Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 12.06.2013 klo 11:08  
+
0
^ Mulle pylly tarkotti pienenä koko alapäätä. En muista mitä mulle kotona oltiin selitetty lasten syntymästä, mutta tajusin kuitenki ite että ei ne sieltä persereiästä tule vaan siitä toisesta reiästä. Kuitenki naapurin lapset aina sano et pyllystä ne tulee, niin ehkä tästä johtu toi mielleyhtymä.


Mun siskonpoika 3v huus yks päivä täysiä minusta että "Niina on likanen pelle!" :I Olin suihkussaki käyny ihan vasta..

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 17.06.2013 klo 09:46  
+
0
meillä siskon tyttö kyseli siskolta, että minkä värinen koira mulle oli tulossa. kun sisko vastasi, että musta, niin toinen oli näyttänyt kovin epätoivoiselta ja vastannut: "mmmhhhm miksi ei pinkki??" prinsessakausi menossa tytöllä :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 17.06.2013 klo 19:37  
+
0
Näistä etupyllyjutuista tuli mieleen se että exän vanhemmat olivat sanoneet pikkupojan etupuolella olevaa ylimääräistä uloketta nippeliksi. En ole vieläkään päässyt yli tästä sanonnasta. Miksei vain voi sanoa pippeli? Se nyt ei ainakaan ole mitenkään ruma sana. Antoi aivan uuden ulottuvuuden sanonnalle nippelitietous...
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Sunnuntaina, 11.08.2013 klo 22:31  
+
0

Fay kirjoitti:

Näistä etupyllyjutuista tuli mieleen se että exän vanhemmat olivat sanoneet pikkupojan etupuolella olevaa ylimääräistä uloketta nippeliksi. En ole vieläkään päässyt yli tästä sanonnasta. Miksei vain voi sanoa pippeli? Se nyt ei ainakaan ole mitenkään ruma sana. Antoi aivan uuden ulottuvuuden sanonnalle nippelitietous...



Ai kamala, sain ihan järkyttävän naurukohtauksen. Nippelitietous :nauru:

Kummitytön kanssa katottiin luonto-ohjelmaa ja sarvikuonon tullessa kuvaan kysyi 2,5v tytteli "Onko toi sellanen hirvikuono?"
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 12.08.2013 klo 13:50  
+
0
Mä olin kesällä äitini ja mun 3-vuotiaan veljentytön kanssa saunassa. Mennessäni pihalle kuulin tytön ihmettelevän: "Miksi sändillä on niin pienet tissit?" Onneksi mä olen ihan tyytyväinen mun C-D-kupin poveen, niin en saanut mitään kriisiä :nauru: Kaikki on suhteellista..

Tyttö ihmetteli saunassa myös mun neulausta ja kertoi myös yhdellä miehellä päiväkodissa olevan tatuointi. "Kirsillä se neulaus on käsivarressa."
Minä: "Kirsillä..? Ei kai Kirsi ole miehen nimi..?"
Tyttö: "Joo-o. On sen nimi Kirsi. Ja on se mies!"
Minä: "???"
Äiti taustalta nauruaan pidetellen: "Kyllä Kirsi on nainen. Vaikkakin aika roteva nainen.." Tyttö ei uskonut Kirsiä naiseksi ja puheenaihe vaihtui.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 12.08.2013 klo 19:23  
+
0
^ Meillä sattui vähän vaastaava kuopuksen ollessa noin 2-vuotias. Meidän lähikaupassa oli reilusti (siis todella reilusti) ylipainoinen kassan täti, jolla oli lyhyet hiukset. Kuopus käytti tästä henkilöstä aina nimeä "kaupantätimies".
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Piipsu

Piipsu
Viestimäärä: 455

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.08.2013 klo 11:30  
+
0
Mä voisin tähän väliin kertoa oman tarinani. Tai oikeastaan kaksi. Minä ja veljeni siis rooleissa. Oma tytär ei oo vielä päässyt letkauttelemaan mitään ihmeitä. :D

Eli oltiin äidin kanssa joskus anttilassa kaupassa ja jonotettiin siinä kassalle pääsyä. Taisin olla jotai 5-6 vanha. No viereiseen jonoon tuli mies, jolla kuulemma oli isohko nenä. Minä siinä sitten katselin ja tuijotin, vaihdoin paikkaa jotta varmasti näin. Oltiin joskus aikaisemmin äidin kanssa keskustelleet, että jos tulee jotain outoa vastaan niin niistä voidaan puhua kotona. No muistin tämän ja totesin melko kovaan ääneen ja monet sen kuulivat "ÄITI, TON SEDÄN NENÄSTÄ PUHUTAAN KOTONA!" Äiti siinä sitten naama punaisena katseli ja maksoi ostoksensa ja lähdettiin.
Olin kuitenkin ymmärtänyt että puhutaan kotona, mutta se ei mennyt sitten ihan nappiin...

