Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:49

Matkailupulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 37 38 39

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MATKAILUPULINAA - Perjantaina, 06.10.2017 klo 16:14  
+
0
^ Thaimaahan.:viheltel:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MATKAILUPULINAA - Lauantaina, 07.10.2017 klo 23:26  
+
0
Poistin tästä ketjusta pikavippimainoksen joka oli yritetty naamioida matkailurahoitusviestiksi Thaikkuihin.
Ylläpitäjä

Tigrru

Tigrru
Viestimäärä: 9

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 16.11.2017 klo 01:46  
+
0
Onko kellään kokemusta Venetsiasta? Italiassa muualla on tullut käytyä, mutta tämä kaupunki on nyt pidempään houkutellut, kauniilta kaupungilta vaikuttaa. Nyt taas satuin näkemään palan siitä sattumalta elokuvassa, ja eiköhän taas matkakuume polttele.. :nauru:

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 16.11.2017 klo 19:17  
+
0
Olen käynyt kahdesti Venetsiassa, ekan kerran äitini ja tätini ja tokan kerran kaverini kanssa. Edelleen yksi lempikaupunkejani. Jotkut valittavat, että kanavat haisevat kesäisin, minulla ei sitä ongelmaa ole ollut (eka matka oli kesällä ja toka syksyllä). Gondoliajelua en ole kokeillut, minulle riittivät valokuvat Canal Grandesta ja muista kanaaleista. Piazza San Marcolta löytyy kaupungin kenties kalleimmat ravintolat. Kaupunkiin pääsee kätevästi junalla, bussilla ja laivalla. Ekalla kertaa menin sinne laivalla Gubbiosta ja tokalla kertaa bussilla Villorbasta.

Tuolla tuli maisteltua Belliniä, mutten tiedä onko se juuri venetsialainen vai ihan yleisesti italialainen juoma.
Haaveissa kl u

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 19.11.2017 klo 13:06  
+
0
^^ Muutaman kerran tullut käytyä silloin kun tytär asui vuoden Venetsiassa.
Gondoliajelut on aika hinnakkaita, tosin onhan se jonkinlainen elämys. Sen sijaan jos haluaa sinne "vetten päälle" voi ottaa vesibussin (vaporetto) vaikka Piazza San Marcolta ja piipahtaa Muranon saarella
Vähän riippuu ilmoista, haiskahtaako ne kanavat. Jos on pitkään ollut hellettä, niin kyllähän ne vähän haisee. Ainakin silloin kun heinäkuussa oltiin niin lievää tuoksahtamista oli :nauru:

Muistelen että Norwegian lentää kesäisin suoraan Helsingistä Venetsiaan :mietiskel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 19.11.2017 klo 18:01  
+
0
Juu lensi Norwegian tänäkin kesänä ja hinnatkin olivat ihan huokeat. Mä kävin Venetsian lisäksi Veronassa ja olin yllättynyt, että Venetsiassa oli ravintolaruoka halvempaa kuin Veronassa. Jotenkin ajattelin että olisi ollut toistepäin. Muutenkin Venetsia oli kyllä positiivinen yllätys. Pari kertaa ahdisti turistimassojen tungoksessa, mutta muutoin siellä viihtyi kyllä ja onhan se nyt todella nätti ja omaleimainen kaupunki.
Ylläpitäjä

Tigrru

Tigrru
Viestimäärä: 9

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 20.11.2017 klo 00:27  
+
0
Noniin, ai että kun voisi jo alkaa matkoja katselemaan, uskoisin että näistä keleistä kun Suomesta lähtisi, niin ei pieni tuoksahduskaan haittaisi. :nauru:

Tulikin mieleen, että mitä kokemusta on eri nettisivuista; Mistä olette saaneet edullisimmat lennot tai hotelliyöpymiset? Sivustoja tuntuu olevan nykyään niin hurjasti, että kun yhdestä ostaa niin seuraavana päivänä sitten jossain olisikin ollut hurjasti halvemmalla.. :mietiskel:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 20.11.2017 klo 10:02  
+
0
Mä oon käyttänyt expediaa lento+hotellipaketteihin.
Nuo sivustot on tosiaan yks viidakko, ja ite ainakin sain vertaamalla aina halvimmat hinnat tuolta expedialta. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


MaBa

MaBa
Viestimäärä: 1

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 30.10.2018 klo 13:35  
+
0

Johannna kirjoitti:

Mä oon käyttänyt expediaa lento+hotellipaketteihin.
Nuo sivustot on tosiaan yks viidakko, ja ite ainakin sain vertaamalla aina halvimmat hinnat tuolta expedialta. :hymy:



Itse olen käyttänyt lähinnä Momondoa ja oikeastaan suoriin lentoihin olen ostanut liput suoraan Finnairin apilla. Jos ei ole välilaskuja, niin ainakaan Euroopan sisäisillä lennoilla en ole huomannut juuri eroa. :aurinko:

Meeri4

Meeri4
Viestimäärä: 1

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 08.01.2019 klo 16:37  
+
0
Onko täällä kukaan harrastellut enemmälti matkustamista varaamatta muuta kuin menolipun? :hymy: Itselläni on ollut jo pidempään haaveissa lähteä matkustelemaan ympäri maailmaa ilman lopullista päämäärää ja ilman hotellien varailua etukäteen yms. Nyt alkaisi näyttää siltä, että tämä voisi parin vuoden kuluttua olla jopa mahdollista. Vähän ajatus kuitenkin jännittää joten mielellään kuulisin muiltakin kokemuksia :nauru:

NikkeL

NikkeL
Viestimäärä: 3

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 17.06.2019 klo 08:12  
+
0

Meeri4 kirjoitti:

Onko täällä kukaan harrastellut enemmälti matkustamista varaamatta muuta kuin menolipun? :hymy: Itselläni on ollut jo pidempään haaveissa lähteä matkustelemaan ympäri maailmaa ilman lopullista päämäärää ja ilman hotellien varailua etukäteen yms. Nyt alkaisi näyttää siltä, että tämä voisi parin vuoden kuluttua olla jopa mahdollista. Vähän ajatus kuitenkin jännittää joten mielellään kuulisin muiltakin kokemuksia :nauru:


Minä olin muutama vuosi takaperin Australiassa ja Uudessa-Seelannissa kaverin kanssa kolmisen vuotta yhteensä reissussa Working Holiday-viisumeilla ja luppoaikaa Aasiassa. Oli ehdottomasti vaivan väärti ja rahaakin tein paremmin, kuin Suomessa. :)
Isäntä söpölle huskille nimeltä Poppi <3

harrasteluprojekti: tulostinmusteet.fi

  Siirry sivulle: 1 ... 37 38 39
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28189
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 11:15)