Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 24.11.2011 klo 15:22

Kysy mitä vain mistä vain! 8

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 18:38  
+
0
^Anatomian II kurssi arvosanalla 1! Nyt ehkä tajuan miksi.. :nauru:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 18:56  
+
0
^ei siis mitenkään pahalla! Tiesit sentään, että siellä neljä soppea on :nauru:
A house is not a home when I'm alone here....

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 21:14  
+
0
^^ Hahaa, meinasit sekottaa mutki tuolla neljällä kammiolla, aloin jo miettiin että miten oon noin sekasin menny :nauru: Minä en siis tiedä tarkemmin. En nyt viitsi tarkemmin selittää suhteitani tähän odottajaan, mutta en tiedä ensikäden tietoa tuohon juttuun. Kun ensin mulle sanottiin että puolet sydämestä uupuu, sitten että toinen kammio. Joten en tiedä kummin se on.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 23:17  
+
0
Oletteko katsoneet Changen sivuilla ton rintaliivioppaan? Siihen voi syöttää omat mitat ja se laskee niistä sopivan rintaliivi-&alushousukoon. Onko ne tulokset mistään päin kotosin, kun tällanen lättätissi sai iha hillittömät tulokset sieltä?:nauru:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 23:24  
+
0
^Ainakin Changen koot on normikokoja isommat. Sinänsä siis voi Changen liiveissä pitää paikkansakin sun saamasi koko, mutta sitä ei kannata yleistää muiden valmistajien liiveihin.

muoks. Siis oikeastaan Changen koot on normikokoja pienemmät ja siten esimerkiksi B-kupin rintsikoita käyttävä saattaa Changen liiveissä todeta parhaaksi C- tai D-kupin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.12.2011 klo 23:25)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 23:31  
+
0
Joo, mä B:n ja C:n välillä taiteileva sain kooksi mittojen mukaan 75D :eek:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Lauantaina, 03.12.2011 klo 23:53  
+
0
Mulla on Changen liiveissä koko 70C enkä todellakaan ole mikään rintava, päinvastoin. Mutta ei mulle mahdu 70B miltään muultakaan merkiltä kyllä, että mulla on ainakin ihan oikea koko. 75-rinnanympärykset sit nousee selästä yms.

muok. Mulle tuo Changen opas ehotteli 70D:tä, mikä itse asiassa saattaiskin jostaki niiden mallista olla sopiva, koska niillä on yks semmonen malli mikä ei mulle tunnu passaavan, painaa jotenki tuosta tissin päältä. Että isompi kuppi saattais sikäli siitä sopia paremmin.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:03)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:10  
+
0
Mää oon kokoluokkaa 75C (no ok, liioittelin, en mä ole lättätissi, mutten omasta mielestä mikää erityisen rintavakaan) ja tuolta tuli tulokseksi 70I :nauru: Ihan normaalin kokosia rintsikoita mää mielestäni käytän, ei tuu mitää tuplatissejä tmv. ja ympärys tuntuu myös sopivalta/napakalta. Pitäisi kävästä sovittamassa jossain, kun alkoi epäilyttää et käyttäkö sittenkää oikeaa kokoa.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:23  
+
0
Oon useammassakin paikassa törmännyt väitteeseen että suurin osa naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä ja nimenomaan siis niin että kuppikoko on liian pieni ja rinnanympärys liian suuri. Noissa kannattaa muistaa ne omituiset samankokoset kupit että tyyliin 80B ja 75C on samankokoiset, ne on aika erikoisia ne "samankokoset" liivit. Useempikin ystävä on tullut oikeasta alusvaateliikkeestä tyyliin DD tai E-kuppinen liivi kädessä vaikka heillä ei mitenkään poikkeuksellisen isot rinnat edes ole.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:38  
+
0
^ Nii-i, mäki oon törmännyt tohon väitteeseen ja olen ollut siinä luulossa että tiedän, kuinka nää hommat pitäisi mennä. Mielestäni mulla on tällä hetkellä niin mainiosti käyviä liivejä, etten millään voi uskoa, että mun koko olisi tota 70I -luokkaa ennen kuin pääsen sovittelemaan :nauru:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:39  
+
0
^^Tuo pitää ihan paikkansa, mutta sen lisäksi Changessa on ihan oikeastikin eri mitoitus. Olen kokenut sen ihan omakohtaisestikin ja myös kuullut muilta samaa, jopa niin, että Changen myyjä on itse kysynyt asiakkailta kokoa ja sanonut sen kuultuaan "ok, sulle sitten menee meiltä varmaan tämä koko, kun meillä on tämä mitoitus erilainen". :wink:

muoks. Väkä lisää. Ja kannustan tosiaan kaikkia selvittämään sen oman kokonsa. Jos rinnoilla on taipumus pursua kupeista ulos, liivit ovat väärän kokoiset. Ympärysmitan pitäisi myös olla napakka ja mieluusti jo viimeisessä hakasessa (jotta voi sitten kankaan luonnollisen venymän aikanaan kuroa laittamalla rintsikat kiinni yhtä tai kahta hakasta kireämmälle).
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 00:41)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 01:21  
+
0
Joo, en mä siis sillä ettäkö joka paikassa sama mitta aina menisi. Koot vaihtelee mun mielestä tosi paljon liikkeittäin ja ihan siitä syystä itse käyn aina vakiopaikassa ettei tarvi niin paljon arpoa. Kun ihan liiveistä riippuen mulla on "ihan mitä sattuu" kokoja.

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 01:27  
+
0

vems kirjoitti:

Mää oon kokoluokkaa 75C (no ok, liioittelin, en mä ole lättätissi, mutten omasta mielestä mikää erityisen rintavakaan) ja tuolta tuli tulokseksi 70I :nauru:


Joo kyllähän noilla tosiaan on ihan eri mitoitukset. Mut aika jännä että sulla menee C-->I, mulla taas D-->H :D Siis kaupassa mitattuna, en oo katsonut tosta oppaasta. Et kannattaa varmaan mennä paikanpäälle mittauttamaan jos mahdollista..
muoks. Oppaasta tulikin nyt kooksi 75F. Ja siis tuo 80H on ollut sopiva, välillä tuntuu jopa hiukan naftilta :mietiskel:
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 01:39)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 12:11  
+
0
:eek: 80E?!? Ei todellakaan voi pitää paikkaansa! :nauru: Mutta hyvältä näyttää nuo liivit, vois kokeeksi parit tilata. Mutta ei todellakaan E-kupilla.

Hei mikä se mainosten blokkaus ohjelma olikaan?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 12:29  
+
0
^ meinasitko tätä?
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 14:27  
+
0
Mä käytän yleensä B-kupin rintsikoita, esim. 80B. Changessa olen saanut tuomioksi 70C ja missään muussa liikkeessä tuon kokoiset rintsikat ei mee ees kiinni. Ei mihinkään väkäseen. :C
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:53  
+
0
:nauru: Oli ihan pakko käydä tuolla rintaliivioppaan puolella pyörähtää ja sain tulokseksi 80H :eek: :nauru: Vähän epäilen et vois pikkasen olla tyhjää tuommosissa pussukoissa.

muoks. Nykyään siis käytössä 80E tai F, mallista riippuen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 15:57)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 16:04  
+
0
Hehe, 75F näkyi tulevan testillä :nauru: Todellisuudessa on sellaista 80 C-D vähän mallista riippuen. Nykyään olen ostanut kyllä liiviliikkeistä aina liivit, kun saa vaan niin paljon paremmat, kestävämmät ja istuvammat niin. Changea en ole kyllä kokeillutkaan, enkä netistä tilaamista ylipäätään. On tuntunut vaan helpommalta mennä sovittamaan liiviliikkeeseen sopivat, kun kuitenkin malleissa on niin paljon eroja.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 16:06  
+
0
^^No kun nimenomaan ei välttämättä olisi. :wink: Changen rintsikkakoot eivät vain ole millään muotoa verrannolliset muihin merkkeihin. Toki siis muissakin merkeissä on vähän vaihtelua malleista riippuen, mutta Changessa se on ihan pääsääntö enkä usko, että kenellekään sopii Changen rintsikoista sama koko kuin muun merkkisistä. Mulla on sama juttu, että vähän merkistä ja mallista riippuen kuppikoko on E tai F, ja Changeltä mulla on yhdet rintsikat, joissa on G-kuppi ja ne on itse asiassa vähän pienet, koska tekevät ihan kevyen "tuplatissivaikutuksen" eli liivin yläreuna painaa rinnan keskeltä vähän. Mulle siis varmaan myös menisi Changen liiveistä H-kuppi. (Tai sitten pitäisi ottaa ympärysmitaltaan yksi suurempi, koska musta tuntuu, että nämä pienet liivit ovat jääneet pieniksi ja kuppikoon lisäksi myös ympärimitta on vähän pieni. :shifty:)

muoks. Äh, Sarahia ehti ensin. Eli väkä lisää.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 16:07)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 8 - Sunnuntaina, 04.12.2011 klo 16:13  
+
0
^Vois melkeen piruuttaan tilata yhdet ja testata tuleeko minkälainen pussukka. Myös kupin muodolla on ihan hurjasti väliä istuvuuden suhteen. Joillakin leikkauksilla saa todella kauniit ketunnokat aikaiseksi. :viheltel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.12.2011 klo 16:14)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 17:00)