Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38  
+
0
Minun "maha pienemmäksi ennen etelän matkaa" -projekti jatkuu.
Mikäs meininki muilla?

Uskaltauduin tällä viikolla ihka ensimmäistä kertaa zumba-tunnille! Hieman sitä sekosi askelissa enkä muutenkaan osannut mitään, mutta hiki tuli ja kivaa oli. Ehdottomasti jatkan sitä! Ovatko muut kokeilleet?
Spinningissä käyn edelleen, se ei vain laihdutuksen kannalta tunnu olevan hyvä, mutta nouseepahan kunto.

Palannut taas oikein into käydä tuola salilla. Välillä se into on ollut hieman kadoksissa.. No motivaatiota saa tuosta reissusta.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:44  
+
0
Täällä -5kg kuukauden aikana, aika vähän, mutta olen tyytyväinen tähänkin :) vielä olisi -10kg tiputettava. Onneks alkaa olla valosia iltoja, niin täällä uskaltaa jopa jo pikkuhiljaa enemmän kävellä. Pitäisi kuulokkeet puhelimeen tilata ens viikolla ja etsiä askelmittari taas käyttöön, jännä että sillon tulee enemmän talsittuakin päivän aikana kun kyttäilee niitä askeleita (tosin se fuskaa aika paljon, pienikin kolahdus tai liike niin askeleita onkin tullu 5-15 enemmän). Paljonkos niitä asekeleita pitäisi olla päivän aikana?
- nimimerkki vaihtunut -

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 01:20  
+
0
Mulla on motivaatio aivan hukassa. Uutena vuotena (ilman uuden vuoden lupausta) päätin hivenen viilata elämäntapojani terveellisempään suuntaan ja tavoitepainot aina -5kg välein. Kävin jo -10kg mutta sitten katosi into ja painoa on taas tullut kolmisen kiloa lisää. Ei innosta enää ollenkaan, ällöttää kattoa peiliin, ei tee mieli saunoa/käydä suihkussa miehen edessä jne. :eitietoo: Juhannukseen mennessä pitäis olla lopullisessa tavoitepainossa, mutta jos meinaa terveellisesti tiputtaa niin kiire tulee.
When God created a Man, she was only kidding.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 09:56  
+
0
Itse olen kokenut tuon askelmittarin tosi motivoivaksi :) 10 000 askelta pitäisi tulla päivässä suositusten mukaan.

Eilen löytyi viimein talvella lumeen hukkuneet avaimet, jossa oli myös pyörän ainut avain. Elikkäs nyt pääsen myös taas pyöräilemänä ja koiraa juoksuttelemaan pikkuhiljaa. Tarkoitus olisi yrittää tässä polkaista tuonne lähi agi kentälle, matkaa edestakaisin tulee noin 10km. Onneksi kuitenkin pyörässä on kori ja koira sen verran pieni että siihen mahtuu hyvin, ei kuitenkaan kokomatkaa varmasti jaksakaan ravailla. Voi tehdä jo polkeminenkin minulle varsin tiukkaa näin aluksi. :hymy:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 10:02)

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 10:15  
+
0
Mä kokeilin ensi kerran lauantaina tuota zumbaa ja oli tosi hauskaa. Tunti meni nopsaan ja hiki virtas. Jotkut askeleet meni kyllä ihan vaan sinnepöäin, mutta yleisesti kohtuu helpot askeleet siellä tuntuis olevan. Mä nimittäin olen rytmitajultani suunnilleen ameeban tasoa, hyvä että tavan kuntojumpassa pysyn askeleissa mukana niin mulle oli yllätys että niinkin hyvin osaisn niitä askelia... :hymy:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 12:13  
+
0
Ääh, mulla on niiin läskifiilis tällä hetkellä. Vaatteetkin kiristää ja puristaa joka paikasta, enkä oo ees uskaltanu puntarille mennä. Nyt tarvii alkaa ahkerasti lenkkeileen, kun on tietkin sulanu. Ja toivoa, että polvi kestää...

