Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 56

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 18:18  
+
0

jannie kirjoitti:

Noi lentokenttävirkailijat käy ihan tuulella, sytkäri(!!) ollu mukana useampaan otteeseen ja vain kerrani takavarikoitu.



Toi on niin totta. Ite oon Belgiassa piipannu siinä metallinpaljastimessa ja sanoin sitten, että johtuu varmaan mun kengistä, joissa oli metallia. Jouduin laittaa jalan sellaseen pienempään metallinpaljastimeen ja kun se piippas (=eli kengät aiheutti hälytyksen) niin ei mua sen tarkemmin sitten edes tutkittu. Ihan hyvin ois voinu olla vaikka mitä esim. taskussa.

Toinen tarina on kaverista, jolla oli jääny repun johonkin sivutaskuun vahingossa kokoontaitettava makkaratikku (joka on varmasti teräaseeseen rinnastettava), Saksaan lentäessä kukaan ei ollu sanonu mitään siitä. Takas tullessa oltiin sit bongattu se siinä käsimatkatavaroiden läpivalaisussa ja turvamiehet alkanut kaivaa reppua. Hetken olivat siinä ihmetelleet, mikä hemmetti se on ja kun kaveri oli selittänyt käyttötarkotuksen niin olivat antaneet viedä koneeseen, vaikka kaveri oli sanonutkin että voi ihan hyvin jättää sen.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 18:51  
+
0
Mää oon joutunu pulaan kerran kun Usasta tullessa vaihdettiin konetta Köpiksessä. Siellä hoksasivat mun käsilaukun jossai sisätaskussa epäilyttävän esineen ja tiukkasivat pitkään et mikä se on. Se oli semmonen feikkikolikko, niitä joita laitetaan kauppojen kärryihin.

Pepin kanssa tehtiin tuossa lumityöt. Oon alkanu tykkään lumitöitten tekemisestä kovasti. Ja Peppi rakastaa juosta kolan edellä oottaan, että heivaan lumet kasaan. Sitten se hyökkää möyrään siihen lumikasaan ja taas vauhdilla seuraavaan paikkaan oottaan... :nauru:

Pittäis kait se kohta valmistautua katteleen linnan juhlia. Katon aina vaan se kättelyosion, saa pukuja ja kampauksia katsastaa.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 18:52  
+
0
Mä en saanu edes pinsettejä viedä koneeseen Ranskasta tänne päin tullessa, heitin ne sit roskiin ku matkalaukku oli jo matkalla ruumaan.
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 19:06  
+
0

jannie kirjoitti:

Noi lentokenttävirkailijat käy ihan tuulella, sytkäri(!!) ollu mukana useampaan otteeseen ja vain kerrani takavarikoitu.



Kyllähän sulla saa yks tupakansytytysväline (= 1sytkäri tai 1stidiaski) olla käsimatkatavarassa? Ruumaan menevässä ei saa olla sytkäriä lainkaan.
Ylläpitäjä

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 19:23  
+
0
^Pitäisi ainakin saada olla, mut kokemusta on että nappaavat sen yhdenkin sytkärin pois.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 19:28  
+
0
^^ Aijaa? Pysy nyt noissa säännöissä mukana sitte... Olin just tulossa sanomaan, että mullaki on ollu ainaki kaikilla aasian sisäsillä lennoilla sytkäri käsilaukussa, mutta tuohan sitte selittääki asian.

Linnan juhlia täällä kyttäilen, eli siis pukuja lähinnä :nauru: Kauheesti herkkuja tullu nyt viikonloppuna syötyä, hups, viikon päästä pitäs kehdata esiintyä bikineissä... Pitäisköhän muka jotain kouluhommaa viel tänään yrittää vääntää.. :mietiskel:

*muoks. väksy
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 19:29)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 21:54  
+
0
Ainiin ,sattu tolla eksymislenkillä "pikku" haaverikin. Hiro lähti taas syöksyyn Siniä kohti ja minä syöksyin väliin tarkoituksena vaan pysäyttää se. Noh, siitä tulikin sitten taklaus, minä käännyin törmäyksen voimasta puoli ympyrän, liukastuin sivulle ja kaaduin polville. Pikkusen sattu ja nyt alkaa muodostuun mustelmaa polven alle, sääreen, pohkeeseen.. Mulla oli puhelin sillon kädessä ja siitä pidin tiukasti kiinni, kaatumisesta huolimatta.

