Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:49

Matkailupulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 39

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 15.05.2011 klo 18:28  
+
0
Dippadai, avo tossa eilen selaili Tjäreborgin sivuja. Jos vaikka pääsisi johonkin reissuun, kun taskussa polttelee valmistujaislahjaksi saatu 500€:n matkalahjakortti (jonka olin autuaasti jo unohtanut kunnes avo muistutti asiasta...) minkä avulla saa vähän matkakuluja pois. Johonkin lämpimään olisi tietty kiva päästä, mutta en kyllä yhtään tiedä mihin. Tai sitten kaupunkilomalle...? Voi tätä valinnan vaikeutta! Ideoita?
Pääosassa Jedi ja ne toiset.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.05.2011 klo 18:28)

Lua

Lua
Viestimäärä: 127

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 15.05.2011 klo 22:10  
+
0
Jos haluaa nähdä jostain vähän erilaista niin suosittelen tosi paljon Istanbulia. Käytiin siellä jokunen vuosi sitten ja tykättiin tosi paljon. Kiva kaupunki ja mukavia ihmisiä. Sen kerkeää näkemään jossain neljässä päivässä jo ihan suht hyvin.

Berliinissä käytiin kannsa jokunen aika sitten ja oli ihan kiva paikka. Vaikka Saksan kaupungeista mieluisin on München. Nätti kaupunki, tosi ystävällisiä ihmisiä ja siellä lähistöllä oli monta kivaa pikku kaupunkia joissa käydä visiitillä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 23:27  
+
0
Nyt kaivattais hotellisuositksia Helsingistä!
Ollaan menossa viettämään 1v-kihlajaispäivää elokuussa Helsinkiin pitkäksi viikonlopuksi, ja olis haussa kiva ja persoonallinen hotelli. Sais mielellään olla kuulumatta mihinkään valtaomistajien ketjuista (Restel, Scandic, Sokotel jne), "pienemmät" ketjut ja varsinkin yksityisomisteisuus plussaa :peukku:
Keskustasta, kohtuullinen hinta, ja aamiaisen tulis kuulua hintaan.

Nyt ollaan kateltu Arthuria ja Helkaa, onko näistä kellään kokemuksia? Bookingin kautta ollaan tutustuttu valikoimaan, mutta tehdään varaus varmaan kuitenkin suoraan hotelliin.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 29.05.2011 klo 23:36  
+
0
^ Mulla on Arthurista! Mut siitä on kyllä ehkä yli 10 vuotta kun siellä oltiin. Mutta sillon tykkäsin kyllä kovasti paikasta.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 30.05.2011 klo 12:44  
+
0
Terveiset Thaimaan Phuketista!

Suosittelen ehdottomasti matkustamaan touko-kesäkuussa, "low-seasonina". Tosi halpaa, tosi hiljaista. Hotellin allasalueella oltiin vain me ja pari muuta, rannalta sai aina tuolin, minnekään ei juuri joutunut jonottamaan, ruoka tuotiin nopeasti ja muutenkin niin ihanan väljää!
Lämmintä oli sellaiset 32-34 astetta, sadekuuroja tuli vain kahtena päivänä iltapäivällä ja nekin kestivät vain 40min. :cool:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 31.05.2011 klo 01:12  
+
0
Me ollaan tällä hetkellä kallistumassa Helkan puoleen, siellä on aika hyvä tarjoushinta ko. ajankohtaan tällä hetkellä. Ja plussaa vielä siitä, että varauksen voi tehdä nyt ja peruuttaa saa maksuttomasti viel 3 päivää ennen saapumista... ku työvuorot ajankohdalle on vielä vähän epäselviä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 31.05.2011 klo 08:39  
+
0
^Klaus K? Kun olet tuollainen design ihminenkin kerta :) Itse haluisin joskus käyä pällistelemässä siellä suunnalla :D

Jos vielä tässä jatkaisin ettei jää niin orvoksi. Mä olen ratkaissut mun matkustelemattomuuteni tältä kesältä niin, että en matkusta minneen, mutta laitan kaverit makustamaan mun luokse :D. Menee se näinkin! Just eilen sain viestiä hyvältä ystävältäni, että varasi lennot heinäkuun lopulle! Ja sisko kahden lapsensa kanssa tulee käymään puolivälissä heinäkuuta!

