Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:56

Laihdutus- ja liikuntapulina 7

Siirry sivulle: 1 ... 38 39 40

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 29.02.2016 klo 09:31  
+
0
No tää nyt on tietty vähän tulkintakysymys tää aloittelijuus liikunnassa, mutta en mä nyt itseäni tosiaan mitenkään kokeneeksi liikkujaksi koe. Oon junnuna uinut kolme vuotta kilpaa ja kolme vuotta pelannu korista, mutta ryhmäliikunta ja etenkin kuntosalijutut on ollut ihan uutta. Silloin -13 loppuvuodestahan mä treenasin kanssa PT:n kanssa ja kävin paljon ryhmäliikunnassa, mutta sitten kaikki pääsääntöisesti jäi kun tulin raskaaksi. Nyt sit taas treenauksen uustuleminen :nauru:

Muistelen että tosta fyysisestä mahdottomuudesta on ollut tosiaan puhetta jo silloin, itse epäilen kans että ongelma on mullakin itseasiassa tuolla lonkankoukistajaosastolla pitkälti koska mulla on muutenkin tosi paljon selkäongelmia, jotka todennäköisesti linkittyy sinne. Mä nyt oon muutenkin joutunut taas opettelemaan uusiksi kyykkäystekniikan, ei oo ku kolmas kerta. Ekalla kerralla ihan itseoppineena päin peetä, sillon -13 opettelin PT:n johdolla enkä tiiä oonko sillon oppinu vähän väärän tekniikan ja nyt puuttuivat siihen tuolla salilla. Sitten mieskin alkoi tuijottaa ja kuvattiin vuorotellen meidän kyykkäystä kunnes keksittiin, missä mättää ja sitä kautta saatiin sitten tätä ongelmaa ratkottua...

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 18.03.2016 klo 22:51  
+
0
On tullut sen verran reippaasti huhkittua kahvakuulan kanssa, että äsken pistin tilaukseen 12 kg kisakuulan. :jjei: Ja vielä muutama kuukausi sitten meinasin kuukahtaa 4-kiloisen kuulan alle. :eek: Veikkaan kyllä että ensimmäiset treenit sen 12-kiloisen kanssa tulee olemaan yhtä tuskaa kuin ekat treenit 4-kiloisella. :nauru:

Mä oon ihan koukuttunut kotitreenaamiseen, etenkin nyt kun kehittymisen näkee konkreettisesti. Loppuvuodesta ja alkuvuodesta kävin jonkun verran ryhmäliikuntatunneilla, mutta ne oli loppupeleissä niin vaikeita aikatauluttaa, joten ovat jääneet nyt vähemmälle. Viikossa tulee tehtyä vähintään 2 treeniä, pyrkimys on 3-4 x vko. Nyt oon vielä mukana maaliskuun kyykkyhaasteessakin, joten melkein joka päivä tulee tehtyä jotain. Kyllä tuolla persusalueella on jotain pientä kiinteytymisen merkkiä alkanut näkymään, tosin mulla on vielä aika hemmetin monta kyykkyä edessä ennen kuin sitä kehtaa alkaa sen enempää esittelemään. :viheltel:

Vielä pitäs saada ruokavaliokin vähän paremmaksi. Oon tosi huono syömään säännöllisesti, mikä olisi mun kaltaiselle sokerihiirelle tosi tärkeää. Huomaa kyllä illalla, jos aikaisemmin päivällä on tullut syötyä liian vähän. Vedän silloin kaksin käsin kaikkea mahdollista jääkaapista, kun lämpimän ruoan jälkeenkin jää vielä nälkä, eikä se ruoanhimo lakkaa ennen kuin oon vetäny kahen päivän tarpeen edestä energiapitoista ruokaa. Treenipäivinä sitten tulee kiinnitettyä enemmän huomiota syömisiin ja silloin tuntuukin että syön koko ajan. Hirveän vaikeaa yrittää tuputtaa itselleen ajatusta, että pitää syödä muutaman tunnin välein. Mulla on saattanut joskus ateriaväli kasvaa 8 tuntiinkin, mikä on tietysti ihan liikaa ja altistaa ahmimiselle. Kaloreita en suostu enää laskemaan kuin korkeintaan sellaisina päivinä kun tiedän syöneeni jotain vähän huonompaa, vaikkei ole herkkupäivä. Joskus harrastin kaloreiden vahtaamista ja se alkoi menemään siihen, että kävin henkistä taistelua itseni kanssa että voinko syödä esim. banaania sellaisena päivänä kun olen syönyt jo 1500 kcal edestä. Ei sellaista enää ikinä, että joutuu miettimään jokaisen suupalan kohdalla että onko tämä nyt moraalisesti oikein vai ei. :eek:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 07.04.2016 klo 16:28  
+
0
En ole aikoihin kirjoittanut KC:hen, mutta tulin katselemaan, mikä täällä on meininki. :D

RIISIS:tä komppaan - minä myös kotitreenaamiseen koukussa. Harrastan kyllä muitakin juttuja, mutta kotitreenistä tykkään valtavasti. Voin keskittyä täysin omaan tekemiseeni, katsoa videoita ja ottaa niistä vinkkejä. Ja voin treenata juuri sellaisessa vaatetuksessa kuin haluan.

Puolapuutkin on tilattu kotitreeniä vahvistamaan. Kovasti odottelen niiden saapumista!

Ruokavalio on hyvällä mallilla, vaikka siinä on aina muokattavaa. Muistan vielä ajat, kun lappasin ostoskoriin maitorahkaa, raejuustoa ja ananasta isolla kädellä. Oli lapsi vähän hukassa. Nyt on ruokavalio ravitsevan tuntuinen ja olo parempi kuin aikoihin!
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 18.04.2016 klo 10:29  
+
0
Aloitin viimeviikon lopussa 50 km per päivä pyöräreissut. Eli siis aamu- ja iltapyörälenkki, tosin jos pääsen töihin tai opiskelemaan niin se aamuinen pitää sitten kyllä jättää varmaan väliin, mutta siis toistaiseksi näillä mennään. Taidan vaan olla rapakunnossa kun jokikinen muu pyöräilijä vauvasta vaariin suhahtaa aina tosta vaan mun ohi, vaikka kuinka poljen niin lujaa kuin kykenen. :roll:
Haaveissa kl u

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 18.04.2016 klo 11:17  
+
0
Phiuh, nyt on menty 2x salitreeni, 1-2x kotitreeni ja satunnaiset lenkkeilyt/joogat rytmillä ja kroppa on kyllä hyvän tuntuinen. Se pieniki ylimääräinen vatsan kohdalta on tiivistyny mukavasti ja energiatasot on kohdallaan. Välillä arkena puntille lähteminen tuntuu hankalalta, mut sitten kun lähtee niin kroppa ja mieli kiittää kyllä.

Uusimpana kokeiluna lähes kokonaan vege-ruokavalio, satunnaisesti syön vaaleita lihoja (kana, kalkkuna), munia ja maitotuotteita, mutta punaisen lihan oon nyt melkein parin viikon ajan skipannut kokonaan. Yhden viikon olin kokonaan ilman lihoja ja salilla käynti tuntui paljon kevyemmältä, vaikka hiki lensikin hyvin, mutta kroppa jaksoi paljon pidempään. Joudutaan taloudessa tekemään nyt paria eri ruokaa, kun mies on lihalinjalla, mutta helppoa sinällään kun lisukkeet voidaan pitää samana.

