Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 54

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 11:04  
+
0
*kele, siellä enää mitään pilviä enää ole :twisted::roll: Aurinko paistelee.
pnkd Saas nähdä, miten sammakkomiehen ennustus pitää paikkansa - yleensähän ne on ollut osuvia :cool:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 11:24  
+
0
Meillä oli eilen illalla oikein rattoisa lenkki. Avo yritti vähän kouluttaa Auria mun ohjeiden vastaisesti, ja kuinka ollakkaan, onnistui vetämään siltä sekä kuonopannan että kaulapannan pään yli. Vapaudestaan riemastunut Auri lähti tietenkin moikkaamaan muita koiria eikä sillä ollut aikomustakaan antaa itseään kiinni. Nolotti aivan järkyttävästi, ja pelotti etä hepuloiva piski jää auton alle. Avo sai kuulla kunniansa, mikä tietysti kuului iltamyöhään varmaan koko kylälle :nolo: En vaan ymmärrä miksi pitää toimia noin, kun nimenomaan on kerrottu mitä siitä voi seurata. Avo siis istutti Aurin eteensä ja yritti ilmeisesti saada koira kuuntelemaan vetämällä hihnasta suoraan ylöspäin.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 11:53  
+
0
Huomenta!
Miksi meillä ei paista aurinko kun minäki tahtoisin etes yhen päivän päästä toimettomana siitä helteestä nauttimaan?! Täällä kyllä sataa vettä tai on pilviä auringon essä. Epäreilua, sanon ma!
Onpahan hyvä päivä pitää siivouspäivää, pakko jo tarttua toimeen. En oo viimeseen kolmeen viikkoon ollu kotona kunnolla, käyny vaan nukkumassa. Toki jokasella käyntikerralla Peppi on karvojaan pölytelly ympäriinsä ja ite oon heitelly tavaroita reissukassista pois ja uutta tilalle tunkenu vauhilla, joten tekemistä riittää. Kunhan vaan alkais hommiin..
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:17  
+
0
Kylillä käyty ja tuleva työmatka vie näköjään aikaa 15 minuuttia. Työvuorolistanki sain ja Lunalle tulee kyllä hyvin vähän yksinoloa :peukku: Tyhmänä ihmisenä selasin kirjastossa koirien terveydestä kertovaa kirjaa ja nyt tietenki (vainoharhainen olen, myönnän) oon ihan satavarma et Lunalla on kohtutulehdus. Olispa äkkiä kello puoli neljä et pääsis näistä kauhukuvista eroon.

Nyt hakemaan auto koti-kotoa. Lunaa vois juoksuttaa siellä ollessa ettei se kovin hepuleissaan sinne lääkäriin mene. Meidän koira ku on todella innokas lääkärissä kävijä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 12:17)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:23  
+
0

Nutti kirjoitti:



Boxerowner: Oliko saman alan työpaikka, vai ihan jotain muuta?



Myyjäksi hain pieneen liikkeeseen, jonne haettiin kokoaikaista työntekijää. :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:56  
+
0
^^ Mä oon nyt myös aika varma että tolla penikalla saattaa olla emätintulehdus. Perhana.
Bokseri Oona 25.11.2009

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 13:19  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Mä vielä netissä notkun ja kello noin paljo :eek:

Pitää huomenna herätä ennen yhdeksää ja pirauttaa eläinlääkärille. Mä epäilen et Lunalla saattaa olla emätintulehdus. Harmittaa ku tuo paikallisen eläinlääkärin maine (=paneutuminen työhönsä/ammattitaito) on niin epäilyttävä, et oikein "tympii" siltä mitään kysellä. Tuossa 30 kilomerin päässä olis toinen ell, mut sinne aattelin soitella vasta sillon ku on vähän vakavampaa ongelmaa. Tuo oman paikkakunnan lekurin nyt luulis osaavan hoitaa ns. perusvaivat.

Nyt sänkyyn kattomaan muutama jakso animea. Öitä.



