Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 56

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 15:59  
+
0
lumista kukkuuta tänne! käytiin äsken melkein 3 tunnin lenkillä puuterilumessa koirien kanssa, oli mahtavaa, harmi vaan että kamera jäi kotiin...Niin ja tän päivän opiskelut jäi sitten nollaan, hups.
Kohta syömään sushia kaverille ja sitten katsomaan Rare exports leffaan, jee :jjei: en oikeen tiedä mitä leffalta odottaisin, joulupukki-horroria ja mustaa huumoria ainakin luvattiin :peukku: toivottavasti joulu ei mene piloille leffan aiheuttaman joulupukki-kammon ansiosta...
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 17:20  
+
0
Mondial, ihmeen moni tuntuu luulevan että heti sitä kaupasta loppuu ruoka ja kaikki kuolevat nälkään jos kauppa sattuu sen yhden päivän olemaan kiinni...

rosa1, mukavaa pennun hakureissua.

Pitäisi taas lenkille suuntailla, mutta koiruus vaan puutuilee sohvalla sen näköisenä ettei se mihinkään ole lähdössä. Ehkä se tuosta nousee kun menen eteiseen pukemaan vaatetta päälle.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 17:45  
+
0
Äh, meillä oli joku ihme kahjo auraajakuski pihassa. Aurasi just tuosta meidän hallin edestä, kun tulin tulin kotiin, niin jäin odottamaan kohteliaasti kauemmas auton kanssa, että saa homman valmiiksi. Piha on sellainen suora pötkylä, ovi halliin siinä keskellä ja mä olin tulossa siitä toisesta suunnasta.

Normaalisti voisi olettaa, että heppu olisi pistänyt traktorinsa sinne toiseen suuntaan, kun sai homman valmiiksi, että pystyisin ajamaan halliin. No tämäpä lähtee ajamaan sillä traktorillaan kohti ja se oli sen verran leveä, ettei autoni + traktori olisi millään mahtuneet rinnakkain siihen kohtaan pihaa. Meikäläinen sitten pakittaa pois alta, tämä ajaa traktorin aura 30 cm päässä auton keulasta kohti samaa vauhtia kuin pakitin. Olisin hyvin voinut päästää hänet ohi ajamalla viereiseen parkkiruutuun, mutta kun etäisyys auton keulaan oli niin pieni, niin en voinut yhtään hiljentää tai olisi kolahtanut, joten ei auttanut muuta kuin mennä taaksepäin. Samoin olisi käynyt, jos olisin joutunut jarruttamaan vaikka väistääkseni lasta, joita siinä pihalla pyörii ihan säännöllisesti. Mikähän perjantaiv*tutus tyypillä oli päällä?! :pyssyt: Tällä asetelmalla mentiin sitten siihen saakka, kun piha vihdoin leveni ja tämä höyrypää pääsi ohi. Olisipa tätäkin kolahdusta ollut mielenkiintoista selitellä vakuutusyhtiölle, "aurakuski vaan ajoi päälle, enkä mahtanut mitään, vaikka yritin alta pois".
kääpin uros -09
shelam uros -16

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:01  
+
0
Nytkö se rosa saa jo sen pennelin kotiin!? :eek: Kyllä aika menee nopeesti. Sitten hirveesti kuvia pikkuisesta ja tilannetietoa miten Saku ja vauveli tulevat toimeen. :paapatus:

Mä olen ihan jäässä. Oltiin 2,5 tunnin lenkillä. On kyllä kiva kahlata lumessa kun se niin kevyttä. Näköjään Shebankin voi jättää pukematta tälläisillä -5 pakkasilla kun saa rällätä irrallaan, ei ehdi tulla ilmeisesti kylmä kun ei näyttänyt mitään vilustumisen merkkejä koko lenkin aikana. Aapolle laitoin kyllä suosiolla villapaidan kun se ei juokse niin paljoa, inhottavaa jos kesken lenkin alkaa palella.

