Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 22:28  
+
0
Jei, mä taisin oikeasti löytää itselleni kivan tavan liikkua. Ja kesää vasten erityisen mukavan, koska päivisin on turhan kuuma edes yrittää koirien kanssa minnekään. Oon nyt pari kertaa käynyt juoksulenkillä aamulla ennen töihinmenoa. Ihanan energinen fiilis mennä töihin ja tulee vietyä koiratkin taas pitkästä aikaa aamulenkille, kun muuten on tullut päästettyä ne vaan pihalle eikä Osku edes suostu menemään aamulla pissalle, jos mä en mene mukana. Sekin siis ilmeisesti tykkää tästä, kun lähtee innolla mukaan eikä vaan käännä kylkeä. :nauru:

Ja tän aamuisen lenkin jälkeen on niin energinen olo, että päätin mennä huomenna jumppaan. Aamulenkeillä voisin alkaa käydä 2-3 aamuna viikosta.

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 09:55  
+
0
Täällä on motivaatio täysin hukassa :eitietoo: Ärsyttää! Masentaa! Ketuttaa! Miksi pitää olla näin selkärangaton? :pyssyt:
Iltasin nukkumaan mennessä aina ajattelee että aamulla alkaa parempi elämä, mutta sitten heti seuraavana päivänä kun mieliteko tai nälkä iskee niin kaikki edellisen illan hyvät ajatukset taas on hukassa.
Eilen katselin sunnuntaina siskon ottamia agilitykuvia enkä ollut tunnistaa itseäni niissä kuvissa olevaksi möhköksi. Heti eilen printtasin yhden kamalan kuvan ja teippasin jääkaapin viereen, jospa se auttaisi yhtään. :ttou: Hyi että! jos jollain on extra motivaatiota niin otetaan vastaan avosylein!
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 10:18  
+
0
Täällä kyllä olis motivaatiota varsinkin kun katsoin Dirty Dancingin :nauru:

Nyt on kaikenmaailman viikkotavotteita ja epämääräinen kuntoilu on jokapäiväistä, ens viikolla saan fillarin ja sitten mä lähden ajelee. Mun reidet herätti mut todellisuuteen, pitäsköhän joku valokopio ottaa niistä ja laittaa just jääkaapille.

Toivottavasti nyt ei tuu kamalasti takapakkia. Ei nyt niin väliä vaikka ei kiloja tippuiskaan, mutta mä haluan ton mun vähän löllön mahan pois ja reidet pienemmäksi. Sitten mä olen tyytyväinen, paino on sellainen että lääkärin mukaan tuskin tulen koskaan ainakaan alle 70kilon menevän, mun ruumiinrakennekin kuulema vaatii jo enemmän kiloja kun vkuuskymmentä, mikä olisi mun mittaiselle hyvä paino. Mitä tuo sitten ikinä tarkottaakaan :mietiskel:
- nimimerkki vaihtunut -

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 21:07  
+
0

maddy kirjoitti:

Ja tän aamuisen lenkin jälkeen on niin energinen olo, että päätin mennä huomenna jumppaan.

Ja tänään jumpassa ja jumpan jälkeen olen ihan piipussa. Mä olin oikeesti alkuun jumpassa ihan äimänä ja synkistelin, että miten voin olla näin kehnossa kunnossa. Tiedän siis, että mun kuntoni ei ole lainkaan sitä luokaa kuin monella muulla siellä, mutta ihan tosissaan huimasi ja tuli huono olo jo ihan alkuvaiheissa. Sitten tajusin, että en ollut syönyt mitään sitten puolen päivän joten todennäköisesti (toivottavasti :nauru: ) kyse oli enimmäkseen siitä. Jatkossa muistan sitten taas, että jos on aikomus mennä jumppaan töiden jälkeen, pitäisi ottaa töihin joku proteiinipitoinen välipala, vaikkapa rahkaa ja hedelmäkuutioita. :hymy:

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 23:06  
+
0
Minäkin vihdoin sain aloitettua nuo juoksulenkit! Tarkoitus oli minunkin aamuisin käydä juoksemassa ennen töihin menoa, mutta kun aamulla nukuttaa niin.. Niin olen mennyt sitten alkuillasta lenkeille. Pari kilsaa juoksen nyt näin ensialkuun. Jalat jaksaisi kauemminkin, mutta keuhkot sanoo POKS jos juoksen pidempään. Ehkä sekin siitä, aikanaan.
Juoksemisen päälle sitten hitusen vatsalihasjumppaa.

Ja huomenna olisi viikon tauon jälkeen zumba!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 23:26  
+
0
Huh huh. Tsemppasin itseäni työhakemusten lähettelyyn 200 grammalla suklaata. :roll:

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 11:10  
+
0
Joo kyllä se laihdutus siitä sit alkaa kun vain sais luunsa ensimmäisen kerran tonne pihalle liikkumaan! Miten voi olla niin hankalaa...:mietiskel:
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 08.05.2010 klo 21:36  
+
0
Hitto kun on alkanut vähän ote lipsua laihdutuksessa. Viime viikot menneet hyvin pizzapainotteisella ruokavaliolla, oikeastaan joka päivä joko pizzerasta ollaan tilattu ruokaa tai vaihtoehtoisesti pakastepizzoja kaupasta.:roll: Onneksi ei ole tullut kuin pari lisäkiloa mutta kuitenkin..:neutral: Tänä iltana vielä yksi pizzerian pizza ja sitten stoppi tälle herkuttelulle! Toisaalta ehkä tämä herkkuputki teki ihan hyvääkin, tammikuusta lähtien on ollut niin tiukka ruokavalio ettei sellasta koko ajan jaksakkaan. Nyt jaksaa taas kun on saanut ottaa vähän rennommin.:hymy:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 11:29  
+
0
^Kyllä sitä aina välillä pitää vähän saada herkutella :hymy:

Mä en oo juuri muuta tehnytkään kuin herkutellu. Oho.. Mutta tsemppasin eilen ja kävin 25km pyörälenkillä. Piiiiitkän pitkät ylämäet laittaa kyllä savukeuhkot huutaan hoosiannaa ja syke nousee ihan liian korkealle, mutta kyllä se tästä vielä joskus. Nyt tuo pyöräily tuntuu jo paljon paremmalle kuin reilu kk sitten. Hiljaa hyvä tulee. Puntarilla en tosin oo kyllä käyny ainakaan kuukauteen, mutta en usko tuon heilahtaneen mihinkään suuntaan.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 17:09  
+
0
^ Sä kun asut hervannassa niin missä sä pyöräilet, tai minkämoisen lenkin teit? Ruskontietä sääksjärvelle päin on vissiin aika suosittua rullistelijoiden ja pyöräilijöiden keskuudessa ja pitäskin joskus testata se lenkki, siitä tulis noin 20km sääksjärvelle ja takas.. Oon vetänyt vaan kymppiä mun surkeella kunnolla ja vähän pelottaa lähtee 20km polkeen kun tuntuu että hyydyn varmasti puolessavälissä :nauru:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 17:58  
+
0
^Joo, Ruskontietä Sääksjärvelle mäkin meen. Tai ensin Turtolasta Hervantaan ja sit sille Ruskontielle. Ja sieltä sit jostain Peltolammin ja Koivistonkylän kautta takas, en mä noita kaupunginosia kauheesti erota :hymy: Enkä tiedä itekään missä poljeskelen, kunhan meen jossain :nauru: Voit lähtee mun kans pikku pyöräilylle niin kuollaan molemmat keskelle lenkkiä kun ei puhti enää piisaa, ja invataksilla kotiin.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 18:05  
+
0
^ Kuulostaa hyvältä :nauru: Me muutettiin just tähän näyttelijänkadulle, pääsee hyvin tohon ruskontielle. Näillä helteillä vaan en edes harkitse pyöräileen lähtöä, kuolen jo tossa pihallakin istuessa.

Mutta kannatti muuttaa metsän viereen. Heti kuukausien junnaaminen lähti ja paino yhtäkkiä laskenut 2kg. :) Kummasti tulee lenkkeiltyä paaaaaljon pidempiä ja raskaampia lenkkejä kun tarpoo joka päivä 1-2h tuolla mettässä.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 10:51  
+
0
^ ette sitten kovin kaukana meistä asu:wink:

Kävin myös vetämässä kevään ekan pyörälenkin, en tosin puoltatuntia kauempaa menny mutta ihan hyvä alotus.

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 13:43  
+
0
^ Missäs te asutte? Me asuttiin ennen tuolla pohjoishervannassa, uimahallin vieressä ja nyt tosiaan muutama viikko sitten muutettiin tähän näyttelijänkadulle. :)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 13:55  
+
0
Asutaan siinä melkein hotellin vieressä

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 13:58  
+
0
^ Aijaa :D Melkein naapureita siis!

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 14:08  
+
0
En oo kyllä teitä nähny vaikka varmaan paljon samoilla poluilla lenkkeillään:hymy: Tosin jos hyvin käy me muutetaan pian Tampereen reunalle Tasanteelle omaan pieneen rivariin:cool:

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 15.05.2010 klo 14:09  
+
0
Tuolla näyttämöpuistossa hengataan pissalenkit ja ruskontiellä ja hervantajärven mettissä sit lenkkilenkit. :D Mut joo, ei olla törmätty! Joo mä lueskelinkin, toivottavasti saatte sen! :)

Kielinero

Kielinero
Viestimäärä: 13

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 10:08  
+
0
Kävely on alkanut taas tuntua tosi mukavalta. Eilen olin Kouvolassa Kympin naisessa työkavereiden kanssa, ja kesällä aion kiertää pääkaupunkiseutua kävellen. Kesäyön marssille aion osallistua kesäkuussa. Se saattaa kyllä olla jo ihan rankka repäisy: 30 km kävelyä kesäillassa. Vähän jänskättää.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 11:50  
+
0

wuf kirjoitti:

En oo kyllä teitä nähny vaikka varmaan paljon samoilla poluilla lenkkeillään:hymy: Tosin jos hyvin käy me muutetaan pian Tampereen reunalle Tasanteelle omaan pieneen rivariin:cool:



Ihan vain tällainen pieni OT.. Itsekin olen Tasanteella joskus asunut ja voin sanoa että ne lenkkimaastot olivat jotain NIIN mahtavaa!! Kävelyteitä niin pitkälle kuin vain jaksoi tallustaa! Sitä on kyllä hieman ikävä..
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:15)