Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:16

Kysy mitä vain mistä vain!

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:21  
+
0
Hähää :cool: Mullapa porisee nyt tuolla kattilassa. Sitte mausteet sekaan, folioon ja huomenna tai viimestään pe jos pääsis ne grillailemaan :kieli:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:27  
+
0

MissFields kirjoitti:

Vastaväri korostaa silmien omaa väriä. Eli vihreä ei korosta vihreitä silmiä, vaan päinvastoin hukuttaa sun silmien värin. Vihreän vastaväri olisi oranssi-punainen. Tossa on tosi yksinkertainen väriympyrä

Vastavärit

sori, oli pakko kommentoida :kumarrus:



hahaa ! Äiti ei ollutkaan oikeassa. Voin käyttää tuota argumentaatiota :nauru: :paapatus:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:28)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 09:34  
+
0
Miksi kännykkä näyttää vaan numerot, kun mulle soittaa? Tämä ongelma ilmeni eilen, ei ole aiemmin tätä ollut. :mietiskel: Googletin sen verran, ettei auta, vaikka käytettävä muisti olisi mikä tai että numerot on kansainvälisessä muodossa +358.. Tulleet viestit kuitenkin näyttää tallennetun nimen kera, mitvit? :pyssyt:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 10:54  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Miksi kännykkä näyttää vaan numerot, kun mulle soittaa? Tämä ongelma ilmeni eilen, ei ole aiemmin tätä ollut. :mietiskel: Googletin sen verran, ettei auta, vaikka käytettävä muisti olisi mikä tai että numerot on kansainvälisessä muodossa +358.. Tulleet viestit kuitenkin näyttää tallennetun nimen kera, mitvit? :pyssyt:


Hyvä kysymys :wink: Meillä on tää sama ongelma miehen kännyssä silloin kun MÄ soitan sille, kaikki muut soittajat näkyy nimenä. Ens alkuun ihmettelin kun soitin sille ja se vastas hyvinkin virallisesti. Vähän ajan päästä selvisi että sen puhelin ei näytä nimeä tms, vaan pelkän numeron.
Nyt on jo oppinut tuntemaan sen ja osaa vastata"oikein" :nauru:

// lisäystä vielä, että tää nyt ei Kuuskaa auttanut pätkän vertaa :shifty:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 10:54)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 10:57  
+
0
^Onko varma, ettei sun numero oo tallennettuna siihen puhelimeen kahdesti? Sillon ainakin mun nokialaiset näyttää kys. henkilöstä pelkän numeron, jos se numero on siellä kahdella eri nimellä.

^^Tohon tää tuskin täsmää, jos kaikki numerot näkyy vaan numeroina ja tekstarit kuitenkin nimillä.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 10:59  
+
0
Henniet Pitääkin mainita miehelle tuosta. Mutta tekstarit tosiaan silläkin näkyy mun nimellä, ainoastaan kun soitan näkyy vain numero. :mietiskel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 11:00  
+
0
^Hmmmm, no en kyllä muista miten tekstareiden kanssa menee. Kannattaa nyt kuitenkin tarkistaa, jos se olisi joku noin yksinkertainen juttu. Täytyyhän siihen joku syy olla...:mietiskel: Yhden numeron näkyminen numerona nimen sijaan kuulostaa vielä mystisemmältä kuin kaikkien numeroiden näkyminen.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 11:27  
+
0
Kännyongelmissa kannattaa myös aina sammuttaa se puhelin ja ottaa ihan akku ja SIM-korttikin irti hetkeksi. Se auttaa yllättävän moniin ihmeellisiin ongelmiin :peukku:

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 11:56  
+
0

Henniet kirjoitti:

Täytyyhän siihen joku syy olla...:mietiskel: Yhden numeron näkyminen numerona nimen sijaan kuulostaa vielä mystisemmältä kuin kaikkien numeroiden näkyminen.



sama täällä! mun kaikki nokiat on tehnyt tota samaa... ja siis nimenomaan niin, että osa yhteystiedoista näkyy numeroina ja osa tallennettuina niminä :( pitää vaan muistella kuka soittaa mistäkin numerosta. juuri eilen soittelin johonkin outoon numeroon, ja se olikin iskä :D kerran jopa soitin elisan aspaan, että mitähän tämä meinaa, mutta enmä saanut mitään selvää vastausta.
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 12:00  
+
0
^Kannattaa soittaa mieluummin sinne Nokian omaan tukeen, kun ei operaattorit ota kantaa puhelimien toimintaan.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 12:39  
+
0
Osaisikohan joku kertoa miksi vanha mittayksikkö 'syli' taipuu sylen (neljän sylen matka) eikä sylin?

