Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 22.01.2015 klo 18:05

Kukkujat 37

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 25.12.2015 klo 15:16  
+
0
Paljon onnea neljännesvuosisatasesta weebl :aurinko:!
Mun mielestä on kyllä ollut kiva, kun olet palstaillut; toivottavasti kehtaisit edes silloin tällöin hämmentää soppaa jatkossakin :hymy:.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 25.12.2015 klo 16:48  
+
0
Ja voihan täällä olla seuraavat 8-9 vuotta vaikka ihan asiallisestikin, vaikka niinkuin vastapainoksi :wink:
Rise to reset the world.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 25.12.2015 klo 22:02  
+
0
^ Asiallinen oon nyt ollutkin, mutta ei se tästä palstasta valitettavasti parempaa tee. Ei enää nappaa samalla tavalla kun aikoinaan, ihan liian hiljaista.. Joten mieluummin painotan kirjoitteluni fb:n puolelle :)

Kiitos Kaneli onnittelusta!

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 26.12.2015 klo 07:57  
+
0
Kyllähän täällä on ollut harmillisen hiljaista jo varmaan... Kaksi vuotta? Pahoin pelkään, että koko palsta hiipuu hiljalleen pois. Toivottavasti ei, mutta siihen suuntaan tämä on kyllä menossa.
Tuntuu, että tänne kirjoitteleva porukka vähenee kokoajan, ja eihän se ihme ole kun on tosiaan niin hiljaista, eikä täällä ole ollut mielenkiintoisia keskustelujakaan miesmuistiin. En tiedä johtuuko se siitä, että aiheita ei ole (tuskinpa sentään), vai eikö porukka jaksa enää vierailla keskustelupalstoilla ylipäänsä, kun facebook on niin kätevä monella tapaa (minun mielestäni se ei kuitenkaan ole verrattavissa keskustelupalstoihin), vai eikö tämä palsta vaan enää kiinnosta?
Onhan täältä moni värikäs vakkarikirjoittelija kadonnut, kaippa sekin vaikuttaa?

Oli miten oli, harmillista jokatapauksessa. Itse kun on täällä yli vuosikymmen tullut pyörittyä, niin ei täältä hevin häviä, vaikka ei mitään kirjoittelisikaan. Aika lailla joka päivä tulee täällä käytyä kuitenkin. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 26.12.2015 klo 10:06  
+
0
Minä en mikään wanhan liiton palstailija ole, mutta tuo keskustelupalstojen hiljentyminen on varmasti ihan samanlainen ilmiö joka puolella. Ainakin tuo Facebook tuntuu syövän aika ison osan ajasta sekä keskusteluja käydään siellä eri ryhmissä. Henkilökohtaisesti en hirveästi Facebookista perusta siinä mielessä, koska sieltä on todella työlästä etsiä niitä keskusteluketjuja ja samoista aiheista tuntuu olevan vähän väliä ihan samanlaisia aloituksia. Kuviahan siellä mukava selata ja muuten kuulumisia.
Täällä tulee viikottain käytä ketjuja lukemassa, mutta aina ei tulee sisäänkirjauduttua keskustelemaan. Aika tehokkaasti työt ja muu elämä vie tuota aikaa ainakin arkipäiviltä.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 27.12.2015 klo 22:04  
+
0
Täällä on kyllä hiljentynyt muutamassa vuodessa todella paljon. Kun muut kirjoittavat niin vähän, itsekään ei tule paljon rustattua mitään.

