Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 31.01.2015 klo 10:02

Kysy mitä vain mistä vain! 22

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 11.12.2015 klo 00:58  
+
0
ainakin Ugly underwear tekee hmm.. erikoisilla kuoseilla :peukku:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 11.12.2015 klo 10:44  
+
0
Jes sain sen sohvan jo aikoja sitten pois:peukku: Satuin meinaan mainitsemaan asiasta yhdelle tutulle ja se sitten sanoi että se pystyy lainaamaan peräkärryä ja se tuli hakemaan sen sohvan pari päivän päästä. Vieläpä jopa ilmaiseksi. No hyvä että pääsin siitä eroon. On enemmän tilaa :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Torstaina, 17.12.2015 klo 21:13  
+
0
Sonyn Xperia-puhelimista kokemuksia?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Torstaina, 17.12.2015 klo 22:01  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Sonyn Xperia-puhelimista kokemuksia?

Mulla ollut käytössä Sony Xperia Z Ultra, se jäätävä 6,4" violetti vehje jota harva kutsuu puhelimeksi -- useimmat arvailevat tabletiksi. :nauru:

Ihan ok, akunkesto hyvä ja käyttöominaisuuksiltaan ihan toimiva. Kamera ko. mallissa ihan onneton - ei ollut salamaakaan.. Pöly- ja vesitiiviys plussaa (terv. Iphone tipahti kesällä vessanpönttöön...)

Nykyisin kyllä päivittänyt Honoriin, pienemmän koon, paremman kameran ja oikeastaan ominaisuuksienkin vuoksi. Mutta Sonylla on kyllä ne ns. perusluurit kuulemma hyviä - tuo meitsin Z Ultra nyt ei ihan järkevä ostos ollut ikinä... :nauru:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Torstaina, 17.12.2015 klo 23:41  
+
0
miulla on sony xperia z3 compact, ja oon tykännyt kyllä. ottaa suht hyviä kuvia, akunkesto normikäytöllä joitakin päiviä ja ainakin omaan käyttöön oikein toimiva peli.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 08:34  
+
0
Mulla ollu kattelussa just toi Z3 compact ja M4. Pitäis tänään lähtä Giganttiin hipelöimään ja kokeileen miten noi istuu tassuun. Toi z3 on kyllä liian kallis, mut saan entisestä siellä reilun satkun hyvityksenä, niin ehkä raskis. Tympee se on käyttää tätä nykyistä Samsungia kun jumittuu päivittäin ainaki kerran. Maksoin tästä vaan melkeen neljä hunttia ja on ollu ihan onneton, niin pelottaa nyt maksaa isija rahoja jos ei miellytä. Sonysta ei oo kokemuksia muuten ku hetken töistä kun sinne tuli nyt syksyllä Xperiat, en vain muista mallia.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.12.2015 klo 08:34)

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 08:50  
+
0
Oltiin taas eilen fyssarilla ja koiralla oli nyt toista kertaa paha jumi lapojen takana. Olen mä sitä yrittänyt itsekin hieroa, mutta tuntuu etten uskalla tarpeeksi kovaa, tai ainakaan käsittely ei juuri avaa sitä. Onkohan olemassa jotain koirahieronta kurssia tms jossa joku vähän neuvoisi hieromisen periaatteita? En mitään ammattitutkintoa halua, vaan vähän apua vain oman koiran hierontaan.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 16:22  
+
0
Kysytäänpä täältä onko jollain ruotsin kieltä hyvin osaavalla aikaa jeesata parin lauseen kääntämisessä suomi-ruotsi. Tulee yhteen joululahjaan, sellainen itse tehty hölmö sarjakuva jossa on muutama lause (muttei mitään kielivitsejä tms, joita olis hankala kääntää). Osan osaan ihan itsekin, mutta muutamassa jutussa oisin kysynyt apua, enkä ihan luota google kääntäjään...

Jos joku ehtii ja jaksaa niin heittäkää yksäriä :) kiitos paljon!

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 16:47  
+
0
Millä perusteella KC:n mainokset valikoituvat? Tähän asti mulla on ollut pääasiassa eläintarvikeaiheisia tai muuten koiriin liittyviä mainoksia. Tänään onkin sitten mahdollisuus deittailla kiinalaisia naisia, venäläisiä naisia, venäläisiä vanhempia naisia, thainaisia... Tällaiset sivustot eivät ole mulla käytössä ikinä, joten sitäkään kautta eivät voi tietoja saada. Lisäksi olen bussia odotellessa KC:ssa työkoneella, jolla vielä vähemmän on käyty tuollaisia tutkailemassa :nauru:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Lauantaina, 19.12.2015 klo 00:58  
+
0

SiljaSiili kirjoitti:

Oltiin taas eilen fyssarilla ja koiralla oli nyt toista kertaa paha jumi lapojen takana. Olen mä sitä yrittänyt itsekin hieroa, mutta tuntuu etten uskalla tarpeeksi kovaa, tai ainakaan käsittely ei juuri avaa sitä. Onkohan olemassa jotain koirahieronta kurssia tms jossa joku vähän neuvoisi hieromisen periaatteita? En mitään ammattitutkintoa halua, vaan vähän apua vain oman koiran hierontaan.



