Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:16

Kysy mitä vain mistä vain!

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 21:38  
+
0
Onko kellään täällä ohjetta että miten tehään unisieppari? Kiittää hän jo valmiiksi. Vastaukset voi pistää yksärillä.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 21:50  
+
0
^Googlesta näkyi löytyvän useampikin ohje.. Esim. täällä

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Tiistaina, 22.06.2010 klo 22:37  
+
0
Mää en osaa valita silmälaseja..

Tykkään hirveästi tästä mallista ja olin ottamassa nämä, mutta äitini seisoi vieressä: "Minusta ruskea on aina ollut helvetin ruma väri. Sitä paitsi, vihertävä väri korostaisi kauniisti vihreitä silmiäsi. Ja sinä olet niin voimakas ja räväyttävä persoona, ruskea olisi sinulle silkkaa nynnyilyä. Miksi ihmiset eivät uskalla käyttää värejä ? Ruskeilla laseilla hukut vain massaan." Hän siis ehdotti samaa mallia tämän värisenä (luonnossa aavistuksen vihertävämpi). Ja sitten jäinkin miettimään että onpas nuokin todella mukavat ja nyt olen kahden välissä jahkailemassa.

Urgh, jos ottaa värilliset lasit, onnistuuko niiden sovittaminen muihin värillisiin vaatteisiin.. ? Jos on esim. turkoosit lasit ja punainen paita ? Voihan.. lehmä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Tiistaina, 22.06.2010 klo 22:42  
+
0
^Iih, mä ihastuin noihin turkooseihin! En kyllä tiedä värien yhteensovittamisesta mitään :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 09:31  
+
0
^^ Nuo turkoosit on kyllä tosi kivat. Itse kun etsin aikanaan uusia laseja, halusin mustat tai ruskeat ja olinkin jo yhtiä ostamassa, mut ihastuin saman mallin fuksianpunaiseen ja tilasin ne. Kyllä niitä pystyy yhistelemään muihin väreihin, eikä mulla todellakaan aina ole fuksiaa muissa vaatteissa. Ei näytä tyhmältä vaikka prillit olisi eri väriset muiden vaatteiden/asusteiden kanssa.

muoks. edellisellä sivulla on pari linkkiä, minusta treeniliivi-juttuihin litityen ja siinä näkyy (hyvin heikosti tosin) myös nuo mun rillit, eikä päällä ole muuta samaa sävyä. :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 09:34)

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:25  
+
0
Pitääkö alle 30v miehet kalvosinnappeja/solmionpidikettä? Onko se pappamaista? mies on toivonut jo pitkään semmoisia ja nyt olis vuospäivä nii voisin vaikka hankkia ne mut jos ne on pappojen juttuja nii sit kyl en osta... :eitietoo:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:27  
+
0

Notte kirjoitti:

Sitä paitsi, vihertävä väri korostaisi kauniisti vihreitä silmiäsi.



Vastaväri korostaa silmien omaa väriä. Eli vihreä ei korosta vihreitä silmiä, vaan päinvastoin hukuttaa sun silmien värin. Vihreän vastaväri olisi oranssi-punainen. Tossa on tosi yksinkertainen väriympyrä

Vastavärit

sori, oli pakko kommentoida :kumarrus:

Mitä tulee kirkkaisiin kehyksiin, niin itse ostin aikoinaan kirkkaanpunaiset kehykset, joihin kyllästyin aika nopsaa :viheltel:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:31  
+
0
eeelisa: Jos mies on toivonut tällaisia, anna mennä vaan! :peukku:

Ei minusta ainakaan ole pappamaista, mutta minä nyt en muutenkaan miesten muodista mitään tiedä. Olen sitä mieltä että jos tietää että toinen jotain haluaa, se on aina turvallinen lahja. Olisin itse maailman onnellisin jos saisin pussillisen villalankaa ja uusia neuleohjeita.. Ja se jos mikä katsotaan "vanhojen ihmisten" jutuksi.. :shifty:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:34  
+
0
okei ku en mäkään oikeen miesten muodista ja tommostista juurikaan tiedä nii .. no mä ostan ne, olkoo sit vanhapappa jonku muotigurun mielestä :hymy:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:34  
+
0

eeelisa kirjoitti:

Pitääkö alle 30v miehet kalvosinnappeja/solmionpidikettä? Onko se pappamaista? mies on toivonut jo pitkään semmoisia ja nyt olis vuospäivä nii voisin vaikka hankkia ne mut jos ne on pappojen juttuja nii sit kyl en osta... :eitietoo:


Ei ole mitenkään pappamaista, joten osta ihmeessä jos mies kerran sellaista on toivonut :peukku:
Etenkin solmionpidikettä näkee suunnilleen "vauvasta vaariin" :cool:
Kalvosinnapit taas eivät käy kaikkien paitojen kanssa, joten tuo solmioneula/-pidike voi olla monikäyttöisempi.


