Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 54

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 07:55  
+
0
Huomenta!

Tuntuu että olisi ollu pidempäänkin lomalla, vaikka vaan viikon oli. Mökillä, hellun vanhemmilla, käytiin Ruotsissa, Oulussa pesismatsissa, rotuaaripiknikillä ja rantsussa parinakin iltana.. No, ei tarvi kuin viikko olla töissä, sitten on taas loma. Ei kyllä työmotivaatiota löydy sitten yhtään siltikään..
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 07:55)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 08:37  
+
0
Huomenta! Ihme ja kumma, pääsin sängystä klo 8 aikaa ylös:aurinko: Huomenna saa nousta vielä aikasemmin, mut eiköhän tämä varhain nouseminen ala taas sujumaan. Nyt vois lähteä Lunan kans lenkille. Toivottavasti tuolla ei ole liian kuuma liikkua :neutral:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 09:31  
+
0
Voi että oli ihana nukkua kunnon yöunet! Menin seiskan maissa illalla pötkölleen, havahduin seuraavan kerran kahdelta yöllä ja sit posotin suoraan aamuseiskaan saakka. Kyllä teki gutaa! :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 10:01  
+
0
Jesss, yön aikana on satanut :love: ja nyt taas paistaa. Pitäis raahata trimmauspöytä johonkin pihapusikkoon ja aloittaa partanaamojen siistiminen lauantaita varten.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 11:04  
+
0
wuf: Miten meni näytelmissä?

Leppoisa viikonloppu takana ja kauan odotettu Pori Jazz edessä! :jjei:

Mä en ymmärrä mihin mun koulutusvimma on kadonnut. En oo jaksanut treenata Agirodun jälkeen yhtään agia, enkä kyllä tokoakaan. Noh, kaippa se tulee jostain takaisin. Hyppyestettä voisi treenata sisälläkin mut pelkkä ajatuskin rupee laiskottaa :shifty:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 11:11  
+
0
Taikaponi: Huonosti, tai kokemuksena tosi hyvä kun Hirolta otettiin verinäytekin dna pankkiin mutta tuomari oli Hirosta aivan kaameen pelottava eikä antanut kunnolla tutkia kun vaan rimpuili. tuomari ei kovin pitkään edes yrittänyt eli ei lähtenyt väkisin tutkimaan. Vähän pelkäsinkin että näin tulee käymään. Nyt taas lisää treeniä ja ihmisiä roplaileen niin eiköhän se siitä :hymy:

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 12:53  
+
0
Mahtavaa, katkes sähköt töissä, ilmeisesti ei koske vain meidän taloa vaan korttelia. Kone silti toimii kun se on jonkun (en muista minkä) takana. harmi :shifty:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 12:53  
+
0
o/
Meillä ei toimi kotona vieläkään netti, tattis vaan... Oli ollut pe kolme sähköpiikkiä yhtiössä jostain syystä, ja nyt kaikkien huoneistojen netti on poikki. No, onneksi on vielä tän päivän jälkeen 3 pv töitä ennen 32:ta päivää kesälomaa \o/

Onko kukaan muuten varannut TallinkSiljalta matkatoimistosta/puhelimitse matkan koskaan? Olis tarkoitus kysellä tosta Intersailista, Hki-Tallinna-Tukholma-Maarianhamina/Turku/Helsinki ja hinnoista.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 13:49  
+
0
wuf: Voi Hiroa, mutta tyyppi on vasta nuori ja kokematon, kyllä se siitä :hymy: Minkä tuloksen saitte lopulta?
Varmaan teillä on koneet varavirtalähteen (UPS) takana.