Toisessa oolikin sitten veljeni vuorossa. Kuljimme paljon linja-autolla ja ikää meillä taisi olla edelleen n 5 vuotta. IMinä istuin bussissa äidin vieressä ikkunapuolella ja veljeni istahti meidän etupuolelle. Joltain pysäkiltä sitten tuli joukko punkkareita tms ja marssivat takapenkille meidän ohitse, olimme itse bussin puolivälissä. Veljeni katsoi tyyppeja ttodella pitkään ja seurasi aluksi vain katseellaan niitä, kunnes nousi ja marssi takapenkille. Konttasi sielä lattialla erittäin tutkivaisena, ähisi ja puhisi, kunnes tuli pari askelta takapenkiltä meitä kohti ja huusi isoon ääneen: "ÄITI, NOILLA PEIKOILLA EI OO HÄNTÄÄ!" Tässä vaihessa koko bussi repesi nauruun ja äiti siinä jälleen pää punaisena käski veljen paikalleen istumaan. Punkkarityypit ottivat asian myös todella rennosti ja naureskelivat tyytyvisenä..

Älkää siis koskaan tehkö kaksosia ja ottako niitä samaan aikaan mukaan jos kummalakaan on hiukkaakaan vilkkaampi mielikuvitus tai on erittäin avoin kaikille...
http://piajakarvakorvat.blogspot.fi/
PitaPata Dog tickers
Welsh Corgi Pembroke Sunoasis's Dance In June Time "Luca" s. 5.8.2012

PitaPata Dog tickers
Japaninpystykorva Donorei Pommi Viritetty "Pyry" s. 19.6.2013

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.08.2013 klo 11:36  
+
0
^ Hahah, kiitos, päivän naurut saatu :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.08.2013 klo 11:48  
+
0

Piipsu kirjoitti:

Eli oltiin äidin kanssa joskus anttilassa kaupassa ja jonotettiin siinä kassalle pääsyä. Taisin olla jotai 5-6 vanha. No viereiseen jonoon tuli mies, jolla kuulemma oli isohko nenä. Minä siinä sitten katselin ja tuijotin, vaihdoin paikkaa jotta varmasti näin. Oltiin joskus aikaisemmin äidin kanssa keskustelleet, että jos tulee jotain outoa vastaan niin niistä voidaan puhua kotona. No muistin tämän ja totesin melko kovaan ääneen ja monet sen kuulivat "ÄITI, TON SEDÄN NENÄSTÄ PUHUTAAN KOTONA!" Äiti siinä sitten naama punaisena katseli ja maksoi ostoksensa ja lähdettiin.
Olin kuitenkin ymmärtänyt että puhutaan kotona, mutta se ei mennyt sitten ihan nappiin...


Lähes identtinen kertomus isosta nenästä ja "kotona puhumisesta" löytyy muuten tämän thriidin ensimmäiseltä sivulta. Aika sattuma. :wink:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Piipsu

Piipsu
Viestimäärä: 455

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 14.08.2013 klo 12:04  
+
0
^näköjään, pitäis kyllä lukee tääkin kokonaan läpi. Ei vaan vielä ehtinyt oli vaan pakko heti päästä kertomaan meidän tempaukset. Ja äiiteeltä kuulinnää ny viimeks pari viikkoa sitten ja aina se jaksaa näistä sanoa... :D
http://piajakarvakorvat.blogspot.fi/
PitaPata Dog tickers
Welsh Corgi Pembroke Sunoasis's Dance In June Time "Luca" s. 5.8.2012

PitaPata Dog tickers
Japaninpystykorva Donorei Pommi Viritetty "Pyry" s. 19.6.2013

jehna

jehna
Viestimäärä: 4

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 17.08.2013 klo 12:03  
+
0
Yksi ilta sanoin meidän 3v tytölle: "Sulla on tosi kauniit silmät."
Johon tyttö vastasi: "Kiitos äiti, sulla on kauniit tissit."
:nauru:
pk.collie Nuutti -11

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 07.11.2013 klo 16:33  
+
0
Laulatin töissä lapsia alle 3v. Kaikki varmasti tietää laulun viidestä pienestä ankasta.

Minä: Lauletaas niistä pienistä ankoista, ottakaa jokainen omat ankat esille *heiluttelen sormia* Missä "Mikko" sun ankat on?
"Mikko" 2v : Ne on syöty.
Minä: Toivottavasti ne oli maukkaita...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 07.11.2013 klo 17:12  
+
0
Opettajan arki on välillä niin antoisaa. Paskartelin tänään 6-luokkalaisten kanssa isänpäiväkortteja. Tekemäni mallikortti oli oppilaiden mieleen, ja yksi tuli tekemään kauppaa.