// muoks, mummo oli myöhässä :kieli:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:34)

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:38  
+
0
jeps, mä kun en oikeesti ole nähnyt nuorilla miehilla semmosii. Tai sit en ole kiinnittänyt huomiota niihin, siks vähän epäilytti.. :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:32  
+
0
Yksi kysymys johon tarviisin apuja..

Mitä eroa on työntekijän puolelta irtisanomisella/purkuilmoituksella?
Olen yrittänyt googlettaa mutta tuntuu ettei löydy selkokielistä selitystä? :mietiskel: :D
Sekarotunen Rocky 2010

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:35  
+
0
^Voiko työntekijä edes purkaa työsuhdetta? Irtisanoutua voi aina, mutta en oo kyllä ikinä törmänny siihen, että työntekijä purkaa työsuhteen. Työnantaja voi purkaa työsuhteen mikäli työntekijä on toiminut vastoin sääntöjä. Ja purkaakin voi mun mielestä vasta kun on varotus alla. Tai no, ehkä joku kännissä töihin -asia voi olla edellytys työsuhteen purkamiselle heti. Ei tainnu olla tästä vastauksesta hyötyä, kunhan ihmettelin "ääneen".
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:35  
+
0
Lyhyesti: irtisanomisen perään tulee irtisanomisaika, joka sun on oltava töissä. Purku tarkottaa sopparin päättymistä heti. Mut purkua ei voi tehdä, kuin tiettyjen edellytysten vallitessa.

Muoks: työntekijä saa siis purkaa sopparin koeajalla. Lisäksi saa purkaa, jos työnantaja laiminlyö omia velvoitteitaan niin rajusti, ettei ole kohtuullista että työntekijä jatkaisi työntekoa edes irtisanomisajan.

Lisää aiheesta työsopimuslaissa
Ylläpitäjä
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:39)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 12:38  
+
0
Miten suhtautua asiaan kun toinen pitää parhaana ystävänään mutta itse ei ole varma, onko näin omalta puolelta? :mietiskel:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 17:42  
+
0
Miten tommoset kuivatut soijaleikkeet säilyy keittämisen jälkeen? Ajattelin jos tänään keittäs ja laittas johonki marinadiin ja ottas juhannusreissulle grillattavaks. Nii ja onko kokemusta miten moiset sopii grillattavaks?

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 17:56  
+
0

Tiuhtis kirjoitti:

Miten tommoset kuivatut soijaleikkeet säilyy keittämisen jälkeen? Ajattelin jos tänään keittäs ja laittas johonki marinadiin ja ottas juhannusreissulle grillattavaks. Nii ja onko kokemusta miten moiset sopii grillattavaks?



Jos jääkaapissa säilytät niin säilyvät oikein hyvin. Uskaltaisin jopa väittää että paremmin kuin liha. En tiedä kuinka huoneenlämmössä säilyvät. Ei kokemusta grillaamisesta mutta toivottavasti edes tästä oli apua.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:00  
+
0
^Nii ja vois kuvitella että jos säilyis jotenki poikkeuksellisen huonosti, niin siitä mainittais pakkauksessa ja tuossa ei kyllä mitään sanota.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:04  
+
0
^ No nyt tekee ihan hillittömästi mieli soijaleikkeitä! Apua, nälkä!:hymy:
En viittinyt tehdä mitään kummaa ruokaa ennen juhannusta, koska mökillä on sitten kasoittain mättöä, eikä kotiin viitsi jättää mitään viikonlopuksi seisomaan.
Eli nyt ei oo ruokaa - mitä nyt nuudeleita kaapissa..

Iik, soijaleikkeitä tänne, niinku ois jo!

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:06  
+
0
^ No nyt tekee ihan hillittömästi mieli soijaleikkeitä! Apua, nälkä!:hymy:
En viittinyt tehdä mitään kummaa ruokaa ennen juhannusta, koska mökillä on sitten kasoittain mättöä, eikä kotiin viitsi jättää mitään viikonlopuksi seisomaan.
Eli nyt ei oo ruokaa - mitä nyt nuudeleita kaapissa..

Iik, soijaleikkeitä tänne, niinku ois jo!

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:30)