Pyysin jo avoa et vie koirat ennen kun pääsen töistä. Mun on pakko päästä päikkäreille :nolo:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 13:56  
+
0
Huhhuh, mulla on yhdeksän päivää lähtöön Ranskaan. Tuntuu että kaikki vielä tekemättä. Jännittää. Huhhuh.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 14:07  
+
0
Taikaponi: joo, juuri niin, varavirrassa oltiin. Nyt on muutenkin sähköt palannu.
Hiron arvostelu oli lyhyt, vaatii lisää harjoittelua.. Kehässä juoksu meni alkuun pomppimiseksi ja sitten kun Hiro lähti meneen hyvin ei tuomari enään katsonutkaan. Joten kunhan saadaan vähän harjotusta lisää (kaikenlisäksi Hiroa tuntuis nyt piinaavaan pienimuotonen mörkökausi) mennään johki uudestaan näyttelyyn. Hirosta ei siis saatu mitään arvostelua mutta muuten oli hieno kokemus. Hiro oli ekaa kertaa kevyhäkissä ja makoili sielä tyytyväisenä, alueella oli kuitenkin paljon ihmisiä ja koiria jota Hiro ei ole ennen kokenut. :hymy:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 14:13  
+
0
Puff! 9.00 tallille alkeiskurssilaisia auttamaan ja touhuamaan niitten kanssa 13 asti, nyt kotona, söin jotain, kohta koiran kanssa pienelle lenkille ja hieman tokotreeniä sitten taas 15.30:ksi tallille omalle tunnille ja sieltä takaisin kotiin ja koiran kanssa puistoilemaan kun on vähän viileämpää.

Eihän tässä kerkeä hengähtää!

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 14:32  
+
0
^No kiirusta pitää sulla :nauru:
Mä odottelen, että likka tulee töistä ja saan auton -> pääsen käymään pikaisesti kaupassa. Kuudelta pitääkin singahtaa kameraseuran kerhoiltaan (siellä pimeessä studiossa/kerhotilassa on varmaan ihan tautisen kuuma)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 14:33  
+
0

griffon kirjoitti:

Kuudelta pitääkin singahtaa kameraseuran kerhoiltaan (siellä pimeessä studiossa/kerhotilassa on varmaan ihan tautisen kuuma)



Uuh, siistiä, kehitätte itse? Mulla olis kehitysmömmöt ja kaikki itellä, tietotaito vaan puuttuu... Ja nyt ois sellanen vessaki mistä sais pimiönki tarpeen vaatiessa :)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 15:15  
+
0
wuf: häh, nyt hän ei jummarra. Näyttely, josta ei saa arvostelua? :mietiskel:

Pohdin tässä että ottaisko johkin kaupunkiloman vai lähtiskö Ruotsissa käymään lomalla... Toinen osapuol ei ehkä osaa arvosta mun shoppailuloma pläänejä :nauru:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 15:34  
+
0
Mä kans hämmästelin samaa ku Taikaponi, että EVAnko se Hiro on sitten napannut?

Ai että mä oon pahalla tuulella. Pitäis muistaa, ettei oo töitä ku tää viikko..
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 15:35)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 15:39  
+
0
Yksivuoroenääyksivuoroenääyksivuoroenääyksivuoroenääyksivuoroenääää.... Oon ihan poikki jo, mutta eiköhän toi vika yö mee vaikka päällään seisoen, ku pääse sitten olemaan rauhassa taas muutaman viikon.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 15:39  
+
0
Tuomari ei siis väkisin tutkinut ja koska hippiäinen rimpuili koska sitä pelotti tilanne ei tuomari sitä lähtenyt tutkimaan väkisin paikallaan pidettävänä. Pentuluokkahan tuossa oli kyseessä. Hiron toinen sisko pisti samanlaisen shown pystyyn kun kolmas taas seiso hienosti paikallaan. Sieltä siis sai sanallisen arvostelun (me ei kovin kummosta siis..) ja sitten pentuset sijotettiin järjestykseen. Laatuarvostelu nauhoja ei pentuluokassa annettu.

muoks eli periaatteessa se oli EVA vaikka sitä ei siihen lappuun oltu merkattu, ainoostaan teksti että tarvitsee lisää harjoitusta. Hiro on semmonen arkajalka aina välillä..
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 15:42)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 18:15  
+
0
Uskaltaa, ei uskalla, uskaltaa? Pitäisi yrittää värjätä omat hiukset ihan ensimmäistä kertaa, eikä muuten ole mikään helpoin hiuslaatu. Ei vaan ole ketään vapaaehtoistakaan ja viikonlopuksi pitäisi saada juurikasvu pois.

Kyllä se nyt on uskaltauduttava.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KUKKUJAT 4 - Maanantaina, 19.07.2010 klo 19:13  
+
0
Ihanaa! Selvisin tästä päivästä! Tuuraan laskutusihmistä ja hoidean asiakaspalvelua ja pelkäsin ihan hirveästi etten selviä kaikesta tuosta! Mutta hyvinhän se on mennyt! Hyvä minä! Ehkä sittenkin selviän kolme seuraavaa viikkoa.. :aurinko:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 23:30)