Kävin mä itse työreissulla Mallorcalla tän kuun alussa, pienemmissä kylissä nimeltä Deiá & Valldemossa. Olihan siellä kaunista ja lämmintä, upeat maisemat, hyvää viiniä ja ruokaa! Sielu lepäsi.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.05.2011 klo 08:50)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 31.05.2011 klo 08:51  
+
0
^No ei tossa Klaus K.ssakaan MUUTEN mitään vikaa, mutta se on hinnaltaan tuplat verrattuna Helkaan... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 31.05.2011 klo 08:55  
+
0
Hehe, sitä hieman epäilin, et saattaa olla hieman tyyriimpi :) Vois käyäkin siellä joskus vaikka kahveella ja esittää et olis yks yöpyjistä ;)

muoks. Ah. lutkuttelin tuon huonevarausten kanssa... mahdollisesti sinne pääsis joskus hieman edukkaammin, jos vaan tajuaa olla ajoissa liikenteessä... Hinnat näyttää vaihtuvan kysynnän mukaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.05.2011 klo 08:58)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 14.06.2011 klo 22:13  
+
0
Olikos täällä Islannin kävijöitä?! Lähden matkaan heinäkuun alussa ja mulla on HIRVEE ongelma. En osaa päättää kahdesta päiväretkestä, kummalle osallistuisin. Kahden päivän ohjelma on ainakin päätetty, eli yhtenä päivänä Blue Lagooniin ja toisena yhdistetylle ratsastusretkelle/Golden Circle -kierrokselle. Sitten ne kaksi kohdetta, joista en osaa päättää eli South Coast & Þórsmörk ja Snæfellsnes National Park. Argh, oispa yks päivä lisää matka-aikaa.

Jopo

Jopo
Viestimäärä: 9

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 24.06.2011 klo 12:12  
+
0
Onko kenelläkään kokemusta Dominikaanisesta tasavallasta matkakohteena? Kaikenlaiset kokemukset käy. Aurinkomatkojen esitteestä ja nettisivuilta olenkin jo katsonut hintoja ja muuta tietoa. Kaukomatkakohde mietinnässä (ajankohdasta ei vielä tietoa) eikä avokkia saa Thaimaan matkalle kirveelläkään.:nauru: Jotain muuta vaihtoehtoa siis mietin. Malediivit, Karibian risteily, ABC-saaret ym. ovat liian kalliita tässä vaiheessa.
tiibetinspanieli 6/2003
bordercollie 1/2015

Sateenkaarisillalla
australiankelpie 11/2010-6/2014

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 25.06.2011 klo 01:27  
+
0
Elba, olen toissa Snæfellsnesissa elokuun alkuun asti. Tuu moikkaa mua Lýsuhólliin. En ole viela kaynyt puistossa, mutta se on varmaan hieno. Ainakin toi takapihan jaatikko on. Kiivettiin vuorilla yksi yo, sekin oli aika vau. Kylla taa niemi ainakin kannattaa kiertaa. Enka osaa verrata, kun en ole nahnyt kuin Snæfellsnesia ja vahan Reykjavikia. Munkin pitaisi reissata. Ajattelin liftata ainakin tan niemen ympari, kun vaan saisi jarkattya vapaapaivan. Ja ehka vois jotain muutakin, voit sit vinkata mulle kiinnostavia juttuja. Blue Lagoon ois ehka ihan kiva. Tosin ehka vahan kallis mun surkeaan budjettiin.

On taa vinha maa, aika viilea tosin, ota vaatetta mukaan. Kaksi paivaa oli kylla melkein kesa.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 25.06.2011 klo 10:04  
+
0
^wauuu!
Mä eilen aloin kattelemaan hieman lentolippujen hintoja Islantiin, Unkariin, Irlantiin ja Viroon. Oli hieman puhetta ystävän kanssa, jos menis jonnekkin syksyllä viikonloppulomalle, mut ei vielä sen kummemmin asiasta puhuttu. Mietin et jos se oliskin ratsastusloma, niin nuo maat voisi olla varteenotettavia :).

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 25.06.2011 klo 16:49  
+
0
Taa on kylla ihana maa. Haaveilen paasevani mukaan pariksi paivaksi pidemmille ratsastusretkille: ratsastusta islantilaiseen tapaan. Naa meidan hevosvuokrat on semmosta kopotysta (tai Suomessa naakin on kai aika reippaita maastoja, mutta kuitenkin valilla kavellaan), kun ei hevosia voi loputtomiin juoksuttaa. Ja ihan vinkiksi: ottakaa mukaan paljon suurpiirteisyytta, islantilaiset ovat saksalaisten vastakohta ja ne eivat tuijota kelloa niin kuin monet muut. Eivatka ole huolissaan kuin ruotsalaiset. ;)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

concrest

concrest
Viestimäärä: 6

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 02.07.2011 klo 15:59  
+
0
Hihiii, päätettiin tossa muutama päivä sitten kaverin kanssa, että lähdetään elokuussa Malagaan!! Eilen varatiin lennot ja hotellit, joten reilun kuukauden päästä odottaa neljän päivän reissu Malagassa. :)
-for you only have shadows when your life's filled with sun

kesvil Olymbinar's Conquistador "Kusti" 07/03
kesvil Oylmbinar's Hero's Crest "Hero" 05/08