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 13.04.2010 klo 20:25  
+
0
Mäkin olen nyt taas saanut itseäni edes vähän niskasta kiinni. Tuntuu vaan, ettei paino lähde millään tippumaan vaikka tarkistelin ruuan määrää ja laatua. Tähän alkuun taidan nyt rykäistä jonkin sortin kuona-aineenpoistokuurin, josko auttaisi. Ollaan koiran kanssa lenkkeilty tavallista enemmän, kun on ollut niin hyviä kelejä. Oli kiva huomata toissapäivänä, että jaksoin jopa hölkätä lenkillä jonkin verran ilman että valopallot vilisi silmissä. Kyllä se tästä! Tsemppiä kaikille saman aiheen kanssa painiville. :)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 00:02  
+
0
Mä luen edelleen tän topicin laihdutus -ja liikunapulinana kun edellisellä palstalla otsikossa oli toi kirotushärö. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 02:10  
+
0
Tässä ketjussa on aikaisemmin suhtauduttu melko nihkeästi kiinteytyspulisijoihin, mutta voisinpa yrittää kuitenkin tupata mukaan. Eli huomaamatta on lihas päässyt muuttumaan läskiksi ja nyt olisi tavoitteena saada joku 2-3 kg laardia veks.
Olen sokeriaddikti ja ekana voisi olla tavoitteena lopettaa lähes jokapäiväistynyt karkin mussutus. Lisäksi tunnin juoksulenkki kolmesti viikossa pitäisi saada ihan oikeaksi rutiiniksi eikä vaan satunnaiseksi huippusaavutukseksi. Lihaskuntoakin pitäisi huoltaa, eli jos ottaisi tavoitteeksi kahtena päivänä viikossa vähintään treenata akselilla punnertelu-vatsalihakset-selkälihakset-kyykyt. Jos tuon saisi sitten nostettua vaikka kolmeen jossain vaiheessa.

Normaalipainon sisässä (ja enemmän ala- kuin ylärajalla pyöriessä) koen jopa ihan parin kilon kiinteytyksen hurjan haastavana projektina - helpompi olisi päästä alkuun kun olisi paljon mistä lähteä. Ja ettei kukaan nyt ihan silmiään päästään kauhistele, niin mainittakoon vielä, että olen 20-vuotias tytöntyllerö, jolle lienee ihan luvallista vielä olla vähän laihan luikero jos huvittaa. Mutta enemmänkin nykyiseen laiskanlöllöön sohvaperunaan verrattuna urheilullisemman näköistä kroppaa tässä haetaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 08:46  
+
0
Huh! Maanantain ratsastuksesta on vielä vatsa ja selkä hellänä (ja ahteri), ja nyt sitten vielä eilen polkaisin reippaan pyörälenkin koiran kanssa, eli myös reidet aivat totaalisen jumissa. Milloinkohan sitä oppii ja alkaa muistaa sen venyttelyn.. Mutta hyvä fiilis!

Mitä loikkaharjoitukset ovat?
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 09:11  
+
0
Elba kirjotti

Ääh, mulla on niiin läskifiilis tällä hetkellä. Vaatteetkin kiristää ja puristaa joka paikasta, enkä oo ees uskaltanu puntarille mennä.



Mullakin on semmonen superläski olo. Hyh. Ihan kuvottaa kun tuota läskiä tursuaa. Nyt oon ottanu itteäni sen verta niskasta kiinni että oon tullu töihin pyörällä (paitsi no, tänä aamuna kun tuli kiire) ja Emmerdalen aikaan poljen kuntopyörää :nauru: Ja puntarin välttely menossa täälläkin, en mene ennenkuin on kevyempi ja parempi olo. Kyllä se tästä kun saa ton pakollisen kouluhomman alta pois niin sitten. (Aina näitä "kyllä mä sitten, kun...")
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 10:15  
+
0
Tammikuun puolessa välissä aloin pudottamaan ja liikkumaan. Zumba on se ykkösjuttu tällä hetkellä!
Kilot oli 87,5kg tammikuussa ja maaliskuun alussa ennen Brasilian reissua oli 81,3kg.
Kuukausi tuli "elettyä pellossa" eli syötyä kaikkea mahdollista ja paljon ja liikuttua vähän :nolo:
Tosin Recifessa ollessa maha renkkasi pari viikkoa aika rajustikkin, joten se varmaan osasyynä, että painoa kuukauden aikana tuli takaisin vain yksi kilo.
Aikamoinen ikävä oli hölkkäystä koiran kanssa, mutta tällä viikolla oli vielä matkustuksesta unirytmi sekaisin, että aamuhölkän sijasta heräsin myöhemmin vain kävelemään ja potkimaan koiralle jalkapalloa ennen töitä.
Parempi yrittää ottaa rauhallisesti ja tämä viikko ainakin pelkkiä kävelylenkkejä. Katsotaan sitten ensi viikolla sitä hölkkää ja zumbaa. Tuli hirveä himo aloittaa taas kuntosali ja mieskin puhui, että haluaisi alkaa käymään uudestaan, joten pitänee kortti hommata mahd. pian.
Eli kilot nyt 82,3kg ja toivon, että kesällä olisi 78 paikkeilla.

