Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 54

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 18:00  
+
0
Dippadai, lähetin äsken työhakemuksen. :shifty: :shhh:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 19:10  
+
0
Me syödään Hugon kanssa herneitä.
Tai mä syön, ja Hugo silppuaa. Jee... :mietiskel:

Täällä ainakin on niin kuuma, ettei ikkunoiden tai parvekkeenoven aukipitämisessä oo mitään järkeä :suru:

Eikä täällä Turussa mitään satanut tai ukkostanut. Ei täällä sada varmaan ikinä.

Hemmetin Naantali aurinkoineen :D
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 20:20  
+
0
Tuli itse kans lähetettyä taas uusi työhakemus...tuota hommaa tullut harjoitettua enemmänkin tässä loman aikana..uusi työ olis ihan kiva :shifty:

Huh nämä helteet kyllä riittäisi jo mulle. Koiratkin ihan läkähdyksissä niin sisällä kuin ulkonakin. Treenaaminenkin noiden kanssa jäänyt tosi vähälle...minä kun ajattelin että nyt lomalla on aikaa treenailla ainakin niin sitten tuleekin nämä tappohelteet :/
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 20:28  
+
0
Voi että kun on tylsää. Tekis ehkä mieli mennä johonkin, mutta en tiedä mihin ja kenen kanssa. Vai pitäsköhän sitä lähtee lenkille automaatille nostaan rahaa... :mietiskel: Harmi kun ei oo pyörää eikä autoo niin ei voi lähteä mihinkään pidemmälle käymään.
Bokseri Oona 25.11.2009

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 20:49  
+
0
Hiki laiskan syödessä jne... Röstiperunoita, smetana-varhaiskaali-hässäkkää ja cesar-salaattia :love:
Ja nyt on niin vilpostakin jo, että voi pitää ikkunoita auki.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:00  
+
0
Voihan kissan viikset miten nero mä oon! :jjei: Sain kuin sainki asennettua ihan ite tuon tuuletinvalaisimen ja voin reippaasti myöntää et siihen meni kaiken kaikkiaan n. 6 tuntia aikaa. Äkkiä käyttää koira lenkillä ja sit nauttimaan huurteinen palkinnoksi.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:00)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:10  
+
0
Alan ymmärtää yksityisautoilijoita. Jääkylmää ilmaa puhaltava tuuletin naamalla voittaa kyllä täyden, parhaimmillaan 40 asteisen bussin, jossa viereesi istahtaa aina se kaikista pahimmalta haiseva juoppo. :nauru: Nyt pitää hätistää haaveet ajokortista ja omasta autosta kauas pois ja ladata vaan aikaa matkakortille. Onneksi metrot ovat sentään viileämpiä, mutta niiden kirotut muovipenkit eivät ole paras vaihtoehto tässä kuumuudessa..
Petit Brabancon "Mökö"

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:42  
+
0
Puuh 500 metriä matkaa kotiin ja kamala kaatosade niskaan! :nauru: juostiin sitten Oonan kanssa loppumatka, mutta kyllähän siinä kerkes kastumaan. Käytiin vähän reenaamassa seuraamista ja siitä istumista ja pysähtymistä kun vihdoin sain ostettua nakkeja. Aika innokkaasti tuo siinä toimi, hieno tyttö. :love:
Meillä ei muuten varmaan kunnolla edes pysty avaamaan noita ikkunoita. Ainakin siellon edellisen asukkaan semmoset itse-tehdyt-teippi-tiivistykset, että suosiolla jätän avaamatta. :roll:
Bokseri Oona 25.11.2009

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:59  
+
0
Olipa mukavaa jäädä kaatosateeseen iltalenkillä :hymy: Paita kastu läpimäräks hetkessä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 23:31  
+
0
Kukkuuta. Eipä näy täällä sadetta, vaikka kovasti ennustelivat. Kohta jos tallustaisi siis iltalenkille suhteellisen huoletta.