//Löytyikin jo vallan tyydyttävä vastaus :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 12:58)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 13:27  
+
0
Mulla noi "nimen sijaan näkyy numero"-ongelmat on aina selvinneet sillä, että oon löytänyt sen tyypin mun puhelinluettelosta kahdella eri nimellä ja poistanut toisen. Onpas nokialaiset kummia, ihme ongelmaa.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 13:33  
+
0

Tita kirjoitti:

Kännyongelmissa kannattaa myös aina sammuttaa se puhelin ja ottaa ihan akku ja SIM-korttikin irti hetkeksi. Se auttaa yllättävän moniin ihmeellisiin ongelmiin :peukku:



Joo kyllä maalaisjärjellä yllättävän pitkälle saa ongelmat ratkaistua, muttei vaikuta tähän. Ja mulla on siis tämä vika alkanut eilen, vaikka puhelin on kuitenkin jo jonkun viikon vanha. Sattumalta oli tänään puhelinheppu käymässä, joka tarkisti puhelimesta kaikki asetukset, ei nähny niissä mitään vikaa. Huoltoon kai se on vietävä, stana. :mad:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 13:33)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Torstaina, 24.06.2010 klo 14:58  
+
0
Monna: Mullakin on tuollainen toveri, mutta päätin jokunen vuosi sitten etten anna asian häiritä. Oon ajatellut ettei sen tarvitse aina mennä niin, että jos joku on mun paras ystävä niin munkin pitäis olla hänen. Kun ajattelen omalla kohdalla, niin mua ei haittaisi vaikka mun paras ystävä ei ajatteliskaan musta samoin, koska hänellä voi hyvinkin olla joku minua paljon parempi ystävä vaikka mulle hän olisi juuri se paras ystävä. En nyt oikein osaa selittää mitä mä tarkalleen ottaen tarkotan.. :nolo:
Tietysti se on kyllä sitten kiusallista jos tämä kaveri olettaa että paras ystävyys on molemmin puolista. :mietiskel:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 15:00)

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Perjantaina, 25.06.2010 klo 09:30  
+
0
Tietääkö joku mikä on koiran virtsan normaali ominaispaino?

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Perjantaina, 25.06.2010 klo 11:16  
+
0
^ Whaaaaaat? :mietiskel:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Perjantaina, 25.06.2010 klo 12:44  
+
0

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiheys kirjoitti:

Tiheyttä kutsutaan joskus ominaispainoksi. Tällöin se ilmoitetaan usein ilman yksikköä, suhteena veden tiheyteen: esimerkiksi ominaispainolla 2,5 tarkoitetaan tiheyttä 2,5 kg/dm3.


Ominaispainolla pelataan esim. kun lasketaan sokeripitoisuutta viinissä (miksihän tää on eka esimerkki joka tulee mun mieleen, en oo mikään juoppo teekkari :viheltel:), ehkäpä virtsan ominaispainon muutoksistakin voi päätellä jotain. En keksi muuta syytä tuon tiedon kysymiselle :nauru:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Lauantaina, 26.06.2010 klo 14:01  
+
0
Modeille kysymys!
Eikö täällä keskustelun koko saanut nyt mennä 75 sivuiseksi? Miksi sitten esim. pentu tulee taloon-alueella pennun odottajien pulina lukittiin jo 21 (vai 20) sivuisena ja purkautumisosasto-keskustelu taas 50 sivuisena?
Minä olen aivan hämmentynyt!:mietiskel:

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Lauantaina, 26.06.2010 klo 14:25  
+
0
Riippuu ihan keskustelun luonteesta. Kolme rajaa on nyt käytössä. Pulinaketjut saa venyä pitkiksi, mutta tuollaiset enempi asiaa sisältävät on jotenkin mielekkäämpää pitää lyhyinä, niin niitä jaksaa tarvittaessa sit kahlata.
Ylläpitäjä

Minttu75

Minttu75
Viestimäärä: 39

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:00  
+
0
Mites tältä keskustelupalstalta saa halutessaan poistaa "profiilinsa", "tilinsä"... miksi sitä nyt haluaa kutsuakaan? Yleensähän monessa paikassa minne rekisteröityy käyttäjäksi on myös mahdollisuus hävittää käyttäjätunnuksensa, mutta jotenkin tuntuu että täällä sitä ei tuosta vaan ainakaan pysty tekemään....? Ainakaan mistään ohjeista en juttua kys. asiasta huomannut.

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 11:45)