Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 28.06.2011 klo 11:53  
+
0
^ Hyvä hyvä hyvä! Oispa ihana kun itekin osaisi uida. :D Olen surkea räpiköijä, hidas, enkä edes pysty laskemaan päätä veteen pitämättä nenästä kiinni.
Mun pitäis tänään juosta 8 km jos aion tältäkin viikolta saada 31 km, mutta mulla on viisi ekstrakilsaa kerättynä, joten mietin juoksisinko vaan 5 tai 6 km. Kuitenkin eilen ja toissapäivänä kävin molempina päivinä pikkusen vajaa 10 km (9,7 ja 9,8, merkkasin toisen kympiksi ja toisen ysiksi) niin ei välttämättä ole hyvä idis tänäänkin käydä pitemmällä. Kuitenkin juhannus ja silleen niin ehkä se on ihan ok että tää ois vähän kevyempi viikko.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 15:30  
+
0

tonitrua kirjoitti:

Mutta tällä viikolla parannan tapani: tänään salille, keskiviikkona salille ja hikilenkki Ukon kans, torstaina ratsastus, lauantaina hikilenkki ja sunnuntaina salille. Näin teen.

Näin siis kirjotin maanantaina...
Nyt on keskviikko, enkä ole käyny salilla kertaakaan, enkä käy tänäänkään. Viime viikko meni perseelleen omaa laiskuutta, nyt ei vain ole ehtiny.

Kaikki on hullun reippaita täällä! :peukku: Ja hyväkuntosia. En ikimaailmassa vois kuvitella jaksavani juosta 10km. Tai 5km. Tai ees 2km. Ehkä vielä jonain päivänä....

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 19:30  
+
0
Ai niin eilen löllähti 7 km, eli löllis 57/200. Tänään ei ehkä pysty ku on pakarat vähän soossina, ku repäsin pikkasen salilla eilen. Tai eihän sitä koskaan tiiä, kun se tosta alkaa viileneen, että onko pakko lähtä.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 19:40  
+
0
Te jotka olette lölliksellä, juoksetteko vai hölkkäättekö? Millaista vauhtia?

Itsekkään en voi kuvitella juoksevani kovin pitkää matkaa, mutta hölkäten voisi mennäkkin pari kilometriä. Tietty sitten kunnon kasvaessa matkatkin pitenee kun kestävyyttä tulee lisää.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 21:22  
+
0
^ Mä hölkkään, kilometri menee yleensä noin 5-6 minuutissa ja tälla vauhdilla jaksan tosi hyvin. Joskus sit vikan puoli kilsaa juoksen kovempaa.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 22:01  
+
0
Siis mikä on konkreettisesti juoksun ja hölkkäämisen ero? Mulla vaihtelee vauhti varmaan 8 km/h ja 11 km/h väliltä, tosin välillä juoksen huomattavasti lujempaakin. Kuitenkin lasken kaiken juoksemiseksi?

Löllislukemat 126/400. Jeah.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 22:08  
+
0
^ Juoksemisesta minäkin kyllä aina puhun, mutta tuo on mulle ehkä enemmän hölkkää jos alkaa ihan kunnolla pohtimaan? En tiedä, juoksemisen koen jotenkin sit vaan melko paljon nopeammaksi.

muoks. mut siis joo, juoksuahan se mun mielestä on kuitenkin, oli sit hölkkää tai nopeempaa juoksua :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 29.06.2011 klo 22:09)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 22:20  
+
0
Siis hölkkähän on kevyttä juoksemista. Jokaisella varmaan käsityksensä siitäkin..

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 29.06.2011 klo 23:47  
+
0
Löllis 62/200, tänään ei luistanut. Jalat oli tönkkönä, varpaaseen tuli rakko ja tuntu ku ois ollu kiviä mahassa. Mut puristin vitosen.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 30.06.2011 klo 09:08  
+
0
On se hassua, heti kun ei saa liikkua mahottomia niin oikein hinkuisi lenkille, ja sitten kun ei pääse, niin itseään viihdyttää sipsillä ja suklaalla ja jäätelöllä ja kekseillä ja... :ttou:

Pakko ottaa itseä niskasta kiinni, tämän aamun vaakalukemat olivat taas karmivaa katsottavaa..
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 30.06.2011 klo 09:18  
+
0
Mä koin eilen valaistumisen.
Oon aina ajatellut, et "sit kun painan sen ja sen verran, niin olen iloinen" tai "sit kun vuötärönympärys on 10cm pienempi"
Oon nyt taas tän viikon pyöräillyt töihin, ei huikea matka mutta 40min päivässä kuitenkin ihan reipasta hengästyttävää liikuntaa ja eilen aamulla kulkiessani peilin edestä huomasin, että oon melkein tyytyväinen.
Kiloja ei varmasti ole pudonnut, senteistä en tiedä, mutta paketti tuntuu piukemmalta kun päivittäin liikkuu. Jaksan taas töissä paremmin, eikä illallakaan tee mieli kaatua sohvaan niinku kuraan kuollu kuttu.
Pakkohan niitä senttejäkin ja mahdollisesti myös kiloja on jossain vaiheessa kadota, kun syön vähemmän kuin kulutan, mutta enää (tai siis ainakaan taas nyt vaihteeksi) en stressaa niistä niin paljon.

Voimia Tonterialle, tiedän miltä toi tuntuu. Nimim. +10kg pelkällä salmiakkisuklaalla olkapääleikkauksen jälkeen.. :paijata:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 30.06.2011 klo 10:57  
+
0
Käytiin tuossa viikko ennen juhannusta vaeltamassa tuo Karhunkierros kokonaisuudessaan, eli täydet 80km. Rinkka painoi kuin synti, mutta silti selvisin ilman suurempia ongelmia. Nyt on kyllä sellainen olo että mähän selviän mistä vain!

Ennen vaellusta mun työmatkapyöräilyä tsemppasi ajatus "enhän mä vaelluksella pärjää jos en yhtä työmatkaa pysty pyöräilemään" ja nyt taas "jos kerta jaksoin 80km kävellä niin kyllä mä nyt yhden työmatkan pyöräilen helposti" :nauru: Kannustavaa!
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 30.06.2011 klo 21:29  
+
0
Ääh, nyt se polvi alkoi sit kettuilemaan :mietiskel: Sama juttu kävi tuossa keväällä kun harrastin ahkerasti zumbaa yms. ryhmäliikuntaa. Meni ohi parin viikon levolla, menisköhän se nytkin? Ostin tänään polvituen, jos alottaisi lyhyillä juoksulenkeillä joskus viikon tai parin päästä taas tuen kanssa. Harmittaa.

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 30.06.2011 klo 23:55  
+
0
Kuinka monelta löytyy mittari pyörästä? Te, joilta löytyy:
Seuraatteko mittaria? Mitä siitä seuraatte? Vaikuttaako se polkemiseenne?

Itse huomaan tuijottavani mittaria jatkuvasti. Jos nopeutta on 34km/h, sen saa helposti nostettua 35km/h. Jos alamäessä näyttää 49km/h, on pakko polkea lisää, jotta saa mittariin sen 50km/h.

Kisaatteko edellä pyöräileviä vastaan? Itsellä on aina kova hinku mennä muista ohi... Arkipäivän voittoja. :D
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 01.07.2011 klo 07:35  
+
0

myway kirjoitti:

Kisaatteko edellä pyöräileviä vastaan? Itsellä on aina kova hinku mennä muista ohi... Arkipäivän voittoja. :D

Lähes aina, eikä vain pyöräillessä vaan kaikessa urheilussa :nauru: ja jos ohi mennessä huikkaat vielä: "Paremmalla eelle!", niin saatat saada kunnon skabat aikaan, jos toinen on oikein kilpailuhenkinen.. :twisted:

Onko kukaan kokeillut niitä pussikeittodieettejä? Avolla loppui justiinsa 2 viikon kuuri ja 5 kiloa sillä lähti. Mielenkiinnolla seuraan, että saako se nyt rukattua ruokavaliota siihen malliin, että paino myös jatkaisi tippumista. Maistoin yhtä keittoa sekä yhtä pirtelöä ja yöks, en ikinä pystyis itse syömään niitä.