Löysin myös läheltäni ihanan lähiruokaringin, jonka kautta voi kerran parissa viikossa tilata ruokansa suoraan tuottajalta! Hippasen kalliimpaa kun suoraan kaupasta, mutta mukava tunne kun voi antaa rahat suoraan tuottajalle kouraan ja tietää tasan saavansa tasokasta ruokaa.
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 25.04.2016 klo 23:20  
+
0
Tahtoisin joku kertoa mitä mun pitäis tehdä saadakseni täyteläisemmän pyllyn? Sivuprofiilina mulla kyllä on persettä mutta selkeästi mun pyllystä puuttuu pakaran ulkoreunasta täytettä ni onko tähän joku täsmäliike olemassa?

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 26.04.2016 klo 00:50  
+
0
^ Pakaran sivussa on pieni pakaralihas, joka osallistuu erityisesti asentojen ylläpitoon ja stabilointiin. Eli sitä lihasta vahvistaaksesi olisi hyvä tehdä yhdellä jalalla tehtäviä liikkeitä, esim. yhden jalan prässi, yhden jalan kyykyt, erilaiset askelkyykyt, kyykyt tasapainolaudan päällä, jne. Lisäksi isompana massaliikkeenä voi tehdä prässiä niin, että jalkaterät ovat vierekkäin ja mahdollisimman ylhäällä prässilevyä. Ja ite tykkään kans tehdä reidenloitontajalaitteessa niin, että istun ihan penkin etureunalle ja nojaan vähän eteenpäin, näin saa myös hyvän tuntuman pakaran sivulle.

lisäys. Yhden jalan kyykyissä ja askelkyykyissä ja noin ylipäätänsäkin kaikissa kyykyissä kannattaa kiinnittää huomiota siihen, ettei polvi klenkkaa sisäänpäin. Pienen pakaralihaksen voimasta kertoo se, jos polvet menevät vaivattomasti suoraa uraa. Mulla itselläni voimaton pieni pakaralihas aiheutti sen, että en jaksanut askelkyykyssä pitää asentoa tarpeeksi stabiilina ja tuloksena pahoin venähtänyt lonkankoukistaja, jotta että noita pientä pakaralihasta aktivoivia liikkeitä kannattaa tehdä ihan jumpan kannalta, vaikka sillä ei pyllyn muotoon niin oliskaan vaikutusta.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.04.2016 klo 00:53)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 26.04.2016 klo 13:17  
+
0
Täähän oli hyödyllistä tietoa muutenkin! Mulla kuuluu askelkyykyt muutenkin treeniohjelmaan sekä perinteisenä että toinen jalkakorokkkeella (eri treenikerrat) ja oon ihan vastikään alkanut tekemään niitä ilman apuja. Oon siis keskittynyt puhtaaseen tekniikkaan ja sen takia käyttänyt tukipylvästä/renkaita/kuminauhoja helpottamaan liikettä mutta nyt just oon alkanut tekemään ilman noita. Taitaa olla mulla 3x7 toistoa/jalka molempia ja se alkaa olla aika maksimi just siihen stabiiliin suoritukseen tällä erää. Aika mielenkiintoista että tähän selittävä syy on tavallaan ihan näkyvissäkin jopa!

Ps. En vieläkään kaipaa sitä megabootya mistä joskus oli puhe, lähinnä tahdon eroon pakaran lommosta :D

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Sunnuntaina, 15.05.2016 klo 14:38  
+
0
keimu, norminaisen fysiikalla ei kyllä mitään pelkoa että kasvaa poikkeuksellisen isoja, erottuvia lihaksia. Siis jos ei oikeasti harrasta kehonrakennusta ja vedä tiukkaa diettiä, tai vaihtoehtosesti käytä hormoneja.. Kyllä sitä aika kauan saa juntata isoilla painoilla jos mörssäriks mielii.

Jalkaprässillä ei sinänsä oo juurikaan funktiota, se itsessään huijaa niin paljon lihastyötä helpottaen, joten sitä en suosittele tekemään jos pakaraan muotoa haluaa. Suosittelen oikein lämpimästi peruskyykkyjä, tietenkin tekniikka huomioiden. Enkä nyt puhu mistään smith-telineestä tehtävistä 30kg varttikyykyistä, vaan rehellisistä tangon ja levypainojen kanssa tehtävissä tarpeeksi syvissä kyykyissä.

