieressä nyt tehä ja voi perse tuo hihnakin on väärin ja solmussa ja vinossa istuu..."
Mut hyvin se Dave tarjos "kuollutta" jossain vaiheessa :nauru:



erään nimeltä mainitsemattoman palstalaisen (krhm, naukusen:viheltel:) koirahan kerjäs tässä yksissä treeneissä, että se ammutaan:nauru:.

Destroyer kirjoitti:

Täällä on ollut pitkään siwan ilmoitustaululla että kaks tyttöö tahtois käydä lenkittään koiria, semmoset alle kymmenvuotiaat tytöt. Ja ilmoituksessa oli että kaikenlaiset koirat käy 40 kiloon asti. Niin anteeks mitä? Löytyykö oikeesti alle kymmenvuotiaalta voimaa pidellä 40 kiloista koiraa?? Veikkaakin saa joskus ihan tosissaan pidellä, vaikka painaakin "vaan" 26kg. No ei niitä likkoja ainakaan oo näkynyt kylillä lenkittämässä koiria, onneks.



Meidän entinen seropi, noin 20 kg, sai ainakin mut vedettyä kumoon joskus 11-vuotiaana kun juoksin sen kanssa (ja koira vähän innostui). Se, mikä mua itteeni hirvittää ajatuksessa, et muksujen pitäs joskus lenkittää koiraa, on ne muut koirat. Täällä ainakin riittää niitä vatipäitä kenen koirat saa loikkia fleksissä päälle räyhäämään.:pyssyt:

Eilinen rt ei ollutkaan niin hirveetä itsensä nöyryyttämistä kuin edelliset 2 kertaa:jjei:. Mä jopa osasin vähän lukea niitä kylttejä:ylpea:.

Ahne porsas söi toissa päivänä elämänsä viimisen luun, kun sitä luuta ei näköjään soi edes pureskella ennen kuin nielaisee:ttou:. Eilen tolla luonnollisesti oli jo maha sekasin siitä luun syömisestä (sama juttu tapahtuu joka kerta), mutt lisäks yöllä koira päätti oksentaa hemmetin ison ja terävän luun palan. Tyytyköön puruluihin, jos ei noita osaa hotkimatta syödä, mua ei huvita odottaa sitä kertaa kun tolla on joko suolitukos ja mahahalki noiden sirujen takia:twisted:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 13:38  
+
0

Nuria kirjoitti:

Vielä Lapista. Jos ne välimatkat siellä oikeassa Lapissa, (Rovaniemestä ylöspäin, niinkö se oli?) kerta on niin mahottomia että sitä saa ajaa tuntikaupalla erikoisempien tuotteiden perässä niin mitä sille pitäisi tehdä? Mitä Lappilaiset haluaa että sille tehtäisiin? Pitäisikö palveluja sitten laajentaa ja rakentaa lisää (ja pilata luontoa..) vai ihmisten muuttaa etelämmäksi ja jättää (pohjoisin) Lappi kokonaan luonnontilaansa (virkistyskäyttöä, kuten retkeilyä ym lukuunottamatta?) Se on hankalaa, että palvelujen perässä ajetaan usein monta tuntia mutta ei sekään olisi hyvä jos Lappia rakennettaisiin lisää koska sitten se ei Lappilaisten mielestä ole enää oikea Lappi? Hmmm. Mua houkuttais asua Lapissa mutta hurjat välimatkat kaikkialle taas ei joten taidampa pysyä Rollon alapuolella.



Siis pointtihan on se, että Lapissa on tilaa. Aivan älyttömästi. Rajattomasti. Tilaa. Tilaa, tilaa ja taas tilaa. Nimenomaan jonkinasteista palveluiden kehitystä kyllä mahtuisi aivan hyvin tekemään, ilman, että pilattaisiin luontoa liikaa. Minusta on esimerkiksi järkyttävää, että keskussairaala sijaitsee Rovaniemellä, myös niille, jotka asuvat 500 km ylempänä. Terveyskeskuksia kyllä löytyy, joiden aukioloissa ja palveluissa olisi varmasti paranneltavaa. Jos hätä tulee, voi olla, ettei mikään ole auki. Puhumattakaan sitten eläinlääkäreistä.

