Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.03.2011 klo 15:18

Nihkee foorumi

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 09.04.2011 klo 10:03  
+
0
^eikä tuo ravurit vs. ratsut ole aika teineksien kiistanaihe? Tuskin aikuiset ihmiset jaksaa siitä väitellä :mietiskel:?

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 09.04.2011 klo 10:06  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

^eikä tuo ravurit vs. ratsut ole aika teineksien kiistanaihe? Tuskin aikuiset ihmiset jaksaa siitä väitellä :mietiskel:?



Niinhän sitä luulis :D Nimettömänä ja naamattomana on helppo huudella ja haukkua/arvostella puolin ja toisin.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 09.04.2011 klo 10:07  
+
0
^no ainakin moinen asia on helppo jättää sitten omaan arvoonsa ;D.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 09.04.2011 klo 14:11  
+
0
Mä en kyllä vois ikinä puhua samana päivänä ht.netistä ja kc:stä, on kuitenkin "vähän" eri linjalla hoidetut foorumit. Ht.net alkaa lähestelemään Suomi24.fi:tä, kun kc on kuitenkin aika pitkälti trollivapaa ja hyvin asiapitoista keskustelua sisältävä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: NIHKEE FOORUMI - Keskiviikkona, 13.04.2011 klo 13:11  
+
0

Liinuska kirjoitti:

Minun mielestä tällä palstalla on kaikki hyvin ja tätä on selkeä käyttää. Auta armias kun menet vaikka HT.Netin sivuille, niin se se on yhtä sekosortoa. Ja ylensä negatiivista keskustelua.



Samaa mieltä ehdottomasti, vielä kun olisi hevostelijoille kc:n tasoinen palsta niin olisi asiat hienosti. HT.netissä ihan turha mennä kysymään mitään, vastauksista 2% asiallisia, loput pelkkää naljailua ja pään aukomista, vaikka topikki olisi ihan asiallinen ja fiksu alkujaan. Täällä alkuun vähän "jännittää" esittää kysymyksiä, miettii tuleeko ht.netin tasoisia vastauksia, mutta tosi mukavia vastauksia ainakin itse olen saanut, vaikka kauhistuttaa sanoa joskus väliin mitään, kun muutamat vakkarit vertailevat mielipiteitään melko ponnekkaasti :shifty:

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: NIHKEE FOORUMI - Keskiviikkona, 13.04.2011 klo 17:24  
+
0

Chantel kirjoitti:

kun muutamat vakkarit vertailevat mielipiteitään melko ponnekkaasti :shifty:


Jotenkin ihanan diplomaattisesti ja nätisti sanottu!:nauru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 15.04.2011 klo 00:38  
+
0
Pari kertaa oon ihmetellyt jonkun uuden palstailijan "Vain asiallisia vastauksia, kiitos" -kommenttia, mutta onhan se jossain Suomi24:ssa vähän sellasta... :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Chantel

Chantel
Viestimäärä: 81

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 15.04.2011 klo 13:54  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:


Jotenkin ihanan diplomaattisesti ja nätisti sanottu!:nauru:



Joskus siinäkin sentään näköjään onnistuu :nauru:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 11:50  
+
0
Nii on tosi pliisu ja aika nihkee foorumi. Jos on vähänkin eri mieltä yleisestä mielipiteestä niin modet antaa bannit,vähintäänkin varoituksen.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 12:25  
+
0
Höpö, höpö. Bannit saa kun sen eriävän mielipiteen esittää tarpeeksi törkeällä tai lapsellisella tavalla.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 21:42  
+
0
Vähänkin eri mieltä yleisestä mielipiteestä? :nauru:
Oliskohan noissa banneissa ollut kumminki vähän jotain muutakin takana..? :wink:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 21:48  
+
0
Minä en täältä ketään "henkilökohtaisesti" tunne/ ole tunnistanut tai ole kenenkään sen paremmin myöskään netitse tutustunut, joten on vaikea analysoida kenenkään sanomisia ja mielipiteitä persoonan perusteella. Mutta mitä viesteitä voi lukea (ehkä persoonattomasti), toisinaan pompsahtaa silmillä niin uskomatonta ja lapsellista tekstiä, ettei varmasti ole epäilystäkään minkä takia on hetkellisen porttikiellon saanut. Joku käsitys on kuitenkin syntynyt, että mikä nimimerkki kirjoittaa hyökkäävämmällä tyylillä ja mikä taas vähän kiertäen kaartaen, mutta jos mielipidetasolla täällä jutellaan, en ole vielä huomannut, että ketään olisi "bannattu" vain mielipiteen perusteella - sen perusteella kyllä, jos nimimerkkejä on ollut useampi tai kovin jokatoinen sana käy v-alkuiseksi tai toisia nimimerkkejä (joiden takaa löytyy oikea ihminen) käydään nimittelemään tai halveksimaan.
Omatkin mielipiteeni useankin asian suhteen ovat eronneet täällä "valtaväestön" mielipiteestä vähästä huomattavaan, muttei minua silti ole kehoitettu poistumaan foorumilta.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 22:52  
+
0

magik kirjoitti:

Nii on tosi pliisu ja aika nihkee foorumi. Jos on vähänkin eri mieltä yleisestä mielipiteestä niin modet antaa bannit,vähintäänkin varoituksen.


Eriävistä mielipiteistä ei varoituksia saati banneja jaeta. Sankitoita tulee jatkuvasta sääntöjen rikkomisesta, asiattomasta käytöksestä, räikeästä provosoinnista ja muiden tahallisesta loukkaamisesta. Moderaattorit neuvovat, huomauttavat ja tarvittaessa varoittavat sopimattomasta käytöksestä, ja jos viesti ei mene perille, seuraa jäähy. Säännöt ovat samat kaikille. Jäähyyn ei turvauduta kevein perustein, joten sellaisen saadessaan on syytä oikeasti miettiä mikä meni pieleen.
Tämä on keskustelupalsta, eikä keskustelua liiemmin synny jos kaikki ovat samaa mieltä. Lisäksi keskusteluita on tylsä lukea, jos kaikki hokevat vain samaa mantraa ja myötäilevät toisiaan. Sen sijaan eriäviä mielipiteitä on aina mielenkiintoista lukea, kunhan ne perustellaan jotenkin. Yhtä puuduttavaa on lukea keskustelua, jossa vaan lauotaan kyseenalaisia totuuksia perustelematta niitä mitenkään. On myös tärkeää osata erottaa omat mielipiteet faktoista, ja tuoda se esiin kirjoituksissaan.

muoks. lisäystä
(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.04.2011 klo 23:04)

Lupsakka

Lupsakka
Viestimäärä: 16

VS: NIHKEE FOORUMI - Lauantaina, 23.04.2011 klo 22:59  
+
0
Olen tätä palstaa seuraillut jo pitkään, kuten paria muutakin keskustelupalstaa. Lähinnä tyydyn lueskelemaan kiinnostavia aiheita, ja aika harvakseltaan kommentoin joihinkin aiheisiin. Sen olen huomannut, että joillakin kirjoittajilla on tarve puolustaa omaa näkökantaansa kärkkäästi, ja ehkä lapsellisestikin vetäistään herneet vartta myöten nenään, jos eivät vastaukset miellytä. Sitten aletaan panetella vastapuolta ja varsinaisesta aiheesta siirrytään sivupoluille, kunnes modet mahdollisesti puuttuvat (ihan oikeutetusti) asiaan.

