Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:49

Matkailupulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 39

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 15.07.2011 klo 13:05  
+
0
Reippaan kuukauden päästä marokkoon. Voi taivas, että ihana lähteä, saa vähän muita ajatuksia pois arjesta ja näkee tuttavia ja ystäviä pitkästä aikaa. :cool:
Turkkiin ja moldovaan olisi tarkoitus mennä paluumatkalla, moikkaamaan tuttavia ja moldovaan muuten vaan. Laitoin myös hakemuksen afganistaniin, mutta luulen, että se evätään, kun levottomuuksissa oli räjäytetty turistien suosima hotelli kabulissa ja tuhottu muutenkin kaupunkia. Liekkö enää tuttavien ja sukulaisten verukkeella maahan pääsee, tai ainakaan maan itäosiin...

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 15.07.2011 klo 15:19  
+
0
4.9 Amerikka kutsuu :love: On jo niin kova ikävä sinne että huhhuh. Oon siellä kuukauden, pääasiassa Texasissa uima-altaalla köllöttelemässä ja shoppailemassa (!!!!!!!), loppukuusta lähdetään tädin kanssa moikkaamaan serkkua Washingtoniin (joka ei kiinnosta yhtään...) ja siitä taas New Yorkiin (joka kiinnostaa ihan liikaa!!), en jaksa odottaaaaaaaaaa! Ens kesänä taas uusiksi, sillon oon kyllä vähintään 2kk.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 15.07.2011 klo 16:09  
+
0
Islanti oli aivan upea, varmaankin maisemiensa puolesta hienoin maa, jossa on tullu käytyä! Säätkin suosi meitä, mikä ei tosiaan oo niin sanottua sillä saarella.

Aloinkin jo mietiskeleen, että mihinkähän sitä seuraavaksi ja bongasin firman, joka järjestäjää ratsastusmatkoja Azoreille. Sinne kun pääsis ens kesänä! Eikun säästään..

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 16.07.2011 klo 21:46  
+
0
Elba, mimmonen oli talli jossa kavit ratsimassa? Oon utelias. Millaisia hepat?
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 16.07.2011 klo 21:56  
+
0
Kävin tuolla Laxnesin tilalla --> http://www.laxnes.is/. Oli tosi mukava paikka ja ratsastusreissu varsin onnistunut. Reissulla oli mukana aikas paljon porukkaa, varmaan joku reilu parinkymmenen hengen ryhmä, joista alle viidellä oli enemmän ratsastuskokemusta. Eka aattelin, että mikähän mammamaasto tästäkin tulee, mutta loppujen lopuksi se menikin sitten niin, että ratsastin parin muun kanssa etujoukoissa ja aikas kovaa mentiin, hitaammat jäi sitten kauas taakse ja palasivat tallillekin joku 20 minsaa meidän jälkeen :) Mun tamma oli kyllä tosi ihana ja reipas kuin mikä, ei tarvinu paljon eteenajavia apuja käyttää..

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 01:47  
+
0
Joo, taalla aika usein huomaa laukkailevansa (tai tolttailevansa jos on nopea tolttinen heppa ja asiakkaat yleensa sitten laukkaa) biitsilla taysia alottelijat perassaan ja jossain vaiheessa miettivansa mahtavatko ne pysya matkassa. Hyvin ovat pysyneet, ihmeellisia hevosia kylla. Golden Circle vaikuttaa mielenkiintoiselta, jos ois aikaa ja rahaa saattaisin kayda jopa kokeilemassa. Ehka ensi kerralla Islantiin piipahtaessa. Tai jos nakisi edes noi nahtavyydet, ma en oo nahnyt juuri mitaan. Vatnshellirin ja mustan rannan, jonka nimea en muista. Ja hylkeita. :)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 10:52  
+
0
Mä laitoin ton kuva-albumin ainakin hetkeksi aikaa avoimeksi, että saapi noita mun Islanti-kuvia katsella, jos jotakuta kiinnostaa :) Eli pitäs nähdä, jos on kirjautuneena FB:ssä --> Islannin reissu

Ja mä kans haluaisn Islantiin vielä uudestaan, paljon pitemmäks aikaa, että kerkeis kiertää autolla koko saaren ja käydä vielä Vestmanna-saarilla lunneja kahteleen.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 17.07.2011 klo 10:57)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 11:43  
+
0
^Äääää! Minäkin halluuuun :D