Mä kävin koirahierontakurssin kansalaisopistossa, kantsii tsekata, jos sielläkin päin järkättäis kursseja. :hymy: Lisäks koirakoulut ja rotuyhdistykset järkkää kursseja. Pitäs kyl itekki taas ruveta hieromaan Alissaa, ni jospa se pysyis paremmin jumittomana. Me ollaan käyty kesästä asti fyssarilla kerran kuussa, viimeks nyt torstaina. Aina on selästä sama kohta jumissa, siinä onki jotain häikkää. Nyt ekaa kertaa ei ollu mitään hirmu pahoja jumeja, ni koitetaan kuuden viikon väliä. Alissa nautti niin paljon tällä kertaa, eikä sattunu liikaa, et se nukahti fyssarin käsittelyssä. :)
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.12.2015 klo 01:21)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Lauantaina, 19.12.2015 klo 22:34  
+
0

Angat kirjoitti:

Millä perusteella KC:n mainokset valikoituvat? Tähän asti mulla on ollut pääasiassa eläintarvikeaiheisia tai muuten koiriin liittyviä mainoksia. Tänään onkin sitten mahdollisuus deittailla kiinalaisia naisia, venäläisiä naisia, venäläisiä vanhempia naisia, thainaisia... Tällaiset sivustot eivät ole mulla käytössä ikinä, joten sitäkään kautta eivät voi tietoja saada. Lisäksi olen bussia odotellessa KC:ssa työkoneella, jolla vielä vähemmän on käyty tuollaisia tutkailemassa :nauru:



Mainospaikat on myyty kolmannelle taholle, joka vastaa niistä. Vaikka mainontaa toki yritetäänkin kohdentaa KCn käyttäjäryhmälle, ei se aina onnistu. Se on sitten mainostajan ja kolmannen tahon välinen asia, tavoittaako nuo itävaimomainokset välttämättä kohderyhmänsä tällä sivustolla :kieli:

edit: tähän voisin vastata myös:

Mondial kirjoitti:

Kysytäänpä täältä onko jollain ruotsin kieltä hyvin osaavalla aikaa jeesata parin lauseen kääntämisessä suomi-ruotsi. Tulee yhteen joululahjaan, sellainen itse tehty hölmö sarjakuva jossa on muutama lause (muttei mitään kielivitsejä tms, joita olis hankala kääntää). Osan osaan ihan itsekin, mutta muutamassa jutussa oisin kysynyt apua, enkä ihan luota google kääntäjään...

Jos joku ehtii ja jaksaa niin heittäkää yksäriä :) kiitos paljon!



Jos luulit kääntäneesi sen lauseen oikein niin mene google.sv ja kirjoita se lause sinne. Jos tulee paljon hakuosumia ja etenkin jos ne osumat ovat ruotsalaisille sivuille, silloin uskaltaisin luottaa että lause on oikein (= koska sitä käytetään lukuisilla paikallisilla sivustoilla).
Ylläpitäjä
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.12.2015 klo 22:36)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Maanantaina, 21.12.2015 klo 11:40  
+
0
Tietääkö kukaan, saako Twinkledealsin huppareita vastaavia mistään luotettavammasta paikasta? Googletuksen perusteella tuolta ei kannata tilata, mutta kun onhan esimerkiksi tämä tai tämä vaan tosi kivan näköinen :love:

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Maanantaina, 21.12.2015 klo 11:47  
+
0
^Mulla on tuo jälkimmäinen huppari :nauru: Ainakin noita Naketanon huppareita saa suomalaisesta nettikaupasta http://www.aaltostore.fi/ :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Maanantaina, 21.12.2015 klo 11:51  
+
0
^Kiitos! En löytäny tuolta sivulta noiden merkkiä, tällä pääsee siis jo eteenpäin :kumarrus:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Maanantaina, 21.12.2015 klo 15:01  
+
0
Naketanoa löytyy mun mielestä myös Zalandolta.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Maanantaina, 21.12.2015 klo 15:35  
+
0
^Ainakin sieltä näytti löytyvän Ragwearia :love: Kiitos vinkistä!

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 21:09  
+
0
Voiko koiran tassut kipeytyä hiekoitushiekasta?:mietiskel: Kokemuksia?
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Keskiviikkona, 23.12.2015 klo 09:22  
+
0
^ Käytetäänkö hiekan joukossa suolaa? Sehän voi ainakin kirvellä.

Miksiköhän minun ipad muuttui hitaaksi ja tökkiväksi sen jälkeen, kun tein päivityksen?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Keskiviikkona, 23.12.2015 klo 09:52  
+
0
Sellainen koneellisesti hakattu sepeli on ainakin todella terävää. Meillä oli viime keväänä koiran anturat kuivat ja halkeili, niin sepeli oli ihan kamalaa kävellä. Ostinkin silloin tossut suojaamaan anturoita. Myös naapurin koira kuulemma väistää sepeliä autotielle. Eli kyllä se voi tassuja pistellä. Mä yritän vältellä siinä ihan hiekoituksen päällä kävelyttämistä ja nyt itseasiassa sain niin hyvän otsalampun että me painellaan illoin aamuin metsään niin ei tarvitse katuvalojen alla kävellä. :)

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 22 - Keskiviikkona, 23.12.2015 klo 12:45  
+
0

Johannna kirjoitti:

^ Käytetäänkö hiekan joukossa suolaa? Sehän voi ainakin kirvellä.

Miksiköhän minun ipad muuttui hitaaksi ja tökkiväksi sen jälkeen, kun tein päivityksen?



Mulla muuten ihan sama juttu. Tämä on tosin jo yli 3 vuotias mut kyllä toimi ihan hyvin vielä vähän aika sitten.
Dalmikset Rölli & Ronja

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28197
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545713
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265847
(Tilastot päivitetty viimeksi 30.04.2024 klo 11:45)