Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:26

Kukkujat 4

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 54

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:40  
+
0
SanttuJ meillon tota täysin samaa ongelmaa. Pissaamisen jälkeen tuolle jää tippaa alapäähän, mutta vuoto ei oo kyllä sen kummempaa. Huomenna on nyt aika varattuna ell. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti, että miks en oo aiemmin kiikuttanu tota lekuriin. :mad:
Bokseri Oona 25.11.2009

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:52  
+
0
^Voihan sillä Oonalla ollu juoksut tulossa, mut hyvä käydä tarkistaa. Lääkäriki tokas, et aina ku nartuilla tulee jotain epämäärästä vuotoa niin kannattaa varmuuden vuoksi tutkituttaa.

Ja suotta itteäs kovin hirveesti ruoskit. Mä oon ihmetelly melkein kaks viikkoa et miten tuota valkoista vuotoa taas näkyy ku sitä ei tosiaan juoksujen jälkeen enää tullu yli kuukauteen. Huono omistaja :nolo:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 18:07  
+
0
^ja ^^ Ettekä oo huonoja omistajia! Höpöhöpö tuommoselle. Vaan eihän sitä ihan jokasesta pikku asiasta voi olla heti lääkäriin viemässä, pitäähän sitä ensin tarkkaillakki (ja ekaa narttua kun ite omistaa, niin tietää että noitten asioitten kanssa ihmettelee. juoksut/ei juoksut/ tulehus...).

boxu, luulisin että tulee enemmän tai vähemmän käytyä joka ilta jossahi istuskelemassa ja varmaan pe lähtään sitten ihan kunnolla yöelämään (ku su pitää olla ajokunnossa kotia). Ei oo mittää suunnitelmia reissulle, Peppikihä jää hoitoon. Tai ainoostaan suunnitelmana käydä joku päivä Keskisellä :D Mutta kattellaan! Piti tarkistaa, mutta joo, mulla on sun numeroki vielä tallessa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 18:11  
+
0
^Niin juoksuja epäilinkin enkä sen takia heti mennykkään sinne lääkärin puheille, mutta kun niitä nyt ei kuulu niin hyvä käydä tarkistamassa.

Ja huh kun tuli hiki pelkästä syömisestä. :roll: oon kyllä aika ylpee itestäni kun toi lasagnehan onnistu aika kivasti. Kastikkeet vaan loppu vähän kesken, mutta ihan maukasta tuli. :kieli:
Bokseri Oona 25.11.2009

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 19:17  
+
0
^ Hui, miten ihmeessä jaksoit kokata noin työlästä (ja hitaasti valmistuvaa) ruokaa tässä kuumuudessa? Minulle tulee jo ajatuksesta hiki. :nauru: Meillä on eletty lähinnä salaatilla, kun uunin lämmittäminen ei tulisi mieleenkään. Tänään uunissa käristetyt kanavartaat tekivätkin tästä talosta entistäkin kamalamman pätsin, mutta en voinut vastustaa satay-vartaiden himoa..
Petit Brabancon "Mökö"

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 19:39  
+
0
Oho, onpas täälä juteltu näinä parina päivänä. Tämä palasi juuri isän luota. Mukavaa oli.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 19:48  
+
0
Kuuntelin hetken aikaa sisällä kun pihalta kuulu aivan järjetöntä noitumista. Ärräpäitä ihan huolella, prkelettä ja stnaa. Menin käymään tupakalla ihan vaan tarkistaakseni, ettei tossa pihassa oo ketään vierasta räyhäämässä, kun kuulu niin läheltä.

Naapurin rouvahan siellä vissiin antoi koiranpennulle vähän palautetta, kun tuli pissit sisälle.. Kuulu hirvittävä 'nyt jumalauta häivy siitä!' ja sen jälkeen koira takapihalle ja ovi kiinni. Vähän ajan päästä isäntä tulee ulos ja selittää koiralle kuin pienelle lapselle, että 'ei saa tehdä sisälle, pitää opetella pissimään ulos.' Taas ovi kiinni ja sinne jäi pentu yksin itkemään.