Mutta mites muiden joulu sujui? :hymy: Itse oon niin onnellinen että pyhät on nyt ohi, olo on nimittäin ihan järkyttävä. Joka joulu sama homma, viiniä ja monta päivää ruokaa jota muuten ei tule syötyä, joten turvotus on ihan jäätävä. :nauru: Nykyään jos mässää kaksikin päivää, tuntuu siltä että vatsalaukku ja suolisto menee jonkinnäköiseen tulehdustilaan. Vatsa on aivan kosketusarka ja Rennietä kuluu useampi liuska. Onneksi sain lahjaksi Greyn anatomian kausi 11 DVD:n, joten olen voinut maata sohvalla ja voivotella oloa viimeiset kaksi vuorokautta. Luojan kiitos huomenna koittaa arki!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 28.12.2015 klo 19:03  
+
0
Kukutaas nyt sitten joulukuulumisia jotta saadaan vähän edes eloa tänne :hymy:.
Meillä meni jouluaatto, ja ne muutkin pyhät enempi vähempi sukuloidessa.
Ihan rupes ahdistamaan kun jokapäivä piti meikata ja laittaa juhlavammat vaatteet, lähteä sinnetännetonne.
Mieluiten olisin vaan maannut ja koomannut lököverkkareissa päivät pääksytysten.
Varsinkin kun joulunaika on töissä niin hektistä niin olisi kaivannut ihan totaalinollausta.
Nyt olisi vielä huominen vapaata ennen töihinmenoa ja uudenvuoden kaaosta.
Tokihan saadaan vielä sukulaiset jotka itse itsensä kutsuivat, uudenvuoden vieraiksi. Tämmöisinä aikoina tuntuu, että mun antisosiaalinen puoli tulee kyllä hyvin vahvasti esiin. Ei enää jaksais yhtään kotona kestitä ja viihdyttää ja laittaa kun (kaupan alalla) töissä on tämä aika vuodesta ihan riittävän sosiaalista puuhaa :nauru:.

Tänään kyllä piristi kun käytiin kaverin kanssa salaatilla ja alemyynneissä. Mustin & Mirrin alesta ei tarttunut mukaan muuta kuin nappulasäkki :ylpea:. Olis nimittäin ollut kaikkea kivaa vermettä tarjolla mutta olen erittäin ylpeä että pystyin vastustamaan kiusausta !
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Tiistaina, 29.12.2015 klo 23:09  
+
0
En muista puhuinko jo tänne mut meil oli kyllä aika erilainen jouluaatto, kun oltiin äidilläni jolla sattuu olemaan juuri uuden asuntonsa keittiöremontti menossa. :nauru: Onneksi sisko asuu ihan parin minuutin kävelymatkan päässä (olivat kylläkin viettämässä joulua miehensä vanhemmilla), joten käytiin laittamassa niiden keittiössä vähän jouluruokaa. :hymy:
Joulupäivänä Leppo edusti, kun käytiin isällä. Heillä oli aito kuusi ja Lepolla iski hätä kun oli riekkunut iskän koiran kanssa, niin reteesti nosti jalkaa vaan kuusen juurelle sitten. :eek::ttou::nolo::nauru: Mut iskän vaimokin vaan nauro, kerto et sillon kun hän belggareita kasvatti niin saatto hyvin olla jouluna joku keltanen läntti lattialla kuusen vieressä... :hymy:
Mut joo, herkkuja on tullu syötyä enemmän kun elimistö sallis, toissailtana makasin vaan avon vanhempien vierassängyssä tosi tuskaisena, ihan hiljaa liikkumatta piti olla kun tuntu että muuten oksennan. Kyl tuntu hyvältä palata tänään kotiin ja säännöllisten ruoka-aikojen pariin, vaikka niitä herkkuja saatiinkin mukaan. :hymy:
Leppokin tuntu olevan iloinen kotiin pääsystä, vinku ja ulisi ja mölisi kun autosta tultiin omaan pihaan (kun yleensä innostuessaan vinkuu ja ulisee ennen autoon menoa, ei ikinä perillä) ja hirvee kiire oli kotiovelle ja rappusia ylös. :nauru: Mun mussukka.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KUKKUJAT 37 - Keskiviikkona, 30.12.2015 klo 08:24  
+
0
Jepjep. Herätys 05.00 ja junaan 6*46 Suuntana Oulu. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä:hymy: Toivottavasti Kiri jaksaa kökkiä jos/kun ei ehditä ulos ennen määränpäätä. Tampereelta tuli toinen koira vaunuun.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 01.01.2016 klo 12:53  
+
0
Ilon kolme potraa poikaa ja yks paksu prinsessa syntyivät aamuyöllä ja aamulla. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 15.01.2016 klo 20:22  
+
0
Mun palloilijapötkylästä löytyy kuulemma kuva uusimmasta Koiramme-lehdestä. :nauru: Facebookista tän huomasin kun kaveri laitto aukeamasta kuvan. Tuntuupa hassulta.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: KUKKUJAT 37 - Perjantaina, 15.01.2016 klo 21:16  
+
0
^No mä katoinkin, et olikohan se Leppo! Hyvä kuva. :hymy:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 17.01.2016 klo 16:29  
+
0
^^Mäkin katoin että varmasti täältä jonkun koira oli kun niin tutun näköinen! :nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 17.01.2016 klo 18:03  
+
0
Jooh, siel se mennä liitää. :nauru: Tosi taitavia valokuvaajia oli kyllä siellä messuilla. Millonkohan toi uusin numero tulis marketteihin, että vois käydä ostamassa itellekin talteen... :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 18.01.2016 klo 19:20  
+
0
^Mä näinkin muuten Lepon tuolla messuilla palloilemassa, se oli kyllä ehdottomasti porukan paras! :aurinko:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KUKKUJAT 37 - Maanantaina, 18.01.2016 klo 20:00  
+
0
^ Ai näit! :hymy: Kiva kun tykkäsit! Eihän Lepolla tekniikka oo hallussa vielä (tai lähinnä se että pitäs KIERTÄÄ se pallo, eikä juosta täysiä PÄIN :nauru: ) ja kiinni tartti pitää sitä hakujen välissä kun teinari lähtee muuten kaikkien muiden vuoroilla hakeen pallot tai haukkupaimentaan kavereita... :shifty: Et jos toi ois samallailla kilpailulaji kun jossain muualla Euroopassa, ni se ryhmän tervu ja aussi olis varmaan osaavimmat. Mut ei tolta pötköltä kyllä intoa puutu, ja se on pääasia. :aurinko:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 23.01.2016 klo 15:20  
+
0
Voi että miten mukava oli käydä pitkästä aikaa kunnon lenkillä eikä tarvinnu koiriakaan pukea kun mittari näytti -7!:love: Milakin väsähti melkein heti kotiin tullessa ja se on ollut harvinaista viime viikkoina:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: KUKKUJAT 37 - Lauantaina, 23.01.2016 klo 18:39  
+
0
Huhu!

