Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 07.07.2011 klo 22:08  
+
0

Kalinka kirjoitti:


Mulla on mittari, mutta tuijotan sitä lähinnä vasta lenkin jälkeen. Ennen tuijotin lähinnä nopeutta ja pyrin pitämään sen tiettynä, nyt tuijotan sykemittaria ja pyrin pitämään sykkeen tietyissä rajoissa. Tämän seurauksena olen saanut karsittua melkein 5 min ajasta pois. Ei tule väsytettyä itseä ylämäissä tai alkumatkasta. :wink: Toimii siis jos polkee vähänkin pidempää matkaa.



Tuo onkin hyvä pointti! Joskus käytin sykemittaria ja totta tosiaan, silloin tuijotin sitä.
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 11.07.2011 klo 13:24  
+
0
Löllis edelleen 4/150 ja siihen taisi jäädäkin muutamaksi viikoksi. Siihen jäi pyöräilytkin. Vedin pyörän kanssa viime viikolla nurin ja kyynärpää murtui. Onneksi pystyy sentään kävelemään (juokseminen taitaa täristää liikaa ja muutenkin vähän epätasapainoista).
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 11:23  
+
0
^ Auts! Onpa tympeä vaiva. :neutral: Toivottavasti tulee mahd. pian kuntoon.

Löllis 76/200, oon vähän jälessä tavotteesta, tuo saamarin varvas ei oikeen pysy kasassa. :mad: Pitäs ostaa uudet juoksulenkkarit, mutta kun ei oo töitä = ei oo rahaa. :eitietoo:
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 11:38  
+
0
^ Kiits, sitä toivotaan täälläkin.

Juttelin kaverin kanssa ja hän meinasi, että juokseminen voisi onnistuakin. Menen huomenna ortopedille, niin kysäisen. Tänään tehtiin avon kanssa reipas kävelylenkki ja koska olen nyt vammainen, päätin hyväksyä sen löllikseen. :shifty: Eli 9/150. Huomisen jälkeen katsellaan siis miten jatketaan..

Avoa olen jo pitkään yrittänyt saada lenkille tuloksetta, vaikka millä keinoin. Miksen keksinyt, että tekniikan avullahan se onnistuu?! Hänen kaverinsa osti hienon sykemittarin, missä on gps ja kaikki, ja pitihän hänenkin sellainen saada. Nyt hän raahaa minua lenkille. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 13:00  
+
0
Munkin löllis on aika heikossa hapessa ollu viimeset kaks viikkoa. Nyt on pakko ottaa itteä niskasta kiinni, mulla ei oo ollu muita ongelmia kuin mahakivut, jotka onkin sitte typistäny lenkkejä ja nitistäny intoa lähteä ku pelottaa et alkaa koskea. Tällä hetkellä lukemat siis 163/400. Oon siis noin 23 km jäljessä tavoitteesta. Kääk.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 20:58  
+
0
Menee hermot omaan toivottomaan laihdutukseen..

Aina sitä vaan vannottaa elämäntapamuutosta ja kunnonkohotuskuuria, mutta tässä sitä ollaan.

Jospa sitten "huomenna" :roll:

muoks.
Antakaa mulle motivaatiota.. Oikein toivoisin että joku tulisi haukkumaan mua läskiksi että saisi taas sen puuttuvan kipinän tähän hommaan.
Nyt ei ole mitään järkeä luovuttaa kun paino on pudonnut niin hyvin ja olisi "enää" 10kg pudotettavaa.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 13.07.2011 klo 21:03)

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 21:09  
+
0
^Mullakin olis vielä 10kg jäljellä, jotta olisin tyytyväinen. 17kg lähteny ja tää viimenen 10 näyttää tuottavan vaikeuksia. Harmittaa, ettei pennun kanssa voi tehdä vielä niitä 15km lenkkejä, joita yksin muuten tekisin ja nyt tuntuu jotenkin tyhmältä käydä lenkillä ilman koiraa... Motivaatio täälläkin kateissa. Pitää ostaa jotain liian pientä päälle, niin eiköhän se siitä :nauru:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 21:15  
+
0
Mullakaan ei tule lenkille lähdettyä, tuntuu tällä hetkellä niin vaikealta vauvan kanssa lähteä minnekkään kauemmas..

Voi se tunne kun ylä-asteella ollessa kylällä ohikulkevista autoista huudeltiin ja vihelleltiin perään! Nyt ei kukaan enää huutele (ainakaan hyvässä mielessä) :nauru:

En halua tietty mitään teinitytön muodotonta kroppaa, eikä sellaista mulle enää voi tullakkaan. Mutta sellainen sopivan hoikka ja naisellinen runko on tavoitteissa.

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 17:45)