Eilen murehdin tuota koiraa, kun ei se tosiaan märän pyyhkeen päällä suostunut makaamaan. Tänään kokeilin sitten pakkasessa ollutta pyyhettä makuupaikaksi ja sehän sopi. Testasin myös Manulla papujäätä ja hyvin kelpasi, hauskaa viihdykettä itsellekin ainakin hetkeksi.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 01:27  
+
0
Mä vielä netissä notkun ja kello noin paljo :eek:

Pitää huomenna herätä ennen yhdeksää ja pirauttaa eläinlääkärille. Mä epäilen et Lunalla saattaa olla emätintulehdus. Harmittaa ku tuo paikallisen eläinlääkärin maine (=paneutuminen työhönsä/ammattitaito) on niin epäilyttävä, et oikein "tympii" siltä mitään kysellä. Tuossa 30 kilomerin päässä olis toinen ell, mut sinne aattelin soitella vasta sillon ku on vähän vakavampaa ongelmaa. Tuo oman paikkakunnan lekurin nyt luulis osaavan hoitaa ns. perusvaivat.

Nyt sänkyyn kattomaan muutama jakso animea. Öitä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Shamalai

Shamalai
Viestimäärä: 27

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 01:53  
+
0
^- Toivottavasti Lunalla ei ole tulehdusta ja toivottavasti eläinlääkäri jaksaa tehdä työnsä.

Minäkin kukun vaan täällä, mutta pitää nyt ottaa ilo irti näistä lomapäivistä. Perjantaista alkaen taas töissä. Vähän meinaa tullla huono omatunto tästä valvomisesta, mutta eipä sitä nyt tällä helteellä nukuttais muutenkaan.
Laika/Muttnik's Space Dog Laika Lou- s.11.04.2009

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 01:59  
+
0
^^ Meillä sama. Oman paikkakunnan lekurissa käydään vain silloin kun itse tiedän mikä koiraa vaivaa. Eli nämä perusjutut, silmä- ja korvatulehdus, nenäpunkki jne. Siellä ei ongelmaa palvelun kanssa, ovat todella ystävällisiä ja mukavia potilaille mutta eivät oikein tunnu tietävän vähän erikoisemmista sairauksista. Heillä ei röntgeniä joten turha mennä sinne jos koira ontuu, muutaman kerran ollaan jouduttu lähtemään sieltä Skutille kun he eivät ole voineet tehdä mitään. Ja kissoille eikä koirille heidän mukaan ei saa antaa raakaa broileria! Siinä salmonellaa.. :nauru: Toki voi olla ulkolaisessa broiskussa mutta myydäänkö Suomessa edes ulkolaista? Jos jotain "vakavempaa", me mennään Skutille tai Lohjalle.

Tultiin vähän aikaa sitten isojen poikien kanssa pyörälenkiltä. Vedettiin metsässä tollanen 7km, Lexa juoksi hihnassa ja Kusti oli irti.
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 01:59)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 08:52  
+
0
^Tuossakin on ihan kiva asiakaspalvelu, mut kuulemma aika herkästi esim. ehdottaa lopettamista jos lemmikillä joku suurempi vaiva on. Viimeksi ku mä vein virtsanäytteen tutkittavaksi se oli unohtanu näytteen seisomaan. Uutta en viittiny sit viedä, ku ei koiralla ollu oireita, mut ihan vaan varmuuden vuoksi olisin halunnu tutkituttaa näytteen.

Shamalai Toivottavasti selvitään pelkällä omistajan hysterialla :hymy:

Huomenta! Tänään puolineljäksi "konitohtorilla" käymään. Kävellen vois sinne pyyhkästä tuon elikon kans jos sää vaan sallii. Kohta pitää lähtee fillaroimaan kaupan suuntaan ja samalla tarkistan, et kauan mulla menee polkea kirjastolle. Pitäähän se tietää kauanko työmatka vie aikaa :cool:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 09:54  
+
0
Huomenta KC!
Tää tyttö nukkui sitten tunnin pommiin ja autoahan mulla ei tällä hetkellä ole. Iskä sattu olemaan vielä reissussa. Onneksi äippä oli vielä kotona ja nappasi mut kyytiin. Positiivisia puolia kun vanhemmat asuu samassa kylässä :nauru:

Kiitos Nutti tsempeistä, mutta jäi kisat menemättä. Ehkä ihan hyväkin näillä helteillä kun odottamista ois tullut väkisinkin. Sen sijaan kävin katsomassa duunikaverin hermeliinipupuja :love:
Siis mähän pelkään kaikkia jyrsijöitä joilla on talttahampaat, eikö niillä kaikilla ole? :mietiskel: Mutta nuo olivat aivan ihania, aktiivisia ja ei yhtään semmosia elohopeakaneja. En mä silti omaan kotiin niitä halua.
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:06  
+
0
Huomentapäivää. Me ollaan saatu ilta/yölenkkiseuraa, sunnuntaista lähtien jokaisella myöhäisellä lenkillä on reissussa ollut jonkun matkaa siili. On ne kyllä hassuja otuksia. Selvästi säikkyvät koiraa, mutta silti tallustavat samaa matkaa. On yritetty pysähdellä, että saisi siili rauhassa mennä minne lystää, mutta nämä siilitpä pysähtyvät myös ja lähtevät taas liikkeelle kun me liikutaan.

SanttuJlle ja Lunalle tsempit lekuriin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:14  
+
0
^Ihana, voin kuvitella, kun se lyllertää mukana. :nauru: Meillä oli viime kesänä siilien pesä tuolla pihavajan alla, tänä kesänä niitä ei ole näkynyt, liekkö muuttaneet koirien pelossa muualle. Mutta tosiaan viime kesänä ne tossa pihalla köpsytteli harva se päivä.

Boxerowner: Oliko saman alan työpaikka, vai ihan jotain muuta?

Mun pitäis tänään laittaa mansikat pakkaseen talvea varten ja nyt pähkäilen, että laitanko yhden vai kaks laatikkoa. Yks laatikko riitti viime talvena helmikuulle asti, sen jälkeen ryöväsin aina porukoiden pakkasta.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:18  
+
0
Kuks :heiluti: Täällä on pilviä taivaalla :eek: eikä aurinko porota ihan niin kuumasti kuin pari päivää sitten. Vois kyllä ihan hieman sataa, mut ei mitenkään kaatamalla, kiitos :enkeli:
Mä luin eilen jostain että tää sammakkomies on ennustanut elokuulleKIN +35 asteen helteitä :love:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:27  
+
0
Päivä kukkuu. Olis se vesisade kyllä eilen kelvannut meillekin. Mä kyttään kokoajan Oskua vainoharhaisena ja oon ihan varma että se menee huonompaan kun on niin älyttömän rauhallinen, vaikka onko mikään ihmekään tämmösellä helteellä ettei 8 vuotias haimatulehduksinen koira ole pirteä, kun sitä ei ole 2 vuotias terve käppänäkään. :roll:

Meilläkin joku täysin idiootti siili puskee pihaan johonkin puskaan josta koirat sen yhyttää ja sitten Nasu pitää sellaista ääntä kuin sitä teurastettais. Oikeen semmonen hengenlähtö kiljuminen. Pari kertaa saanut melkeen sydärin kun oon luullut että meidän pihaan on hyökännyt joku toinen koira Nasu päälle. Mutta ei, se on vaan Nasu komentamassa siiltä. Viikon sisään näkynyt kolme siiltä tai siis koirat on ne äkänneet niin monesti.

Tänään ois Nasun loppukoe ja me ei olla reenattu kahteen viikkoon yhtään, tai siis ainakin ihan sairaan vähän. Ei näillä keleillä pysty reenata. Mutta ihan sama, aloitetaan varmaan käymään muutenkin liikkeitä alkutekijöistä kun mun makuun on menty aivan liian nopeaa uusiin hommiin kun ei osata vanhojakaan.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:57  
+
0
^^ Toivottavasti ennuste on väärässä - voisi käydä turhan tuskaiseksi koulussa istuminen tällaisilla helteillä. Kuulostaapa ihanalta sanoi noin, kun oli jo ehtinyt maalailla seinille piruja toimettomasta välivuodesta.

Täällä satoi aamulla! :jjei: Mietin jo päässäni miten vietän hyvillä mielin päivän leffoja katsoen, mutta piru vie tuolta se aurinko taas puski esiin. Päivän missiona on lakanoiden vaihtaminen ja sängyn raivaaminen kaikesta ylimääräisestä - miten se onkin niin vaikeaa saada aikaiseksi. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 10:57)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 07:15)