Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 56

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 09:38  
+
0
Hyvää itsenäisyyspäivää!

Ja onnea myös Kuuskalle tulevasta pentusesta! Täytyy ihan varoituksena sanoa, että Rosaa, Nerudaa, Kuuskaa ja Taikaponia pentuineen seuraa netin välityksellä yksi pentukuumeilija, eli pitäkäähän niistä vauvoistanne hyvää huolta, ettei niitä kidnapata joku kaunis päivä...:viheltel:

Mä just arvon uskallanko lähteä tänään kummitytön luokse kylään, kun tuolla on aika haastavan näköinen keli. Ei ole nelivetomaasturikaan välttämättä paras kulkuneuvo, jos kuskin ajokyvyssä on puutteita.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 09:49  
+
0
Sasha: Mitä tekniikkaa käytät vetämättä opettamisessa? Hirollakin vähän tuppaa oleen semmosta hihnassa riuhtomista ja nyt ollaan yhtä kikkaa alettu tekemään.

Ja huomenta, pikku Hiro täytti juuri vuoden muutama päivä sitten :eek: Aika menee niin nopeasti.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 09:50)

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 10:39  
+
0
Amos: Voih ei. :nauru: no pitäähän pipiä nyt esitellä. Paranemisia. :hymy:

Ja tuo makkaranpaisto laavulla kuulosti älyttömän hyvältä. :love: harmi että mulla ei oo oikein ketään muuta kaveria kun äiti, joka innostuis tuommosesta.
Ihanaa, että tänään on vielä vapaapäivä. Voisin tehdä illemmalla joulutorttuja, kunhan ensin pääsen Ikaalisiin. Ei vaan näytä kauhian mukavalta ajo-(saatika lenkkeily)ilmalta. Mutta hyvä vaan, että tulee lisää lunta! :hymy:

muoks. Olinpa hidas kirjottamaan.
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 10:44)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 10:42  
+
0
^ Minäkin innostuin hirveästi makkaran paistosta, kunnes ymmärsin, että en varmasti löydä täältä seuraa saati laavua. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 10:58  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ Tuleeko sulle Mimmin pentunen vai löytykö jostain muualta? :) Oli miten oli, niin varmasti ihanaa!



Mimmin pentunenhan meille tulee. :aurinko: Odottavan aika on pitkä, joulun jälkeen pääsee vasta katsomaan.

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 12:35  
+
0
wuf: Mä oon ite vaan kokeillu mikä toimii, eli pysähdykset ja suunnanvaihdot kokeiltu. Nemillä se vetäminen on semmosta nelivetomenemistä, ja suunnalla ei ole väliä, kunhan sinne päästään nopeasti :nauru: Nyt sitten huomasin että kaikista parhaiten toimii kun lähden peruuttamaan pari-kolme askelta, silloin Nemi ei lähde sinne uuteen suuntaan vetämään vaan kävelee mua kohti ja kierähtää sivulle :jjei: Sen se tajus ihan itse, voi johtua siitä, kun ollaan treenailtu tuota perusasentoa aika paljon.
Mä en vaadi että pitää kävellä ihan tuossa kyljessä kiinni, vaan missä vain siinä mun ympärillä niin, ettei hihna ole kireällä.
Saa nähdä, jatkuuko. Eilisellä puolen tunnin kävelyllä ei tarvinu tehdä hirveen monta kertaa edes tuota peruuttelua, alkuun ehkä kolmisen kertaa ja sit pari kertaa jossain vaiheessa muistutukseksi, kun oli jokin ihana haju nenässä. Ja siis eilen otin tuon käyttöön.
Onnea pikku Hirolle!
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 12:57  
+
0
Se on sitte semmonen ilma taas tänään, että tuskin kauheesti hauvan kanssa nenäämme ulos pistetään. Puistossa ois kyllä kiva illemmalla käydä, kun ei olla pitkään aikaan taas oltu. Johan meidät siellä unohdetaan!