Aikamoista haipakkaa on tainnut tää alkuvuosi olla, eikä loppua oo näkyvissä. Uuden asuntokaupan myötä meille tuli oman talon lisäksi neljän asunnon pienkerrostalo (entinen opettajien asuntola), jossa on kolme vuokra-asuntoa. Tässon ny tänään leikitty tulevaa vuokraemäntää, on vähä identiteetin kanssa vielä hakemista :nauru: Etsittiin siis yhteen asunnoista uusia vuokralaisia ja saatiinkin semmoiset jo. Aika nopeaa toimintaa, sillä viikko sitten laitettiin ilmoitus asunnosta fb:n kautta jakoon pelkkien kavereitten kautta ja nyt löytyi sopivat ja saatiin vielä valita useammasta ehdokkaasta. :peukku: En ois heti uskonut, sillä paikkana meidän uus koti on kuitenkin ihan selkeästi landella ja lähikauppakin 5km:n päässä. Mutta kai maalaiseloa kaipaa muutkin :nauru:

Nyt sitten täytyy täyttää lupaukset sen vuokra-asunnon suhteen ja maalata seinät, lattia ja rempata wc/suihku... Maaliskuussa pitäis olla valmista, ei oo vapaa-ajan ongelmia :viheltel: Sen jälkeen seuraa seuraavat kaks asuntoa ja niiden rempat. Ehkä me joskus päästään sitä omaakin laittamaan, siinä onkin sitte seuraavaksi 10 vuodeksin hommia ja sitte voikin alottaa koko urakan alusta :lallati:
Shibatrio <3

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KUKKUJAT 37 - Sunnuntaina, 24.01.2016 klo 16:20  
+
0
^^^Joo mä en tiedä lajista niin paljon että olisin osannut teknistä puolta katsoa. Leppo vaan oli niin viihdyttävä kun teki hommia niin tohkeissaan :love:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KUKKUJAT 37 - Torstaina, 04.02.2016 klo 11:55  
+
0
Jee, tänään siskon kanssa Helsinkiin kattomaan Disney on Ice -jääshow:ta! :jjei: Viime keväänä olin siellä ekan kerran, ku se tuli vihdoin Turkuun ja se oli ihan mahtava. Kiva vaan istua siellä lapsien keskellä, tyyliin ainoona, jolla ei oo lasta mukana. :nauru: Mut Disney-fanitus ei kato ikää. :ylpea: Ja tänä vuonna siellä on Leijonakuningas, mun kaikkien aikojen Disney-suosikki, ni olihan sinne pakko päästä. :love:

Vähän vaan jänskättää, ku meiän bussi on Kampissa 17.35 ja show alkaa kuudelta. No, äkkiä vaan lähijunan kanssa Pasilaan ja sieltä Hartwallille, eiköhän me ehitä. :)
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 03:45)