Nykyinen kehitys on pitkälti keskittämisluontoista: esimerkiksi Rovaniemi ja Levi rakennetaan niin täyteen kuin mahdollista, sen sijaan, että levitettäisiin niitä palveluita vähän muuallekin. Ja edelleen tätä Levi-ärsytystäni, kyllähän sitä rakennettiin huippuhotelli/jokin kongressitila komealle paikalle, alueelle, jonka piti olla suojeltua ja säilyä koskemattomana. Uskomattoman ruma rakennus, pilaa koko maiseman monien kilometrien päähän. Tällä tarkoitan, että raha puhuu, mutta väärissä paikoissa. Rakennetaan niitä huippuhotelleja vaikka tekohampaita hankkiakseen pitää ajella kauas, vaikka ikä ei antaisi enää oikeutta ajokorttiin ja julkisia ei ole.

On todella surullista, että ihmiset muuttavat pois, tai eivät uskalla tulla tänne sillä verukkeella, että "täällä ei ole mitään". Ei varmasti ole eikä tule olemaan, jos kaikki pitävät suunsa kiltisti kiinni ja nyökyttelevät hiljaa. Lappi kuuluu sen asukkaille, mutta myös kaikille niille, jotka antavat sille erityispaikan sydämessään. Kun on kerran asunut Lapissa ja käy muualla, ei sitä niin vain haluakaan muuttaa pois. Täällä on jotain erityistä, jota pitää suojella ja vaalia, myös niin, että täällä olisi asutusta jatkossakin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 14:04  
+
0

Notte kirjoitti:


Minusta on esimerkiksi järkyttävää, että keskussairaala sijaitsee Rovaniemellä, myös niille, jotka asuvat 500 km ylempänä. Terveyskeskuksia kyllä löytyy, joiden aukioloissa ja palveluissa olisi varmasti paranneltavaa. Jos hätä tulee, voi olla, ettei mikään ole auki. Puhumattakaan sitten eläinlääkäreistä.

Juurikin näin. Esimerkiksi Ivalosta lähdetään synnyttämään Rovaniemelle ja lukuisia lapsia toki ehtii syntyä välillekkin. Yleisesti suuret leikkaukset tehdään pääosin käsittääkseni Oulussa, muulloin käytetään Rovaniemeä.
Mitä eläinlääkäreihin tulee, niin kaikissa kunnissa ei välttämättä ole edes pätevää ell hoitamaan vaikkapa koiraa- kuten Kittilässä. On vanhoja ell jotka osaavat hoitaa lehmiä ja hevosia, mutta vanhoilla metodeilla. Onneksi kuitenkin Kolarissa ja Pellossa on hyvät ell:t.

Notte kirjoitti:


Nykyinen kehitys on pitkälti keskittämisluontoista: esimerkiksi Rovaniemi ja Levi rakennetaan niin täyteen kuin mahdollista, sen sijaan, että levitettäisiin niitä palveluita vähän muuallekin. Ja edelleen tätä Levi-ärsytystäni, kyllähän sitä rakennettiin huippuhotelli/jokin kongressitila komealle paikalle, alueelle, jonka piti olla suojeltua ja säilyä koskemattomana. Uskomattoman ruma rakennus, pilaa koko maiseman monien kilometrien päähän. Tällä tarkoitan, että raha puhuu, mutta väärissä paikoissa. Rakennetaan niitä huippuhotelleja vaikka tekohampaita hankkiakseen pitää ajella kauas, vaikka ikä ei antaisi enää oikeutta ajokorttiin ja julkisia ei ole.


Itseasiassa tunturiin, tähän kongressikeskuksen ympärille ollaan kehittelemässä jonkin asteista "mini Leviä". Eli rakennetaan tiloja yrityksille, jotta saadaan myös näiden kongressikeskuksen ja hotellin asiakkaille palvelut lähelle. Minusta se on ihan älyttömän typerää.. Muutenkin tunturissa ei tulisi olla rakennuksia, paitsi näitä Tuikkua jne. jotka palvelevat laskijoita.

