Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 09:01

Kysy mitä vain mistä vain! 9

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Lauantaina, 28.01.2012 klo 22:40  
+
0
^Meidän täytyi lähettää ruåttalaispojun rekisteröimistä varten myös kopio passista Kennelliittoon.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 10:52  
+
0
Onko kellään kokemusta BackOnTrack -sukista? Pitääkö varpaat lämpiminä? Mulla on itselläni polveen moinen ja se on kipuja helpottanut. Hevoshommissa oon nuo kans hyväksi havainnut, mutta tuo lämmittävyys ei oo vielä ihan selvä. En raskisi maksaa kolmeakymppiä sukkaparista, jos ne ei sitten ookaan lämpimät.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 11:02  
+
0
Ootteko muut huomannu vastaavaa ilmiötä?
Meillä on agilityssä yks koira(A) joka pelkää keinua. Suostuu sen kuitenkin varovasti menemään kun on tehty kovasti töitä sen kanssa.

Kerran kävi sitten niin,että tämä koira(A) oli autossa kun toinen koira(B) suoritti lentokeinun ja säikähti.
Autossa ollut koira(A) ei siis nähnyt eikä kuullut tapahtunutta,mutta kun tuli tämän vuoro mennä keinua niin ei suostunut menemään lähellekkään.

Tästä on nyt kulunut aikaa ja koira(A) on taas suostunut keinun suorittamaan.

Viimeks kävi sitten niin,että edellisessä ryhmässä yks toinen koira(C) putosi puomilta. Tämä koira(A) ei ollut vielä edes tullut paikalle kun tämä tapahtui. Kun tuli koiran(A) vuoro mennä rataa,niin ei suostunut menemään puomille missä sillä ei ole ollut aikaisemmin ongelmia.

Onko tää vain sattumaa vai voiko koira haistaa pelon hajun? Omistaja kyllä näki tämän lentokeinun muttei puomilta putoamista eikä edes tiennyt siitä.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 29.01.2012 klo 18:53  
+
0

Joh kirjoitti:

Olipa ihana tuo Thai Bangkaew Dog! Koskaan moisesta ennen kuullukaan. :hymy:
--
Kun tuo koiran Ruotsista, niin miten se siirretään/saadaan suomen rekisteriin?



Muuten, luulin ensin että nämä kaksi kommenttia liittyy yhteen :nauru: Se Suomen eka TBD kun sattui olemaan vierailija Ruotsista !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Hepuli

Hepuli
Viestimäärä: 52

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 10:04  
+
0
Eikö täällä foorumilla pääse suoraan uusiin(edellisen kirjautumisen jälkeen tulleisiin ym.) viesteihin? Pitääkö tosiaan joka kerta selata ja ettiä, että mitkäs viestit olen jo lukenut ja mitkä on uusia...
Shetlanninlammaskoira Java

Javan blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 10:15  
+
0

Hepuli kirjoitti:

Eikö täällä foorumilla pääse suoraan uusiin(edellisen kirjautumisen jälkeen tulleisiin ym.) viesteihin?



Valitettavasti ei :neutral:

Hepuli

Hepuli
Viestimäärä: 52

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 10:27  
+
0
Niin vähän pelkäsinkin. Noh, ei kai siinä muu auta kun selata.
Shetlanninlammaskoira Java

Javan blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 11:26  
+
0

Kerttunen kirjoitti:

^Meidän täytyi lähettää ruåttalaispojun rekisteröimistä varten myös kopio passista Kennelliittoon.



Miksi se passi pitää myös sinne lähettää?
Kun Kennelliiton sivuilta luin, niin mä käsitin sen niin että mikäli rekkarissa ei ole tunnusmerkintää, täytyy passi laittaa rekisteröintihakemuksen messiin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 12:41  
+
0
^Ei koko passia, vaan kopio siitä aukeamasta missä on tiedot. En tiedä tarkasti kun toinen omistaja huolehti paperihommista. Pyysi vain kopion kun Kennelliitto semmoisen kuulemma vaatii.

Muokkelis. Saattoi muuten olla kyse juuri siitä, että rekkarissa ei ollut tunnistumerkintää.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.01.2012 klo 12:42)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 20:34  
+
0
En löydä tätä Kelan sivuilta (sokea), mutta jos saan opintorahaa ja asumislisää, olenko oikeutettu näihin silti vaikka kävisin samanaikaisesti töissä ? Siis ihan tavallisessa palkkatyössä, ei työssäoppimista tai harjoittelua.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 20:42  
+
0

Notte kirjoitti:

En löydä tätä Kelan sivuilta (sokea), mutta jos saan opintorahaa ja asumislisää, olenko oikeutettu näihin silti vaikka kävisin samanaikaisesti töissä ? Siis ihan tavallisessa palkkatyössä, ei työssäoppimista tai harjoittelua.