Ukko pikkujouluissa joten ajattelin tilata pizzaa ja falafelia ja nauttia itseni seurasta. :hymy: Voisi ottaa ehkä myöhemmin muutaman siiderinkin, pitää vaan raahautua tohon muutaman kymmenen metrin päähän huoltsikalle. Ei passaa kovin montaa ottaa kun kaveri tulee huomenna katsomaan Shebaa.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:14  
+
0
^ Voi että mulla alkaa tehdä mieli päärynäsiideriä joka kerta kun joku siiderin mainitsee. Täällä myydään vaan jotain kaljanmakuista omenasiideriä, joka ei siis oo yhtään sellasta mihin on Suomessa tottunut ja päärynää ei voi kuvitellakaan löytävänsä. Nooo.. Alle kolme viikkoa. Alle kolme viikkoa.

Voi minä tyhmä pieni laiska POSSU!! Mun oli tarkoitus ja varmaan vieläki pitää mennä sellaseen Telethon-urheiluyötapahtumaan (tää Telethon-juttu on ihan hämärä, mut CP-vamman hoidon tutkimukseen kerätään rahaa) UTT:lle tänään, mutta meninkin ottamaan tollaset kahden tunnin päikkärit ja nyt olo on ihan seis ja kaiken lisäksi en oo touhunnu mitään Pessin kanssa tänään kun se on tietysti nukkunut mun kanssa. Ja se oli jo 4 h aikaisemmin tänään yksin kun jouduin pyörähtään jo siellä koululla. Mutta kun mä lupasin yhdelle kaverille ja 5e:n lippuki jo ostettu. No, ei se iso raha ole hyväntekeväisyyteen tietenkään. Plaaaaaaah. Haluun jäädä kotiin ja käydä Pessin kaa ihanalla lenkillä lumisateessa ja TREENATA.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:20  
+
0
On aika menny ihan älyttömän nopeasti, vastahan Rosa pennelistä puhu että ei oo syntynykkään vai just syntyny :mietiskel:

Täällä koirat oottelee jo kovasti ulospääsyä, mutta oottelen äitiä kaveriksi. Ei yksin jaksa noitten kanssa lähtä ulkoileen. Päivä on ollu jotenki tosi väsyttävä. Ja muutenki olo ja mieli kauheen väsyneet. Ei oikeestaan oo mitään erikoista syytä, tai kait se yksinäisyys ihan tarpeeksi riittävä syy on. Oon tässä kovasti hehkuttanu uutta kotia ja ehdin jo iloita, että kun nyt ennen joulua ei oikeen sovi pitää valmistujaisjuhlia, niin pidän sitten tammikuussa tuparit ja valmistujaiset yhtäaikaa. Kunnes tajusin, että ei mulla oo ketä kuttua sinne :eitietoo: No, iloitsen itsekseni uudesta ihanasta kodistani. Toivottavasti se sitten on ihana kun sinne pääsee..

Eilen kävin uuden Mustin ja Mirrin avajaisissa (huippua, avattiin ihan mun uuden kodin viereen!), niin kävin toki ajeleen omalla pihalla. Just miehet purki rekasta kiukaita, astianpesukoneita ja jääkaappeja ja pakastimia kaikkien ovien eteen. Noitten jälkeen sisätyöt on varmaan aika hyvin tehtynä, mutta ulkopuolella riittää kyllä vielä tekemistä.

Pitäis alkaa kyseleen tarjouksia muuttofirmoilta. Pakko semmonen palkata vaikka kalliiksi tulee, koska vaikka kuinka oon tässä koitanu miettiä, niin ei mulla oo ketään ketä pyytää avuksi. Se ainoa, jota ois voinu pyytää, muuttaa just samaan aikaan täältä Helsinkiin.