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:29  
+
0
Eiii tuo zumba! Pitäisi opetella keikuttamaan lanteita, saisinkohan tukiopetusta. Mutta ihan mielettömän kiva laji, olen ihan koukussa.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 22:33  
+
0
^ :hymy: Aivan kuin mun suusta!
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:09  
+
0
Nyt ois niinkun tarkalleen 20kg lähteny veks! :hymy: Mukavaa kun löytyy jo kaapista jotain päälle pantavaa. Kaikki ihanat vaatteet toki pieniä vielä mutta ekoihin tavoitefarkkuihin ei enää montaa kiloa matkaa.Tosin ovat joustavaa materiaaliamutta farkut kuitenkin ja jonkinlainen mittari. Olen jo viikon päivät lenkkeillyt kokoa 40 tuulihousuissa. Onhan ne toki tiukahkot ja pitää pitää taskujen vetskarit auki että eivät purista niin paljoa. :nolo: Mutta sopivat kuitenkin ja niillä pystyy lenkkeilemään.Eivät ole ainakaan vielä ratkenneet persiistä.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:10  
+
0
*tuplat pois* Tuleeko muilla tuplaviestejä? En ymmärrä..
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:29)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:21  
+
0
Vau monna! Onnea! Mitäs vippaskonsteja sulla on?

Mä oon yrittänyt olla makealakossa mutta aina se menee puihin... nyt oon taas... ollut jopa pari päivää siis Wuhuu!. Mun heikkous ja suurin kilojen tuoja!

Mäkin oon zumbaillut, tosin viime viikolla jäi väliin... tosin kävin joka päivä kyllä lenkillä.
Kai sitä pitäis ne juoksulenkkarit kaivaa mitkä ostin viime keväänä, mutta hölkkäharrastus jäi puoli tiehen kun tulinkin sitten raskaaksi...:aurinko: Ehkä tää tästä joku päivä iloksi vielä muuttuu...

En edes kehtaa sanoa, paljonko pitäis tiputtaa, jotta olisin itselleni tyytyväisessä painossa... PALJON!:nolo:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:32  
+
0

Vau monna! Onnea! Mitäs vippaskonsteja sulla on?



Kiitos. :hymy: Mulla kilot on lähtenyt tiukalla kasvisruokavaliolla (1200 kaloria/pvä), koirien kanssa lenkkeilyä 2-3h päivässä ja yksi ( :paapatus: ) herkkupäivä viikossa. Herkkupäivän iltana saan syödä kaikkea hyvää niin paljon kuin jaksan.

Mulla oli kans lähtöpaino niin paljon etten kehtaa sanoa tarkkaan mutta 35-40kg olin silloin ylipainoinen. :suru: Toiset 20kg vielä pois niin sitten hyvä.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:35)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 15.04.2010 klo 00:09  
+
0

innna kirjoitti:

Tässä ketjussa on aikaisemmin suhtauduttu melko nihkeästi kiinteytyspulisijoihin, mutta voisinpa yrittää kuitenkin tupata mukaan.



Mäkin tuppaan mukaan..

Oon pääsyt ihan repsahtamaan talven myötä! Tammikuussa (?) pääsin hyvään starttiin puhdistuskuurin avulla, mutta sitten taas repsahti. Olen ollut aika kipeänä ja paljon kaikkea hommaa, ei ole oikein ehtinyt eli siis jaksanut pitää itsestään huolta.

innnan teksti on aikalailla ihan melkein minun tilanteeseeni sopiva. Paitsi, että olen jo 25, mutta en silti näe ongelmana haluta olla hyvässä kunnossa. Tiedän etten saavuta koskaan sitä alle 60kg painoa, mitä olin joskus yläasteella, enkä haluakaan. Haluan olla hyvässä kunnossa ja ennenkaikkea voida hyvin.

Nyt pääsee onneksi aloittamaan taas pyöräilyn, kunhan joku vaihtaisi pyörään kumin.. Viime kesänä poljin töihin 10km/suunta ja tänä kesänä ajattelin jatkaa tämän kesän samalla linjalla. Pitäisi vaan saada nyt ruokatavat kuntoon, että jaksaa: turhat mässyt veke, säännölliset ruoka-ajat ja paljon kunnollista ruokaa.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 15.04.2010 klo 00:13  
+
0
^ Tuosta iästä yms. mainitsin siksi kun vanhalla palstalla oli jotain tupinaa aiheesta "miksi haluaa olla samoissa mitoissa kuin 18-vuotiaana". Tosin mä olin 18-vuotiaana pulleempi kuin nyt.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545698
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 20:00)