Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 29.11.2010 klo 23:03

Kukkujat 7

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 56

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 00:42  
+
0
Oho, mä en tajunnut että Rosalla on jo pentu kotona! Onnea paljon pienestä vaavelista!:aurinko:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 00:46  
+
0
^^ Totta, nyt on selvästi unohdettu toteuttaa nämä omat puheet hirmu hauskoista, muutamalla kirotusvihreellä sävytetyistä jutuista.

Muoks. Väksy lisää.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.12.2010 klo 00:47)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 08:56  
+
0
Hyi helkkari mikä herätys! Huomasin heti aamusta et Lunalla on pää aivan turvonnu. :eek: :suru: Kaamea ku ihminen voi säikähtää. Sain kiinni lekurin ja jos koira menee apaattiseksi/ei syö eikä juo niin kiikutetaan kortisonipiikilli. Mistä ihmeestä tuo reppana on voinu saada noin kamalan reaktion vai onko tämä nyt sitä "bokserirokkoa"?

Vaatteet sais kasata kassiin ja lähteä koiranhoito puuhiin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 09:53  
+
0
^ Hui kamala - toivottavasti menee itsestään ohi!

Rosalle onnea uudesta pennusta! Yritä parhaasi mukaan muistuttaa kaikkia kuinka raivostuttavia ne pennut olivatkaan, kun joltain on jo nyt tainnut se unohtua.. :nauru:

Täällä väsyttää. Mökö viihdytti itseään nukkumalla sänkyni alla ja kaivamalla sängyn pohjaa alhaaltakäsin ja haukahtelemalla. Nyt, kun viimein kömmin ylös niin herra taas käy kerälle viereen nukkumaan. Reiluako? :ylpea:
Petit Brabancon "Mökö"

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 10:00  
+
0
^^Hui. Toivottavasti kyseessä on nokkosrokko ja että ei menis pahemmaks. Meille just eläinlääkäri puhu tosta kuinka yleinen se boksereilla on ja kuinka joillain yksilöillä se voi laueta mistä vaan.

Me siirryttiin taas viikonlopuks tänne Tampereen puolelle. Tänään olis canis-areenalla match showt, sinne piti turistikoiraks lähtee pyörimään, mutta saa nähdä tuleeko sittenkään lähdettyä. Auton bensatilanne ei oo kovin hyvä eikä rahapussinkaan sisältö näytä kovin lupaavalta... Perskuta kun opintotuen pitäs tulla aina 4.päivä mutta nyt se taitaa siirtyä 7.päivään.

Mulle kävi vähän nolo juttu eilen Kangasalan Prismassa. Piti ostaa yks tumma olut iltaa varten kun olin koiran ja auton kanssa liikkeellä. Menin kassalle ja täti sitten pyysi henkkareita, joita rupesin kaivamaan kunnes tajusin että ei, nehän jäi nyt sitten mun työhousujen taskuun Ikaalisiin.:ttou: Nolotti ja ärsytti siinä sitten mutista pitkä jono takana, että ei oo. Rupes aikalailla sapettaan kyllä. Alkostakin kumminkin viiniä ostanu ilman että henkkareita tarvinnu näyttää ja nyt mulle ei myydä ees yhtä tummaa olutta. Onneks oli kaveri siinä niin piti sitten pestata se "hakijaks". :nauru:

Ai niin ja Rosalle onnea uudesta pennusta! :aurinko:
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.12.2010 klo 10:02)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 11:11  
+
0
^^^Huh, toivottavasti helpottaa!

innna kirjoitti:

Hei missä ne sliipin hyvät läpät viipyy! :poppari:


Mä keksin tosi monta, mutta mulla oli yhden hengen innokas, kaikille jutuille naurava yleisö (=itseni), niin en sit muistanut kirjoittaa niitä tänne.