No, ihana kun on viikonloppu aluillaan, toivottavasti saa vaan olla! Paitsi huomenna kaupungilta ostaan kummipojalle synttärilahjaa sunnuntain juhliin. Mutta tuo on kivaa tekemistä :hymy:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:24  
+
0
Perjantaidilemma: pitäisikö avata viinipullo vai nou? On vähän sellainen "haluu kalsarihiprakat"-olo... :shifty:
kääpin uros -09
shelam uros -16

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:32  
+
0
^ Dilemmasi on dilemma vain, jos viinipullon avamaasisesta seuraa tai voisi seurata jotain, jolla on ongelmallisia seuraamuksia. Eli avaa pullo.

Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:49  
+
0
Pullo auki sanon minä! (itse olen tänään kuskina, joten mukissa mansikateetä ).

Luin tiibetinmastiffilehdestä kirjoitusta syksyn MH-kuvauksesta. Kuinka ollakaan, siellä kirjoitetaan näin: "Päivän vauhdikkaimman kuvauksen tarjosi Auri. Koira rallatteli rastien välillä iloisesti, poiketen myös viereisessä joessa kahlaamassa." :nauru: Itse asiassa se kävi uimassa, mutta väliäkös tuolla. Hyvin välittyi viesti erilaisesta nuoresta, kun jutun otsikkokin on "Tiibetinmastiffi ei leiki, ei MH-kuvauksessa eikä sen ulkopuolella" :viheltel:

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 18:57  
+
0
Täytyy vissiin noudattaa teidän viisaampien neuvoja! Ei kai tässä auta muukaan, avokkikin on ties missä jossain tekemässä jotain "tärkeitä miesjuttuja" - mitä jätti mut valvomatta yksin perjantai-iltana! :ylpea:

Tulen kohta takaisin kertomaan omasta mielestäni hirmu hauskoja, muutamalla kirotusvihreellä sävytettyjä juttuja... :viheltel:

Ihana Auri! :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 19:33  
+
0
Aivojumppaa lenkillä:
Koetin muistaa mahdollisimman monen vakkari kc:laisen nimen, tai siis nimimerkin. Ensin oli tosi helppo luetella kymmenisen nickiä, seuraavat viisi tuli vähän tökkien. Sen jälkeen piti pitää aina tosi pitkä mietintätauko ja kyllä muistin vielä muutaman. Ihan hauska aivojumppa ja näköjään on aika moni nicki iskostunut päähän :nauru:

muoks. siis vakkari kc:laisen, joista mulla on myös joku mielikuva - jos ottais ihan kaikki nickit jotka on ikinä kirjoittaneet edes yhden viestin niin tulis varmaan useempiakin mieleen.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.12.2010 klo 19:34)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:01  
+
0
Kukkuu,

tilannetiedote:nauru: Pentu on kotona ja se on ihana! Mä olen ihan rakastunut. Sakun mielestä pentu on aika pelottava, mutta kyllä se jo käy nuuskimassa ja leikkii tossa samalla matolla pennun kanssa. Nyt vauveli simahti avon kainaloon.

Aika on todellakin mennyt ihan hirmu nopeasti. Vasta vähän aikaa sitten mä odotelin pentujen syntymää ja nyt se jo tuossa!

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:05  
+
0

rosa1 kirjoitti:

Sakun mielestä pentu on aika pelottava



Ihana Saku! Onhan ne pennut aika pelottavia. :nauru: Joko paljastat vauvelin nimen meille uteliaille? ONNEA oikein kovasti pikkuisesta! Nyt ei enää tunnu niin hassulta ajatus että sulla labbis. Aluksi mä en millään osannut kuvitella sulle sellaista. :nauru:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:12  
+
0
rosa1:lle onnea uudesta perheenjäsenestä! Ihania pentulällyttelyhetkiä :nauru:

Uaagh, mistä mä saisin energiaa? Pikkusen? Täks illaks? Päätin olla reipas ja edistää koulutehtäviä, ettei ne sitte stressaa koko viikonloppua (ja muut päivät onki niin täys etten ehi niitä tekee). Nyt sitte söin ja voi että ku väsyttäs! Pelottaa että käy vielä samalla lailla ku viime pe, ku nukahdin puol kaheksalta ja heräsin lauantaina puolen päivän aikaan... Oispa edes se viinipullo, niinku inspiraation lähteeks.

