Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.04.2012 klo 18:03

Kukkujat 18

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 10:20  
+
0
Muakin kiinnostaa, millainen kaveri Tarmolle on tulossa! :hymy:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 11:05  
+
0
Mä en millään jaksais siivota... Plääh. Tuntuu että hommia on ihan hirveesti, ja ei voi oikein vilttejä/mattojakaan tuulettaa kun ulkona tihkuttaa.

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 11:13  
+
0

Asiallinen kirjoitti:

Mä en millään jaksais siivota... Plääh. Tuntuu että hommia on ihan hirveesti, ja ei voi oikein vilttejä/mattojakaan tuulettaa kun ulkona tihkuttaa.

Sama vika, mutta mä en pääse edes kotiin vielä siivoilemaan... Siellä ois vaikka miten paljon tekemistä :S Miksei matoja vois nopsaan tuuletella vaikka vähän tihkuukin, ei ne siitä märäksi sentään mene, vähän korkeintaan kostuu... :kieli:

Jaa-a, enpä taas tiedä sitten, että miten toi aamun valmennuskurssin koe meni... :shifty: Toivottavasti ei menny ihan täysin penkin alle, että olis edes jotkut tsäänssit päästä opiskelemaan syksyllä :roll:
Shiba, Mori ♂
Blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 11:17  
+
0
Mä pistin veljen siivomaan, itse makaan sohvalla, dataan ja syön sipsiä :nauru:

Täällä on tosi kiva sää, aurinko paistaa ja vois vaikka grillata :cool:
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.04.2012 klo 11:17)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 11:24  
+
0
Moosekselle on nyt varattu aika silmäpeilaukseen, lonkka-, kyynär- ja selkäkuvaukseen. Sormet, varpaat ja silmät ristissä toivon että kaikki olisi hyvin. Yhdellä sisaruksella oli 0/3 kyynäreet. Toisella oli onneksi A:an lonkat ja kyynärät 0.

Ja nyt mä laitan lenkkarit jalkaan ja lähden lenkille!
Follies Neville
09.03.2011

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 11:55  
+
0
^ Toivotaan että kaikki olisi kunnossa!

Huh, mun pahin painajaiseni toteutui äskön. Kaks toimittajaa yritti saaha mua juttunsa kuvaan :shifty: Valitsivat kyllä pikkusen väärän kohteen, kun tulivat kyselemään tommosta kuvauskammoselta ihmiseltä, joten valitettavasti joutuivat jatkamaan uhrin etsimistä. :nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:01  
+
0
Nokun ne pitäisi jättää lojumaan tonne partsille. Ja pitäis mennä käymään noissa kauhukammioissa, ettimään pesukonetta.. Puhun siis taloyhtiön yhteisistätiloista. :shifty: Se ovikin sinne on ihan hirveä, kunnon panssariovi. Hyi. Sinnehän voi jäädä jumiin ja kuolla. :ylpea:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:08  
+
0
Täällä ei oo kyllä vilaustakaan auringosta! Pöh, mäkin haluisin vaan syödä sipsejä ja vaikka pelata, jäi peli eilen kiinnostavaan kohtaan (en ees kehtaa kertoa mikä peli ku nauratte ittenne alas penkiltä). Sen sijaan oon kirjottanu kaks työhakemusta ja nyt pitäs varmaan jotain muitanki hommai alkaa tehdä. Maitokeskusteluun sopivasti liittyen, aamu alko kehnosti ku kahvimaitoa oli vaan liraus. Mähän teen kahvini sillee, että lämmitän 2/3 mukillista maitoa ja sitte lisään sen 1/3 kahvia. Äsken onneks löysin vielä jotku kermanjämät ni voin juoda vielä toisenki kupin...

Täälläki pitäs siivota! Kauhee läävä...

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:13  
+
0
Yhdellä tutulla oli facebookissa että koira kadonnut toissailtana pihasta. Täytyykin lähteä sinne suuntaan lenkkeilemään ja pitää silmät auki. Kyseessä perhoskoira että toivottavasti mikään elukka ei ole vienyt sitä ja semmonen jää aika helposti auton allekin.

Tiuhtiksen pelistä tuli mieleen.. Olin eilen vessassa ja sain oikeesti sydärin kun yhtäkkiä alko soimaan ihan täysiä angry birds.. Kissi oli menny vähän koneelle.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:18  
+
0
^^ Säkö kutsut tota sekotusta kahviks? :eek: :nauru:
Terveisin nimim. kahvi vain ja ainoastaan mustana!
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:19  
+
0
^^Meillä eilen selitti kolmevuotias isälleen päivän tapahtumia:"Nähtiin anggy bööt tiellä" Kun menin tiellä seisoskelleesta metsokukosta sanomaan, että ei mennä lähelle, se kun on varmaan vähän sellainen angry bird. Voi kuvitella, että kissa tykkää pelata kyseistä peliä. Meidän ei ollut tänä kesänä tarkoitus lähteä Särkänniemeen ollenkaan, mutta kyllä sen teema-alueen takia varmaan on pakko mennä.