J:tä meinas ensin naurattaa mutta kysyi sitten kuitenkin että sattuko, mun oli tarkotus alkaa vaan nauraan mutta koska J kysy noin alko mua itkettään että sattu mua :shifty: Sitten kun siinä oli kyyneleen tai kaksi tirauttanu alko naurattaan. Oon semmonen itkupilli. :viheltel:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 22:35  
+
0
Mä oon itse asiassa olettanu, että tuluksia ei ole saanut olla mukana, koska onhan se nyt riski siinä missä käsidesikin :wink:

Mahtaako noi säädökset sitten vaihdella eri maiden välillä lennettäessä? Sytkän takavarikko oli rapakon takaa Eurooppaan lennettäessä, Euroopan (kirjoitetaanko se muuten isolla vai pienellä? :eek:) sisäisillä lennoilla ja täältä rapakon taakse ei ole ketään kiinnostanut.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 22:36  
+
0
Voi nää Helsingin pikku kadut ei oo oikeen suunniteltu kombinaatiota lumi+autot varten. Just ikkunasta tiirailen ku porukka kaivaa autoaan tuolta esiin. Sit on semmonen pikku ongelma, ku ei oo oikeen paikkaa mihin ton lumen työntäs. Ei sitä oikeen voi kävelykadulle tuupata, ei siihen mihin pitäs auto parkkeerata, eikä autotielle. Kerranki oon tyytyväinen, että ei oo autoa. Vitsi, justhan oli viime talvi ja seurailin samanmoisia (ja pahempia) kamppailuja lumi vs. autoilija. Mihin tää aika hävii!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 23:32  
+
0
Päivä alkaa olemaan pulkassa ja ulkona satelee lisää lunta. Ihanan rauhallista.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 08:16  
+
0
Huomenta!

Piti herätä ajoissa, jotta ehti ilmoittautua kevään kursseille ja nyt on sekin tehty. Kylläpä puoli vuotta meni nopeasti. Tänään pitäisi lähteä käymään lääkärillä terveysasemalla ja vähän pelottaa, että miten sinne löytää. Mököllekin pitäisi kipaista lisää ruokaa ja keksiä jotain syötävää omistajallekin.

Ehdittiin käydä Mökön kanssa jo pihalla ja en tiedä mitä lenkkeilystä nyt oikein tulee. Mökö ei yksinkertaisesti välitä liikkua syvässä lumessa (enkä ihmettele, kun täytyy kaulaa myöten välillä kaivautua eteenpäin) ja täällä ei muuta olekaan kuin syvää lunta.. Pitää käydä katsomassa, että miltä metsässä näyttää, mutta voi olla, että tänään pitkä lenkki tehdään kävelyteitä pitkin - mikäli ne siis ehditään aurata. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 09:05  
+
0

inni kirjoitti:

^Pitäisi ainakin saada olla, mut kokemusta on että nappaavat sen yhdenkin sytkärin pois.



Oliko se sytkäri bensalla toimiva? Esim Zippo? Ku se on kuulemma kieltolistalla, tavalliset stenkut sen sijaan ei.

Ja säännökset tuntuu vaihtelevan niin kenttäkohtaisesti kuin virkailijakohtaisestikin. Lisäksi irkissä oli pitkään vääntö, tuleeko kaikilta matkustajilta tarkistaa henkkarit koneeseen noustessa a) pohjoismaiden välisillä ja b) schengenmaiden välisillä lennoilla. Lopputulos oli vissiin se, ettei ainakaan pohjoismaiden välisillä ole välttämätöntä tarkistaa.

Ja juttuhan siis lähti liikkeelle siitä, kun itse olin jo tottunut siihen että schengenmaiden välisillä tarkistetaan. Nyt sitten kesällä yhdelle lennolle eivät tarkistaneetkaan. Olin vähän ihmeissäni ja niin oli muutama muukin matkustaja.

Toisessa ääripäässä on sitten jenkit... JFK:llä se tarkastus oli ihan älytöntä, kengät pois, ohuetkin huivit pois, kaikki ylimääräiset takit ja villapuserot pois, metalliset hiuskorut pois...
Ylläpitäjä

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 09:26  
+
0
Aamu kukkuu. Töissä taas, viime viikko meni sairaslomalla kotona kituen, mutta pikkuhiljaa tässä alkaa elämä voittamaan.
Oskun pissatulehdus on voitonpuolella ja veren tuleminen loppui ihan parissa päivässä antibiootin aloittamisesta. Kakkakin on normalisoitunut ja se saa kalkkunaa ja riisiä ja tänään ajattelin lisätä hevospaistia ja luuta lisäksi. Jospa tämä tästä elämäksi taas muuttuisi.
Sunnuntaina aloitin Nasun trimmaamisen (kynimisen) ja tällä hetkellä se näyttää ihan Kekkoselta. kun pää on kynitty ja vähän matkaa selkää on paljaana, vielä on matkaa maaliin...