Ai nii, kävin hakee serkulta rinkan lainaan, voi alkaa pakkaamaan! En muistanukkaa et se rinkka painaa ihan itsessään noin paljon...

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:18  
+
0
Monna, oho, mä en edes tajunnut, että en ole sanonut sitä. Vauvelin nimi on Sara.

Tiuhtis, kiitos. Mä en tosiaankaan malttaisi antaa toisen olla hetkeäkään rauhassa. Haluaisin vaan suukotella ja pitää sylissä ja nuuskia tuota. :love:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:24  
+
0
^ Äläkä sit unohda että sun pitää laittaa kuvia vauvelista mahdollisimman pian! :paapatus: Sara on kaunis nimi. :hymy:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Perjantaina, 03.12.2010 klo 21:39  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

Komppaan, multa on kerran hävinny kokonainen vuorokausi ja voin sanoa ettei tunne ollut kovin ylevä. Lähinnä pelotti:suru: Sen siitä saa kun nukkuu 4-6 h yössä (jo noin 10v ajan).


Mä en onneksi kärsi unettomuudesta, mut muuten on tämä viikko ollu ihan ihmeellinen.

Kaikista karmein valvomisepisodi tapahtu kaverin muuton yhteydessä. Menin torstaina kaverin luo ja alotettiin pakkaaminen. Nukuttiin muutama tunti ja aamulla aikasin ylös käyttää koiria eläinlääkärillä. Koko perjantai siivottiin/pakattiin tavaroita ja yöllä ajettiin n. 500 kilometriä uuteen kotiin. Lauantai aamuna ku päästiin perille niin huomattiin et vuokranantaja oli kussu kaveria linssiin. Kämppä oli täys läävä eli ei muuta ku ettii uutta asuntoa. Päivä etittiin, löydettiin ja raijjattiin tavarat sisään. Lauantai iltana pääsin kotiin ja lähen ukon sekä kavereiden kanssa käymään vielä kapakassa. Mä oli niin väsyny et näin sivusilmällä harmaan koiran ja kuulin omituisia ääniä.

Mä sain tänään uuden pipon :jjei: Oli pakko investoida semmoseen läpälliseen pipoon ku korvia palelee aina lenkillä. Vielä ku raaskis ostaa jotku hyvät talvilenkkarit tms. niin olis varustetilanne melko hyvällä mallilla.

muoks. Ihania "pentuiluja" rosalle!
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.12.2010 klo 21:40)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 00:24  
+
0
Vieläkin hereillä, enkä oo saanu aikaseks juuri mitään. Yritys on ollu ihan hyvä, mut jotenki mitään ei vaan synny. Nyt kyl koiran kanssa viel pikasesti ulos ja nukkumaan. Ei nää hommat tästä nyt muuks muutu.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 00:36  
+
0
Jokohan sitä nukkumaan? Täytin kakunkin huomiselle valmiiksi niin ei tule kiirettä, toivottavasti vaan maistuu kun tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua tuollaista täytevaihtoehtoa.

sliippi, kuulostaa kyllä aika kummalta käytökseltä auraajakuskin osalta.

Mondial, montako kirjoittajaa muistit kaikkiaan? Jättäen pois laskuista siis ne joita et laskenut itsekään nimimerkkejä muistellessasi...

rosa1lle ja poppoolle ihania pennuntuoksuisia päiviä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 00:38  
+
0
Hei missä ne sliipin hyvät läpät viipyy! :poppari:

Minä oon ihan kade rosalle, minäki tahon haistella vauvamasua......
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 22:15)