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 05.07.2011 klo 15:41  
+
0
No niin, huomenna ois sitten lento Reykjavikiin! Matkaohjelma ois seuraavanlainen: TO Reykjavikissa kiertelyä, PE aamupäivällä ratsastusretkelle, iltapäivällä Blue Lagooniin, LA Golden circle -retki (geysirit, Gullfoss-vesiputous, Þingvellirin kansallispuisto) SU etelärannikko ja Þórsmörk.

lintuja: Oispa ollu kiva tulla käymään siellä, mutta me nyt ilmeisesti mennään sittenkin tuonne Þórsmörkiin päivän reissulle, kun matkaseurani haluaa nähdä "villiä erämaata" :) Ois kyllä kiva, kun ois vaikka viikko aikaa, niin kerkeis nähä enemmän!

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:16  
+
0

kiivilintu kirjoitti:

Dippadai, avo tossa eilen selaili Tjäreborgin sivuja. Jos vaikka pääsisi johonkin reissuun, kun taskussa polttelee valmistujaislahjaksi saatu 500€:n matkalahjakortti (jonka olin autuaasti jo unohtanut kunnes avo muistutti asiasta...) minkä avulla saa vähän matkakuluja pois. Johonkin lämpimään olisi tietty kiva päästä, mutta en kyllä yhtään tiedä mihin. Tai sitten kaupunkilomalle...? Voi tätä valinnan vaikeutta! Ideoita?



Pomppasi silmille, vaikka jo vanhempi juttu, mutta. Jos mulla olisi matkalahjakortti minä ainakin lähtisin mahdollisimman kauas, suurimpiin unelmakohteisiin, Chileen tai Etelä-Afrikkaan. Noihin kun mahtaa parhaimmillaan suuntaansa maksaa tonni. Pienikin nipistys pois olis jotain. Itse haluaisin seikkailla ja nähdä uskomatonta luontoa, mitä Afrikka sekä Etelä-Amerikka takuulla tarjoilevat. Vastaavasti taas jos rahat olisivat tiukilla, lähtisin kaupunkilomalle Saksaan, Unkariin tai Tsekkiin. Tekisi mieli nähdä jotain tosi erilaista kuin brittiläinen hillitty ja lempeä olemus.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: MATKAILUPULINAA - Keskiviikkona, 06.07.2011 klo 02:00  
+
0
Elba, näinhän se menee, aina joutuu valitsemaan. Snæfellsnes on kyllä kaunis nyt kun aurinko paistaa. Toivottavasti teillä on samanlaiset säät kuin täällä nyt on, aurinko paistaa ja on lämmintä. Ekan kerran kesämekko päällä Suomesta poistumisen jälkeen. Tosi kivaa reissua!

Mä haluaisin kanssa Afrikkaan tai Peruun. Myös transsiperia-junailu kutkuttaisi. Islantiin on kyllä tehtävä toinen matka: en ole nähnyt juuri mitään ja vähän heikolta vaikuttaa. Toisaalta monenlaiset ihmiset tulevat tänne meidän luokse ja ehkä tavoitan jotain aidompaa kuin olemalla vain turisti. Joskus haluan kyllä kaksi viikkoa (vähintään) aikaa ja ajaa koko maan ympäri. :)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: MATKAILUPULINAA - Keskiviikkona, 06.07.2011 klo 08:52  
+
0
kuka jaksaa odottaa reilu puoli vuotta reissuun ei kukaan. Ollaan miehen 30v synttäreiks varattu kavereiden kanssa matka thaimaaseen 2vk ko phang/ ko samui/ bangkok on kohteet..... Ei jaksa odottaa..
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 07.07.2011 klo 10:59  
+
0

jannie kirjoitti:

Nyt ollaan kateltu Arthuria ja Helkaa, onko näistä kellään kokemuksia? Bookingin kautta ollaan tutustuttu valikoimaan, mutta tehdään varaus varmaan kuitenkin suoraan hotelliin.


Me oltiin Intiassa Helkan hotellinjohtajan kanssa samaan aikaan :wink: Käytiin testaamassa paikka joskus, kun oltiin Helsingissä syystä tai toisesta. Mä ainakin tykkäsin.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 39
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28204
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään3
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 23:15)