Ette te varmaan paljoa menettänyt. Yleensä kun olen omasta mielestäni tosi hauska, avokki vaan pyörittelee silmiään ja näyttää kärsivältä. :nauru:

Kohta pitäisi lähteä koiranruokaostoksille, ja jospa tuon autonkin pesaisisi sit samalla matkalla, kun on jossain välissä muuttunut kokonaan harmaaksi.

rosalle onnea uudesta perheenjäsenestä! :hymy:
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.12.2010 klo 11:11)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 11:43  
+
0
SanttuJ, hui kamala. Toivottavasti helpottaa pian.

Täällä pitäisi taas imuroitsea hieman, että pysyy koti siistinä ja uskaltaa päästää avokin vanhemmatkin sisälle myöhemmällä kun ovat tulossa synttärikahville.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 11:55  
+
0
Turussa on muuten tullut TOSI paljon lunta tässä aamuyön ja aamun mittaan, ja sataa parhaillaankin. Tollasia isoja hiutaleita, ja aika haipakkaan tahtiin. Mä veikkaisin, että ainakin joku 20-30 senttiä täällä meillä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 12:33  
+
0
Nokkosrokkoon mäkin olen kallistumassa. Turvotus näkyy onneksi laskevan jo nyt ja koira on oma riehakas itsensä. Toinen silmä on paljo avonaisempi eikä huuletkaan enää niin paksut ole. Korvat kyllä näyttää edelleenki täytetyiltä patalapuilta.

Tämä lähtee käyttää koiria lenkillä. Kovasti Petoa Lunan perä kiinnostaa, mut Luna antaa heti lähdöt jos se liian tuttavalliseksi rupeaa. Ei niitä ilman valvontaa uskalla jättää, mut en usko et Peto tuon röyhkeämmäksi menee. Sen verran pehmeä koira kuitenki kyseessä, et uskoo herkällä palautetta.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 12:38  
+
0
^Huh, no hyvä että alkaa pikku hiljaa helpottumaan.

// Piti ottaa äsken lenkillä joulukorttikuvia, mutta meni kyllä pahasti mönkään. :nauru: no, jos vaikka huomenna koittais uusiks. Mitähän sitä keksisi tälle päivälle? Tekis ehkä vähän mieli leipoa jotain, mutta en oikein tiedä mitä.
/muoks. Äh, nyt menee kyllä vähän hermo tän vanhan kannettavan ja huonon mokkulan kanssa. :mad:
Bokseri Oona 25.11.2009
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.12.2010 klo 12:56)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 12:53  
+
0
Onnea rosalle pennusta! :aurinko:

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 13:00  
+
0
Kukkuu,

kiitos kaikille pentuonnitteluista! Mä tässä koitan juuri siirtää pennun kuvia koneelle. Pentu on edelleen ihana, vaikka se yöllä ei oikein saanut nukuttua ja se on oikea riiviö. Kokeilee hampaitaan kaikkeen mahdolliseen ja pissii lattialle. Mutta se tuoksuu niin ihanalle ja on maailan reippain pikkuinen!

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 13:10  
+
0
Tämä reppaili jo ja kävi piiitkällä lenkillä Mökön kanssa jos vaikka tuon patoutuneet energiat nyt vähän purkautuisivat ja ensi yö menisi ilman sängyn kaivelua. :nauru: Nyt tuo ainakin nukkua retkossaa sylissä - kyllä, Mököstä on kuoriutunut oikea syliin tunkeileva luttana - ja tuhisee tyytyväisenä. :love: Voi että siitä on tullut ihana pikkuinen.
Petit Brabancon "Mökö"

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 15:05  
+
0
^Ai onko Mökö vasta nyt alkanu sylittelee? :hymy: Luna on ollu pienestä asti ihan kamala sylittelijä. Sillä meni pentuna tovi et se oppi nukkumaan päivisin niin ettei sen tarvinnu hakea sylistä vauhtia.

