Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:13  
+
0
Tattistavaan vois ottaa laumaansa jonku pikku maskotin isojen laumisten kaveriksi.:nauru: Noin äkkiseltään tulee mieleen esim. kääpiöpinseri, brasilianterrieri tai miksei vaikka pihakoirakin. Kunhan on pienessä koossa ja luonnetta kumminkin löytyy, ettei jää isojen jalkoihin. Griffonikin vois olla aika veikee?:peukku:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:14  
+
0
^^ Akbash tuli ekana mieleen :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 13:15)

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:18  
+
0
On sitä tullu katteltua akbashia ja kangalia kumpaakin :-D

Weebl vois ottaa nöffin sinne porukan jatkoks :-D en tierä mistä mielikuva
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 13:19)

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:49  
+
0
Tattistavaan:lle kyllä kuvittelee joukon jatkoksi noita laumiksia, mutta ehkäpä joukkoon sopisi tosiaan joku maskotti. Mutta ehdottomasti karvapallero, toisaalta taas pystyt korvat ei sovi.. :mietiskel: Jostain syystä mieleen tulee myös amerikan akita, vaikkei se noihin edellä oleviin kriteereihin passaa lainkaan :nauru:

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:55  
+
0
tattistavaanille ehdottomasti chowchow nallukkojen jatkoksi :) taikka jos haluaa vipellystä niin nään myös selvästi kleinspitzin tai volpino italianon!
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 13:56  
+
0
Tattistavaan, minäkin ehdotan värimaailmaan sopivaa maskottia... Perhoskoira tai Japanese chin. Toisaalta tuli mieleen tietysti molosseja. Espanjanmastiffi laumisjatkoksi ja sitten tietenkin suosikkimolossini napolinmastiffi. Lisäksi tuli mieleen borzoi, voisi antaa nallukoille vähän vauhditusta.

Taraaalle muuten voisin myös ehdottaa napolinmastiffia. Sopii hyvin pienikokoiselle naiselle.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 14:13)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 14:00  
+
0
tattistavaan: Partacollie
Inqq: Keskikokoinen villakoira
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.01.2012 klo 14:20)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 14:31  
+
0
Minullakin tuli heti mieleen volpino italiano Tattistavaan'lle! Sinne laumisten pikkupomoksi näyttämään isommille kaapin paikkaa :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 14:44  
+
0

Destroyer kirjoitti:

nenssille toinen karvanaama Dandiedinmontinterrieri!



Tämä osui niin nappiin! Rakastan dandeja, olen esittänyt niitä näyttelyissä ja Hukkakin tykkää niistä. Olen ihan vakavissani harkinnut dandia kunhan tulee pikkukoiralle sopiva rako. :kieli:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Perjantaina, 20.01.2012 klo 19:51  
+
0

Miana kirjoitti:

creekille sit suomenlapinkoira. Isompi, pystyt korvat ja karvaakin riittävästi edelleen :aurinko:.


No nyt ollaan oikeilla jäljillä!:nauru:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Lauantaina, 21.01.2012 klo 08:33  
+
0
Miana: Joo tosiaan norwihinterrieriri/cairn/norfolkinterrierit on kyllä tosi kivoja.Voisin kuvitella että mun seuraava koira on joku noista kolmesta :hymy: Yksi homma näissä koirissa vain epäilyttää että kai niitä voi pitää vapaana vai lähteekö pupun perään kun sellaisen näkee:neutral:

Destroyer: Havannankoirat on kyllä ihan söpöjä mut ne on ehkä vähän liian luonteettomia minun makuun.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Lauantaina, 21.01.2012 klo 19:42  
+
0
Joku ehdotti täällä mulle pinseriä. Ei ikinä. Joku myös ehdotti bedlaria, ei mun rotu vaikka kivan näköinen onkin. Lähimmäksi pääsi se, joka ehdotti jotain lattiasmoppia puunattavaksi näyttelyihin, esim. maltankoiraa. Sitä en ottaisi mutta shih tzu on sellainen, minkä voisin hyvinkin ottaa ja olen sitä vakavasti harkinnutkin. Ai niin, jollain oli ehdotus italiaanosta. Ottaisin heti jos ei menisi rikki tässä laumassa. Sen muistan että Sonik ehdotti jotain vinttiä Sheballe juoksukaveriksi. Oikein meni. Eiköhän sellainen jossain vaiheessa tule (sloughi, azawakh).

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Lauantaina, 21.01.2012 klo 21:13  
+
0
Mä näkisin monna83lle Cane Corson tai Napolinmastiffin.
Perusteluina että monnasta olen saanut periksiantamattoman ja määrätietoisen koiranomistajan kuvan joka varmasti pärjäisi tällaisen vaativamman ja dominoivan koiran kanssa. Ja monnalla on niin erilaisia ja ainutlaatuisia koiria, joten tällainen sopisi hyvin joukkoon :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Lauantaina, 21.01.2012 klo 22:35  
+
0
^ Tulipa hyvä mieli viestistäsi. Kiitos. :paijata: Napoli ollut aikoinaan listalla mutta ei enää surkean terveystilanteen vuoksi. Ja nykyään tekee pahaa kun näkee niitä, ovat vaan niin surullinen näky. Corso on upea ja sitä olen myös harkinnut seuraavaksi isoksi koiraksi kun näistä nykyisistä isoista joskus tulevaisuudessa aika jättää mutta on turhan aktiivinen mun makuun. Miellän sen samanlaiseksi rotikan kanssa. Rotikka turhan aktiivinen mun makuun joten silloin on luultavasti corsokin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.01.2012 klo 22:36)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 02:05  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Nottelle pitää saada manchesterinterrieri!



Mä vihaan sua.

Nimim. Tänään koko illan googletellut mansseja, kun jäi pyörimään päässä. Ja oon oikeasti rakastumassa ! Miten mä en ole koskaan tajunnut että tällainen rotu on edes olemassa..

Se näyttää olemukseltaankin ihan Notten kaksoisolennolta !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.01.2012 klo 02:11)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 02:17  
+
0

Tattistavaan kirjoitti:

Kehtoisko sitä kysyy minkälaisia rotuja ihmiset miulle näkis täällä??



Maremma tai tornjak.
Haaveissa kl u

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 02:24  
+
0
boxerownerille bullmastiffi
Maddylle tanskis
kiivilinnulle chessie
Nottelle bullterrieri tai shiba
monnalle broholmer
jannielle corgi
vanikselle pyrre tai anatolianpaimenkoira
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.01.2012 klo 02:31)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 04:41  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Nottelle pitää saada manchesterinterrieri!


Notte kirjoitti:


Mä vihaan sua.


No ei saa vihata! :eek: Mun mielestä se vaan oli jotenkin.. sun näköinen koira. Esitän syvimmät pahoitteluni aikasi varastaneen rodun mainitsemisesta. :paijata:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 14:34  
+
0
^ Eikä, kuulostinko mä noin tylyltä ? :nauru: Olisi varmaan pitänyt nakata pari hymiötä viestiin. Ihan hyvällä tai leikkimielisesti mie sen nakkasin :hymy: Manssi <3
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 14:49  
+
0
^No hiton tekstitse kommunikointi. :D Kyllä mä sieltä sen huumorin löysin, mut ilmeisesti itse en osannutkaan sitten ilmaista vastausta aivan tarvittavalla kaliiberilla. Kukaan ei ole loukkaantunut. :aurinko:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:30)