Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 54

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:49  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

^Mä en oikesti ymmärrä miten jonku elimistö kestää noin vaihtelevia rytmejä? :eek::kumarrus: Itellä varmaan pää kestäis, mut suolisto huutais hoosiannaa ja hikoilisin/palelisin väsymyksen takia. :nauru:



Kyllä se aina jotenkin, sisulla ja perkeleen voimalla. :nauru:

Jaijah kirjoitti:


boxerownerille yökukkumisjaksamisia, vaikka ilmeisen pirteitä siellä taidetaan olla.



Joo, ainakin vielä toistaiseksi. Kolmen jälkeen voi tulla romahdus, kun tanssiravintola menee kiinni ja paikka hiljenee ja kuudelta sit tulee koomatila kun on saanu aamupalan laitettua. Tuttua kauraa. Vähän vaan jänskättää, kun ei oo ku 8h välissä ja tuun takaisin iltavuoroon klo 15 et mitenköhän mahtaa toi huomisilta sujua.. :mietiskel:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 05:38  
+
0
Mittari näyttää vain +21! :jjei: Nyt on just sopiva lenkkeilyilma joten kohta lenkille.

Oli kerrankin oikein valittavana viikonloppusuunnitelmat: kaveri olisi tullut uuden miesystävänsä kanssa meille grillaamaan ja ottamaan vähän napanderia tai vaihtoehtoisesti hoidan kaverin koiraa. Valitsin jälkimmäisen. :shifty: Molempia ei voinut valita kun mun pitää käydä ulkoiluttamassa koiraa omistajan asunnolla tänään pari kertaa ja heti aamulla taas. Aamulla lästemisestä ei olisi tullut mitään kun kaveri pariskunta olisi kuitenkin jäänyt yöksi ja ilta olisi mennyt pitkäksi niinkuin se tuppaa aina menemään. :viheltel: Ja muutenkin kun kaveri ei oikein pysty huolehtimaan kunnolla kaikista koiristaan, eivät saa tarpeeksi liikuntaa, kunnon ruokaa, kynnet hoitamatta joten ajattelin tänään leikata hoitokoiran kynnet ja kävellä sen tänään ja huomenna pidemmän lenkin. Isot pojat pääsee tänään illaksi mummulaan kun haen hoitokoiran meille. Se kun ei siedä muita uroksia sen enempää kuin meidän Lexakaan. Pikkukoirat on helppo pitää yhdessä huoneessa portin takana sen aikaa kun venakkopoika on kylässä.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.07.2010 klo 05:39)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 06:10  
+
0
Hah, 55 minuuttia jäljellä, 15h 5min työvuoroa takana. Voi tulla mielenkiintoinen ajomatka kotiin. :nauru: Pitää varmaan hakea jostain jotain karkkia, saa mässyttää kotimatkan... Ja toisaalta, tarvin mä iltavuoroonkin jotain millä saa kunnon virtapiikin, kun en juo kahvia enkä energiajuomia.

Oon kattellu YouTubesta Kummelien SporttiVartteja. Tästä oon repiny koko viikon parhaimmat naurut. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 06:14  
+
0
^ Onnea muuten pentusista! :hymy: Multa mennyt ilmeisesti jotain ohi, kaksi narttuako teillä on saanut pentuja? Toivottavasti sullekkin löytyy sieltä se oma. Minkä värisiä sieltä tuli? *nimim. tiikerifani*

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 07:43  
+
0
boxu, tässä klassikko liittyen tuohon Sporttivarttiin :nauru:
http://www.youtube.com/watch?v=9_-94LYvRe0
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 07:43  
+
0
boxu, tässä klassikko liittyen tuohon Sporttivarttiin :nauru:
http://www.youtube.com/watch?v=9_-94LYvRe0
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 08:04  
+
0
Kuks, täällä satoi viimeinkin viime yönä! Oli sitä jo odotettukin, viimeksi on satanut juhannusviikolla. Ihanaa kun on perjantai, myös loma pikkuhiljaa lähenee, enää kaksi viikkoa töitä!

Mun pitäs tänä vkl viimein pakastaa mansikat jos meinaan niitä pakkaseen asti saada... Meillä on muutenkin paljon ohjelmaa, ystävän vauvelia pitäsis käydä ensi kertaa katsomassa, toisella ystävällä on muuttobileet ja miehen siskokin lapsineen olisi maisemissa.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 08:39  
+
0

boxerowner kirjoitti:

Hah, 55 minuuttia jäljellä, 15h 5min työvuoroa takana.



