Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 01:16

Kysy mitä vain mistä vain!

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:03  
+
0

Minttu75 kirjoitti:

Mites tältä keskustelupalstalta saa halutessaan poistaa "profiilinsa", "tilinsä"... miksi sitä nyt haluaa kutsuakaan? Yleensähän monessa paikassa minne rekisteröityy käyttäjäksi on myös mahdollisuus hävittää käyttäjätunnuksensa, mutta jotenkin tuntuu että täällä sitä ei tuosta vaan ainakaan pysty tekemään....? Ainakaan mistään ohjeista en juttua kys. asiasta huomannut.


^Omaa käyttäjätiliään / profiiliaan / nickiään ei pysty itse poistamaan, vaan siitä pitää laittaa pyyntö ylläpidolle.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:05)

Minttu75

Minttu75
Viestimäärä: 39

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:06  
+
0

griffon kirjoitti:

[quote=Minttu75]Mites tältä keskustelupalstalta saa halutessaan poistaa "profiilinsa", "tilinsä"... miksi sitä nyt haluaa kutsuakaan? Yleensähän monessa paikassa minne rekisteröityy käyttäjäksi on myös mahdollisuus hävittää käyttäjätunnuksensa, mutta jotenkin tuntuu että täällä sitä ei tuosta vaan ainakaan pysty tekemään....? Ainakaan mistään ohjeista en juttua kys. asiasta huomannut.


^Omaa käyttäjätiliään / profiiliaan / nickiään ei pysty itse poistamaan, vaan siitä pitää laittaa pyyntö ylläpidolle.[/quote]

Ja ylläpito on täällä "käyttäjä" Koiratcom vai??

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:22  
+
0
^ Kyllä vain :)
Varjo 12/2010 ♥

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:29  
+
0
^^ Tai vaikka käyttäjän Melina kautta löytyy myös ylläpito.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Minttu75

Minttu75
Viestimäärä: 39

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 11:34  
+
0
:) kiitän tiedosta!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 13:27  
+
0
Joo mun kautta saa nopeimmin tehtyä käyttäjätunnusten poistot, nickinvaihdot ym
Ylläpitäjä

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 22:24  
+
0
Kuuluisi varmasti ennemmin terveyspuolelle mutta laitetaan nyt tänne. Voiko liiallisella liikunnalla saada aikaiseksi koiralle patella luksaation? Tai voiko terve koira ylipäänsä saada liikaa liikuntaa jonka seurauksena koira menee "rikki" jotenkin muuten? Voiko vähän aikaa kestänyt ylipaino saada aikaiseksi patella luksaation? Mä olen 100% varma ettei Aapollakaan ole polvet kunnossa koska jättää askeleita väliin ja hypyyttää takajalkaa (jalkoja?) varsinkin rasituksen jälkeen. Polvet sillä todettu terveiksi (0/0) pari vuotta sitten. Huomenna se selviää. :neutral: Pelottaa jo valmiiksi. Huomenna Ernolla siis polvilaikkausken kontrolli ja Aapon lonkka- ja polvikuvaus.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 13:35  
+
0
Mietin tässä, että ruskeentuuko valkoset puuvillamatot jos pesen ne mattopyykillä, vesi tulee joesta letkuja pitkin...? Joku tossa sanoi, että oli omat matot menny ihan ruskeiksi... en tiiä onko siinäkään sitten mitään eroa kun se tulee sieltä hanoista kun että ottais suoraan joesta ämpäriin (näin oli tehnyt se tuttu joka kertoi, että matot oli likaantuneet). Tuntuupa tyhmältä tääkin kysymys.
:nauru:

Puhtaaksi ne matot tuli! =)
Shetlanninlammaskoira Viivi<3
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 15:23)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 13:50  
+
0

monna83 kirjoitti:

Kuuluisi varmasti ennemmin terveyspuolelle mutta laitetaan nyt tänne. Voiko liiallisella liikunnalla saada aikaiseksi koiralle patella luksaation? Tai voiko terve koira ylipäänsä saada liikaa liikuntaa jonka seurauksena koira menee "rikki" jotenkin muuten? Voiko vähän aikaa kestänyt ylipaino saada aikaiseksi patella luksaation? Mä olen 100% varma ettei Aapollakaan ole polvet kunnossa koska jättää askeleita väliin ja hypyyttää takajalkaa (jalkoja?) varsinkin rasituksen jälkeen. Polvet sillä todettu terveiksi (0/0) pari vuotta sitten. Huomenna se selviää. :neutral: Pelottaa jo valmiiksi. Huomenna Ernolla siis polvilaikkausken kontrolli ja Aapon lonkka- ja polvikuvaus.



