Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 54

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 19:39  
+
0
Kukkuu.
Kävin eläinkaupassa ostaas Soralle herkkuja, ja näinpä sielä aivan ihanan pannan! Puolikuristava, lempparivihreä väriltään, jossa oli niittejä - Melkein täydellinen! Voisi käydä huomenna ostaas sen, hmm. Se oli vain niin kiva.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 20:01  
+
0
^ Eläinkaupoista kyllä tekis aina mieli raahata kaikkee kotiin koiralle tai marsuille. :nauru:

Huh. Minä oon ihan poikki. Lähettiin naapurin kanssa epilänharjuun kuvaamaan jotain toisen maailmansodan aikasta bunkkeria, mutta ei löydetty sitä vaikka samoiltiin pari tuntia edestakaisin sitä rinnettä, missä sen piti olla. Nyt oon ihan rikkipoikkipuhki. Onneks käytiin Oonan kanssa uimassa ja koirapuistossa ennen lähtöä niin ei tarvii sen kanssa lenkille mennä ainakaan ihan heti. :kumarrus:
Bokseri Oona 25.11.2009

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 20:19  
+
0
Eka työpäivä takana ja meni oikein mainiosti. :aurinko: Kirjasto on niin tuttu paikka ettei oikein osannu jännittää ja varsinki ku siellä on niin mukavia työntekijöitä.

Luna joutu olee kotona kolme tuntia yksin ja kun avokki oli tullu kotiin niin olihan se alkanu odottelee, et millon se emäntä tulee. Se on sen verran tottunu noihin avokin liikkeisiin, ettei se jaksa ikkunassa kyylätä ku muutaman minuutin ja rauhottuu sen jälkeen pötköttää. Mua se oli oottanu neljä tuntia, johon siis kuuluu avokin perässä hiihtämistä, levotonta laahkasua ja ikkunasta vahtaamista. :ttou: Tovottavasti se tottuu piakkoin olemaan avokin kans kahestaan kämpillä. Yksin se osaa olla, mut jos joku meidän porukasta puutuu niin sillon se on levoton. Yleensä ku toinen tulee kotiin niin Luna rentoutuu sen verran tehokkaasti et se nukahtaa.

Iltalenkille sais kohta pyyhkästä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 20:32  
+
0

griffon kirjoitti:

^No kiirusta pitää sulla :nauru:
Mä odottelen, että likka tulee töistä ja saan auton -> pääsen käymään pikaisesti kaupassa. Kuudelta pitääkin singahtaa kameraseuran kerhoiltaan (siellä pimeessä studiossa/kerhotilassa on varmaan ihan tautisen kuuma)


Todellakin! Nyt jo on koivet kipeät, vielä pitäisi jaksaa perjantaihin asti :D 6-12vuotiaiden lapsien perään vahtiminen vaatii hyvää kuntoa!:paapatus:

Mie kyselisin samaa kuin jannie, ihan itsekkö seurassanne kehitätte kuvat? :)

Muoks. Näin tänään ensimmäisen bokseri pennun! Boksereita olen nähnyt, mutten pentuja, voi että hän voitti sydämeni! Nyt ei olekaan rotuvalinta enää niin varma..:viheltel:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 20:34)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 20:48  
+
0
Diudiu. Vein Pepin tutustuun itekseen hoitopaikkaan ja kohta pitäis se lähtä hakeen sitten kotiin. Tähän asti oon ollu ihan iisisti et Peppi menee hoitoon, mutta nyt mua onki alkanu jänskättään. Viime yönäki nukuin huonosti ku kääntelehin ja vääntelehin ja mietin et miten ne siellä sitten pärjää... Mutta, nyt hakeen Pepsi-Cola kotiin! Mamman mussu! :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 21:02  
+
0

myrkku kirjoitti:

Muoks. Näin tänään ensimmäisen bokseri pennun! Boksereita olen nähnyt, mutten pentuja, voi että hän voitti sydämeni! Nyt ei olekaan rotuvalinta enää niin varma..:viheltel:


Hahhah :nauru: Bokserin pennut on kyllä äärettömän suloisia. Omaan silmään pentumaailman suloisimpia. Mun isäki polvistu oikein maahan lässyttää ku se näki Lunan ekan kerran. Sinne hävis sen siliän tien isän ja äidin rotuennakkoluulot. Sama kävi anopille. :nauru: Oliko se minkä ikäinen penska?
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 21:07)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 21:06  
+
0
Mekin nähtiin yks päivä bokseripentu, Viljo oli nimeltään. Aika ihana tapaus!

Mun tekisi mieli (ja meidän kyllä tarvitsisikin...) ostaa kotiin huonekaluja ja verhoja. Eteiseen tarvittaisiin senkki ja peili (joka tulee nojaamaan senkin päälle seinää vasten, ei uskalleta porata seiniä) ja naulakon hattuhyllylle sellaisia koreja. Pirskale kun vaan kaikki maksaa niin tolkuttoman paljon :suru:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 21:10  
+
0
SanttuJ se oli n.4kk ikäinen :) Aivan ylisöpö tapaus!:love: Meni aina kuoppaan makaamaan ja sitten se sieltä katseli silmillään ja lurppahuulillaan ja ja ei sitä voi kuvailla, se pitää nähdä :D

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 21:53  
+
0
Uskalsin ja värjäsin. Oli aika mielenkiintoista touhua ja sotkinkin lahjakkaasti, mutta ihan hyvältä näyttää lopputulos.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 22:28  
+
0

jannie kirjoitti:

Uuh, siistiä, kehitätte itse? Mulla olis kehitysmömmöt ja kaikki itellä, tietotaito vaan puuttuu... Ja nyt ois sellanen vessaki mistä sais pimiönki tarpeen vaatiessa :)


Kääk, mun viestistä sai näköjään sen käsityksen että me oleillaan pimiössä :nauru: Sori murut jannie & myrkku - ei ollut tarkoitus hämätä :lallati:
Eli meidän kerhotila on samalla studio, missä yks ja ainut ikkuna on mustalla peitetty ettei luonnonvalo häiritse kuvattaessa studio-olosuhteissa. On siellä pimiökin, mutta hyvin harva sitä enää käyttää. Tänään kaikilla oli kuvat diginä ja seuralla on tulostin, millä ne sitten tulostellaan.
Näyttelyn pystytys on sitten joskus loppukuusta.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 22:32  
+
0
^ Kuulostaa kovin kivalta!