Itseä harmittaa pirusti että joudun todennäköisesti jättämään hetkeks kyykkäilyt pois, ainaki syväkyykyt koska mun toinen polvi on ilmeisesti niin kalkkeutunu että se ikäänku ritisee lähes poikkeuksetta aina, kun polvi menee alle 90 asteen kulman. Vähän pelottaa että paikat hajoaa, kun se ritinä on vaan voimistunut ja toinenkin polvi jo rutisee aikalailla. Uutena yllätyksenä on tullu myös kova paineen tunne sisäsyrjässä ja jopa vihlonta. Tässä on muutenki ollu tarkotus vaihtaa taas saliohjelmaa, nyt pitää vaan nöyrästi keskittyä etureisien vahvistamiseen eikä lihaksien kasvattamiseen.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 16.05.2016 klo 12:24  
+
0
^ Kyllähän nimenomaan ne kehonrakentajat sitä jalkaprässiä käyttää. :wink: Siitä vaan vilkuilemaan vaikka Nyyssölän jalkatreeniä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 16.05.2016 klo 12:37  
+
0
^ Juu, onhan se osa monen kehonrakentajan treeniohjelmaa mutta ei todellakaan mikään pääliike. Jotkuthan ei tee ikinä kyykkyä, ja luulee että jalkaprässi ajaa saman asian. Kyllä ne moninivelliikkeet vaan on parhaita kun kehokin joutuu ihan erilailla koetukselle vrt. jalkaprässi jossa sun tekniikalla ei oikeastaan oo mitään väliä, isot limput siellä silti nousee. Kyllähän se nyt jostain kielii jos mun jalkaprässin sarjapainot on 200kg ja kyykkään parhaimmillaan 70 kilolla lyhyemmillä sarjoilla tälleen äkkiseltään esimerkiksi heitettynä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.05.2016 klo 12:38)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 16.05.2016 klo 13:47  
+
0
^ No onhan ne täysin eri liikkeitä. :D Mutta nimenomaan jalkaprässi on eristävämpi liike (ja saa jalkojen ja jalkateriän asentoa muuttamalla helposti kohdistettua eripuolille reittä tai pakaraa) kuin kyykky (ellei sitä tee esim. etureidelle laittamalla kantapään alle koroketta ja kaikenlaista muuta vipstaakkelia mitä esim. Uusitalo valmennettavillaan teettää), joka tosiaan moninivelliikkeenä kuormittaa kehoa monipuolisemmin ja esim. keskivartalon tuki on toki huomattavasti tärkeämpi kuin prässissä, jossa selkä on tuettu (jotta liike saadaan kohdistumaan kohdelihaksiin tehokkaimmin), siksi kehonrakentajat käyttää myös sitä prässiä.

Lisätään nyt vielä sen verran, että peruskyykky ei edes kohdistu pakaraan ensisijaisesti vaan esim. sumokyykky ottaa pakaraan paljon kohdistetummin. Kaikenlisäksi isoista moninivelliikkeistä maastaveto ottaa koko posterior chainiin paremmin kuin kyykky, ja kyllä sekin näyttää aika kivalta takaapäin kun on takareidessä vähän muotoa.

Lisää vielä, tässä videolla Utti Hietala eli Suomen ehdottomasti parhaita natukehonrakentajia, jolla tietotaito on myös aivan mieletön, jutustelee aika monelta kantilta jalkatreenistä ja prässistäkin on useampaan otteeseen puhetta.