Mites, joko kukkujat on lahjat hommanneet? Mulla on kaikki hankkimatta, samoin multa puuttuu kaikki joulukoristukset kotoa. Pyykissä on vieläkin pikkujouluissa käytetyt lakanat, kun en vaan oo saanut aikaiseksi. Vitska että mää oon saamaton. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 09:28  
+
0
^ Mulla on enää yksi lahja ostamatta ja lisäksi pitäis tehdä pari konvehtiaskarteluviritystä. Konvehdit on jo (ja kohta syötykin jos en saa pian noita tehtyä xD), puuttuu vain enää aihiot, joihin ne askartelisin. Ja lopullinen ideakin on vielä vähän hakusessa, ajattelin käydä kaupoilla tänään etsimässä sitä ideaa.
Ylläpitäjä

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 10:14  
+
0
^^ mulla on iiihanan stressitöntä lahjojen suhteen, koska en osta yhtään mitään. Kenellekkään. Ja voi että ah kuinka ihanaa on nähdä ihmisten valuvan tuhansittain jonnekkin stockalle ja kauppakeskuksiin ja itse miettiä että "onneks mun ei tarvitse". Huh.
Oma perhe jo tietää, että mä en mitään lahjoja halua, enkä mitään anna. Mutta avokin perhe.. se luo jo jotain paineita, koska toki se voi olla vaikee käsittää että mä en IHAN OIKEASTI halua mitään. Aina ne kuitenkin hankkii mulle jotakin ja se on jotenkin vaivaannuttavaa. Ei mulla ole silti niille mitään, ja siitä tulee kyllä pieni morkkis.
Joulu on kyllä ihanaa aikaa ja olen pieni joulufani. Lahjat on ainoa osuus, johon en lainkaan osallistu.

muoks. no pakko myöntää, että neulominen on kivaa ja ehkä jotkut sukat löytää tiensä pakettiin asti. Ehkä ;)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.12.2010 klo 10:15)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 10:20  
+
0
Joulu taitaapi virallisesti kolkutella jo ovella. Heräsin tänään siihen, kun mies toi glögi- ja torttutarjottimen mulle sänkyyn :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 11:39  
+
0
Voi plääh. Kouluun piti mennä jo kymmeneksi ja tässä mä vielä sohvalla jahkailen. Jos kehtaisin niin pitäisin koko päivän vapaata. Mutta en taida ikävä kyllä kehdata..

Ja ärsyttää kun olen koettanut selvittää MISSÄ järjestetään parkanon ryhmänäyttely helmikuussa, mutta tietoa ei vaan ole olemassa. En mä jaksa sinne ilmoittautua tietämättä yhtään mitään muuta kuin päivämäärän. Pöh. Jos se on lähellä juna-asemaa niin se on vähän eriasia kuin jos se on vaikka kylän laitamilla 12 kilometriä "keskustasta". Suuret on juu murheet minulla :nauru: Muttakumuttaku haluaisin johonkin mennä alkuvuodesta koiran kanssa pyörähtämään.

muoks. lause jäi kesken..
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.12.2010 klo 11:40)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 13:06  
+
0
USAssa ovat ainakin pirun tarkkoja kun oon siellä lennelly myös sisäisesti. Lähinnähän taitaa nuo älyttömyydet olla USA:n aikaan saantia noissa määräyksissä, tosin britit on varmaan kans jonnin verran hysteerikkoja? Ei kyllä kokemusta sielläpäin matkaamisesta.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 14:43  
+
0
Kukkuu!

Voi video, pikkusen löysin siistin palttoon pennulle, kärppä t-paita!!! Onneksi en osaa ostaa oikean kokoista. :shifty:

Just nauroin siskolle, etten ole jouluvillissä edes tänä vuonna, en mä oikeasti pysty ajattelemaan muuta ku kotiutuvaa koijjapoikaa. :love:

Ehkä pitäis, muuttokin edessä vielä ennen pennun kotiutumista.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Tiistaina, 07.12.2010 klo 17:57  
+
0
^ Milloinkas muutto on edessä?

Kukkuuta. Lenkki heitetty ja syöpöteltykin on, kohta omatoimiseen hiusten värjäykseen.

eetla kirjoitti:

Mites, joko kukkujat on lahjat hommanneet?

Suurin osa hankittuina tai työn alla ja jokunen hankkimatta, yksi kokonaan keksimättä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 09:45)