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 12:40  
+
0
Upeita kuvia kyllä Elballa :aurinko:
Ylläpitäjä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 14:42  
+
0
En mäkään voi sanoa muuta kuin älyttömän hienoja kuvia Elballa, ja kyllä tonne Islantiinkin vaan täytyis päästä käymään (ennen kuin posahtaa kokonaan pois maailmankartalta...). Tosi kaunista, satumaista suorastaan!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 21:45  
+
0
Rooman reissu odottaa kahden viikon päässä. Ainoa pelko tällä hetkellä on tuo lennonjohtajien lakko. Se siirrettiin alkavaksi 2.8. klo 6.00 ja meiän lennon pitäis lähteä 2.8. klo 7.50. :ttou: Toivottavasti saavat tehtyä sopimuksen ennen ton alkua, muuten pistää kyllä ketuttamaan ja pahasti. Mä olen jo ehtinyt tilaamaan limusiinikyydinkin lentokentältä hotelliin... :shifty:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 29.07.2011 klo 08:18  
+
0
Morocco, here I come! :cool:
Lento lähtee ylihuomenna iltapäivällä.
Ihana päästä lähtemään pitkästä aikaa. Näkee tuttuja ja pääsee itsekin vähän rentoutumaan, pois arkikuvioista.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 15:20  
+
0
Osaisko kukaan vinkata mitään näkemistä/ tekemistä Kaunaksesta? Ei olla siellä koskaan käyty, ja buukattiin pikkuloma sinne. Vinkit tervetulleita! :)
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.10.2011 klo 10:43  
+
0
No nyt pamahti, mun pitäis ottaa ens elokuussa nokka kohti Japaniaa! Nagoyaan näin tarkemmin, ja mahdollisesti myös muualle, koska aikaa olis parisen viikkoa. Sisko lähtee siis vaihtoon Nagoyan yliopistoon ja lukukausi päättyy tuolloin elokuussa, jolloin me mennään sitten isin ja äitin kanssa käymään siellä.

Japanin must-see? Kapselihotellissa aiotaan ainakin yöpyä, ainakin yksi yö! :nauru: Myös ryokania tekis mieli kokeilla, sisko vaan pelotteli että niissä on usein kotiintuloajat jne, ja tuppaavat olemaan kalliimpia.

Ja sitten.. myydäänkö Japanissa vaatteita, mitkä mallaa myös tällasen länsimaisen amatsoonin päälle?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.10.2011 klo 19:59  
+
0
Jouluaattona lähtee lento kohti Krabia, takaisin 8.1.2012! Aivan mahtavaa päästä kahdeksi viikoksi kesään talven keskeltä :love:

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.10.2011 klo 10:22  
+
0

jannie kirjoitti:

Ja sitten.. myydäänkö Japanissa vaatteita, mitkä mallaa myös tällasen länsimaisen amatsoonin päälle?



Miun kaveri on siella talla hetkella ja on vissiin loytany jotain joka paalle sopii. Riippuu kylla aika paljon kaupasta luulisin :D Joissain myydaan isompaa, joissain taas sellasta joka ei mahu tyyliin nukellekaan paalle.

Tana aamuna laskeskelin etta miulla on 12 aamua jaljella taalla maailman toisella puolen. Sitten koittaa paluu arkeen... Onneks nyt sentaan syysloma sattuu valiin niin ehtii toipua tarpeeks aikaerosta ja 32 tunnin lentokenttaseikkauiluista. Mie en viela tiia oonko mie valmis lahtemaan taalta pois, kun tuntuu etten ole nahny viela laheskaan tarpeeks. Perth on ihan mahtavan kaunis kaupunki ja ihmiset taalla on ollu niin ystavallisia, etta taa paikka on tuntunu kodilta jo ekasta paivasta lahtien. Yllattavan nopeesti onkin taa kaks kuukautta on vierahtany, vaikka tuntukin tosi pitkalta ajalta ajateltuna ennen lahtoa.

Ens lauantaina tutkimaan Pinnaclen aavikkoa ja hiekkasurffaamaan. Tuon jalkeen voikin keskittya ihan pakkailuun ja viime hetken tuliaisten osteluun :D
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.10.2011 klo 10:24)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 10:08  
+
0
Pitkään ollaan py:n kanssa pyöritelty, että voisko talvella lähteä johonki reissuun. Mä oisin halunnu lähtee vähintään kuukadeks Aasiaan, mutta kun selvis että py:n koulukuviot ei anna siihen periks, päätettiin että yritetään talvella kaheks viikoks johonki lämpöseen ja mahdollisesti syksyllä sit pidempi reissu.