Vieläki tuli mieleen... Olikohan Amanda Latona eli maailmanluokan bikini-kilpailija, ei edes tee ollenkaan peruskyykkyä salilla. En nyt muista enkä jaksa tarkemmin googlettaakaan... Mutta senkin pitäs jo kertoa, että se ei ole ultimaattinen pakaraliike.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.05.2016 klo 13:57)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 16.05.2016 klo 20:07  
+
0
Ei pelkoa, tiiän ettei tässä oo hätää liiallisen lihaksen saamisessa tai sen näkemisestä. Bootyheitto liitty mun ja innnan vanhaan keskusteluun kun mä en oo nykyisen pyllytrendin kannattaja. En siis tykkää semmosista "isoista" pyllyistä mitä nykyään suositaan, ääriesimerkkinä nyt joku Kardashian.

Ärsyttää kun mun 4kk treeni ei oo tuottanut mitään näkyvää muutosta kropassa! Painoa oon saanu 17vk tippuu 4(!) kiloa eikä mitoissakaan ole oikeestaan muutosta tullut. Treenipuolella tulosta tulee ts. painot nousee ja kehitystä tapahtuu ni miksei se näy kropassa :pyssyt: Mulla nyt kuitenkin on ylimääräistä 20 kiloa ettei kyse oo mistään hienosäädöstä...

Hepi

Hepi
Viestimäärä: 4

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Sunnuntaina, 24.07.2016 klo 22:16  
+
0
Voisinko mä saada täältä supportihmisen aktiiviseen kunnonkohotukseen? Eli siis sellasen some/keskustelukaverin jonka kanssa voisi jakaa treenivinkit, ruoat, palautumispäivän kurjuuden ja tunneskaalan kaiken sen väliltä? Kesä on jo kohta ohi ja mua ahdistaa et nyt jos en bootcampia tee, niin talvella kun tulee pimeää, loskaa ja murheita kaamoksesta, niin en saa itseä kisakuntoon i-k-i-n-ä!

Eli siis, mun tavoitteet on nyt ihan normaali kunnon kohotus, hengityksen tasaantuminen ja se et en ole jokaisen hieman rankemman treenipäiväänkää jälkeen kuolemassa.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Keskiviikkona, 27.07.2016 klo 09:26  
+
0
^Mulle voi ainakin laittaa yksityisviestiä, ni katotaan mitä kautta juteltais? En tosin tiedä, kuinka paljon musta on iloa ainakaan neuvojen suhteen kun ei mulla oo hajuakaan mitä touhuan.

Mä just viime viikolla itseasiassa kirosin kun ei ole ketään suht samantasoista kaveria, jonka kanssa kirota huonoja päiviä tai hehkutella onnistumisia. Treenaan miehen ja hänen veljensä kanssa eikä tietysti pitäisi vertailla tuloksia, koska a) ne on miehiä ja b) lähtötasotkin on olleet ihan erilaiset sekä muutenkin etenkin miehen veli treenaa huomattavasti enemmän. Silti tuntuu varsin typerältä hehkutella jotain itselle isoa juttua mutta joka sitten käytännössä on monelle lämppäritason juttuja. Niinku että sain siirryttyä hyppimään toisista pienimmän boksin päälle pienimmän sijasta :shifty: Mutta kehitystä kuitenkin tapahtuu ja siitä pitäis olla iloinen. Viime viikolla tehtiin dippejä kuminauhojen avulla ja olin ihan varma ettei siitä tule hevonhelvettiä suoraan sanoen, mutta taisin olla naisista ainoa joka niitä jaksoi tehdä oikein ja sai täydet setit tehtyä.

Nyt just viime viikolla tehtiin PT:n kanssa mulle perinteisemmän puolen saliohjelma toiminnallisen rinnalle kun PT oli sitä mieltä, että mun ois järkevämpää tehdä laitteissa eristetympää liikettä toiminnallisen rinnalla kuin että tekisin pelkkää toiminnallista, koska laitteessa saan sit ladattua isompaa painoa ja se sit taas hyödyttäis toiminnallista puolta.

