Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:49

Matkailupulinaa

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 39

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 15:26  
+
0

griffon kirjoitti:

^Jeps, Ryanair noteerattu :wink: Ainut vaan että lentää tiistai-torstai-sunnuntai ja ne häät olis torstaina klo 11 jolloin ko lento on perillä vasta iltapäivällä - eli ei ennättettäis ihan vihkitilaisuuteen. Enkä mä haluais lähteä sinne JO tiistaina ja palata vasta sunnuntaina kun noiden jätkien hoidon kanssa tekee vähän tiukkaa :mietiskel:



Tuot ne rumilukset (sorppa) mulle kun tuutte Tampesteriin kentälle niin ei tee tiukkaa :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 02.05.2010 klo 19:01  
+
0

lallimus kirjoitti:

Ensi kesänä taas voisi lähteä Bulgariaan Sunny Beachille tai jonnekin päin Saksaa. Onko SB:stä kokemuksia?



Oltiin siellä 2006 kesänä kaveripariskunnan kanssa. Mä en erityisemmin Sunny Beachista välittänyt, ihan hyvä ranta oli auringonottoa ajatellen ja meressä tarkeni uida. Siinäpä ne plussat olikin mun mielestä. :nauru:

Tosi paljon oli varkaita rannalla, ei voinut hetkeksikään jättää tavaroita vahtimatta, meidän lähellä oli pariskunta, jotka nukahti rannalle ja niiltä varastettiin sinä aikana reput ja vaatteet. Taskuvarkaita oli muutenkin paljon. Sää sattui oleen ajoittain vähän sateinen, vaikkakin pääosin aurinkoinen ja lämmin.

Ruoka oli silloin ainakin melko halpaa, mut ravintoloissa yrittivät kusettaa laskujen kanssa, piti aina tarkkaan katsoa lasku ja kuitit ennen maksua. Vaatekaupat missä käytiin, oli aika perus turistilaatua, pidä kerran ja heitä pois. Kadut ja ravintolat/baarit oli huoria täynnä, varsinkin ilta-aikaan, ja ne oli aika päällekäyviä miehiä kohtaan, vaikka kuinka käveli käsikädessä tyttöystävän/vaimon kanssa. Rantakadulla oli myös paljon krokotiilin, kärmeen ja karhun esittelijöitä, sääliksi kävi kirsusta lävistettyä ketjussa seisovaa karhua, jonka omistaja maksua vastaan antoi koskea karhuun tai kuvata turistin sen vierellä. Lisäksi monelta olen kuullut että vatsa menee herkästi sekaisin, niin meni mullakin ja kaverilla oli kuumetta ja vatsa sekaisin puolet reissusta.

Päällimmäinen kuva mikä mulle jäi mieleen oli se että bilettämiseen sinkuille varmaan ihan kiva paikka.

Jos haluaa kunnolla lämpöä ja aurinkoa, niin suosittelen kesällä suuntaamaan Kreikkaan. 4 vuonna olen ollut Kyproksella ja Rhodoksella ja koskaan ei ole satanut, varjossa +40 astetta, meri on lämmin ja hyvää ruokaa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 02.05.2010 klo 19:08)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 09:57  
+
0

neruda kirjoitti:

Tuot ne rumilukset (sorppa) mulle kun tuutte Tampesteriin kentälle niin ei tee tiukkaa