Nyt sitte otettas ehdotuksia vastaan! Mihin kannattas lähteä helmi-maaliskuussa (todennäkösesti ajankohta on maaliskuun alku)? Pitäs olla LÄMMINTÄ, rantaa, kohtuullinen hintataso, ei mikään perheturistirysäkohde. Vähän tekis mieli johonki Eurooppaan (Espanja, Italia?), koska mä en oo ollu oikeestaan missään. Mutta onko sillon jo lämmintä? Toinen vaihtoehto on Aasia, mut mietityttää matkustaa niin paljon parin viikon takia. Euroopan halvemmat lentohinnat, mutta kalliimpi eläminen lienet menee aika samoihin, jos vertaa Aasian kalliita lentoja, mutta halpaa elämistä? Aasiasta on tosiaan kokemuksia paljonkin.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 10:36  
+
0
Helmi-maaliskuussa ei kyllä taida oikein missään päin Eurooppaa olla vielä kovin lämmintä. (Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä, mutta tämä käsitys minulla on.) Olen ollut Roomassa kesäkuun ensimmäisenä vklna ja sillon oli kyllä jo ihan t-paitakelit. Itse kyllä lentäisin Aasiaan jo parin viikon loman takia, viikko on liian lyhyt, mutta 2 jo ihan jees. Bangkokin suora lento Helsingistähän ei taida kestää kuin 9h ja siitä pääsee näppärästi Air Asialla vaikka mihin nopeasti ja halvalla. Aasiassa kannattaa vähän sen mukaan katsoa, miten sadekaudet menee, ne kun ovat eri paikoissa vähän eri aikaan ja osuvat meidän talveen ja alkukevääseen. Tosin tämän varmaan jo tiesittekin, jos olette siellä jo enemmän reissanneet :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 16:52  
+
0

Tiuhtis kirjoitti:

Pitkään ollaan py:n kanssa pyöritelty, että voisko talvella lähteä johonki reissuun. Mä oisin halunnu lähtee vähintään kuukadeks Aasiaan, mutta kun selvis että py:n koulukuviot ei anna siihen periks, päätettiin että yritetään talvella kaheks viikoks johonki lämpöseen ja mahdollisesti syksyllä sit pidempi reissu.

Nyt sitte otettas ehdotuksia vastaan! Mihin kannattas lähteä helmi-maaliskuussa (todennäkösesti ajankohta on maaliskuun alku)? Pitäs olla LÄMMINTÄ, rantaa, kohtuullinen hintataso, ei mikään perheturistirysäkohde. Vähän tekis mieli johonki Eurooppaan (Espanja, Italia?), koska mä en oo ollu oikeestaan missään. Mutta onko sillon jo lämmintä? Toinen vaihtoehto on Aasia, mut mietityttää matkustaa niin paljon parin viikon takia. Euroopan halvemmat lentohinnat, mutta kalliimpi eläminen lienet menee aika samoihin, jos vertaa Aasian kalliita lentoja, mutta halpaa elämistä? Aasiasta on tosiaan kokemuksia paljonkin.



Ehdotan Meksikoa! Lennot toki maksaa anammän kuin Eurooppaan mutta siellä on lämmintä, rantaa, eikä vissiinkään ole mikään perheturistirysä. Oltiin avon kanssa siellä toissa talvena maaliskuun viimesillä viikoilla viikon täällä ja kova hinku olisi sinne takasin!

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 10.10.2011 klo 19:18  
+
0
Pöh pöh, vähän pelkäsinki että tohon aikaan on turha vielä Eurooppaan jäädä jos mielii kunnolla lämpöä...

Oiih, vähänkö Meksiko ois mielenkiintonen! Jotain ihan uutta! Täytyy tutustua tarkemmin.

Valitettava tosiasia on se, että me ollaan semi-köyhiä opiskelijoita ja jos esim Bangkokiin lennetään ni ei oteta sitä tonnin suoraa Finskin lentoa (joka on kyllä ihan mega luksus), vaan sombaillaan halvinta reittiä, eli matkustusaikaa tulee siitä jonkin verran lisää... Aasian ollessa tuttu paikka, otettas kämppä sitte vasta paikanpäältä. Sit jos johonki niinkin hurjaan ja uuteen maahan ku Meksiko lähettäs, otettas varmasti joku paketti.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.10.2011 klo 19:19)

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 39
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6354
Viestejä yhteensä545788
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 09:30)