Eilen alotin pakkaamaan reissua varten ja taas tota tavaraa tuntuu olevan, vaikka kuinka ajattelin että mahdollisimman vähän mukaan. Mutta minkäs teet kun kaapissa on mekkoja, jotka ei koskaan suomessa pääse käyttöön ja sitte ihan perus t-paitoja ja alusvaatteita haluis kuitenki jonkun verran mukaan, ku ei tiiä mimmosia aikoja joutuu selvii ilman että pääsee vaatteita pesettää :eitietoo: Eikös se nyt ollu niin, että tommosen 100ml käsidesin voi ottaa käsimatkatavaroihin..?

Maisalla on suuria vaikeuksia pöyhiä sopivaa pesää mun peittoihin...

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 13:22  
+
0
^ On juu 100ml/pullo se raja, mitä saa olla käsimatkatavarana.

Ja mitä tulee vaatteisiin, niin paikanpäältähän niitä tulee kuitenkin hankittua lisää :P
Ylläpitäjä

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:00  
+
0
Lentokoneeseen saa ottaa litran minigrip-pussissa max 100ml:n nestepulloja. Huom! Myös dödöt, huulirasvat jne ovat nesteitä turvatarkastuksessa! Ruumaanhan saa sitten laittaa nesteitä enemmänkin ja isommissa pulloissa. Kiellettyjä taitavat olla vain palavat nesteet - paitsi alkoholia saa kyllä olla ruumassa. :mietiskel:

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:17  
+
0
^ Mulla oli nyt syksyllä ku lensin niin tasan yksi huulirasva nestemäisenä mukana. Pakkasin sen kiltisti mini-minigrip pussiin ja ojensin turvatarkastusvirkailijalle. Sen mielestä mun mini-minigrippussi oli jo liioittelua ja käski työntämään sen rasvan pusseineen takas käsilaukkuun, joka meni läpivalaisuun. No, pelasinpahan varman päälle :enkeli: Olen mä kyllä pari kertaa unohtanukin huulirasvan taskuuni/laukkuuni eikä siitä ole mitään sanomista tullu. Mutta riippuu kyllä niin turvatarkastajasta kuin kentästäkin tuo.
Ylläpitäjä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:17  
+
0
wufin Hirolle myöhästyneet synttärionnittelut!

Lunalla oli taas aamulla korvat turvonneet. :mietiskel: Joko sillä ei vieläkään ole poistunu se allergisoiva aine kropasta tai sit sen histamiinin tuotanto on lähteny lapasesta. Tai näin minä sen nyt päättelin. Annoin sille kuitenki kyytabletin ja huomenna soitetaan lekurille. Toivottavasti tämä nyt jää siihen kertaluontoiseen kokemukseen, mikä se yleensä on, eikä kyseessä ole pölyallergian tms. laukeaminen josta kärsitään loppu elämä. Pitää muistaa lekurilta kysyä voiko koira olla yliherkkä rokotteessa oleville aineille (?). Lunalle nimittäin nousi tehosteen jälkeen rokotuskohtaan patti joka ei vieläkään ole laskenu. Tuosta tapahtumasta on kuitenki aikaa melkein kolme viikkoa ja luulis sen jo nyt hävinneen.

Käytiin äsken lenkki nakkaamassa ja ihan järkytyin miten fiksusti tuo yhdessä tilanteessa käyttäyty. Luna oli irti ku tultiin metsässä polkujen ristetyskohtaan. Tämä jäi pällistemään siihen ja arvasin et sieltä joku on tulossa. Pääsin koiran viereen niin siellähän näky muutaman metrin päässä pariskunta ulkoiluttamassa omaa hurttaansa. Lähin hölkkäämään niistä pois päin ja kutsuin Lunan luokse. Sehän ampasi iloisesti perään eikä jääny sen kummemmin ihmettelemään muita :eek: :love:

Kohta vois laittaa murekkeen uuniin ja parkkeerata sohvalle. :cool:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 14:19)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:24  
+
0
^Meillä oli miehen kanssa yksi puolen litran minigrip-pussi yhteisenä mukana nesteille. Ei viikonlopuksi oikein enempää tarvitse. Mutta toki sitten, jos käyttää paljon meikkejä, niin meikinpoistoaineet, ripsivärit, nestemäiset kajalit, huulipunat/-kiillot, meikkivoiteet sun muut taitavat olla kaikki nesteitä. Meillä oli yksi yhteinen dödö, mun pikkupurkit naamanpesuainetta, kasvovettä ja naamarasvaa, miehen joku partavesi sekä yhteinen hammastahna. Hienosti pärjäs. Pidemmälle reissulle pitäisi ottaa vielä pienet shampoo- ja hoitoainepullot, jolloin tarvitsisi varmaan hommata jo litran minigrip-pussi. :nauru:

Meillä oli muutenkin mukana vain yksi yhteinen carry-on laukku ja mun liki tyhjä käsilaukku (normaalisti siellä on kaikki mitä voi kuvitella tarvitsevansa), mutta viime hetkellä napattiin vielä lähtiessä reppu mukaan ja sinne sitten laitettiin mun käsilaukku lentojen ajaksi. Todennäköisesti oli vähän turha se reppu, koska paluumatkallekin tavarat olisivat varmaan mahtuneet lentolaukkuun eikä painorajakaan olisi mennyt kait rikki. Mutta reppu antoi mukavasti pelivaraa niin ei tarvinnut murehtia sitä joulumarkkinoilla, kun mietti ostaisiko jotain vai ei.

muoks. Väkä lisää.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 14:27)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 14:56  
+
0
Kiitos pnkd. Aamulla särki vielä vähän päätä, mutta särkylääkkeen myötä helpotti ja nyt on ihan normaali olo, niin voi möllötellä rauhassa. Kohta suuntaamme koiruuden kanssa lenkille.

Toivottavasti Amosin Lunan tassu paranee pian.

wufin Hirolle myöhäiset onnittelut.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 15:17  
+
0
Mä muistelisin, että mulla oli käsimatkatavaroissa aina ainaki huulirasva ja pikkunen käsirasva mukana viime syksyn lennoilla... Taitaa vaihdella aika lailla kuinka tarkkaan niitä syynätään. Yhen kerran oli jääny aurinkorasva reppuun ja se sitte otettiin pois.

Vitsi mikä lumisade!

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 16:30  
+
0
Onpas ollu kiva päivä, aamusella käytiin tarpomassa lumessa Mistyn ja vaunujen kanssa ja tehtiin lumityöt omasta ja naapurin pihasta. :) Iltapäivästä käytiin vielä Milokon ja Dannyn kanssa lenkillä, koirilla oli hyvät leikit keskenään ja nyt uni maittaa nelitassulle. :hymy: Kyllä huomaa omista käsistäkin että on tullu kolailtua ja vaunuja työnneltyä, mutta ihana fiilis. :) Mieskin tuli töistä kotiin joku aika sitten ja ilta mennee varmaan rauhaisasti telkkaria tuijotellen.

Hyvää itsenäisyyspäivää!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 16:56  
+
0
Noi lentokenttävirkailijat käy ihan tuulella, sytkäri(!!) ollu mukana useampaan otteeseen ja vain kerrani takavarikoitu.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 17:08  
+
0
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Johan sitä on ollu ahkera tänään.. Liekö univelkoja nukuttu kiitettävästi pois? Siivosin perusteellisesti mun ja avon vaatekomeron, joka on lievästi ilmastuna oli kuin pommin jäljiltä. Sitä aina ottaa tavakseen viskoa ne vaatteet eikä jaksa viikata. Laiska mikä laiska. Nyt se on kuitenkin toistaseks siisti.. Pysyis nyt jonkin aikaa hyvänä :) Tämän vaatekomeron myötä on myös tullut pyykättyä ahkeraan koko viikonloppu. Lajittelin myös tiettyjä vaatteita mun nuoremmille siskopuolille. Sellasia mitä ei tule käytettyä enkä haluaisi kirpparillekaan viedä..
Ainakin voi hyvillä mielin olla, kun työviikon alkaessa ei tahdo jaksaa vaivautua perusteellisempaan siivoukseen.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 17:15  
+
0
Mukava keli, todellinen lumimyräkkä oli tuossa yön aikana ja aamusella. Aamulla sai jännittää, että saako auton ollenkaan pois pihasta, kun oli auraamatta. Lähdin sit kuitenkin matkaan, kun ajattelin, että ainakin työntöapua saa läheltä, jos auto sattuu jymähtämään kotipihaan. :nauru: Tiet olivat aika mielenkiintoisessa kunnossa, kun aurat vissiin olivat kulkeneet muualta paitsi sieltä mistä minä ajoin, tosiaan sai mennä kieli keskellä suuta. Mutta tuntuupa ainakin talvelta! :hymy:

Väinö oli huvittava, kun lähdimme aamulenkille. Ensinnäkin poitsu on hankala saada sisäpihan läpi ilman kintunnostoa, kun poitsun mielestä lumi = pissa-alusta. Koko ajan saa olla ennakoimassa, ettei kinttu nouse väärässä paikassa. Meidän sisäpihaltamme tielle vievät portaat olivat ihan lumen peitossa sillä tavalla, että puoleen väliin portaita pystyi kulkemaan oikeaa puolta pitkin (vasemmalla puolella korkea kinos) ja loppumatkan vasenta puolta pitkin (oikealla puolella vieläkin korkeampi kinos). Eihän tuo vauhtiveikko siinä malttanut kuunnella, vaikka yritin kannustaa sitä vaihtamaan puolta siinä keskellä portaita, vaan sukelsi suoraan sinne kinokseen niin, että vain pää näkyi. Ilme oli just "ou nou! :eek:", kun poitsu havaitsi, ettei lumi kantanutkaan tassujen alla. :nauru:

Pyörähdin ilman koiraa seuraamassa agilityn epiksiä Vantaalla. Vähän kyllä harmitti, että tuli jätettyä pikkupoika kotiin (olin päättänyt, että seuraava startti on vasta ensi keväänä), kun rata oli aika kivan näköinen. juulia ja Anni muuten tulivat minimölleissä toisiksi, onnea nyt tätä kautta! Yritin siinä paikan päällä onnitella, mutta sä et vissiin tunnistanut mua talvitamineissani. :nauru:

Nyt porisee karjalanpaisti uunissa, kohta valmis. Ja illalla katsomaan Rare Exports-leffaa! Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :hymy:
kääpin uros -09
shelam uros -16

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 17:26  
+
0
kiitos onnitteluista :hymy:

Huhhuh, lähdettiin esinetreenin jälkeen vetään pieni kevyt päivälenkki mutta eksyttiin ja meni sitten reipas tunti. Nyt on koton väsyneitä koiria ja omistajia:nauru:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KUKKUJAT 7 - Maanantaina, 06.12.2010 klo 17:33  
+
0
Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Sain avon kotiin lauantaina, ei mennyt kun 3 päivää pidemmälle kotiutuminen. Lentokoneella pääsi Helsinkiin ja sieltä taksilla suhautti kotiin. Melkoisen väsynyt olo, olin lauantaina ja sunnuntaina ylitöissä. Toisaalta hirmu hyvä mieli, saatiin paljon hommia tehtyä ja tilipäivänä extra on aina plussaa. :hymy: En tiiä olisinko lupautunut, ellei tämä maanantai olis ollut pyhäpäivä ja tuli edes yhden päivän vapaa.

Lauantaina kaveri kävi hieromassa koirat, Hilma osasi jo nauttia hieronnasta ja nukahti (siis kuorsasi), Pepe piti perinteisen pelleilyn ennen rauhoittumistaan ja Urmokin sai kokea ekan hieronnan. Tänään koirat sitten kävi uimahallissa, meno oli tosi mahtavaa ja vähän tuli itsekin kastuttua. Hauskaa oli, ainakin mulla. Eipä ole vaikea arvata mikä on yks koirien joululahjoista.

Wufin Hirolle onnea tätäkin kautta! Se on jo iso tyttö ja Urmo tulee kovaa vauhtia perässä.

Ai nii, sainhan mä tänään ärähtää Palokan ABC:n parkkiksella jollekin nuijalle. Oltiin tulossa kotiin sieltä koirien uimisreissusta, pysähdyttiin herkkuostoksille apsille ja oltiin tulossa takaisin autolle, kun viereen oli ajanut auton porukka nuoria miehiä ja naisia. Olin just oman auton kohdalla, kun yksi mies tästä porukasta kurkki meidän auton sisälle, sanoin ettei varmaan ole tarvetta kyttäillä meidän autoon ja tajuaa omaa parastaan siirtyä kauemmas tai napsahtaa.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.12.2010 klo 17:38)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 04:30)