Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 14:53  
+
0
^ Toivottavasti ei. :nauru: Taas huomaa oikeasti kuinka vähän ihminen kommunikoi pelkästään kielellä vrt. koko keho..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 14:58  
+
0

Beauceron kirjoitti:

monnalle broholmer


Sä olet ajatustenlukija. Juuri eilen lueskelin broholminkoirista. Ehdottomasti varteenotettava rotu jos olisi sopiva taajamaan.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:00  
+
0
^]^ On tullut huomattua kyllä. Hankaloittaa kommunikaatiota. Toisaalta, joskus tekstiin saa sellaisia vivahteita, jotka puheesta jäisivät puuttumaan. Jatketaanko offtopikkia yksityisesti. Mun mielestä on aina mielenkiintoista puhua kirjoittamisesta kirjoittavan ihmisen kanssa. :cool:
*muoks* väksy
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:13)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:09  
+
0

monna83 kirjoitti:

[quote=Beauceron]monnalle broholmer


Sä olet ajatustenlukija. Juuri eilen lueskelin broholminkoirista. Ehdottomasti varteenotettava rotu jos olisi sopiva taajamaan.[/quote]

Ei varmaan olisi tullut mieleen jos ei sattuisi olemaan oma suosikkini ja juuri se 'sitten tulevaisuudessa kun on sopiva elamantilanne koiralle' -rotu. :nauru: Myonnettava on etta kyllahan toi 'rotikka on turhan aktiivinen' -teksti antoi vahan vinkkia seurakoiramaisemman molossin suuntaan. Melkein meinasin pistaa tanskandoggin, mutta vaihdoin sitten bronkkuun koska silla on parempi terveystilanne. (ei silla etta ottaisin tan ketjun turhan vakavasti :nauru:)
Haaveissa kl u

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:14  
+
0
^ Onko sulla vielä se akita?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:24  
+
0

Joh kirjoitti:

^ Onko sulla vielä se akita?



Ei, en talla hetkella asusta Suomessa vaan lahdin muualle opiskelemaan. Talla hetkella ei ole minkaanlaista koiraa elamantilanteen vuoksi, ehka sitten joskus tulevaisuudessa opiskelujen paatyttya ja vakituisen tyopaikan ja asuinpaikan loytymisen jalkeen.
Haaveissa kl u

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 15:49  
+
0
^ Oukei. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 18:31  
+
0
^^^^^ Joo ! :cool:

Mut manssista täytyy vielä sanoa, että se sen takia alkoi heti viehättää, koska olen pitkään ihaillut sileäkarvaista kettuterrieriä. Voisin halutakin omistaa kettiksen, mutta tuntuu, että se olisi mulle aivan liian vaikea ja olisin hetkessä aivan helisemässä.. Manssi on samankokoinen ja -tyyppinenkin terri, mutta vähän pehmeämmän oloinen. :hymy: Ja vaikka näyttää vähän dobberilta/pinseriltä, ei ole yhtä "pöljä" kuin nämä rodut, vaan luonteeltaan ehta terrieri, mitä nopeasti vilkaisin. (En osaa selittää sitä, mutta dobbereissa on jotain käsittämättömän pöljää - mulla naurattaa nykyisin jos joku kehtaa vielä väittää niitä verenhimoisiksi :hymy:)
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.01.2012 klo 18:32)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 19:14  
+
0
^ Pakko vähän ot:na mainita, että meillä myös samat rodut olleet mielessä manchesterin terrieri ja kettis. Jälkimmäinen nyt erityisesti, kun tää nykyisen piskin emä sattuu olemaan juurikin kettuterrieri. :hymy:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 19:35  
+
0

Beauceron kirjoitti:

Maddylle tanskis

Nouuuu. :eek:
Anoppilassa on musta tanskandoggi ja kun Osku tuli meille, porukka siellä kylällä kyseli, kasvaako tuosta yhtä iso kuin tuosta toisesta. Mä aina kauhistuneena vastasin, että toivottavasti ei. Toki Oskun rodut oli tiedossa, joten joku geenien kiero salaliitto olisi pitänyt sattua, että koirasta niin iso kasvaisi, mutta ajatuskin oli aika hurja. Tanskandoggit on liian jäyhiä ja omanarvontuntoisia. Mä otan mielummin vähän rivakammin toimivan koiran, joka osaa heittäytyä vähän hulluttelemaan. No joo, ei tuo Sakkekaan osaa, mutta se onkin mulle vähän turhan tosikko, vaikka muuten ihana onkin. :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 21:35  
+
0

Notte kirjoitti:

^^^^^ Joo ! :cool:


Yskin sinnepäin. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Maanantaina, 23.01.2012 klo 11:31  
+
0

Beauceron kirjoitti:

Melkein meinasin pistaa tanskandoggin, mutta vaihdoin sitten bronkkuun koska silla on parempi terveystilanne. (ei silla etta ottaisin tan ketjun turhan vakavasti :nauru:)


Olisi doggikin ollut hyvä. :hymy: Ehdottomia lempirotuja ollut aina mutta se hirveä koko uroksilla tökkii vähän vastaan ja toivoisin kuitenkin että koiran keski-ikä olisi lähempänä 10v kuin 5v. Luonteen puolesta olisi kyllä ehdottomasti mitä parhain seurakoiramolossi meille.

Nyt kun maddy just tähän ketjuun kirjoitti, niin hänen käteen sopivana näkisin malin tai laekenoisin. Mutta ei kumpaakaan pitkäkarvaista belggaria. :paapatus:

Jännä että moni on ehdottanut Joh:ille pystykorvatyyppisiä koiria. Mä en taas nää ollenkaan häntä sellaisen omistajana, vaan hälle sopii mun mielestä monet pienet "tissinvälikoirat" :lallati:, mutta ei kuitenkaan mitä puunattavaa mallia vaan esim. toitsu, chihu, prahanrottakoira.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 23.01.2012 klo 11:36)

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:45)