Notte kirjoitti:


On todella surullista, että ihmiset muuttavat pois, tai eivät uskalla tulla tänne sillä verukkeella, että "täällä ei ole mitään". Ei varmasti ole eikä tule olemaan, jos kaikki pitävät suunsa kiltisti kiinni ja nyökyttelevät hiljaa. Lappi kuuluu sen asukkaille, mutta myös kaikille niille, jotka antavat sille erityispaikan sydämessään. Kun on kerran asunut Lapissa ja käy muualla, ei sitä niin vain haluakaan muuttaa pois. Täällä on jotain erityistä, jota pitää suojella ja vaalia, myös niin, että täällä olisi asutusta jatkossakin.


Aamen!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 14:34  
+
0
Huhhuijakata, tänään käyty neuvolassa, Taran ja vaunujen kanssa melkein 2 tunnin lenkki ja perästä käytin vielä Moron lenkillä. Ruokaki tehty ja pojan kanssa leikitty :hymy:

Allergiatestejä neuvolatäti ei osannut kunnolla tulkita, joten odottelen tuleeko lääkäriltä puhelua (jos akuuttia, soittaa, mutta muuten odotellaan ens kertaan).
Kananmunanvalkuainen oli hälyyttävä, sitten siellä oli joku ruoka juttu, mutta tätä se mietti, tarkoittaako tuota valkuaista?, sitten vielä atooppista/astmaa? Eli mietti tarkoittaako tämä tuota ihoa muuten? Noh, eiköhän nuokin selviä. Pölyille ei näkynyt ja toistiseksi neuvolatäti ei huomannut elukoista mitään, mutta dodtetaan lääkärin tarkastusta ja selitystä.
Mietittiin lähetystä ihotauti lääkäriin tai sitten tarinaan, jossa näistä allergioista enempi tietoa. Jotakinhan on keksittävä tähän ihoon. Ei ole mitään järkeä kun vähän väliä ruvella iho ja välillä ok/parempi. :eitietoo:

Ja koin tänään "ahaa"-elämyksen. Valittelin aikaisemmin outoa väsymystä yms. Tajusin että meillä ei ole ollut enää muroja/mysliä tai jogurttia, joita normaalisti aamulla syönyt, hedelmiä pahemmin kaapista löytynyt, joten leipää tullut mussutettua todella paljon. Tänään tein pitkästä aikaa kunnon ruuan ja ihana täysolo ollut pitkään.
Pitänee miehelle sanoa, että käy ostamassa jogurttia tai jotaki hedelmää, saa aamun aloitettua vähän "raikkaammin" :paapatus:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 14:37  
+
0
Kukkuuta taas!:heiluti:
Kumma juttu, kun ei oo enää töissä, ei tännekkään muka kerkee enää ollenkaan. :mietiskel: Oon taas ihan pihalla, että mistä täällä puhutaan. saijeakin "näkee" pitkästä aikaa.:hymy: Tuolta pennun odottajista jo silmäilinkin, että teille tuli jottain hämminkiä sen porkkis-pennun tulon kanssa?

Meillä tuntuu kaikki asiat tapahtuvan niin vauhdilla, että hyvä kun itekkkään pysyy perässä. Tarmo käytettiin kastroitavana tuossa reilu viikko sitten. Työläs ja hankala leikkaus, kun toinen kives oli vatsaontelossa ja vaikee löytää. Vielä muutama päivä ainakin saadaan olla kauluri päässä, ja lenkille ei oo mitään asiaa vielä reiluun viikkoon. On ollu kiitettävän haastavaa keksiä päivästä toiseen tekemistä tuolle duracellille niin, ettei se kuitenkaan rasittuis ollenkaan eikä tikit aukeais. :roll:

Sitten, mun äitipäs yllätti mut oikeen kunnolla tuossa muuan viikko sitten, ja ilmoitti, että hänkin haluaa oman koiran. Sen verran koiraharrastamiseen tykästynyt, ku on mua ja Tarmoa kattellu, että omahan se piti sit saada. Ja pitkän jahkaamisen jälkeen päätyi samaan rotuun, kuin mikä meillekin on tulossa tuossa kolmen viikon päästä. Mun ja miehenhän se toki piti hänelle kasvattaja, pentue ja yhdistelmä etsiä. Kävi onneksi kerrankin tuuri, ja sopiva kasvattaja ja pentue löytyi tuosta suht läheltä, ja yksi narttupentukin oli vielä vapaana. Tänään käytiin sitten hakemassa hänelle pieni kaunotar kotiin. Ei voi muuta sanoa, kuin että suloinen kakara kaiken kaikkiaan, ja niin reipas ja rohkea!:love: Koira tuli tosiaan mun ja miehen omistukseen, koska tarkoitus on neitiä näyttelyissäkin käyttää ym harrastella, mutta asuu ja elää äipän hemmoteltavana. Sanoinkin, että tuossa on nyt sit äitienpäivä-, syntymäpäivä -ja joululahjat samassa paketissa.:nauru: Nyt kun vielä jonniin aikaa jaksaa odotella sitä omaa täystuhoa kotiutuvaksi.:viheltel:

Mitähän meille vielä muuta.. ai niin, mies sai lopultakin hakemansa, koulutustaan ja osaamistaan vastaavan työpaikan!:jjei: Kohentaa taloutta kummasti, kun mun tulot tippu mutta tuo uus duuni kompensoi ihan kivasti sitäkin.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 14:39  
+
0
^Mie häiriköin sinua yksärillä! :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 15:00  
+
0
Musta tuntuu, että yläaste- ja lukioaikoina olin ainoa ikäiseni, joka ei halua muuttaa pois Rovaniemeltä. Kaikki haaveilivat Helsingistä. No, niinhän nuo monet ovatkin muuttaneet. Itsekin lukion jälkeen lähdin Tampereelle (melko vastahakoisesti lähdin Rovaniemeltä, mutta Tre on kuitenkin aina miellyttänyt). Kaksi vuotta siellä viihdyin ja kappas - maitojunalla kotiin :enkeli:
Onhan se totta, ettei täältä pääse yhtä hyvin esimerkiksi näyttelyihin (Treeltä nyt ajeli vaikka Helsinkiin) ja muitakin tapahtumia joutuu jättämään väliin niiden sijainnin vuoksi. Silti tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään lähteä enää pois. Tämä on koti, täällä on hyvä olla!
Saattaa vain olla, että joudun jossain vaiheessa opiskelujen takia lähtemään muualle. Sitten kun päätän, mikä minusta tulee isona. Nyt katselen vaihtoehtoja, joita voisi toteuttaa täällä.
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 16:01  
+
0
Se vanha mies jolla kulkee aina mukana irti japaninpystykorva, oli hankkinut toisenkin koiran joka oli hihnassa. Ensin hihnassa ollut koira ärhenteli Hertalle, josta ilmeisesti irti ollut kaverinsa närkästyi ja kävi ihan kuonon edessä ärähtämässä. Ja mitä tekee Hertta? Ei yhtikäs mitään :aurinko: Karvat oli pystyssä (näytti lähinnä siililtä), mutta inahdustakaan ei päästänyt.
Ja sen jälkeen ohitettiin vielä monta rähisijää tuosta noin vaan :jjei:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 20:42  
+
0
Tehtiin tänään koulussa laktoosirasitus toisillemme ja nyt mulla on neljä reikää pitkin käsivarsia. Ihanku olis pieni Edward roikkunut kummassakin taipeessa :twisted:

Tosiaan, Asiallinen, kuten ylemmästä tekstistäkin saa ehkä käsityksen niin se on mulla ihan ammatinkin puolesta tiedossa, vaikka tottakai oon tiennyt sen köh köh aina! :paapatus:

Miana, xDD. Perussetti meillä.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.04.2012 klo 21:25)

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 21:10  
+
0
^Repesin :nauru:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 18 - Keskiviikkona, 25.04.2012 klo 21:27  
+
0
catteri, passaakos kysyä mikä rotu kyseessä? :hymy:


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:30)