Se olisi sitten iltalenkki heitettynä. Aikomuksena olisi lähteä NYT ajoissa nukkumaan, koska huominen on täynnä siivoamista ja touhuamista viikonloppua varten. Ihanaihana viikonloppu, tule jo!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 22:35  
+
0
ai vitsi parhaat naurut aikoihin
no käypä vilkasee
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 22:37  
+
0
myrkku: Mä pystyn kuvittelemaan minkä näkönen se oli :nauru: Luna harrastaa meillä vaanimista, joka mun mielestä on erittäin ärsyttävä tapa, mut muita se jostain kumman syystä vaan huvittaa. Se siis painaa ittensä niin linttaan maata vasten, et sen posket leveää ku tyhjentyny teltta.

P.s. Ei missään nimessä kannata käydä katsomassa kuvaketjua hauskoista bokserin kuvista tai edes täältä :viheltel:

muoks. Hahahahaha :nauru: Piti taas kattoa noita Mikon ottamia kuvia ja nämä on edelleen parhaat. Tässä (lukemani mukaan) koira matkii isäntäänsä, joka on menossa kapakkaan ja tässä se on (lukemani mukaan) sieltä tulossa :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 22:46)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 22:56  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

myrkku: Mä pystyn kuvittelemaan minkä näkönen se oli :nauru: Luna harrastaa meillä vaanimista, joka mun mielestä on erittäin ärsyttävä tapa, mut muita se jostain kumman syystä vaan huvittaa. Se siis painaa ittensä niin linttaan maata vasten, et sen posket leveää ku tyhjentyny teltta.

P.s. Ei missään nimessä kannata käydä katsomassa kuvaketjua hauskoista bokserin kuvista tai edes täältä :viheltel:

muoks. Hahahahaha :nauru: Piti taas kattoa noita Mikon ottamia kuvia ja nämä on edelleen parhaat. Tässä (lukemani mukaan) koira matkii isäntäänsä, joka on menossa kapakkaan ja tässä se on (lukemani mukaan) sieltä tulossa :nauru:



Arvaa katsoinko kaikki ja nauroinko itseni väsyksiin!

Bokseri olisi unelma, kaikessa muussa, paitsi terveyden tilanteessa ja lyttykuonossa. :| muuten se olisi number uno koira minulle!

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 23:00  
+
0
^Mä käyn aina välillä kattoo noita kuvia ja nauran itteni tärviölle :nauru: Loistavia piristykseen :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 23:39  
+
0
Ilmottauduttiinpa just tokon alkeiskurssille! Satuin hoksaan että Peppihän voitti mätsäristä mm. 15% alennuksen yhden koirakoulun kursseille ja siellä siellähän sattuu oleen alkamassa 5.8 tokon alkeiset ja vieläpä oli kurssilla tilaaki. Tuo koirakoulu 40e halvempi entä, eiku anteeksi, kuin (:lallati: äh, kuulostaapa tyhmältä tuo kuin-sana, meniköhän se nyt oikeen.. :mietiskel:) missä ollaan käyty nyt kolme kurssia ja sitten lisäksi kun saahaan tuo ale, niin aikas kiva. Käydäänpä siis testaan uus paikka, toivottavasti on kivaa :hymy:

Sainpas tänään uudet rokkikynnet, ranskalainen violetilla kärjellä ja nimettömiin mustat maalaukset hopeella varjostuksella ja kirkkaalla timantilla :jjei:

Pitäis vissiin lähtä ulkoileen vielä, Peppi kyllä jo kuorsaa.. Mutta tahon nukkua aamulla pitkään, niin pitänee vielä raahautua kerran ulos. Huomenna olis sitten pakkailuhommat tiedossa, reissuun ke, jeejee!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Tiistaina, 20.07.2010 klo 00:10  
+
0
Olipas hauskoja bokkerin kuvia noissa SanttuJ:n laittamissa linkeissä. :nauru: Bokserin pennut on ihan parhaita, vaikka mä taidan olla aika jäävi sanomaan sellaista kun kotona on parhaillaan neljä ryttykuonon alkua. :kieli:

Ai että, varmistuis nyt pian että mikä mulle jää niin sais ruveta kutsumaan sitä jo kutsumanimellään. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 4 - Tiistaina, 20.07.2010 klo 01:07  
+
0
Kaikki pennut on kyllä kivoja! Hauskoja nuo bokseri-kuvat.

Tämä painelee nyt nukkumaan, jotta jaksaa herätä aamulla.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Tiistaina, 20.07.2010 klo 07:59  
+
0
Huomenta, on tää töihin palaaminen rankkaa.

Ihan mahtavia noi bokseri kuvat, varsinkin se kapakasta tulo :nauru:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Tiistaina, 20.07.2010 klo 09:19  
+
0
Huomenta. Heräsinpä jo seitsemältä, vaikka ihan niin aikaisin ei ollut tarkoitus nousta ylös.

Haha, mitä kuvia boksereista. :D
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28230
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6349
Viestejä yhteensä545770
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 10:45)