Hypophrenia ehti väliin, kahvikommentille :peukku:

Ipanat nukkuvat ulkona sateessa, toivottavasti rattaat eivät kastu ihan läpimäräksi. En jaksa millään vetää niitä rappusille, kun on kaksi kyydissä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.04.2012 klo 12:22)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:23  
+
0
^^Modernit nykyajan lemmikit viihdyttää itseään tietokonepeleillä :nauru:

^Kyllä kyllä! Kahvi ei ihan kauheen hyvin sovi mulle, joten toi on paitsi hyvää, myös turvallinen miksaus, josta mulle ei tuu huono olo.

Yök, lämmitin kerman ja laiton sinne kahvin ja hetken ku ehti jäähtyä ni siihen tuli semmonen kalvo päälle.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:27  
+
0
Mä en kyllä ymmärrä miten se on saanut hiirellä klikattua tota angry birds-linkkiä työpöydällä, ja vielä tota Rio, jonka levykin sattuu oleen koneessa (meillon kaks eri peliä). Eikä ollut saanut mistään näppäimistön kautta sitä laitettua, vaan kun painoin esc:istä pelin pois niin hiiren nuoli oli just siinä Angry birds Rio - pikakuvakkeen kohdalla.. :mietiskel:

Koskahan siltä löytyy facebook-tunnus.

//typo
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.04.2012 klo 12:27)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:31  
+
0
Saatan päästä viikonloppuna vähän isompaan kaupunkiin shoppailemaan! :jjei: Pojalle pitäs ostaa uusia vaatteita ja kengät kesäksi. Ja eiköhän sieltä joku lelukin tartu mukaan. Isälle pitää yrittää keksiä syntymäpäivälahja. Pitää vaan maksella ensin laskut ja katsoa sitten millaisella budjetilla lähden ostoksia tekemään.

Tänään ajattelin vetäistä hiukset takaisin mustaksi, alkaa jo tympimään tämä kulahtanut punainen :neutral:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 12:34  
+
0
Kukkuuta kukkuu!
Oon tässä varmaan parin viikon aikana enemmän selaillu kaikkien kuulumisia kuin mitään ite kirjoitellu. On taas ollu draamaa ja vääntöä ja suru-uutisia ja vaikeita paikkoja, ilon pälkähdyksiä ja hassuja kuvia. Ihana elävä koocee (vaikka aina ei olekaan niin mukavaa asiaa).

Mulla on ollu töitä, koiria ja parisuhdetta ja koomailua. Pari kertaa oon jopa elänyt sosiaalista elämää kun pari ystävää tuli eri iltoina käymään.

Ja oon niin ylpeä Mindistä :love: Alku haukkumisten jälkeen ystävät antoi aina nappulaa (käskyn tai esim kosketuksen yhteydessä) ja muutaman tunnin jälkeen Mindi rupesi molempien viereen sohvalle vapaaehtoisesti nukkumaan ja antoi silitellä!!!! Missä on se pelkoaggre tyhmä narttu, ja mikä on tämä rauhallinen ja peloton ja mukavuudenhaluinen koira?
Ei mutta tietenkin vaan positiviista :) Valdo on selkeesti tehny hyvää ja rentouttanu Mindiä vieraidenki kanssa olemiseen paljon!

Muuten noi koirat on ihan täysin ihania, mutta ruoka-ajat..Valdolla on alkanu tulla jotain aikuistumisen merkkejä ja alkanut kukkoilla Mindille ihan tyhmistä syistä (tyyliin tullaan Mindin kanssa sisälle ulkoa tai Valdo on just syönyt ruokansa, mutta pitää silti vielä murista) ja murisee ja käy näykkäsemässä ilmaa ihan Mindin naaman edestä ja Mindihän ei sitä hyväksy tollaselta pojan nulikalta, ja siinä on sit tappelu :roll:
Tänään sit ku erotin noita niin Valdon hampaat osu jo minunki käteen ja nyt on sitte käsi kipeä peukalon lihaksista ja pitäis mennä siivoamaan äidin kämppä ihan juuri. Kiva juttu.

Ei tässä sinänsä muuta ongelmaa oo, mut miten muut on tollaset ratkasseet? Mä vaan ennakoin mahd. paljon, murinan hyväksyn jos on omalla kupillansa vielä syömässä ja toinen meinaa ängetä liian lähelle (häädän kyllä itekin sillon pois sen änkeävän), mutta nää tappelut tulee yleensä vasta kun kupit on jo tyhjät ja otettu pois, jotenkin jännittää liikaa vielä tj. :ttou:
Ja jos siis tappelu tulee niin joko niskasta kiinni ja rauhoittumaan tai jos ei siihen niin kyljelleen maahan (molemmille opetettu juttu että sillon rauhoitutaan ja pääsee ylös vasta kun siinä pysyy ilman pitämistäkin). Ja näin ne on sit aina heti pussailleet jälkikäteen. Tyhmät koirat.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 13:20  
+
0
Kyl tääkin päivä näköjään nousee keskiarvoltaan ihan ok:ksi, aamusta tuli postia että mun ansiopäivärahahakemus on hylätty alkupäästä reilulta parilta viikolta kun sain niin paljon lomakorvauksia - mutta äsken soitettiin että tervetuloa haastatteluun! :nauru:

Jos lähtis poikien kanssa näytille tonne nykyiseen työpaikkaan, palkkakuitit on varmaan tullu ja pitäis pistää siis uus ansiopäivärahahakemus eteenpäin... eh.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 16:28  
+
0
Iiiikks, varasin ajan hammaslääkärille, ensi keskiviikoksi (aikaisemmin ei edes ollut aikoja ja mun politiikka ei anna myöden mieslääkäreille, mun suu on yhtä intiimi alue kuin alapääkin) ja viime tarkastuskerrasta on varmaan neljä vuotta! :nolo: Toteamus hampilääkäriin menosta tuli kun alko vihloa etuhampaan ja kulmahampaan välissä olevaa hammasta sykkivinä aaltoina. Nopeasti peilailtuani hampuleita iski pelko perseeseen, että lähteeköhän multa hampaat kohta kokonaan?! Joko rapistuu pikku hiljaa ittekseen tai sit hampilääkäri sanoo että "kaikki pooooiiissss!!" :suru:
Noh, ehkä sitä ei voi taaskaan syyttää kuin itseään, kun polttaa tupakkaa, juo kahvia (keskimäärin max. 1-2 kuppia/pvä), EDiä (max. 1plo/pvä :eek:) ja satunnaisesti syö tai juo muutakin epäterveellistä. Hampulit kuitenkin pesen kahdesti päivässä ja purkkaakin syön usein... Multivammaset hampaat kenties? :eitietoo:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 16:29  
+
0
^^Jee, onnea haastatteluun!

Mä oon tänään laittanut nyt yhteensä kolme hakemusta (viimesin lähti tyylikkäästi varttia ennen umpeutumisaikaa). Yks niistä on pitkästä aikaa semmonen, mihin ihan hirveän valtavan paljon haluaisin. Olihan ne muutkin ihan ok. Sen parhaan paikan haku vaan umpeutuu vasta ens viikon jälkeen, joten tuskasen kauan joutuu taas oottelee.

Vaan en mä kyllä ehdi tässä pitkästyä... En oikeesti tiedä, miten selviän vapun jälkeisistä kolmesta viikosta. Oon mukana kahdessa 1-2kk kestävässä työprojektissa (hienoa tietty että on jotain duunia) + teen vanhaan työpaikkaan edelleen pientä kirjotushommaa ja ens viikolla meen auttaa päiväks tai pariks toimistolle. Melkein kaikki illat oon koulussa. Ai nii ja oishan toi oppariki tossa tehtävänä. Apua :eek: Koira joutuu/pääsee varmaan vanhempien luokse lomailemaan.

muoks. toinen väksy
(Viestiä on muokattu torstaina, 26.04.2012 klo 16:30)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 17:54  
+
0
Tsemppiä jannielle haastatteluun! :aurinko:

Tulin eilen siihen lopputulokseen, ettei Luna todellakaan ole kipeä tuon selkänsä takia. Se hyppäs eilen kohtalaisen hitaasta vauhdista semmosen 120 cm korkuisen kiven päälle. Sen jälkeen se vielä hyppi muidenki kivien päälle mitä näki.

Vois kohta lähteä tarkistamaan meidän kesän suosituimmat lenkkeilymaastot, et joko niissä pystyy kulkemaan. Pikkusysterit tulee ens kuun alusta käymään täällä päin. Toinen tulee esittelemään poikaystävänsä ja toinen tulee käymään ennen ulkomaille lähtöä. Systeri on ahkerasti myynyt maallista mammonaansa, koska se on lähdössä kesän jälkeen kiertää maailmaa kahdeksaksi kuukaudeksi. Pikkasen oon kade! Se aikoo vielä kesän tehdä hommia Suomessa ja lentää sit Barcelonaan, josta seikkailu sit jatkuu.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 18 - Torstaina, 26.04.2012 klo 18:34  
+
0
Mun läheinen ystävä pisti juuri viestiä, että hänellä on nyt vauva. Toivon koko sydämestäni kaikkea mukavaa ja onnea (melkein pillahdin itkuun järkytyksestä, yllätyksestä ja ilosta lukiessani viestin), mutta aloin toden teolla miettimään, onkohan lapsi ollut hänelle itselleenkin yllätys. Näin häntä viimeksi joulukuussa, jolloin olimme juhlimassa. Eikä silloin hän minusta näyttänyt mitenkään erityiseltä tai tavallista pyöreämmältä. Pitää varmaan käydä kylässä joku päivä ja viedä jotain hauskaa tuliaisiksi, vaikka tällä hetkellä kysymykset surisevat päässä äärimmäisen vilkkaasti. Ystävä on kuitenkin tosi rakastunut miekkoseensa, joka on huolehtivainen ja hellä. Uskon, että vaikka perheen alku olisikin ollut sattumaa, heillä on lämmin tulevaisuus edessään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:30)