Tuommoiset vaivat muuttuu äkkiä märkäkohduksi niin että koira voi siihen sitten kuolla. Itse veisin koirani jollekin konitohtorille max rokotuksiin. Ja jos tietäisin että sieltä saattaa tulla mitä sattuu ohjetta niin en menisi edes rokotuksia ottamaan. Tiedän että kotikunnan lääkäri ois oletettavasti laittanut nestettä tipalla, antanut antibiootit ja sanonut että kyllä se siitä ja koira ois kuollut haimatulehdukseen. Tai sitten vaan soittanut apteekkiin antibioottikuurin, mitä sitä tutkimaan.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 14:45  
+
0
Vanis: Tuohon täytyy kyllä taas todeta tämä legendaarinen: "miehet". Mä oon myös yrittänyt kiltisti ja ei niin kiltisti opettaa tuolle miehelle muutamaa koiriin liittyvää periaatetta. Ei vaan jotenkin näytä aina menevän ihan perille. Mutta pitää olla tyytyväinen siihen vähään joka menee :nauru:

Mulla on ihan järkyttävä ihottuma toisessa kädessä ollut jo viikon. Villi veikkaus on että olen hyttysille allerginen, siis ihan oikeasti. Pakko varmaan käydä työterveydessä näyttämässä että saisi kortisonivoidetta tähän. Kaameen näköinen ja pahenee vaan jos en muista syödä antihistamiinia :neutral:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:21  
+
0
^Kiva etten ole ainoa jolla on ton kaltaisia kokemuksia :nauru:
On tämä kämpän kunnostaminen sitten kivaa hommaa. Nyt olen onneksi jo kuvausvaiheessa, mutta joudun siirtelemään erinäisiä romuja aina kameran ulottuvuuden alta pois, ja sitten roudaamaan ne takaisin seuraavaa kuvaa varten :roll:
Vahasin vielä loputkin parketista toiseen kertaan, ja nyt olen nalkissa siiderini kanssa sohvalla. Hirveä pissahätäkin olisi, mutta vielä puolisen tuntia pitäisi odottaa.

Jee, vihdoinkin ukkonen ja kaatosade!!:jjei:

muoks. kuulostipa pervolta tuo "nalkissa siiderini kanssa":eek: Hyi olkoon. Olen siis vahannut lattian niin että olen olosuhteiden pakosta sohvalla siideri seurananani :nauru:
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 16:24)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:25  
+
0
Mantalle syntynyt sektiolla 4 pentua. :love: Ollut isoja vauvoja (suurin noin 600g), eikä olisi kuulemma ikipäivänä syntynyt luonnollista reittiä..
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:31  
+
0
^ Onnea!!

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:42  
+
0
^^Ooh onnea! :aurinko:

Tein äsken ihan itse ensimmäistä kertaa elämässäni lasagnea. Saas nähdä mitä uunissa alkaa tapahtumaan. :nauru:
Bokseri Oona 25.11.2009

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:47  
+
0

eetla kirjoitti:

Tuommoiset vaivat muuttuu äkkiä märkäkohduksi niin että koira voi siihen sitten kuolla. Itse veisin koirani jollekin konitohtorille max rokotuksiin. Ja jos tietäisin että sieltä saattaa tulla mitä sattuu ohjetta niin en menisi edes rokotuksia ottamaan. Tiedän että kotikunnan lääkäri ois oletettavasti laittanut nestettä tipalla, antanut antibiootit ja sanonut että kyllä se siitä ja koira ois kuollut haimatulehdukseen. Tai sitten vaan soittanut apteekkiin antibioottikuurin, mitä sitä tutkimaan.



Siellä oli nyt yks toinen lekuri, joka vaikutti huomattavasti pätevämmältä ku se "vanha". Toivottavasti vaihdos on pysyvä.