Syömätouhut on taas ihan päin peetä, mutta sain eilen lääkäriltä lähetteen psykiatriselle puolelle juttelemaan syömisjutuista niin katotaan mitä siellä käy.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 28.07.2016 klo 12:56  
+
0
Mua vähän rassaa, kun kevään saikku ja siitä seurannut toimintakyvyttömyys sai vähän liikaan valtaa niin mielessä kuin kehossakin. Sen seurauksena kunto on laskenut pohjalukemiin ja kesän ajan ruokavalion on ollut lähinnä suklaata ja Pepsiä. Nyt aloitinkin pienen sokerilakon, sillä huomaan vanhan ihanan sokeriaddiktion nostavan päätään... Samalla kertaa koitan sitten saada liikunnankin suhteen itseäni niskasta kiinni, vaikka tämä aloitusvaihe tuntuukin tosi turhauttavalta. Erityisesti yläkropan osalta on aika masentavaa huomata, ettei lihasta ole lainkaan, vaikka se toki parin kuukauden täyden tekemättömyyden jälkeen oli odotettavissakin. Nyt projektina onkin lähinnä se, että oma olo olisi taas hyvä tässä kropassa.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 19.08.2016 klo 21:23  
+
0
Alkaa salihommat rullaa :jjei: Tai no, miten sen nyt ottaa kun melkoisia helpotuksia monessakin jutussa käytän mutta ihan sama! Kävi hillitön mäihä kun meidän pienryhmästä ei näkynyt oikein ketään koko kesänä niin mä ja mies ollaan käytännössä oltu 1,5kk privaattitreenissä PT:n kanssa. Mun PT vaihtu kesäkuun alusta ja aluks olin vähän ahdistunut kun uusi PT on semmoinen yltiöpositiivinen urheilijatyttönen että miten meidän jutut menee yksiin (olin ollut hänen ohjauksessaan kyllä ennenkin). Nyt on pakko perua kaikki pahat mietteet, oon päässyt kesän aikana ihan huimasti kehittymään ja ennen kaikkea saanut uskoa, että osaan, pystyn ja pärjään.

Nyt otin loppuvuoden tavoitteeks saada yhden toistot maksimien yhteistulokseksi mavessa, kyykyssä ja penkissä 200kg. Suunnilleen 20kg ois revittävä jostain suunnasta kasaan, kun penkistä menee nyt 40kg (tosin tähän varmuudella saan 2,5kg syksyn aikana, elättelen toiveita vitosesta), mavessa 90kg ja kyykyssä luulen, että se mennään jossain n.50kg. Kyykkyä en oo uskaltanu testaa maksimia kun kyykkäys on pelottavaa :shifty: Sarjaa teen kuitenkin 40kg ni varmasti toi 50 ainakin menis. Oon maveen ottanut niin vauhdilla painoa tässä kesän aikana että luulen siinä helpon kehityksen vaiheen olevan jo aikalailla ohi, sama penkissä eli kyykkyyn pitäis saada lastattua varmaan se 10kg lisää ja sit toinen kymppi raapia kasaan noista kahdesta. Periaatteessa ei pitäis olla mikään mahdoton haaste.

Ens viikolla vaihtuu meidän pienryhmän treeniohjelmat, sitten näkee paremmin mihin alan lataa eniten odotuksia. Saatiin tehdä toiveita niin saa nähdä. Tän hetkiset ohjelmat ei oikein ole ollut mun mieleen, vaikka täytyy myöntää että ovat kehittäneet kivasti mun heikkouksia eli kehonhallintaa/keskivartaloa. Nyt toivon että uudet ohjelmat sisältäis ainakin maven, penkin ja dippejä. Oon ihan rakastunu dippeihin nyt kun opin tekemään niitä, kumppariavusteisesti toki mutta kuitenkin! Leukojakin toivon että alkais irrota enemmän (saan yhden semipuhtaan tehtyä kumpparilla) kun mulla on sitten toiminnallisten rinnalla perinteisempi saliohjelma, jossa on musta paljon yläkropan voimaa kehittävää. Ku alkais saada tehtyä ees kolmea toistoa vaikka että pääsis kehittää siitä jonkinmoista sarjaa :nauru:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Lauantaina, 27.08.2016 klo 14:40  
+
0
Piiiitkästä aikaa täällä pyörimässä, mutta kuitenkin!