Olet oikeutettu, kunhan tulorajat eivät ylity. Täältä löytyy taulukko noista tulorajoista ja muista.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 22:35  
+
0
Hertta kävi joku aika sitten hampaanpoistossa. Eläinlääkäri laittoi yhden lääkkeen tuolle niskaan (herätyspiikki?) ja sen jälkeen siihen ilmestyi patti. Ei arista sitä yhtään. Lähteeköhän omia aikojaan pois? Tökkäsikö se lääkäri piikin vikakohtaan? :mietiskel:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.01.2012 klo 22:36)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 22:37  
+
0
^Lähtee omia aikojaan pois. Meillä vastaava patti nousi viimeksi kun koira sai rokotteen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 22:39  
+
0
^ Ok! Kiitos :peukku:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 23:21  
+
0
Tuli tuosta Notten kysymyksestä mieleen. Onko kellään varmaa tietoa, saako asumistukea ilman että opiskelee? Siis kun käy töissä, mutta kuukausitulot ei mitään hirvittäviä. Mä oon käsittäny että sitä voi saada, mut jotku sanoo et ei saa. Ni aattelimpa vain kysästä täälläki jos jollakulla tietoa.

Ja tuosta weebl:n kysymyksestäki tuli itelle kysyttävää :nauru: Minkä verran ootta antanee uuden hampaan tulla maitohampaan viereen enne poistoa? Meillä ei oo ikää tarvinu keltää poistaa, mut ny tolla pennelillä pukkaa yläkulmuri läpi jo, ja vieressä on vielä maitohampas. Pari milliä näkyy uudesta, millonka sitä ois viksua viä poistoon.. Joko?

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 23:27  
+
0
^Mun mielestä se oli niin, että kun uus alkaa kasvaa puoliväliin vanhaa eikä vanha osoita lähtemisen merkkejä, niin pitää käydä poistattamassa. Hugolta taidettiin poistaa kaks tai kolme kulmuria ell.llä, muut lähti itekseen.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 30.01.2012 klo 23:52  
+
0

jannie kirjoitti:

^Mun mielestä se oli niin, että kun uus alkaa kasvaa puoliväliin vanhaa eikä vanha osoita lähtemisen merkkejä, niin pitää käydä poistattamassa. Hugolta taidettiin poistaa kaks tai kolme kulmuria ell.llä, muut lähti itekseen.



Ahaa justjust. Meillä tosiaan alhaalta on lähteny maitokulmat jo hetki sitten, ylhäällä on vielä molemmat. Toisella puolen näkyy sitte pikkusen sitä rautahammastaki, vaikkakin toisella puolellaki turvottaa jo sen näkösesti että kohta tuloo lävitte seki.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Tiistaina, 31.01.2012 klo 00:33  
+
0

Inqq kirjoitti:

Tuli tuosta Notten kysymyksestä mieleen. Onko kellään varmaa tietoa, saako asumistukea ilman että opiskelee? Siis kun käy töissä, mutta kuukausitulot ei mitään hirvittäviä. Mä oon käsittäny että sitä voi saada, mut jotku sanoo et ei saa. Ni aattelimpa vain kysästä täälläki jos jollakulla tietoa.



Mä oon ainakin saanut kesällä 2009 ja 2010. Tiedä sitten, miten muuttunut tilanne. Mutta en ollut kirjoilla missään oppilaitoksissa, ja onnistuin saamaan sen jonkun parisataa kuussa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Tiistaina, 31.01.2012 klo 06:48  
+
0

Inqq kirjoitti:

Tuli tuosta Notten kysymyksestä mieleen. Onko kellään varmaa tietoa, saako asumistukea ilman että opiskelee? Siis kun käy töissä, mutta kuukausitulot ei mitään hirvittäviä. Mä oon käsittäny että sitä voi saada, mut jotku sanoo et ei saa. Ni aattelimpa vain kysästä täälläki jos jollakulla tietoa.



Pienituloiset voivat hakea kelalta yleistä asumistukea :) Omien tulojen lisäksi myös ruokakunnan muiden jäsenten tulot vaikuttavat siihen.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.01.2012 klo 06:49)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Tiistaina, 31.01.2012 klo 11:48  
+
0
Kiitoksia vastauksista! Niin mä aattelinki, että sitä voipii saada. Ku esim. juurikin meidän iskä oli sitä mieltä, että ei saa jos ei opiskele.. Mutta se ny lähinnä ei tiäkään mitään näistä, luulee vaan :nauru:


  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)