Tultiin äsken kotiin lekurista ja Luna sai nauttia ekan kerran elämässään rauhoittavien ihanuudesta. Eihän tuota voi ilman koomaa tutkia. Lekuri mittas kuumeen, ultras kohdun ja tutki emättimen ja kaikki vaikuttas olevan ihan hyvin. Mun pitää nyt kuulemma tarkkailla tuon peräpäätä, tuolla on siis näkyny välillä emättimen seudulla pari valkoista tippaa jotain mähmää, ja jos se vuoto lisääntyy, koira alkaa juomaan enemmän ja virtsaamaan enemmän niin pitää kiikuttaa se pieneläinkliniikalle tarkempiin tutkimuksiin. Nyt se ei vaikuttanu lainkaan kipeeltä joten seki poissulkee kohtutulehduksen/märkäkohdun.

muoks. boksulle onnittelut perheenlisäyksestä! :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 16:48)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 16:49  
+
0
boxulle ja eritoten Mantalle onnittelut pesueesta! Kyllä teillä nyt pentuja siellä riittää :nauru: Ja toivottavasti sieltä nyt tuli sitten oikeeta sukupuoltakin ja väritystä(?) suakin aatellen :wink: Määpä tuun taas sinne ens ke-su! Sattuuko yhtää vapaata, jos vaikka patiolla lähtis käväseen tai ihan vaikka iltaaki viettään? :cool:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:19  
+
0
boxulle onnea penteleistä!!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:22  
+
0

SanttuJ kirjoitti:



Tultiin äsken kotiin lekurista ja Luna sai nauttia ekan kerran elämässään rauhoittavien ihanuudesta. Eihän tuota voi ilman koomaa tutkia. Lekuri mittas kuumeen, ultras kohdun ja tutki emättimen ja kaikki vaikuttas olevan ihan hyvin. Mun pitää nyt kuulemma tarkkailla tuon peräpäätä, tuolla on siis näkyny välillä emättimen seudulla pari valkoista tippaa jotain mähmää, ja jos se vuoto lisääntyy, koira alkaa juomaan enemmän ja virtsaamaan enemmän niin pitää kiikuttaa se pieneläinkliniikalle tarkempiin tutkimuksiin. Nyt se ei vaikuttanu lainkaan kipeeltä joten seki poissulkee kohtutulehduksen/märkäkohdun.



Meillähän oli Taralla ihan samoja oireita ennen juhannusta, mutta tekikin vain juoksuja silloin eli onneksi oli väärä hälytys. Tuolla tuli kanssa jotain valkoista peräpäästä muutamana päivänä, joka sitten muuttui ihan veritiputteluksi ja lääkäri oli sitä mieltä, että ei edes tarvi ultrata ku koira ei muuten kipeän oloinen ollut.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:23  
+
0
Karvakamu: Niitä on nyt yhteensä 8 narttua, joten luulis mulle vauva löytyvän, luotto on nyt kova... Toki se ratkaisee paljon, kun avaavat silmät ja rupeavat sit liikkumaan enemmän. Toivotaan, toivotaan! :wink:

Hei, joo! Mulla on ens viikolla pe aamuvuoro 7-14 ja sit la & su yövuorot, mut esim tuolloin perstaina (tai miksei jo heti keskiviikkonakin :nauru: ) sopis vallan mainiosti ottaa vähän kupposta. Mutta ilmoittele sit taas lähempänä, että millainen aikataulu sulla on. :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:25  
+
0
^^Lunalla oli kans ennen ensimmäisiä juoksuja tuota vuotoa, enkä mä sillon ollu asiasta huolissani. Sillä loppu nyt toukokuussa juoksut eli tuskin on uudet tulossa. Ellei sillä sit oo erittäin tiheä väli noissa juoksuissa :eek:

muoks. Väkänen lisää.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.07.2010 klo 17:25)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:26  
+
0
^Nojoo, sen puolestahan toi ei juoksulta vaikuttais. Voisko sitten valeraskaus oireilla noin?
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:37  
+
0
^Kyllä se lääkäri sitäki mietti, mut jos sillä valeraskaus on niin se näkyy melko lievänä. Sinänsä valeraskas vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto ku tuo on ihan hirveesti taas viimeaikoina rakentanu pesää. :mietiskel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28230
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 15:00)