Pikkuhiljaa lakkaan ihmettelemästä, että tuo koira on niin helvetin arka.

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 20:58  
+
0
Lomailu on kivaa! Väinö kun on kinttunsa takia "sairaslomalla", niin lenkkeily on jäänyt aika minimiin. Jostain syystä en tunne sellaista käsitettä kuin "lenkkeily ilman koiraa". :nauru: Sen sijaan olenkin keskittynyt syömiseen, auringosta nauttimiseen, terassilla istuskelemiseen (vain siksi koska helteillä on tärkeää ylläpitää nestetasapainoa :wink:) ja onpahan nyt kesän leffatarjontakin katsastettu. Avokki on loppuviikon suopotkupallon mm-kisoissa, joten tänään vietin yksikseni laatuaikaa Flamingossa: kävin katsomassa uusimman Shrekin 3D-version (jostain syystä olin varmaan 20 vuotta keskimääräistä katsojaa vanhempi, vaikka se oli se englanninkielinen versio), sitten raflassa syömässä ja lopuksi alennusmyyntilöytöjä tekemässä. Mukaan tarttui mm. kahdet housut. Toisaalta ihan hyvä, että reilun viikon päästä mut taas vangitaan sinne työpöytäni ääreen, kun ei taitaisi kukkaro kestää tällaista elämää ihan loputtomiin. :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:02  
+
0

kadi kirjoitti:

Pikkuhiljaa lakkaan ihmettelemästä, että tuo koira on niin helvetin arka.


Ku luin tuon jutun ni aattelin että pitääpä kommentoida juurikin noin, olitki vaan ite jo ehtiny...

Mun siivouspäivä ei ehkä ollu ihan niin aktiivinen ku tarkotus oli, mutta huomiseksi jää enää lattiat, joten ei nyt ihan huonostikkaan loppupeleissä. Nyt alotin vaatekaapin tarkistuksen ja ehdin yhen hyllyvälin käydä läpi, semmosen missä toppeja ja t-paitoja. 9 paitaa lensi suoraan roskiin, kolme siirty mökkivaatehyllylle. Jatkanpa seuraavaksi toiseen samanmoiseen hyllyyn, sieltä lähtee varmaan vähintään yhtä monta roskiin.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:06  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ja ^^ Ettekä oo huonoja omistajia! Höpöhöpö tuommoselle. Vaan eihän sitä ihan jokasesta pikku asiasta voi olla heti lääkäriin viemässä, pitäähän sitä ensin tarkkaillakki (ja ekaa narttua kun ite omistaa, niin tietää että noitten asioitten kanssa ihmettelee. juoksut/ei juoksut/ tulehus...).


Eihän sitä tosiaa voi kaikkea terveydestä tietää, varsinki ku on eka oma narttu. :hymy: Jälkikäteen tulee vaan välillä hieman tollo olo :shifty:

Huomenna saa varmaan taas siivota. Kämppä näyttä nykyään parin päivän jälkeen hävityksen kauhistukselta. Kirpparilla vois kans pyörähtää, ku meinaa olla akuutti housupula.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:07  
+
0

Nutti kirjoitti:

^Ihana, voin kuvitella, kun se lyllertää mukana. :nauru: Meillä oli viime kesänä siilien pesä tuolla pihavajan alla, tänä kesänä niitä ei ole näkynyt, liekkö muuttaneet koirien pelossa muualle. Mutta tosiaan viime kesänä ne tossa pihalla köpsytteli harva se päivä.

Kieltämättä on aika suloista kun sellainen pieni möngertää matkassa. Ei vain ennen ole kyllä tullut vastaan koiran seurassa lenkkeilevää siiliä. Tässä on kai jossain lähistöllä pesä/pesiä kun noita niin kovasti tuntuu täällä pyörivän.

SanttuJ Hieno juttu, että Luna on kunnossa.

boxerownerille pennuntäyteisiä viikkoja.

nevermindille ja Oonalle tsemppiä lääkäriin.