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 01.07.2011 klo 08:54  
+
0
Hih, alkaa olemaan jo pieniä itseensä tyytyväisyyden pilkahduksia painon ja peilikuvan suhteen. :aurinko: Täytyy nauttia näistä hetkistä, koska niitä on todella harvoin. :shifty:
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 01.07.2011 klo 10:07  
+
0

yasmin kirjoitti:

Oon päättänyt laihtua mutta en tiedä miten. Olin vielä kaksi vuotta sitten hoikka ja kaunis. Kunnes eräänä iltana satutin polveni.

...

Ainut ongelma on etten tiedä miten voisin treenata. Pitäisikö mennä ihan ammattilaiselle.. ne vaan maksaa niin paljon.



Täällä myös erittäin polvivammainen neito, jolle lähes kaikki liikunta on mahdotonta. Suosittelen lämpimästi hyvällä fysioterapeutilla käyntiä suolaisesta hinnasta huolimatta. Omalla kuntoutuksella tekee herkästi enemmän hallaa kuin hyötyä... Itselleni ohjenuoraksi on annettu "tee mitä haluat niin kauan kun ei satu", mutta olen saanut myös loistavia jumppaliikkeitä tehtäväksi.

Vesijuoksu on hyvää liikuntaa ja toimii ainakin itselläni loistavasti, mutta jos polven koukistamisen kanssa on ongelmaa, olisin varovainen tuossakin lajissa. Ehkä ennemmin aloittaisin lihasten vahvistamisen omaan tahtiin tehdyllä vesijumpalla. Mutta kukin tyylillään, ja kaikkiin vammoihin ei toki sovi samanlainen toiminta! Mutta tosiaan, ehdottomasti suosittelen sitä fyssarilla käyntiä... Tsempit sinne päin, todella tiedän millaista on elämä polviongelmien kanssa!

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 13:35  
+
0
Hahaa, sain aloitettua juoksemisen/hölkkäämisen! Ostin juoksuhousut perjantaina, ja ajatus siitä, että tuntuu hyvältä ja näyttää hyvältä tekee juoksemisestakin mukavampaa toimi. Tosin, vasta 4 km lenkki takana. :nauru: (Luulin sen olevan 5 km mutta kun tarkastin jälkeenpäin kartasta, niin kilsa putosi pois..) Nyt on reidet ihan kipeät, tosin pyöräilyyn se ei vaikuttanut, koska poljin tämän kesän enkkani tänä aamuna töihin tullessa. Hassua. En siis uskalla tänään uutta lenkkiä, mutta huomenna tai tiistaina sitten taas. Tuli kyllä hyvä fiilis! Eli löllis 4/150. :shifty: Tästä se lähtee.

myway kirjoitti:

Kuinka monelta löytyy mittari pyörästä? Te, joilta löytyy:
Seuraatteko mittaria? Mitä siitä seuraatte? Vaikuttaako se polkemiseenne?

Itse huomaan tuijottavani mittaria jatkuvasti. Jos nopeutta on 34km/h, sen saa helposti nostettua 35km/h. Jos alamäessä näyttää 49km/h, on pakko polkea lisää, jotta saa mittariin sen 50km/h.



Mulla on mittari, mutta tuijotan sitä lähinnä vasta lenkin jälkeen. Ennen tuijotin lähinnä nopeutta ja pyrin pitämään sen tiettynä, nyt tuijotan sykemittaria ja pyrin pitämään sykkeen tietyissä rajoissa. Tämän seurauksena olen saanut karsittua melkein 5 min ajasta pois. Ei tule väsytettyä itseä ylämäissä tai alkumatkasta. :wink: Toimii siis jos polkee vähänkin pidempää matkaa.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.07.2011 klo 13:39)

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 07.07.2011 klo 18:43  
+
0
Löllis 70/200.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 07.07.2011 klo 21:57  
+
0
Sunnuntain pyörälenkin jälkeen päätin alkaa pro-pyöräilijäksi ja kävin heti maanantaina hankkimassa uudet pyöräilyhousut, -hanskat ja -kypärän. Ja kylläpä oli mukavampi polkea tiistaina! Nyt onkin aika kova into päästä pyörän selkään, mutta malttia on valttia näin polvivaivaisena. Kiva kuitenkin päästä tekemään jotain oikeasti raskasta, kun pitkään olen joutunut jättämään kaiken kunnon kuntoilun polven takia väliin.

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 10:45)