Vähänkö oli ihana käydä joen jäällä lenkillä! :love: Huomenna kamera ehdottomasti mukaan. Tuolla vaan saa kulkea silmät selässä ku naapurit huristelee kauramopoilla jäällä talvisin.

Käytiin viemässä Lunan kans saunapuut lämpiämään. Olin pikkasen yllättyny et Luna maltto ihan oikeasti kantaa halon saunalle. Polleana se meni takas liiteriin hakemaan uutta kalikkaa :nauru:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 17:06  
+
0
^ Pessi sylitteli ihan vauvana, mutta sitten joskus puolivuotiaana mamman vieressäkään ei melkeen voinut enää nukkua. Sitten taas kaksvuotiaana siitä yhtäkkiä tuli taas kamala pusuhalittaja ja nykyään se on sellanen mamman pikku halipullapallo. :)

sliippi, no mutta voihan! Minä kyllä veikkaan että oikein hyvät läpät ois ollu! :nauru:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 18:45  
+
0
Mukava vapaapäivä, lunta ja kaikkea... Aamupäivällä käytiin peuhaamassa koirakaverin kanssa ja pientä yritystä jopa oli kulkea nätisti remmissä vaikka peuhakaveri kulkeekin 2 metrin säteellä... Pari kertaa Luna jopa tepasteli ihan siivosti ja vielä kontaktissa, mutta suurimman osan aikaa käytöstavat oli jossain aivan hukassa.... No, ompa tässä aikaa opetella sitäkin. Sitten köksäilin maistuvat sapuskat miehelle ja itselle ja käytiin Mustissa ja Mirrissä hakemassa plikalle luita ja uutta lelua tuhottujen tilalle. Kävin vielä salilla ja kolasin lumet, ja nyt voikin asettautua mukavasti kahvimukin ja luumujäätelökipon ääreen (Valion aino luumuhyve :love:) tulen rätistessä takassa ja Lunan pötköttäessä jaloissa. Huomenna pikkujouluihin hippaamaan. :hymy:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Lauantaina, 04.12.2010 klo 20:15  
+
0
Nyt on kahviteltu pariinkin otteeseen ja ilta etenee pelailun merkeissä. Yhdeksältä ollaan menossa keilaamaankin, kivaa pitkästä aikaa. Saa vielä keilailunkin jälkeen herkutella kun tarjoamisia jäi jäljelle.

Manu on myös sylihalipulla, jossain välissä se vähän vältteli sylittelyä mutta ei enää.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 7 - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 00:31  
+
0
Tulipas tehtyä hyvä ostos Mustista ja Mirristä. Mä olin taas sillä tuulella, että "jotain on ihan pakko nyt ostaa". No kattelin sit sellasta simppelin näköistä aktivointilelua, 10.90 euroa. Ajattelin, että otetaan nyt tällainen lelu, ettei tule ostettua esimerkiksi mitään pantaa tjsp. :nauru: Kassalla ihmettelin, miten kaikki maksoikaan niin vähän. No se aktivointilelu olikin vain 3 euroa! Lelu osoittautui kotonakin oikein nappiostokseksi: Väinö on koko illan leikkiny ja hakannu lelua aivan tohkeissaan. :love:

Ainiin, ja punkku on hyvää! :nauru:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KUKKUJAT 7 - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 01:28  
+
0
^ Minkälainen aktivointilelu löytyi?

Olipas mukava ilta! Kaverit tuli vielä keilailunkin jälkeen meille pelaamaan wiillä ja syöpöttelemään, lähtivät juuri koteihinsa. Nyt voisi ruveta itsekin kömpimään sänkyä kohden.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 7 - Sunnuntaina, 05.12.2010 klo 10:05  
+
0
^ Se on sellainen violetti aukiruuvattava pömpeli. Mikähän sen nimi olikaan, joku busy buddy? Heti aamulla herätessä alkoi taas hirveä (tyhjän) lelun hakkaaminen ja pompottelu.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 56
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28224
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265913
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 08:45)