Mä en sulle mitään nyt osaa vastata, mut tuli mieleen ku kurssilla on yks pienikokoinen koira( rotua en muista mut kovasti jackrusselin näköä), jolla on pomppiva juoksutyyli. Käsittääkseni koirassa ei ole todettu mitään vikaa, mut se hyppyyttää takajalkojaan herkästi.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 13:51)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 14:15  
+
0

monna83 kirjoitti:

Kuuluisi varmasti ennemmin terveyspuolelle mutta laitetaan nyt tänne. Voiko liiallisella liikunnalla saada aikaiseksi koiralle patella luksaation? Tai voiko terve koira ylipäänsä saada liikaa liikuntaa jonka seurauksena koira menee "rikki" jotenkin muuten? Voiko vähän aikaa kestänyt ylipaino saada aikaiseksi patella luksaation? Mä olen 100% varma ettei Aapollakaan ole polvet kunnossa koska jättää askeleita väliin ja hypyyttää takajalkaa (jalkoja?) varsinkin rasituksen jälkeen. Polvet sillä todettu terveiksi (0/0) pari vuotta sitten. Huomenna se selviää


Ei noilla asioilla varmasti ole ollut konkreettista merkitystä patella luksaation syntymiseen (jos sellaista edes on). Ja voi terve koira tosiaan jättää huvikseen askeleita väliin: meilläkin tämä kohta 15-vuotias mummeli on tehnyt sitä koko ikänsä, eikä polvissa ole mitään vikaa. Toivotaan, että Aapolla on polvet kunnossa! Ja nou hätä, älä ota stressiä mistään vähäisestä ylipainosta ja pohdi, että onko koiraa tullut liikutettua liikaa! Tsemiä! :paijata:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 15:51  
+
0
Meijänkin naapurissa asui kaksi russelia jotka kummatkin "konkkas" ja pomppi 3 jalalla ja joskus 2 jalallakin. Hassun näköstä.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 20:57  
+
0
Tahtoisin jakaa juhannuksena otetut kuvat mökillä olleille, niin onko semmosta ohjelmaa, jonka avulla saisin laitettua kuvat nettiin, mutta salattua ne jotenki että vaan ne tietyt ihmiset pääsis ne näkeen? /Kaikki käyttää kyllä naamakirjaa ja siellähän saa ilmeisesti kuvat piilotettua, mutta onkohan se ihan pitävä juttu..?

Niin, ja lisäänpä tähän mun edellisenki kysymyksen, jos joku siihen osais auttaa :hymy:

minä itte kirjoitti:

Aloin laittaan Peppiä Omakoiraan, mutta siinä kysytään jotai ihmeen valtuutusavainta enkä käsitä mistä moisen hommaan. Ohjeet toki olen lukenu ja sen mukaan tuon pitäis löytyä uusista rekkareista. Pepin paperit on siis viime syksyltä, eikö ne sitten oo tarpeeksi uudet kun en ainakaan tajua siitä mitään sopivaa yhdistelmää.. Saanko nyt siis mitenkään rekisteröityä Peppiä tuonne itelle

Okei, oon nyt tutkinu tuota vielä enemmän. Mun pitäis siis hommata omistajatodistus, mutta sen saadakseen pitäis olla tuo valtuutusavain, jonka saa sitten tuosta todistuksesta. Eli mitä ihmettä!

Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 21:01)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:27  
+
0
^Onko sulla joku verkkoalbumi olemassa jossain? Yleensähän niihin saa laitettua asetuksia, että näkyy vain tietyille, esim salasanasuojauksen avulla.
Ylläpitäjä

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:29  
+
0
Se valtuutusavain on rekkarin takapuolella, sen yläpuolella lukee:
Koiraasi liitetty valtuutusavain, jota tarvitset Omakoira-palvelussa tehtävään omistajailmoitukseen:

Meillä ainakin avaimessa on kahdentoista kirjaimen litanja, joka on jaettu kolmeen neljän sarjaan.

Ja muokkaus: Kuvia pystyy jakamaan googlen Picasa ohjelmalla. Joko julkisesti, salatusti tai kutsutusti. Se on hyvä ohjelma, jos sitä vaan osaa käyttää..vähän monimutkainen. Olen itsekin sen kanssa vallan amatööri.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 21:35)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:30  
+
0
^^ On mulla photobucket, vaan en sitä oikeen osaa käyttää..

^ Ei tässä vaan semmosta ole, en voi olla niin sokee. Rekkarin takana on vaan merkkien selitykset ja sit nää tilat eläinlääkärin merkinnöille ja moisille.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.06.2010 klo 21:34)

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:37  
+
0
Selitin kai vähän huonosti, eli kun avaat sen rekkarin sillai koko leveyteensä, niin se on siinä koiran tietojen oikealle puolelle jäävällä sivulla. Missä lukee ylhäällä OMISTAJAILMOITUS. :)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:39  
+
0
^ Öö, ei tuossa oo ku yks sivu..?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:48  
+
0
:eek: ai. Sitten en osaa auttaa :eitietoo: Soittele kennelliittoon ja kysäse sieltä :)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:53  
+
0
^ Kiitos kuiteski, pitänee soitella sitten sinne. Tai kysyä kasvattajalta mitä sille toiselle sivulle on tapahtunu.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! - Maanantaina, 28.06.2010 klo 22:56  
+
0
Saako Sellosta tai tyyliin Kampista jostain nappeja? Tarvisin yhteen liiviin semmosia pallukkanappeja, missä on alapuolella yks reikä josta se ommellaan. Hyvin varmaan saitte kuvan mitä haen :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 12:45)