Kuks. Nyt täälläkin on tullut muutama sadekuuro ja ilmeisesti sääennusteet povailevat sateita jo pitkälle ensi viikkoon. Itse olisin mielummin nauttinut auringosta. Leikinpä tänään sitten itsekseni aurinkoista ja ahersin ruuaksi perunamuussia ja lihapullia ja siitä innostuneena tein vielä teeleipiäkin. Huh.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:01  
+
0
Yksinkö minä täällä kukustelen? Kai sitä pitäisi itsekin mönkiä sänkyyn avon seuraksi, koiruuskin tuolla tyytyväisenä jo letkottaa omassa pedissään. Tuli vauhdikas kotiinpaluu lenkiltä, kun sateen lisäksi alkoi jyrähtelemään. Ei se sade mitään, mutta Manu ei oikein arvosta ukkosta.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:07  
+
0
Tulikin sitten otettua vähän pitkät päiväunet.. Olen minä kyllä silti valmis menemään jo yöunille. Ihan hirvittävä väsy ollut koko päivän.
Huh, kun on hiostava ilma.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:12  
+
0
Kyllä täällä vielä kukutaan. Ainaki jonku aikaa. Silmät painaa tonnin vaan ku ei malta muka nukkumaan mennä.

Millon se jaijah aikoo niistä siileistään laittaa kuvia? Täällä on jo odoteltu :paapatus::nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:13  
+
0
Täälä kukutaan ihan aamuseiskaan saakka. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:21  
+
0
^Mä en oikesti ymmärrä miten jonku elimistö kestää noin vaihtelevia rytmejä? :eek::kumarrus: Itellä varmaan pää kestäis, mut suolisto huutais hoosiannaa ja hikoilisin/palelisin väsymyksen takia. :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:23  
+
0
Täällä yks kukkuja kanssa. Aloin tässä katteleen koirakouluja/-kerhoja, ku tahtosin tokokurssille mennä syksyllä. Mutta en osaa päättää ku toisaalta tuo koirakoulu jossa ollaan käyty nyt kolmella kurssille Pepin kanssa, niin se on kiva ja mun mielestä ainaki pätevä kouluttaja. Mutta sitten toisaalta tekis mielikokeilla jotai muutaki paikkaa. Ja jos ihan vakkariharrastukseksi otetaan toko, tai agi, niin sitten ei oo kyllä vara kulkee yksityisellä..
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:27  
+
0
Meille tulee astianpesukone ja pyykinpesukone. Kesälomarahat hyötykäyttöön... :viheltel:

Vähäks siistii - kirjaimellisesti :nauru:

Pystyykö kaks täysjärkistä asentamaan astianpesukoneen ihan ongelmitta? Kotivakuutuksen suojeluohjeista jo tarkistin, ettei tarvi olla mikään "virallinen asentaja", jotta vakuutus korvais, jos paukahtais. Vaaditaan vaan jotain virallisia letkuja ja venttiilejä jne.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:34  
+
0
Kas, onhan täällä kukkujia. Itse tosin ajattelin nyt pikkuhiljaa suunnistella pehkuihin.

SanttuJ Oho, en aavistellutkaan että joku kuvia odottaisi. Mulla on nyt käytössä vanha läppäri, joka lataa niin hitaasti ettei tunnu inhimilliseltä odotukselta ollenkaan. Huomenna täytyy pistää uutta yritystä pystyyn ja valloittaa vaikka avon kone... Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että huomenna pistän siis kuvia. Ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.

boxerownerille yökukkumisjaksamisia, vaikka ilmeisen pirteitä siellä taidetaan olla.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 4 - Perjantaina, 16.07.2010 klo 00:46  
+
0
Kukkuu!
Ihmissuhdepohdintoja, ahdistuksia ja ajatuksia. Ehkä kohta leipää ja teetä.
Huomasin koiralla nivusessa 2cmx5cm nirhauman, aamulla se oli ok pinnassa vain, nytten se näyttää vähän mätivän. Hellettä syytän. Huomenna menee koira hoitoon äidille pariksi päivää niin pitää antaa tuo koirille tarkoitettu puhdistusaine mukaan ja sanoa että tarkkaileepi. :|

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 20:00)