Ja mä teen kuolemaa jo etukäteen, 13 tunnin vuorosta vasta 40min takana... huokaus. *kops*
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 09:25  
+
0
Aamu alkoi kahdella lenkillä. :aurinko: Ekaksi oltiin tunti pikkupoikien kanssa kävelemässä rinteitä ylös alas, Erno kun tarvitsee nyt lihaksia vahvistavaa liikuntaa. Nähtiin kaksi mopsityttöä ja pojilla oli niin hauskaa kun näki melkein oman näköisiä kavereita. Lisäksi otin pitkästä aikaa pienten kanssa liikkeitä ja ne suoritti kaikki niin reippaasti. Sen jälkeen lähdettiin heittämään isojen poikien kanssa parin tunnin lenkki metsään. Molemmat käyttäytyi niin mallikelpoisesti etten ollut uskoa silmiäni. Lexa ohitti mustan koiran mitään sanomatta, otti niin nätisti kontaktia ja Kusti piti suunsa kiinni. Lisäksi vastaan tuli koira ja mulla oli Kusti irti, kutsuin Kustin luokse ja se tuli heti vaikka näki sen koiran. Mikä mun koiria vaivaa? :eek:

Nyt suihkunraikkaana takapihalla ja puolen päivän jälkeen lähdetään kaverin kanssa ostoksille Lohjalle. Mun pitää löytää matto keittiöön. Lisäksi pitää käydä hakemassa muutama aitaelementti takapihalle. Ja koirille pitää käydä hakemassa broilerin siipiä ym. lihoja.

Taikaponi

Taikaponi
Viestimäärä: 137

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 10:02  
+
0
Huomenta!

Vähän liiankin lunki päivä. Jotenkin ei saa ittestään mitään irti. Onneksi toi helleaalto edes helpotti.
Tokoesteenkin hain kotiin maanantaina. Treenailtiin sitä toissa päivänä ja oli muuten näinkin lyhyessä ajassa vanhat opit unohtuneet. Ei muuta kun namialusta & naksutin käyttöön ja liikkeen opettelu alkutekijöihin. Pedon kanssa otin ihan kokeilumielessä, se oo koskaan tokoestettä nähnytkään. Teki hienosti petomaiseen sähellystyyliin ja mä sain taas päivän naurut siitä :shhh:

Koirien ruokinnasta tuli mieleen: pakko saada se blenderi kotiin et pystyy rupee tekee koirille mössöjä. Nuo tykkää kyllä NEU:sta jne. mutta kasvikset ei mee etenkään Pedolle irrallisina. Siipiä nuo katsovat näin :eek:
http://koiratsydeemit.blogspot.com/

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 10:07  
+
0
Kukkuuta.
Meidän perhe nousi kerrankin aikasin ylös. Avokin nousi jo puol 9 aikaan kun se lähti kavereidensa kanssa viikoks Hollantiin. Ollaan nyt sitten Oonan kanssa kaksin koko viikko. Toisaalta ihan hauskaa kokeilla asua yksin.
Tunnin päästä lähdetään käppäileen keskustaan päin lekurille. Oona katto mua syyttävästi äsken kun se makoili sohvalla, kun ei eilen illalla käyty heittään hirveen isoa lenkkiä (kun toi matka lääkäriin on kumminkin aikasten pitkä) ja äsken annoin ruuan niin että käytiin vaan pikapissalla. Mun täytys jotenkin onnistua käymään apteekissakin tällä samalla reissulla kun pitää hakee matokuuri tolle. Kun en ihan uskaltais jättää pentua apteekin ulkopuolelle odottamaan. :mietiskel: Mutta meiltä on taas niin pitkä matka kävellä uudestaan apteekkiin, että mielummin kävisin matkanvarrella. Perhana kun avokin piti lainata pyörää yhelle kaverilleen, eikä se oo vieläkään palauttanu sitä.
Huomenna lähetään yheks yöks maalle. :aurinko:
Bokseri Oona 25.11.2009

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 10:25  
+
0
Huomenta. Apua, huomena hippiäisen eka näyttely :eek: Mahtaakohan tyttö taitaa minkäänlaisia käytöstapoja..

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 11:04  
+
0

Taikaponi kirjoitti:

Siipiä nuo katsovat näin :eek:


Mä muistan kun aloitin joskus syöttämään siipiä koirille. Isot pojathan ei paljon miettineet, rohmasivat heti ja tykkäsivät kovasti. Pikkupoikia joutui vähän totuttamaan siipiin ja kauloihin. Aluksi paloittelin pieniksi ja saatoin lämmittää mikrossa sen verran että pinta vähän lämpeni. Ei mennyt kauaa kun söivät jo hyvällä ruokahalulla ihan vain sulatettuna. :hymy:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 11:47  
+
0
Huomenta! Aattelin kohda painattaa koiran kans lenkille. Täällä vettä tihuuttaa koko ajan, mut ainakaan aurinko ei porota. Mukava päästä pitkästä aikaa kunnolla ulkoilemaan.