Oppilas: "Voi hitsi kuinka hieno toi sun kortti on!"
Minä: "No kiitos. Noudatat vaan ohjeita, niin sun kortista tulee vähintään yhtä hieno."
O: "No ei kuitenkaan tuu. Enkö mä vois antaa tota mun isälle, kun sulla ei kuitenkaan enää oo isää?"
M: ":eek:"

Mä olen 15 vuotta noita oppilaita vanhempi, joten vähän vääristynyt kuva ihmisten eliniästä niillä on. Tai sitten vain mun iästä. :nauru:

Rehtorikaan ei päässyt tänään vähällä. Jotkut pienemmät oppilaat tulivat halailemaan häntä käytävällä. Rehtori sanoi, ettei nyt oikein sovi halailla kun koulussa on paha täiepidemia. "AI ONKS SULLA TÄITÄ??!"kaikui kimeä lapsen ääni koulun käytävillä herättäen melkoista uteliaisuutta. :nauru:

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 07.11.2013 klo 17:21  
+
0
Oli tavallinen päivä keskellä viikkoa kun käytiin kaupassa,mukana ollut 9 v. Poikani ruinasi karkkia totesin ettei nyt osteta namia,johon hän isoon ääneen "ei meillä ole varaakaan kun kaikki menee topakkaan" Olin ihan että mitä ihmettä,kun siitä kun meillä on poltettu alkaa olemaan jo lähemmäs 5 vuotta etten Oikeen ymmärrä mistä lapset keksii näitä juttuja?

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 07.11.2013 klo 20:52  
+
0
Mä olin Lahdessa Lidlissä the other day ja kassajonossa mun edellä oli ehkä arviolta nelivuotias poika äitinsä kanssa. Poika oli ollut aika hiljaksiin siinä kun tavaroita vedettiin kassasta läpi, ilmeisesti aprikoiden seuraavaa pähkinää, sillä tämä yhtäkkiä kysyi äidiltään kirkkaalla äänellä "Äiti, mitä se sellanen sikailu on?". Parasta oli että mutsi oli heti ihan juonessa mukana ja kysyi lapselta että "Haluutko sä että mä näytän tässä ja nyt?". Hajottiin kassan kanssa aika huolella.
Rise to reset the world.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 01.11.2014 klo 17:12  
+
0
Mulla on ihana 5-vuotias yökylässä: On kyllä hyvä, että sulla on noi koirat, koska jos varas tulee, niin koirat voi purra ja ajaa varkaan pois. Ja on hyvä, että mulla on pikkusisko, koska sekin voi purra varasta. Eikä haittaa, vaikka varas ottais pikkusiskon, koska sisko on niin kovaääninen, että varas kyllä palauttais sen heti takas. :nauru:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 13.02.2015 klo 23:54  
+
0
^ Tuo samainen 5-vuotias yritti hankalasti kiivetä autoon pikkusiskonsa turvaistuimen yli ja ihmettelin tympääntyneenä, miksei hän voinut mennä autoon toiselta (kadun) puolelta. "Koska mä en halua jäädä auton alle ja kuolla." :shifty: (Mun koira oli siis kuollut auton alle vaan pari viikkoa aiemmin..)
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Lauantaina, 21.02.2015 klo 22:37  
+
0
Nyt menee pahan luokan yksinpuheluksi, mutta mun mielestä nää on niin mainioita!

Mun veli kertoi, että tällä viikolla yksi aamu hänen 2-vuotiaansa oli heittäytynyt lattialle huutaen:

"Oili" ei mene päiväkotiin. Oilia vituttaa! :eek:

Aika äkkiä oli kyllä selvinnyt, että tytöllä oli päällä villapaita, joka kutitti ja vaikka sekin voi kyllä aiheuttaa melkoista vitutusta, niin ihan sitä 2-vuotias ei kuitenkaan ollut tarkoittanut.. :nauru:

Siinä sitten 5-vuotias (joka ilmeisesti oli ymmärtänyt, että tommosta ei saa sanoa) oli yrittänyt loppuaamun tavailla pikkusiskolle, että Oilia KU-TIT-TAA!
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 25.02.2015 klo 12:52  
+
0
^ Tuosta tuli mieleen, siskon entisen koulukaverin tyttö oli päiväkodissa miettinyt kirjaimia. Oli mennyt kuulemma kysymään hoitotädiltä että "Alkaako vittu ja vadelma samalla kirjaimella?" :nauru: Sama likka oli nähnyt ikkunasta äitinsä polttamassa tupakkaa ja meni sitten syyttävänä ovelle äitiä vastaan torumaan: "ÄITI, mä näin kun sä kävit patukalla!".
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 25.02.2015 klo 13:16  
+
0
Eilisessä TPS-Kärpät matsissa kuultua, noin 3-vee pikkupoika jutusteli isänsä kanssa:

"Isi, onks noilla pelaajilla pippelit?" Isä vastas myöntävästi ja poika teki jatkokysymyksen: "Onks ne isot?" :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 07:45)