Keväällä aloitin projektin joka on nyt tuottanut -20kg tulosta. Nyt pari kolme viikkoa on menty sellaisella plus miinus nolla tilanteella, eli paino ei ole laskenut. Mutta enpä ole sen eteen paljon tehnytkään nyt töitä, kun olen nauttinut lomasta ja sairastellutkin. Maanantaina kuitenkin aloitetaan hivenen etuajassa sokeriton syyskuu ja samalla neljijakoinen saliohjelma kaverin kanssa :hymy: Siihen sitten vielä kaveriksi yksi juoksulenkki, Hiit-treeni tai jumppa aina viikkoon :)

Tavoitteena olisi saada jouluun mennessä vielä -5kg ja keväällä toiset -5kg. Sitten oltaisiin sellaisessa aikalailla hyvässä painossa, mitä olen lähtenyt tavoittelemaankin :aurinko:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Sunnuntaina, 28.08.2016 klo 15:51  
+
0
Mullaki on tippunu 'vahingossa' 15 kiloa matkasta pois. Kaikki joita ei oo nähny pitkään aikaan, hulluna kyselee että mitämitenmiksi, mitä oot tehny kerro mullekin millä toi onnistuu. No, en oo tehny mitään :nauru: Liikuntaa en oo lisänny millään tapaa, enkä ollu millään dieetillä tms. Helmikuusta etiäpäin jäi vaan ihan kaikki herkut ym pois, samoten leipä. Niin sanotusti tipattomalla oon myös ollut koko kuluvan vuoden, ja oon edelleen. Nyttemmin jättäny myös maidon.
Jännä ku sitä ei koskaan oikeen ajatellu, et ois noinki paljon ylimäärästä kyytissä. Olo on hyvä, nyt ku vaan sais vaikka vähän enempi lihasta tilalle.

Eilen mulle sanottiin niinkin kauniisti, ku et "sustahan on enää vaan pää jäljellä" :nauru:

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.08.2016 klo 16:00)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 29.08.2016 klo 09:46  
+
0
Voi että, onnittelut tarkoituksella ja tarkoituksettomasti pudonneista kiloista! :peukku:

Multa meni tavoitteet loppuvuodelle uusiks kun viime viikolla haettiin PT:n kanssa noita yhden toiston maksimeja, jotka pääs vähän yllättää. Mavesta 100kg ja penkkiin tuli huima 5kg nousu kerrasta eli se on nyt 45kg. Kyykkyä ei koitettu vieläkään, mutta koska 55-60kg on ihan pakko mennä niin 200kg pitäis rikkoontua jo nyt :nauru: Päätin siis pistää astetta kovemman tavoitteen ja lähtee tavottelee 250kg.

Uus ohjelma pitää sisällään ainakin smithkyykkyä ja valakyykkyä, rinnallevetoa ja mavea. Ei päästykään vielä viime viikolla vaihtaa ohjelmaa mutta ton verran muisti PT ulkoa, mitä on suunniteltuna. Toivon että sieltä vielä penkki ainakin löytyis :love: Valakyykky kyllä jännittää, en oo vielä ikinä tehnyt sitä ees tangon (pelkällä kepillä kyllä) kanssa koska se nyt on vaan niin hemmetin haastava liike, etenkin kun liikkuvuudessani on huomautettavaa. Saa nähdä miten sen kans käy :eek:

  Siirry sivulle: 1 ... 38 39 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28199
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6334
Viestejä yhteensä545716
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265849
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 06:30)