Rumilukset on kyl ihan helppohoitoisia ja sisäsiistejä, joten mä pidän tämän mielessä :cool: Paitsi että mä luulen että kallistutaan sittenkin KLM:n (välilaskullisiin) lentoihin kun natsaa päivät paremmin.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 11:47  
+
0
^Sun pitää myös muistaa, että sulla on griffoneihin hurahtaneena moraalinen velvollisuus tuoda rotua tutuksi ihmisille jotka eivät niitä vielä ymmärrä :cool: E-he. Toivottavasti sopivat lennot löytyy! :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 12:20  
+
0
^Vähänkö mie oon yrittäny :viheltel:
Ja ettei nyt menis ihan rumilusten hoitopaikan pähkäilyks, niin matkatopiciin liittyen: Haaveilen vielä joskus toiste pääseväni Mauritiukselle, vaikka muutama vuosi sitten sen pariviikkoisen matkan jälkeen totesinkin ettei ikinä enää niin pitkäks aikaa ilman koiria :shifty:
Ne hiekkarannat ja kiireettömyys, aurinko ja turkoosi meri *huoh*
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 13:47  
+
0
Mäkin tahdon Mauritiukselle! Se on ollut jo monta vuotta semmonen must paikka.
Mies on luvannut mut sinne vielä joskus viedä. Onko siellä griffon muuten minkälainen hintataso? Näin ruuan ja juoman suhteen?

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 16:05  
+
0
^Auts, nyt kysyt vaikeita :shifty: Yleisesti ottaen hintataso oli edullisempi kuin oletin, toki hotellialueella oli se "hotellilisä" vähän kaikessa, kuten ruuassa, juomissa ja etenkin niissä pikku myymälöissä mitä siellä oli.
Taksilla ajaminen oli suht edullista ja kun etukäteen sovittiin hinta, ei tullut edes mitään yllätyksiä. Se huomattiin, että näillä takseilla oli kullakin joku diili tiettyihin supermarketteihin ja kovin innokkaasti ehdottelivat niitä omiaan kun mainittiin esim takastulomatkalla että poiketaan jossain marketissa hakemassa vettä tms. Yks kuski oli niin jäärä että teki mieli iskeä sitä nyrkillä päähän kun ei meinannut uskoa että me EI haluta mennä sinne kylään, mihin välttämättä halusi meidät viedä - vaan me oltiin menossa ihan toiseen paikkaan :twisted::nauru:

Järkätyillä retkillä käytiin saarikierroksella missä poikettiin Pamplemoussen kasvitieteellisessä puutarhassa. Se oli kaunis ja vehreä paikka, palmuja ja kukkia joka puolella mm lootuskukkia lammessa sekä upeita jättilumpeita

Katamaraaniretki on ehdoton mikä pitää tehdä. Se on kokopäivä retki, missä seilataan turkoosilla merellä. Me poikettiin Ile Aux Cerfsin saarella, henkilökunta valmisti grillilounaan veneessä ja kantoi juomaa koko ajan:cool: Paluumatkalla pysähdyttiin keskelle merta johonkin riutan reunalle ja käytiin siellä uimassa.

Omineen seikkailtiin taksilla sitten vähän siellä sun täälllä mm saaren pohjois-osassa leijonapuistossa (parin tunnin kävely leijonien kanssa - melkoinen elämys) , lisäksi mies kävi muutamana päivänä golffaamassa sekä syvänmerenkalassa. Coloured Earth oli näkemisen arvoinen kohde ja pääkaupunki Port Louis on ihan nykyaikainen kaupunki, missä oli "hienojakin" putiikkeja. Ainiin ja käytiinhän me jollain vedenalaisella kävelylläkin. Meillä oli ilmaletkut kypärästä (vai mikä pönttö se oli päässä) veneeseen ja oppaan avulla käveltiin tiettyä reittiä pohjassa. Syötettiin kaloja (ne tosiaan tuli syömään kädestä = hyvin oppineet turisteilta :nauru: )

Oho, tulipas tästä matkailumainos kun jäin oikein kertamaan mielessäni tuota matkaa. Pari kuvaa vielä.