Otettiin Lunan kans aamuruoan voimalla liikkeestä seisomista, istumista ja maahanmenoa. Sehän peeveli hoksasi ne vihdoin ja viimein :eek: :love: Ollaan me niitä jankattukki vaan viimein sain idean et miten ne kannattaa tuon kans ottaa ja heti näky.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:19  
+
0
Täällä sattaa jo kolmatta päivää ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti! Oikeesti itku pääsee jos en kertaakaan näitten huikean kahden lomaviikon aikana pääse nauttiin kesäauringosta tekemättä mitään. Kyllähän sitä sillon paisto aurinko ku piti ajaa Suomen halki tai kenottaa juhlavaatteissa rippijuhlissa, mutta ei toki enää sitten kun kotona sais olla tekemättä mitään. Tänään oon menossa serkkutytön kanssa Rotuaari Piknikkiin, kunhan ei satais vettä enää illalla! Olin jo miettiny vaatteetki, vaan jos on näin kylmä niin pittää vaan farkut tunkee tylsästi jalkaan, blah.
Pepin kanssa nukuttiin kellon ympäri, vissiin oli unelle sitten tarvetta.. :) Tehtiin äitin ja Jasmin kanssa treffit koirapuistoon, vaan ei äiti voinukkaan lähtä ku ripsii vettä, tylsä. Eilen käytiin Pepin kanssa metässä käveleen, mutta en kestäny ku puolisen tuntia siellä ku olin tulla hulluksi ku itikoita oli niin rutosti. Voivoi, mitästä tässä kehittelis..
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:22  
+
0

monna83 kirjoitti:

^ Onnea muuten pentusista! :hymy: Multa mennyt ilmeisesti jotain ohi, kaksi narttuako teillä on saanut pentuja? Toivottavasti sullekkin löytyy sieltä se oma. Minkä värisiä sieltä tuli? *nimim. tiikerifani*



Kiitos! Sekä siskon, että äitin koira sai pentuja, siskon koira synnytti 7. päivä ja Mantalle tehtiin sektio eilen. Siskon koira sai 8 kappaletta keltaisia pentuja ja Manta sitten kolme tiikeriä ja yhden keltaisen vauvelin. Manta tuli tänään vauvojen kans kotiin, ei oikein meinannut rauhoittua siskon luona. Noi pennut on I-H-A-N-I-A!!! :love:

SaMaJa: :nauru:
jannie: Tsempit pitkään vuoroon! Mä nukuin tuon 16h työvuoron jälkeen pari tuntia (okei, 2,5h) ja meen nyt kolmeksi taas töihin. Koskahan mun kroppa tekee stopin? :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:30  
+
0
^ Oii, pääset siis oikeen hoiteleen vauveleita kun ne asuuki nyt teillä :nauru: Mullaki on tullu kateltuja boksuja tässä, kuvista siis kovasti, miksi niitten lyttykuono ei enää haittaa... :mietiskel:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:32  
+
0
Puuuh!
Lääkäristä kotiuduttu, hivenen oli kuuma kyllä kävellä nuo matkat ja nyt ollaan kyllä molemmat aivan poikki. Mutta hyviä uutisia onneks. En muista mikskä lekuri nimitti tota juttua, mutta mikään tulehdus se ei ole. Tuon pitäs mennä ohitte ihan ajan kanssa, viimestään sillon kun hormonitoiminta lähtee käyntiin eli kun juoksut alkaa. Jos menee juoksujen jälkeen pahemmaks, niin sitten uudestaan. Hyvä juttu. :aurinko:
Bokseri Oona 25.11.2009

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:39  
+
0
boxu,
ihan sairasta :o mitä sä teitkään työkses? mulla hajois pää ekan viikon aikana, jos olis ees tiedossa tollasia rupeamia.. (vaikka olihan mullakin nyt tiedossa 9pv putki jossa päivät näitä 8-13h, onneks nyt jäi vaan yks 13h päivä ja tuli yks vapaakin, ku sain solutettua vuoroja meidän armeijastapalautuneelle solttupojalle.)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 14:03  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Täällä sattaa jo kolmatta päivää ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti! Oikeesti itku pääsee jos en kertaakaan näitten huikean kahden lomaviikon aikana pääse nauttiin kesäauringosta tekemättä mitään...



Kyllä mä eilen vaan makasin takapihalla täällä Oulunsalossa auringossa melkein koko päivän, aamupäivällä oli pilviä jonkin verran, mutta puolilta päivin selkeni. :eek: Oulussahan sää olit nyt? Ei meillä eilen satanut tipan tippaa. Sun pitää muuttaa tänne "etelään". :wink:

7 kiloa sain mansikoita just laitettua pakkaseen, onphan talven varalle kunnolla. Ryöstöhinnoissa alkaa olla noi, Cittarissa oli 25 eur/5 kg ja keskutassa 33 eur/ 5kg. Kohta pitää lähteä ajelemaan Kuusamoon ja yöksi töihin, neljä vuoroa ois vielä ennen lomaa... Jaksaajaksaa..
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.07.2010 klo 14:06)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28230
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 14:15)