Joskus on tosiaan aivan älyttömiä aloituksia ja otsikointeja, etten yhtään ihmettele, vaikka niitä lukkoon napsauteltasiin. Tällaisen nettipalstan ongelmana on myös se, että kirjoittajien kirjallinen ulosanti on erilaista, jolloin vastapuoli voi käsittää tekstin aivan toisin, kuin oli tarkoitettu. Itse ajattelin jatkaa tätä palstailua entiseen malliin, eli kommentoida joitakin aiheita, kun siltä tuntuu, oli vastaantotto nihkeetä, taikka ei.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: NIHKEE FOORUMI - Maanantaina, 25.04.2011 klo 00:03  
+
0

magik kirjoitti:

Nii on tosi pliisu ja aika nihkee foorumi. Jos on vähänkin eri mieltä yleisestä mielipiteestä niin modet antaa bannit,vähintäänkin varoituksen.



Missä mun banni sitten viipyy? :heiluti: Ei vaan, varoitustakaan en oo saanut, vaikka oon toisinaan aika selkeästi eri mieltä asioista. Oman kantansa voi aina perustella, mutta sä itse et ole esim. sekarotu-keskustelussa (muistaakseni) perustellut ollenkaan omaa kantaasi ja lytännyt vaan muiden kantoja tosi lapsellisella tavalla, jolloin sama keskustelu on alkanut aina uudestaan ja uudestaan ja muistaakseni Melina joutui sitten asiaan puuttumaan kun keskustelu pyöri vaan ympyrää.

Mä oon (tai ainakin yritän ihan täysillä) olla sellaisella asenteella, että oppia ikä kaikki. En itse ainakaan halua että mua pidetään nihkeenä tyyppinä joka valittaa joka asiasta ja viisastelee silmät ja suut täyteen ja kettuilee uusille kirjoittajille. Joskus tosin huomaa, että omat viestit on kärkevämpiä kun olisi tarkoitus...

Eniten noita kärkeviä vastauksia tulee kyllä mun mielestä Rotukyselyt-palstalla. Välillä niitä lueskellassa tuntuu, että muiden rotutoiveet lytätään saman tien, koska joka rodusta löytyy joku kohta mikä ei sovi kyselijän kriteereihin. Joskus oon oikein pysähtynyt miettimään, että jonkun ketjun vastausten perusteella saa sellaisen kuvan etteivät kyseiset rodut sovi kenellekkään :nauru: Toki ymmärrän sen, että annetaan mielummin vähän liian vaativa kuva rodusta kuin liian helppo. Itsekin tunnun välillä vähän liioittelevan tota cockerin turkin hoitoa, mutta mielummin vähän niin päin kuin että suosittelen toiselle cockeria ja kyseinen ihminen on sitten pulassa kun en ole maininnut että turkki on aikamoinen roska/kuramagneetti... Että tälleen.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

hatuta

hatuta
Viestimäärä: 12

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 14:38  
+
0
Itse kirjoitan omia ajatuksia & mielipiteitä,jos joku on erimieltä niin saa olla,en ala väittelemään asiasta.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 14:54  
+
0
Musta koiraihmisten keskuudessa mielipiteet on todella vahvoja ja niitä myös kiihkeästi jaetaan ja puolustetaan. Kerran eksyin kissafoorumille ja ai että miten paljon rennompaa se meininki siellä oli :nauru: Kissoista, jyrsijöistä ym ei vaan tunnu olevan niin paljon ristiriitaisia mielipiteitä/faktoja kuin koirista.
Välillä tuntuu että koirafoorumit on vaan sitä varten että päästään pätemään muille ja esittelemään omaa tietotaitoaan.

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 14:59  
+
0

weebl kirjoitti:

Välillä tuntuu että koirafoorumit on vaan sitä varten että päästään pätemään muille ja esittelemään omaa tietotaitoaan.



Musta tuntuu siltä, että mitä suurempi eläin, sen enemmän pätemistä. :nauru: En tahtoisi ottaa osaa norsufoorumin keskusteluun!

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 15:46  
+
0
En ole mollannut tällä palstalla ketään ikinä. Mua ruvettiin haukkumaan joten sentakia mun vastaukset oli mitä oli!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 15:56  
+
0
Ei suakaan magik ihan tyhjästä alettu "haukkua", jos en ihan väärin muista.. :wink:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 11:45)