Pääkaupunki Port Louis
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: MATKAILUPULINAA - Maanantaina, 03.05.2010 klo 17:36  
+
0
Matka varattu Gran Kanarialle, Maspalomakseen. 6.11 tosin on vasta lähtö, mutta kuitenkin... on jotain mitä odottaa :peukku:

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 16:54  
+
0
Nyt on matka varattu! 16. päivä lähdetään isän kanssa Portugaliin.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 17:37  
+
0
^ Oii, minne meette tarkalleen? :aurinko:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 17:42  
+
0
^Algarveen, olisko tuon nimi Praia da rocha, tms.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 17:48  
+
0
^ Jep, no siellä ei itellä tullukkaan käytyä. :) Lennätte todennäkösesti Faroon, olin siellä vaihossa tuossa toissa syksyn. Suosittelen kyllä reissua Maailmanlopunniemelle, sinne on helppo mennä bussilla, ensin Sagresiin ja siellä vaihto (tai menee suoriaki yhteyksiä, mutta tuo Sagres on ihan söötti mini kylä).
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: MATKAILUPULINAA - Tiistaina, 04.05.2010 klo 20:07  
+
0
^Kiitti vinkistä, pistän korvan taakse!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 07:22  
+
0
Heinäkuun alussa johonkin olisi tarkoitus lähteä. Mietinnässä Barcelona, Bratislava ja moni muu. Matka saisi maksaa 500-650€ sisältäen lennot ja hotellin.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 13:01  
+
0
^ Bratislava on melko tylsä mesta, ei kannata mennä, jos multa kysytään. Barcelona muakin kiinnostais, kun ei oo vielä tullu käytyä. Kattelin just Ryynärin lentoja, kesäkuussa ois saanu Edinburghiin matkan, lennot + hotelli 4 yötä yhteensä 170e. Ei paha :) Harmi vaan, ku ei oo sitäkään vertaa massia tällä hetkellä...

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 14:54  
+
0
^Mee Gdanskiin 20e lennoilla :hymy: Ja EIII Bratislava voi olla tylsä paikka, odottelen innolla että pääsen näkemään uuden kaupungin kesällä, ja sen on pakko olla kiva. Nih.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 15:17  
+
0
^ Mä vietin siellä itekseni yhen päivän ja loppupäivästä olin jo niin tylsistyny ja mielestäni nähny kaiken tarpeellisen, että menin sit pariks tunniks istuun juna-aseman baariin ja juomaan kaljaa :) No, oli se vanha kaupunki ihan kiva ja muutama kiva terassi, mut siinä se sit olikin. Se linnaki oli ihan mahottoman tylsä paikka. Mutta voihan se kesällä olla vähän kivempi, kun ite kävin siellä joskus maaliskuun aikaan. No, halpaa kaliaa ainaki sieltä löytyy.

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 15:38  
+
0

^Mee Gdanskiin 20e lennoilla kirjoitti:

Kirjoita lainaus...


Kiitos tästä! Hakukone näyttää esim Tre-Gdansk 4.7 hinnaksi 9.99€ ja paluu 11.7 4.99€ ja kokonaisuudessaan meno-paluu 14.98€.

Kuinka paljon tuohon tulee vielä lisämaksua, esim. laukuista?
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: MATKAILUPULINAA - Torstaina, 06.05.2010 klo 16:49  
+
0
^^ En mä sen enempää tarviikaan :hymy:

^Kun varasin itelle lennon, niin maksutavasta tuli vitonen lisää (visa). Laukuista veikkaisin että samaa luokkaa kuin ryanairilla, eli jotain kymppiä, kahta. Online check-in on ilmainen vielä, kentällä se maksaa kans. Mutta ei oo paha jos 15e sinne ja takas vaikka siihen kolmekin kymppiä päälle tulis ylimääräistä.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: MATKAILUPULINAA - Sunnuntaina, 09.05.2010 klo 14:22  
+
0
Jotain 40-50€ on menopaluu. Suunnittelen nyt ihan vakavasti reissua tuonne, hotelli ehkä Sopotin puolelta rantsun vierestä. Kiitos vielä vinkistä, jotenkin vaan koko Puola ei ole käynyt mielessäkään ennen. Milloin kävit tuolla ja mitäs tykkäsit?
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 39
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 15:00)